Jdi na obsah Jdi na menu

BRÁNA 10.10. A JEJÍ ENERGIE

11. 10. 2021

Zdravím drazí,

V období 9.10. - 10.10. došlo ke zvýšení aktivity na Slunci. Tato energie byla použita k odstranění další vrstvy negativních energií z planety Země. Tyto energie úzce souvisely s energiemi strojů a kovu obecně. Naše cesta bude dlouhá a strastiplná, ale postupujeme v energiích strmě nahoru.

Celý minulý týden byl v podstatě velmi očistný. Počínaje výpadkem valné většiny serveru FB, během kterého jsem vnímala, že z tunelů pod ČR byly Aštarovým velitelstvím odstraňovány některé temné mimozemské entity včetně jejich strojů, byl minulý týden obecně silně očistný. A všimli jste si? Pár dnů jsme tu pak měli krásné počasí bez práškování!

Přitom vše vyvrcholilo včerejškem, kdy samotná planeta začala procházet silně očistnými energiemi ve spolupráci s mnoha vysoko vibračními bytostmi, které ji v tomto procesu proměny podporují.

Ke konci včerejšího dne mi začaly chodit informace o možných výpadcích elektrické sítě někdy začátkem příštího roku. Buďte proto připraveni drobným nákupem všech potřeb pro 2-8 denní výpadek elektrické energie.

To vše je vysokými sférami existence myšleno k našemu užitku a probuzení lidstva od psychózy elektrických strojů, masmediálních kampaní a sociálních sítí. Naše civilizace došla do bodu, kdy lidé mají utkvělou potřebu všeho technického a strojového. Po roce 2000 se rodí generace, kteří neznají svět bez mobilů a sociálních sítí. To ve výsledku deformuje jejich schopnosti socializace a přirozené komunikace s ostatními. Přijde-li tudíž výpadek sítí, buďte připraveni, ale nezoufejte. Je to zkouška, kterou musíme projít, aby se další generace probudily a naučili existovat s lidmi kolem sebe a nikoli s imaginárními postavami profilů na internetu.

Ještě tu na konci článku dodám, že další vysílání IZ proběhne někdy koncem října.

Mějte se zatím krásně!

Silva

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velké zklamání, ale naděje umírá poslední

17. 10. 2021 11:43

Já jsem s lidmi udělala děsivou zkušenost už před více jak dvanácti lety, kdy jsem o svých psychických vjemech a spirituálních náhledech na svět diskutovala na internetu, dostala jsem samozřejmě příšerný výprask od trolů NWO, jenže tenkrát jsem ani netušila, že takoví trolové existují. Vydala jsem se jednat na internet ze zoufalství, protože v realitě jsem jasně cítila, že to, co vnímám a chápu já, nikdo jiný nemá a tak jsem si tehdy ještě naivně myslela, že diskuzí na všeobecně dostupném internetu zjistím, jak moc lidi jsou či nejsou duchovní a spirituální a co se jim o těchto věcech hodní v hlavách.
Vždy jsem byla nejradikálnější a ač jsem zažila i hezké diskuze, tehdy to bylo ale hodně o východních filosofiích, nikdo nebyl duchař a na mimozemšťany, takhle trhlá jsem byla vždy jen já, tak jsem na lidi dost zanevřela a uzavřela se před nimi. Moje tehdejší epizoda vedla k mé úplné nedůvěře v lidi a proto jsem si nevytvořila znovu širší okruh přátel atd. Což se ale ukázalo jako veliká výhoda v současné události, která mi začala 2019 a ač to byl radikální boj a nejšílenější přemet mého života, o nikoho jsem nepřišla. A ztrácet ty přátele, zjišťovat, že jsem jim vlastně docela šumák a oni mě taky a bát se pomluv atd. - nic příjemného a tuto bolest jsem v současnosti nemusela řešit a nic takového mě nebrzdilo.
Takže "tak to dělám". Sama v sobě to mám velice zvláštně posazené, vlastně hledám řešení, východisko, pro lidstvo jako celek k přežití. Když vidím země, kde se očkovali, tak to sedí na karmické zatížení, které jsem viděla i v multidimenzionální válce.
Očkovaní už se neprobudí - oni se rozhodli, že souhlasí a jdou se systémem, v době, kdy se na ně kladly naprosto iracionální nátlaky a alternativa proti očkování šílela. Ti už se neprobudí a pokud je pravda, co se teď nese o covid vakcínách, o všech těch složkách pod mikroskopem ... tak zřejmě předčasně zemřou a proto jsem je přestala táhnout ve vlastním psychickém okruhu, protože táhnout je sebou nevidím jako efektivní. Bojuje se ale o 5G - o to, co jim půjde elektricky do hlav za informace.
Já myslím že NWO teď už dávno je a jediné, co chybí budoucímu lidstvu za zkušenost, je ověřený fakt, že když do nich narychlo a pod nátlakem bez diskuze rvou neprověřenou divnou vakcínu a Bill Gates se usmívá a všechny ty prolhaný svině najednou burcují o "lidské odpovědnosti" .. tak že pak ty očkovaný vážně asi umřou, protože to byl prostě genocidní plán. Uvidíme.
Jinak si myslím, že kvůli váze této masy nemusíme znovu absolvovat technicistní totalitu, která zplundruje přírodu a zahubí náš druh. Jsme na prahu věku Vodnáře, to se opravdu nehodí.

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velké zklamání, ale naděje umírá poslední

17. 10. 2021 14:36

Vnímala jsem, že všechno má hluboký smysl, i moje uzavřenost, že naopak, kdybych vyhledávala lidi a náhodou narazila na někoho, na kom by mi záleželo a měla širší společenský okruh, nezvládla bych tuto válku. To zlo čpělo od samého začátku, myslím, že jsem si za mlada udělal dostatečný obrázek o lidech a společnosti, dnes vím, že mnoho mých tehdejších nepřátel, kteří se chovali naprosto lidsky nepochopitelně, asi bys těžko někoho šikanoval a schválně mátl jeho mysl, kdybys věděl, že je ten člověk "duševně nemocný". Ale mě se to dělo, dlouho jsem nedokázala takové jednání jakkoliv pochopit, ale zdá se, že tyto bytosti nejsou lidi - jsou to nepřátelské infiltrace do lidské rasy a tudíž tito "lidé" pracují proti lidským zájmům a jakékoliv spirituální tendenci.
Ten boj nevnímám na osobní rovině, ale na planetární - mohla bych se vykašlat na celou misi, na boje proti temným, na lidi, na planetu, na všechno - ale pak bych ztratila smysl existence, protože já tu nejsem kvůli vlastní karmě a jestli jo, tak zase na planetární úrovni. Je to mise. Nemyslím si, že kdybych se prala v realitě s nějakými zrůdičkami od NWO, že bych neprožila dimenzionální válku. Včas jsem se stáhla, protože toxicita společnosti byla naprosto hrůzná - ty bytosti se nechovaly jako lidi, byl to správný dojem. A normální "lidi" jsou slepí, takže jsem se s nimi nechtěla unavovat - alespoň jsem na ně neměla větší vztek, než byl nutný.
Celkově jsem se vždy snažila o racionální vizi, než "milovat lidstvo" - jak je vidět na těch očkovaných číslech, nedivím se sama sobě.

Anča - Re: Ludmila

17. 10. 2021 16:12

Se omlouvám, že to vidím tak militantně, ale mě to přijde od lidí jako děsivé selhání a zrada a pokud začnou umírat, nebudu se tomu divit a jsem na city už poněkud otupělá, abych za ně brečela.
Ale je pravda, že ovce jsme třeba i my. Třeba je očkování O.K. 5G je milá technologie, Bill Gates miluje lidi a stará se o jejich rozvoj, šediváci jsou fámy, žádný mimozemšťani tu nejsou, žádný paprsky smrti taky ne a dimenzionální válka je taky blbost. Jsme oběti konspiračních teorií, oočkované stádo přežije.
Co já vím?

Anča - Re: Re: Re: Ludmila

17. 10. 2021 16:47

Jo, ten pocit asi chápu. Ale já to tak neberu - hraje se o lidskou budoucnost, zažila jsem krutou válku, svědectví z toho nikoho nezajímalo, tam se lidská srdce jaksi neotevřela. Promiňte, ale jestli spadneme do totality, je konec lidského druhu. Je mnohem lepší, když umřou očkovaní, než aby zanikl celý lidský druh.
A já k lidem cítím i velký kus nenávisti - asi je to v poměru těch 63% ku 37% lásky. Takže už se nehodlám balamutit a předstírat lásku a říkat - to je strašný, tolik lidí zemře, hrůza, jak je mi jich líto. Není. Nesplnili normy nového věku. Jsou hloupí a chovají se jako otroci a já kvůli nim nehodlám celý život jenom trpět.
Mý srdce asi selhalo, ale rozum je O.K.

Anča - Re: Re: Re: Ludmila

17. 10. 2021 17:30

Jenže vy pořád nechápete, co je tohle za šílenost. Lidstvo směřovalo k nenávratnému konci, bylo šílenství se vůbec pokoušet o jeho záchranu. Petře, já za to nemůžu, nehodlám tu nijak cokoliv obhajovat, veškerý vysvětlování je zbytečný.
Šlo o lidský spirit, aby se nerozsypal, to se povedlo v rámci dimenzionální války - lidský duch obstál, respektive potencialita druhu. Byl zázračný jev, že se to povedlo, celá věc je neskutečně transcendentní a kosmická.
Přesto, pokud lidská rasa projeví další, tentokrát už fatální projev debility, jde do kopru nazdar. Očkovaní tu debilitu projevili.
Jinak nevím kolik tisíců a statisíců let tu chceš předhazovat, ale jestli si lidi myslí, že jsou miminka, o který je povinen Bůh nějak pečovat a mimozemšťani jim odvracet všechny jejich problémy, tak jsou krutě na omylu.
Ano, Stvořitel se lidské rasy zastal, protože chytře spolupracovala s mimozemšťany a dalšími silami vesmíru a kosmu na svojí záchraně a ve vztahu s planetou jsme se dostali z nejhoršího. Lidstvo bude dále existovat. Přežije.
A NWO bude poraženo.
Celá věc obnáší kosmickou kultickou krutost, projevená v realitě vypadá jako davy předčasně zemřelých očkovaných, vypadá to tak. A dokonce je proti zájmu lidské rasy je masově zachraňovat, z velice cynického vyššího náhledu jde o dokonalou čistku založenou na nejspravedlivějších základech, kdy bude odstraněna masa nepoučitelných, co vždy, v jakékoliv lidské období dějin, podlehnou vesmírnému chrobákovi a jdou proti lidským zájmům.
Nějaký řešení se najde - já jsem pro kontakt s mimozemšťany, protože nevidím pragmatičtější řešení.

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Ludmila

18. 10. 2021 11:23

Jo, O.K. Jste chudinky, co neměli šanci. Bůh je zlej, mimozemšťani jsou zlí. Debilové.
Co já s tím?
Já si absolutně nepamatuju, co jsem dělala minulé desítky tisíc let, žádný utrpení z minulosti si nepamatuju, představ si.
Zto vím, co jsem zažila teď a vím, o co šlo.
Tak si tady nechte ty voočkovaný, neodsuzujte je, milujte je a odpouštějte jim. Hodně brečte, jaký jste chudinky a jak vám všichni ubližovali a nechte zombíky, ať vám zavedou totalitu, takovou, jakou druh už nepřežije. Vždyť za nic nemohli, oni jsou nevinný.
A já, až zdechnu a zjistím, že jsem doopravdy alienka GF a mise byla při veškerém tom vypětí a zázracích na dvě věci a stejně je tu 5G NWO totalita, asi nabiju laserová děla a půjdu tenhle druh dořešit, finálním stylem.

Petr - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velké zklamání, ale naděje umírá poslední

17. 10. 2021 14:03

To je velmi zajímavé. Já rozhodně neměl ty vize a mimosmyslové zkušenosti jako ty (díkybohu) ale v podstatě jsem prožíval dost podobné věci v rámci lidí.
Ačkoliv (a je to jen moje subjektivní doměnka) mi připadá, že tím že jsi zavrhla lidi, jsi některé věci jen přesunula na astrální úroveň, a podrazy a nepřátelství které by jsi zažívala mezi lidmi, jsi si odžívala v rámci mimozemšťanů a temných entit v astrálu.
Některým věcem se člověk prostě nevyhne.
Zároveň v tom vidím značnou výhodu, protože kdyby jsi to prožívala ve hmotném světě, tak by jsi taky mohla přijít o krk. A musela by jsi to odžívat v hromadě dalších inkarnací.
Toť můj subjektivní názor.

My vlastně máme obrovskou výhodu že si to peklo můžem odžít a pochopit ve virtuálu, zatímco ostatní se budou ještě tisíce let plácat v inkarnacích kde to budou odžívat a zažívat.
Já jsem si prožil děsné peklo, a utrpení za hranicemi běžné lidské představivosti, ale v podstatě mi tentokrát nešlo o život.
Respektive, šlo mi o život, ale někdo nademnou držel ochrannou ruku, takže jsem z toho vždy vyvázl i se zdravou kůží.
Ikdyž to utrpení bylo reálné a hodně za hranicí snesitelnosti. Kolikrát bych radši byl mrtvý.

ps: ještě k té tvojí předchozí tezi, já mám taky často ten dojem že by stačilo málo, a lidstvo by se mohlo ubírat mnohem lepší cestou. Bohužel ale díky své pohodlnosti, strachu a tuposti si vždy neomylně zvolilo tu výhybku do pekel. Už mnohokrát v historii nedávné i dávné.
Prostředky jak se mít mnohem líp, tu jsou. Ale nikdo je nevyužije. Tak jako posledních 30 let téměř nikdo (až na hrstku občanských aktivistů) nevyužil prostředky demokracie které tu byly k dispozici. Tak se logicky navracíme zpátky k totalitě, protože si to většina zvolila. Tím že se zlem nechala uplácet a předstírat že ono neexistuje. To byla dohoda s ďáblem. A za tu se platí krví.
Otázkou je, jak se zařídíme my.
Bojovat za ty ovce smysl nemá, nic by se tím nenaučily.

ludmila - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velké zklamání, ale naděje umírá poslední

17. 10. 2021 15:57

Už hezkých několik desetiletí stále hledám, a zatím jsem zjistila, že naprosto všechny zkušenosti jsem si svými rozhodnutími vykoledovala sama. Co když je to dělení na zrno a plevy úplně jinak. Kdo nám lidem dává právo někoho posuzovat? Kdo je vlastně tou ovcí? Začněme se konečně všichni chovat jako moudří lidé, a řešme především své vlastní problémy. Vždy jsem byla jako vodnář velmi kritická k ostatním. Dnes vidím vše jinak. Možná by to chtělo v diskuzích méně vylévat špínu se svých srdíček.máme ji tam asi všichni, v přírodě to bude mít větší smysl. Sluníčkář nejsem ani náhodou, ale je mi líto každé živé duše, obzvláště té lidské. Děkuji, přeji každému jen to nejlepší.

ludmila - Re: Re: Ludmila

17. 10. 2021 16:35

Co když se jedná pouze o test naších srdcí? Každý žijeme v jinak nastavených podmínkách, každý reagujeme jinak. A konec konců, to co vidíme kolem sebe může být dnes už úplně jinak.

Petr - Re: Re: Ludmila

17. 10. 2021 17:11

Mě pořád připadá jako zrada to, že tu nechají lidstvo 60 000 let válcovat zlem, reptíky, archonty, vesmírným slizem "black goo", a pak tu očekávají že se během 2-3 let lidi probudí a půjdou vstříc luníčkovému světlu.
To je prostě čiré šílenství.

Zvlášť když vidím, že se lidi sotva hroko těžko vzpamatovávají jen z těch posledních 400 let co je tu válcovali Habsburgové a těch 1000 let co je tu válcovala církev.

A pak tu někdo bude tvrdit že lidi si za všechno můžou sami. Někteří určitě. Ale zdaleka ne všichni.
Paradoxní pak je, že zdaleka nejhůř jsou na tom vyspělé bytosti co naopak proti zlu bojovaly. To už je totálně na palici.
Takhle to vidím já. Ale nikomu tenhle názor nevnucuju.

Petr - Re: Re: Re: Re: Ludmila

18. 10. 2021 11:04

Jestli to Ančo správně chápu, tak podle tebe šlo o záchranu "kolektivní bytosti" Homo Sapiens tím, že se odřežou ty jeho části z těch 7 miliard, které tuto kolektivní bytost táhnou do sraček?

Je mi jasné že nemá smysl tě o něčem přesvědčovat. Jen prostě popisuju svoji zkušenost za ty poslední desítky tisíc let, která je poněkud odlišná od té tvojí. Ta přesila zla byla strašlivá. Naprosto. Vím jakými zkouškami procházeli třeba moji předci, a ty prostě prakticky nemohli zvládnout. To absolutně nebylo v lidských silách. Co kdyby lidských, to by nedal ani žádný ufon a další vyspělá bytost, těch 60 000 let období vlády temna. Zničilo to i světelné bytosti andělského typu. Ti nejlepší z nejlepších padli do temnoty.
A nikdo jim nepomohl, ani Bůh, a už vůbec ne nějací ufoni. Snad s vyjímkou Krista a pár podobných.

My rozmazlenci z konce 20. století jsme měli proti našim předkům čajíček a pohodičku.
I takový blázinec se svěrací kazajkou je jen zábavná kratochvíle proti perzekucím kterým čelili naši předci.
Já jsem si toho v minulých životech užil taky hodně. A proto že jsem to všechno zažil na vlastní kůži, tak nemám takovou tendenci odsuzovat.

Josef - Re: Re: Re: Velké zklamání, ale naděje umírá poslední

18. 10. 2021 9:26

Volby jsou zfalšované (a byly vždy), potvrzeno načtením, a ověřeno dalšími lidmi,mocní si nenechjí jen tak ukrást moc skutečně svobodnými volbami. Viděl jsem video Volného, který tvrdí, že nejsou, ale on sám je jen nastrčenou figurkou, která plní úkoly NWO.

Tomáš - Re: Re: Velké zklamání, ale naděje umírá poslední

17. 10. 2021 8:13

Také nemohu uvěřit že by Volný dostal jen 1,33% a nějakej Šlachta přes čtyři.. Schválně jsem volil až v sobotu ,aby nemohli v noci hlasy změnit, ale budou to dělat natvrdo v počítači nikdo na to nedohlíží žijeme v totalitě není žádný rozdíl oproti socialismu co jsme tady měli v časech minulých. Naopak tenkrát jsme byli v žebříčku vyspělých zemí někde na 35místě , dnes patříme mezi rozvojové země někde za Ugandu. Ty majetky co lidi mají jsou na dluh patří židům jejich bankám a navíc nejen zadlužení občanů ,ale i státu to vše z nás dělá rozvojovou zemi.. řešení není žádné pokud se falšují volby, jít jedině cestou občanské neposlušnosti..

Míša - Re: Re: Re: Velké zklamání, ale naděje umírá poslední

17. 10. 2021 8:51

Měla jsem v komisích několik přátel a pravili, že hlasů VB bylo prostě málo. Lístky se rozdělily do hromádek a ty přepočítání všichni. Ony ty okrsky nejsou zas tak velké...

Anča - Re: Re: Re: Velké zklamání, ale naděje umírá poslední

17. 10. 2021 12:31

Jenže teď jsme bohužel v situaci, kdy je společnost rozdělená na dva tábory - je to silná psychická bariéra a není možné v tuto chvíli dělat revoluce, protože znormalizovaný dav s matrixovou záhadou v krvi je nevypočitatelná váha a síla. Zároveň jsme v situaci, kdy lidstvo budoucnosti má velkou sílu a všechny ty vesmírné chrobáky je schopné snadno setřást. Galaktická federace se tváří docela suverénně, třeba je opravdu potenciál v informační komunikaci skrze jejich akce, kdy bude daleko více vzájemných otázek a odpovědí, již by to nebylo pasivní. A celá věc s těmi mimozemšťany by dostala jasnějí vidění.

Petr - Re: Re: Re: Velké zklamání, ale naděje umírá poslední

17. 10. 2021 17:04

Volného odvedli policajti přímo z parlamentu v klepetech při vypnutých kamerách. Zaznamenal jsi k tomuto bezprecedentnímu porušení parlamentní demokracie nějakou reakci ovčanů? (s vyjímkou hrstky občanských aktivistů)
Tak se pak nediv volebním výsledkům.

Tomáš - Re: Re: Re: Re: Velké zklamání, ale naděje umírá poslední

17. 10. 2021 19:17

No a chceme takový svět???

Mončes - vzhůru nahoru :))

18. 10. 2021 10:52

Já jsem se právě v ty dny cítila velmi odpočatě a nabitá energií, zvláštní, já to cítím vždy tak, že je mi moc dobře, ikdyž se třeba cítím někdy unavená z nevyspání, tak šťastná.
Neumím si zatím představit být bez mobilu a internetu. Zaprvé bez mobilu si nezavoláte první pomoc a za druhé bez netu jak se mám spojit s přáteli, kteří jsou daleko např. v zahraničí a mám je moc ráda. Hlavně s lidmi, kteří jsou na stejné vlně.
Ale chápu, že v budoucnosti to nebude. Jen doufám, že do té doby už se naučíme telepatii a teleportaci, pak už net nebude třeba. ;))

ludmila - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velké zklamání, ale naděje umírá poslední

17. 10. 2021 16:00

Už hezkých několik desetiletí stále hledám, a zatím jsem zjistila, že naprosto všechny zkušenosti jsem si svými rozhodnutími vykoledovala sama. Co když je to dělení na zrno a plevy úplně jinak. Kdo nám lidem dává právo někoho posuzovat? Kdo je vlastně tou ovcí? Začněme se konečně všichni chovat jako moudří lidé, a řešme především své vlastní problémy. Vždy jsem byla jako vodnář velmi kritická k ostatním. Dnes vidím vše jinak. Možná by to chtělo v diskuzích méně vylévat špínu se svých srdíček.máme ji tam asi všichni, v přírodě to bude mít větší smysl. Sluníčkář nejsem ani náhodou, ale je mi líto každé živé duše, obzvláště té lidské. Děkuji, přeji každému jen to nejlepší.

Tomáš - výpadek

11. 10. 2021 21:38

A je to tady výpadek elektrické energie, ten tak snadno neuděláte ,jedině větrem že se potrhají dráty ,ale jak globálně? Jadernou elektrárnu taky nezastavíte.. No elektrikáři no přece zkratujeme vedení a jak něčím vodivím třeba plasmou ze slunce který se zblázní, slunečním větrem co dělá polární záři a v případě slabého mag. pole země dojde k povrchu a taky by země mohla proletět fotonovým mračnem co už se jednou stalo jen tenkrát nás ochránilo magnetické pole.. Ono se musí něco konečně stát..