Jdi na obsah Jdi na menu

BRÁNA 10.10. A JEJÍ ENERGIE

11. 10. 2021

Zdravím drazí,

V období 9.10. - 10.10. došlo ke zvýšení aktivity na Slunci. Tato energie byla použita k odstranění další vrstvy negativních energií z planety Země. Tyto energie úzce souvisely s energiemi strojů a kovu obecně. Naše cesta bude dlouhá a strastiplná, ale postupujeme v energiích strmě nahoru.

Celý minulý týden byl v podstatě velmi očistný. Počínaje výpadkem valné většiny serveru FB, během kterého jsem vnímala, že z tunelů pod ČR byly Aštarovým velitelstvím odstraňovány některé temné mimozemské entity včetně jejich strojů, byl minulý týden obecně silně očistný. A všimli jste si? Pár dnů jsme tu pak měli krásné počasí bez práškování!

Přitom vše vyvrcholilo včerejškem, kdy samotná planeta začala procházet silně očistnými energiemi ve spolupráci s mnoha vysoko vibračními bytostmi, které ji v tomto procesu proměny podporují.

Ke konci včerejšího dne mi začaly chodit informace o možných výpadcích elektrické sítě někdy začátkem příštího roku. Buďte proto připraveni drobným nákupem všech potřeb pro 2-8 denní výpadek elektrické energie.

To vše je vysokými sférami existence myšleno k našemu užitku a probuzení lidstva od psychózy elektrických strojů, masmediálních kampaní a sociálních sítí. Naše civilizace došla do bodu, kdy lidé mají utkvělou potřebu všeho technického a strojového. Po roce 2000 se rodí generace, kteří neznají svět bez mobilů a sociálních sítí. To ve výsledku deformuje jejich schopnosti socializace a přirozené komunikace s ostatními. Přijde-li tudíž výpadek sítí, buďte připraveni, ale nezoufejte. Je to zkouška, kterou musíme projít, aby se další generace probudily a naučili existovat s lidmi kolem sebe a nikoli s imaginárními postavami profilů na internetu.

Ještě tu na konci článku dodám, že další vysílání IZ proběhne někdy koncem října.

Mějte se zatím krásně!

Silva

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Eritree - Re: Re: Mentionky

19. 10. 2021 19:04

Děkuji za radu. Mně je takhle blbě už od neděle dopoledne, kdy jsem čistila energie planety. Už to nebudu dělat. Musím to ze sebe dostat a pořádně si uzavřít portály.

Anča - Re: Re: Re: Mentionky

19. 10. 2021 20:13

To si myslím jsou možná až zběsilé reakce, není třeba tak panikařit. A Země dimenzionálně stoupá, je lepší s ní jít a samozřejmě si ji kontaktně držet ve svém poli identity, nebo jak to říct. S tímhle slizem se nejlépe člověk vypořádá uvědoměním si těch toxických psychických procesů, které tato energetická struktura vesmírná houba spouští - generuje potom negativní emoce, na kterých parazituje. A vůbec nemá smysl jít proti tomu nějak strachem - zběsilým uzavíráním se atd., netřeba paniky.
Na psychické úrovni jsem to vypozorovala jako syčivé závistivé nepřejícné lidské reakce, které člověk někdy v realitě vypozoroval. Je to působení na podvědomé úrovni - něco jako jednoduchý program, pouštění iritujících rozčilujících vlivů do podvědomí, případně vědomí, když si toho člověk všimne. Byly tady daleko horší záležitosti, ta vesmírná houba tu byla furt, ta na tom jenom parazituje. Jde o to, si toho všimnout a pochopit to. A neživit to.
Ona se houba odšumí a odtoxikuje.

Blanka - další vyjádření

19. 10. 2021 7:08

https://www.youtube.com/results?search_query=namu+%C5%A1amanka

Leri - Re: další vyjádření

19. 10. 2021 8:52

Namu jsem poslouchala už včera před usnutím - no, šlo se mi spát dost neradostně. Byla jsem překvapená její zkušeností o nějaké snaze koupit si půdu, dávat podmínky k pomoci. Někteří lidi na internetu sdílí dobré zkušenosti s kontaktem. Jak se dá vysvětlit, že to vnímá každý jinak? hraje v tom roli naše karma, duch. nastavení, staré zkušenosti...?

Dnes ráno jsem slyšela povídání Jiřího Lexy "Rozhovor s mimozemšťanem! Poslechněte si unikátní rozhovor z intergalaktické komunikace", které se trochu váže na "kontakt", šlo hlavně obecně o stavu lidstva - no není to moc optimistické, ale asi to tušíme, málokdo jde a činí kroky k výstupu ze systému.
na https://www.youtube.com/watch?v=JBCFCkFwbq0

Petr - Re: další vyjádření

19. 10. 2021 9:17

Díky za zveřejnění. Já taky spíš věřím staré a zkušené šamance Namu, než nějakému Chvátalovi, ze kterého jde podivně nepříjemná energie.
Přesně jak to říká: kdyby nám z GF chtěli opravdu pomoct, tak nám pomůžou. A ne že se kolem toho pořád žvaní a důkazy nikde.
Podle mě je GF v nejlepším případě složená z neutrálních mimozemšťanů, kteří ale mají se Zemí své plány.
A mají zájem na zachování planety, nikoliv na zachování lidí.

Kdyby lidem chtěli opravdu pomoct, tak by zabránili jejich zombifikaci očkováním, sypáním chemtrails a 5G zářením.
Nic z toho ale neudělali.

Vypadá to, že o naši planetu je rvačka. Už z toho důvodu že je klíčovým bodem na intergalaktické dálnici, který ale byl dlouho zablokovaný reptíky a archonty. Tudíž ostatní ufíci ji nemohli využívat. Takže ji opět chtějí používat, až odsud vykopou reptíky a archonty. Na lidi kašlou.

Abychom nedopadli jako indiáni, kteří za korálky a ohnivou vodu prodali vlastní zemi.

ps: co je mi podivné, je to že lidi s napojili na nějakou planetu kde jsou stroje a technika, ne hezká příroda jako u nás. To samo o sobě by mělo být varující.

Anča - Re: Re: další vyjádření

19. 10. 2021 9:52

Já už z tebe umřu Petře. Vytočils mě a já na tebe zareagovala agresivně. Ale jinak, všechno, co píšeš, není pravda. Je mi líto, že jsem jaksi tak zdiskreditovala GF, protože nemám nervy v pořádku a po válce proti NWO prostě nedokážu být tak milá a trpělivá.
Všechny aspekty, o čem píšeš, jsem už tady někde vysvětlila a nebaví mě to psát znovu.

Nejvíc mě irituje ta představa, že se má o nás GF starat jak o mimina.
Nemáš ponětí, co to je tok vesmírného a kosmického zákona.
Lidi museli být vystaveni zkoušce a skutečně jde o záchranu lidstva.
Očkovaní zřejmě pomřou - byla to jejich zkouška, ve které propadli, jejich geny budou vymazány a jejich genetické linie taky.
A ať jdou do háje lidi, který si myslí, že slovani musí přežít do jednoho, protože jsou jediný správný, zato muslimové ať si zdechnou klidně všichni. To je rasismus, sprostota. Skutečně jde o celé lidstvo, které evidentně kvůli očkování zčerná. To neznamená, že nějaká rasa zmizí, spíš se výrazně potře technicistní element bílé rasy a totalitarismus žlutých Číňanů.
Té zkoušce museli být vystaveni.
Běloši se vydali vstříc totalitě - bylo to jejich rozhodnutí, jejich volba.

Ano, planeta je důležitější, než lidstvo, o tom žádná, ale kdyby tu nebylo lidstvo, tak tu nefiguruje ani GF.
A GF se teď snaží něco dělat a ten projekt s globálně prováděnou mimosmyslovou komunikací je konečně k něčemu dobrý - a konečně se něco děje a tisíckrát díky za Chvátala, který taky není nějaký za*ratý srdíčkář, ale je racionální a evidentně dělá svoji práci dobře.
Samozřejmě hned do toho šijou temní, že je to ve skutečnosti projekt Deep State. Ne není.

Samozřejmě, nikdo není povinen cokoliv věřit, ale na to, jak si všichni děsně stěžujete, byste možná mohli přiložit ruku k dílu a tu komunikaci zkusit taky, pokud se vyloženě nebojíte, místo věčné iracionální kritiky něčeho, o čem nemáte ponětí.
Já už nemůžu být korektní a nechat o sebe otírat boty kdekoho, kdo rád reje.
Po válce jsem vyčerpaná a agresivní.
Což samozřejmě neodpovídá naducaným růžovým představám o hodňoučkých vyšších silách a jejich vyslancích.


Tvoje názory na GF jsou ovlivněny diskuzemi se mnou, která ti zřejmě vadím, nevěříš mi a myslíš si, že jsme banda trotlů, která vám ubližuje.
Mrzí mě to.

Petr - Re: Re: Re: další vyjádření

19. 10. 2021 11:05

Já proti tobě vůbec nic nemám, naopak s tebou diskutuju rád, ikdyž s tebou čato nesouhlasím, nebo jsem k některým věcem skeptický. A to především kvůli tvojí upřímnosti a přímočarosti, která je jinak mezi lidmi velice vzácná.

Sama jsi tu upřímně a bezelstně prozradila, že jsi měla opakované problémy s mimozemšťany, kteří se tvářili jako tví kamarádi a přitom měli zlé úmysly. Vlastně se v tomto motáš celý život.
Holt každý mámě nějakou svoji karmu a svoje potíže které musíme vyřešit, bo nám pořád komplikují život.

Tak jak můžeš věřit tentokrát, že to není zas nějaká hra kterou s tebou ne zrovna hodní ufíci hrají?
Napře na tebe útočili, a pak tě jakože zachránili a jakože ti pomohli (od problémů které ti sami způsobovali) a ty jim teď nadšeně zobeš z ruky a vše jim zbaštíš i s navijákem.
Není tato možnost aspoň trochu reálná?

Já jsem to samé zažil mnohokrát s lidmi, kteří se tvářili jako přátelé, v něčem mi i jakože pomohli, ale později jsem zjistil že to bylo jen z vypočítavosti, až došlo na lámání chleba. Přitom jsem s těmito "kamarády" zažil spoustu zajímavých věcí a získal zajímavé životní zkušenosti.
Nicméně jsem se jich musel zbavit, protože dál by byly jen podrazy. To jsou takzvaní "kamarádi do slunečného počasí" a nikoliv kamarádi do deště.

Shrňmě si co se REÁLNĚ děje na planetě a o čem se můžeme přesvědčit na vlastní oči:
-probíhá tu agenda falešné epidemie, lockdowny, omezování svobody
-očkují nás tu jakýmsi zombifikujícím svinstvem
-sypou nám na hlavu nějaké svinstvo které brání slunečnímu svitu
-tráví nás tu jedovatými potravinami
-ekonomicky a materiálně tu vše jde do sraček, elektřina, plyn +300%, zdražující se potraviny
-v médiích od rána do večera probíhá oblbující propaganda, a pokročilé neurolingvistické programování

Celkově tu probíhá genocida lidstva na plné koule. Tak kde jsou ti tví hodní ufoni? Jak REÁLNĚ pomáhají lidstvu? Zatím jsem slyšel od nich jen hromadu keců a výmluv. Kdo mi chce reálně pomoct, tak mi pomůže a nehledá výmluvy.
Ze strany Silvy to samé. Několik let tu vykládá o mimozemšťanech, a přitom i já pociťuju jako by se spíš stahovali než se snažili zkontaktovat.
To co jsi tu Ančo popsala jako důvody proč nemůžou pomoct, to je jen hromada podivných nelogických výmluv, jak jsem tu již psal.

Zdá se, že GF má na vylidnění planety stejný zájem jako reptiliáni. Jde jim čistě jen o tu planetu. Ne o nás. Kdyby jim šlo o nás, tak by nám pomohli. A nebo je GF jen rafinovaný archontský podvod, jak oblbnout hledající naivní lidi.

To je podobné jako s ilumináty, zednáři. Ti všude taky tvrdí, jak staletí hrozně moc pomáhají lidstvu a usilují o naše blaho. Ale když se začneš zajímat o jejich agendu a cíle, tak zjistíš, že je to všechno supertajné, organizační struhtura utajená, neviditelná a zcela neproniknutelná.
Někteří jednodušší jedinci jim i přesto uvěří. A pak se nestačí divit.

Ono se to má tak. Pokud se někdo cizí zajímá o tvůj pozemek a o tebe, tak zpravidla ne proto, že mu jde o tvoje blaho a prosperitu, ale proto, aby našel způsob jak ten pozemek od tebe vymámit, nejlépe zadarmo nebo podvodem.
Posledně jsme takto uvěřili západu a EU, že nemáme důvěřovat sobě a vlastním instinktům, ale jim a jejich agendě, která je jen pro naše blaho. A skončili jsme jako bezmocná kolonie.

Já považuju Zemi za "náš" pozemek, o kterém máme rozhodovat jen my, a ne naivně uvěřit nějakému šmejdovi a prodat mu jej za hrst korálků jako indiáni.
Kdyby jim šlo o lidstvo, tak by v první řadě hledali způsob, jak lidstvo zbavit těch debilizujících vlivů, aby lidé uviděli pravdu. Což se zjevně neděje, debilizační agenda nabírá na obrátkách a vše je jen horší.

Co když celá ta slavná GF agenda je jen další zkouška vesmíru, jestli se znovu necháme oblbnout, a nebo ubráníme vlastními silami svoji suverenitu?

Anča - Re: Re: Re: Re: další vyjádření

19. 10. 2021 11:36

Těžko se celá tato záležitost vysvětluje někomu, kdo s ničím takovým nepřišel nikdy do jakéhokoliv kontaktu.
Bezelstně jsem popsala, jsou to dlouhé litanie, které jsou ale absolutně k ničemu, já jsem z toho zbytečného vysvětlování, kterému není tendence jakkoliv rozumět, hrozně vyčerpaná. Když vidím, že je to zbytečné, tak už ztrácím chuť cokoliv vysvětlovat.
Nepřátelé byli i v Galaktické federaci jako infiltrace a odhalení jejich špatných úmyslů a spolupráce s Drakoniány byl šok i pro Galaktickou federaci, kteří tuto misi naplánovali v kooperaci s nepřáteli, o kterých si mysleli, že to jsou jejich lidi. Kdybychom na tuto nepřátelskou podvratnou skupinu nepřišli, zničili by nás.
To není důkaz proti GF, zažila jsem si s nimi příběh, jim věřím.
Útočili na mě Ilumináti, Reptiliáni, Drakoniáni, šediváci a ta podvratná skupina. GF mi dávala sílu, léčila mě, mluvili jsme spolu a stále mluvíme, spolupracujeme, neubližujeme si a jednáme vůči sobě nejčistším způsobem, jaký umíme, ještě jsme se nikdy nezradili.

Ta verze, kterou popisuješ, že jsem jenom naivní kráva, která neví, o čem plácá a celý je to hra iluminátů, mi nepřipadá skutečná. Pokud to tak je, nepomůže už nikdo a jsme totálně v místech, kam slunce nesvítí.
A je zbytečné se už o cokoliv snažit.
Tomu ale nevěřím, být škarohlíd a kritik a všechno dobré rozvracet je snadné.

Jinak co se týká těch stížností, tak bych vám vlastně i přála zažít to, co jsme odvrátili, abyste si konečně uvědomili, že se vám nic neděje, máte se dobře, zbytečně kňouráte.
Utrpení lidstva je následek jeho debility a zaslouží si ho - GF nepůjde proti kosmickému zákonu.
A já jim v tomto fandím čím dál víc. Vysvětlit kosmický zákon je těžké a když jsou to nelogické výmluvy, O.K, už se nebudu snažit.

Kdyžtak si pomlouvej jiný emzáky, že nás chtějí vyhladit a jde jim jenom o planetu - tvý katastrofický dojmy už mi fakt lezou krkem. A ta nevíra v jakékoliv dobro a čisté úmysly mě úplně znechucuje.
Hlídej si planetu jak chceš, je to směšný.
Tak co budeš teda dělat?
Kritizovat a pak umřeš? Protože nic jinýho stejně nezmůžeš?
Petře, prosím, už mě to vážně štve, tebe možná baví se mnou diskutovat, máš mě jako krávu na hraní, abys mě štval a nebereš ohledy.
Kdyžtak si tyhle svoje pochyby vylejvej na někom jiným.
Moje nervy už dostaly dost šlupek a nebaví je to.












Liduš - Re: Re: další vyjádření

19. 10. 2021 10:36

Petře,kde máš jistotu,že Namu je zkušená šamanka?Vše přebírá od jiných a další info od nejistého zdroje......chvilku jsem se snažila ji poslouchat a bylo mě zle....

Petr - Re: Re: Re: další vyjádření

19. 10. 2021 11:16

Protože Namu sleduju už hodně dlouho. A je to člověk co stojí pevně nohama na zemi. Na rozdíl od šejdíře Chvátala kterému tu všcihni jak zblblí věří. Přirom právě on může plnit nepřátelskou agendu zaměřenou proti lidstvu.

Namu říká naopak věci které dávají smysl. Že je to "naše" planeta a my na ni máme právo (a samozřejmě i povinnosti ji zvelebovat a pečovat o ni). Ne nějací ufoni, kteří by ji provrtali skrz na skrz jako Nibiru přiblblí techničtí anunakové, nebo by ji využívali jen jako zdroj surovin a přestupní stanici.
Kdyby nás tu planeta nechtěla, tak by nám nedovolila se sem inkarnovat. A jestliže tu jsme inkarnovaní, tak proto že na to máme určité právo.

Všimni si, že ti různí ufomilové unisono nadávají na lidstvo jak je hloupé a blbé. Je zjevné že se nechali oblbnout nepřátelskou agendou nepřátelských entit. Jenže, kdyby tu Země ty "hloupé a blbé lidi" nechtěla, tak by jim nedovolila se inkarnovat.
Třeba právě kvůli tomu máe za úkol ji bránit proti ufonům co mají jiné plány.
A místo toho jsou tu z ufonů všichni totálně zpitomělý.
Stejně jako byli zpitomělí kdysi ze Záladu a jejich falešných konzumních cingrlátek, za které ochotně rozprodali vlastní zemi.

Proto mi připadá rozumné být ohledně ufonů zdravě skeptický. A ne zpitoměle naivní.
Zvlášť když tu někteří popisovali ne zrovna příjemné zážitky z toho napojení. Stejně jako v komentářích pod tím videem Namu.

Anča - Re: Re: Re: Re: další vyjádření

19. 10. 2021 11:42

Všichni? Já nejsem všichni. Jsem jedna.

Ivana - Re: další vyjádření

19. 10. 2021 9:45

Ahoj, já jsem se experimentu nezúčastnila, požádala jsem si o ochranu aby ke mě co není ve světle a lásce nepouštěli. Včera večer jsem koukala na kousek vysílání s Chvátalem, volalo tam spoustu lidí a všichni vesměs měli dobré zkušenosti s experimentem. Jenže já cítila zlo, musela jsem to vypnout, uvnitř se mi všechno klepalo a cítila jsem velikou úzkost. Tohle se mi ještě u žádného vysílání nebo videa nestalo. Proto nevěřím, že to šlo z Gal. fed. světla. Myslím, že se jim podařilo spojení s vědomými lidmi a teď je začnou manipulovat buď aby nezvyšovali vibrace a tím se nedostali do 5D a nebo jde zcela o něco jiného. Takzvané ovce udělají co chtějí jenže těch vědomých je čím dál víc tak co s nimi ? hm ? neočkovaní, svítící druhým. To se moc nehodí. Nevím je to jen můj názor.

Anča - Re: Re: další vyjádření

19. 10. 2021 10:00

Já viděla základní koncept světa a kam směřuje, základní okruh problematiky, stav planety, pravěk, mimozemšťani, pyramidy, dávné kulty, bylo to archetypální.
Konečný výjev, který jsem viděla, bylo o planetě, jak ji vcucává vyšší dimenze "nebe", jak ta planeta nevyhnutelně přejde do vyššího pásma.
Co si upřímně myslím - klasickým srdíčkářům a vyznavačům naivní cukrové růžové mystiky to vadit bude a bude to v nich vyvolávat archetypální děs. Protože to nebyl kýč, ta válka byla kultická, čarodějná a náležitě strašidelná, chtělo to mít "koule".
A GF skutečně nejsou andělíčci buclíci na obláčku, ale inteligentní a kolikrát i dost prudké rasy. Božstva - spíš toho pozitivnějšího rázu.
Ale i tak neinklinují ke kýčovitým nesmyslům.

Ivana - Re: Re: Re: další vyjádření

19. 10. 2021 11:33

No nevím, že bych byla naivní růžová mystička nebo něco podobného. Zatím mě moje intuice nezklamala a míním se jí řídit dál. Jestliže nejsem o něčem na 100% přesvědčená nejdu do toho i kdyby to přišlo od bůhví koho. A v tomhle případě nemám dobrý pocit a ani si nemyslím, že to přišlo od GF světla. Kdysi jsem četla, že jsou dvě, jedna je GF světla a jedna je jen GF. Nevím jestli je to pravda, ale zatím jsem nikdy z něčeho co přišlo ze světla takhle špatný pocit neměla. A nebudu tady vypisovat svoje zkušenosti aby bylo vidět, že úplný zelenáč nejsem. Je mi jedno kdo si co o mě myslí jen si myslím, že by mělo být lidstvo v této době co nejvíc opatrné když každou chvíli se někdo za někoho vydává a lže se až se práší. Ale to si každý musí nacítit sám, každý je odpovědný sám za sebe a nese si při špatném rozhodnutí následky.

Anča - Re: Re: Re: Re: další vyjádření

19. 10. 2021 11:40

Jo. Samozřejmě, souhlasím,, to se ani jinak nedá.
Třeba jsou to fakt zlý ilumináti, co já vim.

Anča - Re: Re: Re: Re: další vyjádření

19. 10. 2021 13:08

Uvědomuju si, že někoho přemlouvat nemá smysl. Jen bych ještě ráda řekla, že to, co jsem vnímala, byla archetypální pohádková projekce spojená s mimozemskými reáliemi, které se týkají naše planety a lidí. Neslo to pochopitelně i kultické významy a ty ne vždy jsou příjemné. Tak jako realita není z cukru. To Ivano není na tebe, ale jsem si skutečně jistá, že lidem, kteří neustále jenom vyznávají srdeční čakru a lásku do blba, tyhle kultické archetypální projekce skutečně budou vadit.
Proti tomu, co jsem zažila, je to hezká učesaná naducaná a romantická věc, to co pouštějí. Pokud je z toho někdo vyděšený, nevím, o co se tu pokouším :-/
Abych přeci jen nějak oddělila svoji osobu od Galaktické federace. Já nejsem diplomat, jsem bojovník. Bojovala jsem v čarodějnické válce, jsem občas hrubá, agresivní a krutá, podílela jsem se na extrémně odvážných akcích a mám z toho pocuchané nervy. Nejsem aprobovaná na nějaké vedení lidu, nemám nervy na tuny cukru a blbosti, i tady je vidět, že jsem brzy agresivní.
Tož tak - existují i lidé, kteří mají nervy víc O.K. a mají v této misi jiné úkoly a jejich založení je méně konfliktní a jsou více trpěliví.
Chvátala vnímám jako protřelého a schopného analytika událostí a informátora a nemyslím si, že je podvodník, šejdíř a já nevím co všechno, jak je tu pomlouván. Myslím si, že to kategorické odsuzování aktivních a přínosných lidí je už taky přes čáru.
Mám pocit, že hodně lidí spekuluje z nudy, mají se jak prasata v žitě a jen pro pobavení pomlouvají koho můžou.
Proč je Chvátal šejdíř a proč je podvodník, nevíte někdo?

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: další vyjádření

19. 10. 2021 13:55

K racionálnímu hodnocení může pomoci, že GF, Chvátal i já jsme na jedné lodi - je to určitě jedna skupina, která tu působí a která je aktivní a která má konečně i výsledky.
Tato skupina mimozemšťanů jsou vítězové této války, takže jestli jsou hodný, nebo zlí, asi vám nezbude nic jiného, než se přizpůsobit.
Myslím si, že škarohlídské náhledy jsou mimo a jsou nespravedlivě osočující.
Když už nic, tak se alespoň jasně vyprofilovala konkrétní mimozemská skupina.
Jak jsem nahlédla do této záležitosti, nepřátelé NWO měli úplně jiné taktiky, jejich plánem bylo mít čaroděje a informátory touto dobou spící, nebo mrtvé, nebo naprosto zdestruované na psychiatrii, tím pádem nepoužitelné.
A ne s nima dělat globální mimosmyslové experimenty s pozitivní vizí.
Myslím si, že to s těmi kritickými rádoby obezřetnými náhledy mnozí přeháníte, zejména pánové a že jsou to nezkušené laické spekulativní přístupy bez vnitřního vhledu.

ludmila - Re: Re: Re: Re: Re: Re: další vyjádření

19. 10. 2021 18:42

Aničko. Asi tě zklamu, ale pan Chvátal není žádná mimozemská vyprofilovaná skupina, ale podle jeho vlastních slov je z budoucnosti na Zemi někdy kolem roku 2550 (nepamatuji přesně, za těch pět let toho řekl hodně), žil v jedné ze čtyř realit, která byla úžasná, víc nechtěl říct. Možná jsi tady opravdu na misi poprvé na Zemi, proto se nedokážeš ani náhodou ztotožnit s myšlením těch druhých. Myslím, že lidstvo má právo na svůj vlastní rozvoj a dokázalo by to i bez pomoci sousedů, pokud mu bude umožněn rozvoj bez ovládání zvenku.Sousedy, kteří nám nekecají do života a nehází nám klacky pod nohy, máme přece rádi. Tak by to mělo podle mého soukromého názoru fungovat i mezi Zemí a GF. Lidská rasa na tom není vůbec špatně, dokáže se vyvíjet velmi rychle, toho se zřejmě někteří sousedé trochu bojí. Tohle není z mé hlavy, zdroje citovat bohužel nedokážu, ale plně se s tímto názorem ztotožňuji. Tobě děkuji z celého srdce za boj o naši planetu. Boj jste vyhráli, zachránili jste tím i své domovy před zhroucením. Nesvádějte to ale vše na lidi. Nenávistí vibrace Země nezvýšíš. A my se musíme především vrátit ke svým kořenům a znovu začít milovat všechny bytosti tady na planetě. Když jsem byla dítě, tak většina lidí trávila čas na zahrádkách, turistikou, včelařením, myslivostí, kutílstvím a rybařením, v tanečních kroužcích. Je to otázka dvou generací. K čemu mimozemské technologie výměnou za nějakou poslušnost? My si je vyrobíme, neboj, lidstvo na to má.

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: další vyjádření

19. 10. 2021 20:43

Děkuju Ludmilo za hezky a klidně vyjádřený názor. Myslím, že máte naprostou pravdu, že nejsem tuzemská, jsem externí. Dle vidění svých životů tu opravdu nejsem poprvé, docela tu kolem planety a lidského vývoje tancuju jako mimozemšťanska GF, která se spouští do inkarnací, přičemž posledních 150 let je to non-stop mise. Tedy ne, nežiju nepřetržitě :-D Samozřejmě, může to být nesmysl, ale taky nemusí.
Co se týká toho svalování viny na lidi. V dimenzionální válce, kterou jsem odžila, jsem vyřešila lidskou otázku stylem, že jsem je vlastně raději odignorovala a snažila jsem se důsledně o likvidaci temných pomocí kosmických sil a vše ve své podstatě v konání spravedlivosti dala Stvořiteli a kosmickému zákonu. Vymyslela jsem plán, kdy mimozemšťani z GF, potom, co vyhrají válku proti temným, přistanou na planetě a vyvraždímě temné, nelidské infiltrace do lidské rasy odhalené pomocí psychoscannerů od GF. Idylické řešení, opravdu jsem se snažila. Jenže, propukl covid a lidi se dali očkovat a uvidíme, co z toho bude. Námitky, že pokud zemřou, je to nespravedlivé, není to pravda, není to tak. Tak to chtěl viditelně kosmický zákon. GF udělali pro záchranu lidí maximum, ale svou blbostí si to zkazili, očkovaní. To není nenávist k lidem.

Co se týká zvolání: "lidstvo na to má" ve smyslu, nepotřebujeme mimozemšťany, Myslím, že v současnosti je věc položena velice svobodným způsobem - kdo chce vysílání Galaktické federace a snímat ho vědomím, může, kdo nechce , nemusí. Vědomí spolupracujícíh na tomto projektu se hned napoprvé dozvěděla objektivně cca stejné věci, tzn. bylo to doslova vysílání. Pokud se ucelí nějaká základní informace a lidi se vypořádají s projevem kultického šoku vnitřním psychickým způsobem, budou schopni zorganizovat přijetí Galaktické federace na civilizační úrovni tak, aby nezpůsobili chaos a rozvrat společnosti.
Pokud nechcete mimozemšťany a oni stejně přiletí, tak s tím taky nic nenaděláte. Pokud dojde k situaci, že ne, tak s tím taky nic nenadělám.

Petr - Re: Re: další vyjádření

19. 10. 2021 11:35

Právě z tohoto důvodu řada lidí varuje abychom byli hodně opatrní s kolektivními meditacemi. Když není zcela patrné, kdo za tím stojí a jaké má úmysly.
Řada lidí je málo uzeměná, málo napojená na planetu, a tak si s nimi potom může kdekdo pohrávat.
Spojení se Zemí je teď v tom chaosu pro nás zcela klíčové.
Myslím že Zemi jako jediné můžeme opravdu důvěřovat. Tak proč to většina lidí nedělá a furt se napojují na nějaké zmatené paralelní reality a mimozemské falešné signály?