Jdi na obsah Jdi na menu

BRÁNA 10.10. A JEJÍ ENERGIE

11. 10. 2021

Zdravím drazí,

V období 9.10. - 10.10. došlo ke zvýšení aktivity na Slunci. Tato energie byla použita k odstranění další vrstvy negativních energií z planety Země. Tyto energie úzce souvisely s energiemi strojů a kovu obecně. Naše cesta bude dlouhá a strastiplná, ale postupujeme v energiích strmě nahoru.

Celý minulý týden byl v podstatě velmi očistný. Počínaje výpadkem valné většiny serveru FB, během kterého jsem vnímala, že z tunelů pod ČR byly Aštarovým velitelstvím odstraňovány některé temné mimozemské entity včetně jejich strojů, byl minulý týden obecně silně očistný. A všimli jste si? Pár dnů jsme tu pak měli krásné počasí bez práškování!

Přitom vše vyvrcholilo včerejškem, kdy samotná planeta začala procházet silně očistnými energiemi ve spolupráci s mnoha vysoko vibračními bytostmi, které ji v tomto procesu proměny podporují.

Ke konci včerejšího dne mi začaly chodit informace o možných výpadcích elektrické sítě někdy začátkem příštího roku. Buďte proto připraveni drobným nákupem všech potřeb pro 2-8 denní výpadek elektrické energie.

To vše je vysokými sférami existence myšleno k našemu užitku a probuzení lidstva od psychózy elektrických strojů, masmediálních kampaní a sociálních sítí. Naše civilizace došla do bodu, kdy lidé mají utkvělou potřebu všeho technického a strojového. Po roce 2000 se rodí generace, kteří neznají svět bez mobilů a sociálních sítí. To ve výsledku deformuje jejich schopnosti socializace a přirozené komunikace s ostatními. Přijde-li tudíž výpadek sítí, buďte připraveni, ale nezoufejte. Je to zkouška, kterou musíme projít, aby se další generace probudily a naučili existovat s lidmi kolem sebe a nikoli s imaginárními postavami profilů na internetu.

Ještě tu na konci článku dodám, že další vysílání IZ proběhne někdy koncem října.

Mějte se zatím krásně!

Silva

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komunikace přes portál

14. 10. 2021 12:10

To je zajímavé, každých 14 dnů se opakuje to stejné. Snad se Evi dozvíš jednou, co to je.

Petr - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komunikace přes portál

14. 10. 2021 11:30

Právěže si připadám jako v nějakém ufoním zoo. Chápu že nekontaktují běžné lidi nebo mě, ale že nechávají v nejistotě lidi jako jsi ty nebo Silva, to už je divné. A rozhodně tohle nepřispívá k lepšímu ufonímu PR.

Nechápu proč se tu aspoň neukážou felini. Z ras s hladkou kůží, obří hlavou a očima bez duhovky bych asi taky měl bláto na hřišti.
Ale myslím že kdyby lidi viděli třeba hrající si kočkovité felíňata, tak by se samou rozněžnělostí a roztomilostí rozplynuli.
Blue avians by taky mohli snést. Zvlášť češi jsou takoví zvířátkofilové.

Nediv se pak že lidi jsou skeptičtí. Já mam třeba z relativně seriózního zdroje, že galaktická federace je výmysl. Přičemž další seriozní zdroje o GF zasvěceně mluví. Tak se v tom pak vyznej. P.Chobot o tom zase mluví úplně jinak, a zda se že je taky v určité nejistotě.

Já tě Ančo o ničem nepřesvědčuju, jen se snažím ukázat, že lidi k té skepsi mají hromadu poměrně racionálních důvodů. To je pořád 4D, 5D, ufoni sem, andělé tam. A ve hmotném světě se zdá že vše jde do totálních sraček. Bill "doktor Smrt" Gates a ta jeho banda pořád valí vakcinační agendu, přitom měl být apoň 5x zatčený a 2x popravený, podle ufo zdrojů.

Uvědom si to, že průměrný člověk má o existenci ufonů a GF zhruba tolik důkazů jako o existenci Yetiho nebo lochneské příšery, a to se týká i většiny zdejšího čtenářstva.
Bohužel nemůže zcela vyloučit, že jde o podvod a manipulaci iluminátů, kteří se nás spoléháním na ufony snaží udržet v pasivitě a nečinnosti.
"Great reset" zdá se, jim zatím šlape jako hodinky.

adalgar - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komunikace přes portál

14. 10. 2021 11:54

https://newtube.app/user/yandex/kL9lkbq

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komunikace přes portál

14. 10. 2021 12:08

Jo, věc není vůbec lehká. To udržování v nejistotě jsem vysvětlila výše - je to taktika, kdyby něco. Nemůžeš dát médiu absolutní jistotu, když není vyhráno. Co jsem si všimla - za prvé by to vedlo k nesmyslné euforii a spoléhání se na ně a k sejití z cesty a za druhé je tam potom to riziko, co kdyby nevyhráli, ta GF a museli by se vzdálit a co potom s médiem, které dostalo jasný důkaz. To potom ten člověk nevydýchá, že to GF nevyhrála, evidentně tady byli, máš důkaz a nic? Tak si to hodíš, to prostě nedáš. No ale když nemáš důkaz a oni by se vzdálili, věc by utichla - řekneš si, hrabalo mi, jdu za léčitelem, dám se dohromady, bůhví co to bylo.
Já už jsem si ty jejich světlušky vyfotila, teď už si nemůžu říct - bůhví co to bylo. Už mi dali důkaz, ale trvalo to, teď už neprohrají, mají jistotu, že to půjde dobře, že to zvládneme.
Co se týká té reality, já zažila rozhodování o osudu lidstva - nakonec jsem vygenerovala nutnou popravu 10% infiltrace různých plazů, šediváků a eminencí temnot a další verbeže, přičemž lidstvu jsem nadržovala, nechtěla jsem mu nic zlého dělat. Jenže realita si vezme svoje. Kolik lidí se nechalo naočkovat, bez rozmyslu, protože jsou loutky NWO, ovečky, co nepřemýšlí. Teď lezou ven informace, co je v těch vakcínách, když si to člověk domyslí, je jasné, co se bude dít.
A máš pocit, že to není fér? Já už ne.
Hodně jsem trpěla, při té válce a tihle, co nepřemýšlí a na nás si ukazují jako na blázny a otírají si o nás podrážky, by to všechno navedli do otřesné totality. Tak se asi do toho nového věku nedostanou, protože tam nepatří.
Kosmický zákon si vezme svoje, i při sebelepší vůli zvenčí. Tak to člověk musí brát.

Petr - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komunikace přes portál

14. 10. 2021 15:04

Takže když GF nevyhraje, tak nás tu nechají v iluminátské temnotě a nevědomosti bez zmínky o tom že jsou ve vesmíru přátelské bytosti, aby nás ilumináti mohli udržovat v nevědomosti další tisíce let? Promiň, ale tohle vůbec nedává smysl.

A co se týče té férovosti, tak tady to pořád vidím jinak než ty.
Vesměs ti různí rouškomrdi se mají líp než třeba ti chudáci důchodci, kteří se rouškou klidně udusí nebo jim z toho zkolabuje srdce.
To je zdravému a silnému rouškomrdovi totálně u zadku, protože jemu to zdravotní problémy nečiní.

Rovněž ti nejhorší šmejdi se na stáří finančně zaopatřili takže mají soukromé pečovatele nebo luxusní domovy důchodců.
Naopak ti chudáci skončili v otřesných státních domovech důchodců kde s nimi jednají jako v koncentráku. Znásilňují je tam špejlema do mozku, nutí jim očkování, zakazují jim návštěvy příbuzných.

Nevím jaká je férovost u stařičkého seniora, který je zcela závislý na svojí rodině která zcela propadla covidiotizmu a nutí mu očkování a roušky a špejlování. Jaký má asi tak výběr, když od nich může leda tak do toho otřesného státního domova důchodců, kde ho zamordují ještě rychleji?
Vidím opuštěné důchodce, kteří se sotva plazí se svým vozíčkem do Kauflandu pro levný nákup, při té vší drahotě. A teď ještě ti staří nemocní chudáci musí nosit disící masku, jinak je buzerují v MHD (mnohokrát jsem zažil) i jinde. Kdo je egoistický zmetek, ten si vycvičil svoje děti, které ho na stáří obsluhují jak anglického lorda.
Tak kde je tady ta férovost, spravedlnost?

Nejhorší rouškomrdi jsou mladí do 30 let. Naprosto sebestřední, bezohlední, dologovaní bioroboti co čumí do mobilu a nevnímají nikoho kromě sebe. Ti jsou oporou covidové totality. Přičemž ty restrikce se jich netýkají, protože jsou mladí a odolní.
Holt se nám ta indigová generace nějak zvrtla. A vypadá to, že jsou zcela ve vlastnictví iluminátů.
Tak kde je tady ta spravedlnost?

Nejhůř ze všeho jsou na tom ti, co se té totalitě snaží nějak vzepřít, nebo jí aspoň nepodléhat.

Vypadá to, že to dopadne jako vždycky, dokud tu bude fungovat tato idiotská vesmírná pseudospravedlnost. Ti tupí hloupí a bezohlední zlikvidují ty citlivé, moudré a empatické. A pak sami zdegenerují na úroveň stáda opic, "djasu" kanibalů, o kterých mluvila několikrát i Silva. A pojede to tak dál nejmíň dalších 2 000 let.

Toliko k té férovosti a spravedlnosti.

Petr - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komunikace přes portál

14. 10. 2021 16:54

Psal jsem v kostce o tom, že právě ty ovce přežívají, ti co se zbaběle schovávají přežívají, ti co si nakradli v pohodě přežívají zatímco ti co bojují a není jim lhostejný osud naší země, a ti co mysleli víc na druhé než na sebe, jsou na tom špatně.

Co třeba obětavé zdravotní sestry co se snažily zachránit co nejvíc nemocných lidí, a schytaly očkování v první vlně povinně, kdy to byly jenom "konspirace na aeronetu" a ony se šly očkovat proto že jsou v první linii a musí kvůli těm nemocným vydržet ?
Tou dobou se nenažraní obvoďácí s příjmem 200 000 měsíčně schovávali za zamčenými dveřmi ordinací. Protože díky kapitačním platbám a ordinováním po telefonu měli i tak měsíčně desetitisíce v kapse.

Vážně nevím jak nás spasí naše "mládí vpřed" totálně debilizované médii, mobily, sociálními sítěmi, které se nejvác vysmívá těm covidovým konspiračním teoriím.
Přičemž sami jsou totálně leví a bez moderní techniky a pečující náruče iluminátského systému nepřežijí ani týden.

A vtip je v tom, že právě na těch starých zkušených fachmanech "co vůbec nechápou ufony ani 5D" závisí naše civilizace a civilizační vymoženosti. Bez nich jdeme do doby kamenné. Chybí tu i zkušení řemeslníci, zedníci, instalatéři. Mladí jsou totálně fyzicky leví.
O to víc ale jsou namyšlení a o to víc náročné mají požadavky na druhé. Sami pro sebe chtějí to nejlepší, ale co sami druhým mohou poskytnout, to vůbec neřeší.

Tohle mi nepřipadá jako nějaká skvělá budoucnost. A když žerou to covidové divadlo, tak jsem na pochybách že je přesvědčíš o existenci ufonů.

Petr - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komunikace přes portál

14. 10. 2021 19:00

Člověče nestraš furt :)
Už z toho důvodu, že jestli k tomu dojde, tak nemáme moc šanci, s těma zombíkama okolo, co nám ještě k tomu budou házet klacky pod nohy.

Anča - Re: Jinka

15. 10. 2021 8:03

Já bych tedy oponovala - že se asi neumím tak neustále radovat a říkat si, že mi nic nebrání k idyle a štěstí. Brání. Masmédia v prackách iluminátů, 5G mikrovlnné záření, svět plný toxických jedů, hmotných i duchovních.

Tahle myšlenka mi připadá extrémně nebezpečná:
"Není tajemstvím, že se země dělí na dvě části, dvě kulaté stejné, ale jedna je plná světla a v té druhé se budou odehrávat všechna ta utrpení, která se tady připravují."

To je představa, že co se tady připravuje, odskáče někdo jiný někde jinde? Já mám obavy, že až tak ten časoprostor zázračně nefunguje.
Ne, to vyžereme my a proto doufám v alieny, protože s tím nikdo jinak není schopen nic dělat a ten stimul a odvahu věci změnit nám mohou dát asi jen oni.
A tyto teze, jak si tvoříme realitu, tomu vážně neublíží, těm hrozbám, které tu jsou a tím, že je budeme ignorovat, je skutečně nevyřešíme.
Není nad to, stát nohama na zemi.

Anča - Re: Re: Re: Jinka

16. 10. 2021 21:15

Jo, takový postoj chápu a není na něm nic špatného, však jo. Žít nejlépe, jak člověk umí, na tom přeci není nic zlého a není nutné si za to cokoliv vyčítat. Mě jen v tom původním příspěvku doopravdy velice zarazila ta teze o dvou realitách. Realita je jedna, dá se však prožívat mnohými způsoby. Ale reálné dopady dějů pocítíme všichni. Myslím, že všichni procházíme různými deziluzemi a musíme se s nimi vyrovnávat a hledáme nové přístupy ve svém životě a ten postoj uzavřít se ve svém světě a vytvořit si vlastní harmonii je taky potřebný a musí se to umět. Taky jsem měla období, kdy mě nezajímalo skoro nic a bylo mi dobře ve svém bezpečném světě, okolnosti života a dimenzionálních změn mě donutily být aktivní.

zuzana - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komunikace přes portál

14. 10. 2021 17:07

tak, ako nie je cas, chronologia, nie je vek, napadlo ma pri tvrdeni - mladi su buducnost.
pozeram ako na zjavenie na vitalnch seniorov, tak silnych, rozosmiatych, prezili vojny, diktatury,zostali slobodni, maju obrovsku chut do zivota a uzivaju si ho, tolko toho vedia....tak otvorene mysle....taka schopnost prezit, taka zivotaschopnost, s nadsenim sa ucia nove, technologie, maju pokoru, maju lasku....
a vidim davy mladych starcov, ktori sa postupne zabijaju....a ktori vidia koniec sveta uz pri vypadku pumpy, autobatirie, elektriny, ci mc burgera v ponuke mekacu na rohu.

vek by som uplne vypustila.
obzvlast preto, ze sme disponovani zit stovky rokov.

Petr - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komunikace přes portál

14. 10. 2021 19:06

Jenže tohle přesně byl plán iluminátů. Napřed zlikvidovat ty staré moudré zkušené, pak zlikvidovat intuitivní a nezkažené děti, a s tou zmanipulovanou zpitomělou biomasou mezi tím (20-40) si budou moct dělat co chcou.
To byl odjakživa jejich plán, nejprve zlikvidovat ty co je mohou ohrozit, a s těmi ostatními si pak mohli dělat co chtěli. Proto napřed vždy zlikvidovali šamany/druidy a náčelníky. A nebo staré zkušené, kteří tvořili "radu starších". Nejznámějším příkladem je asi "maova mládež". Klasický příklad kdy ty "mladé perspektivní" ještě použijí k likvidaci těch co mohli danou společnost zachránit.
Po 89. roce se něco podobného děje u nás. Kdy mladí jsou totálně zblblí konzumními pozlátky a starší lidi považují za fosílie.

zuzana - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komunikace přes portál

14. 10. 2021 19:10

:-)))))))))
aby nas ti seniori nakoniec neprekvapili.

doba sa zmenila. seniori sa dozivaju 99 a mladi umieraju hufne kvoli stesom a nezdravemu ziv stylu na infarkty a rakoviny....

seniori su fiskusi, poznam mnohych, co s vdakou odmietli - kvoli inym diagnozam.

a mladi sa vrhaju do dobrodruzstiev, chcu svoj zivot spat

kazdy je unikat, aj aku dlhu put si vybral na zemi, aj ako zareaguje na aktualne zmeny na planete.

nasa mama by podla mna prezila aj jadrovy reaktor- ona sama je nieco v tom duchu a niekto ma tak krehke telo - dusu, ze neda ani najmensiu chemiu v ovzdusi, vode, ....

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komunikace přes portál

14. 10. 2021 16:24

Jak jsem to zažila, tak ten "schovávací" přístup GF nepovažuju za nemoudrý. Vlastní prožitky byly extrémně kruté a ta válka byla děsivá, nešlo jenom o život, šlo i o duši, o všechno a já vím, že bych neunesla případnou prohru GF, nebo nějaké vlastní pochybení, kvůli kterému by mě museli odstavit a měla bych přitom důkaz, že to, co se mi děje, je absolutní realita. Takže se jim vůbec nedivím, že mi důkaz nedali, dokud nebylo alespoň něco jistého.
Nicméně je pravda, že jsem se vůči nim od začátku chovala otevřeně, chápavě, snažila jsem se je pochopit nejlépe, jak umím a vše dělat taky, nejlépe jak umím, nějaké kritiky vůči nim jsem neměla. Abychom obstáli, musela jsem chápat jejich náhledy, kosmologii, složitosti, které v našem životě neznáme, neřešíme - když jsem byla unavená a neměla psychickou energii chápat jejich svět a přístupy a složité okruhy věcí, které mají na události vliv, spadla jsem a nebyla schopná jim být něco platná, začala jsem být oportunistická a kdybych se z těchto chvil nedostala, tak bychom museli ukončit spolupráci, protože bych jim byla prd platná a byla bych přítěž - což v kruté válce nevede k dobrým kocům.
Prostě jsem si zvykla, že jestli chci něco "fér", tak si to musím zařídit. Proto si nelámu hlavu s důchodci, záleží na mladých, ti jsou budoucnost. Zcyničtěla jsem, je to tak. Staří zemřou - stejně nás nechápou, mimozemšťani jsou pro ně příliš. Celý život poslouchali propagandu do hlavy, jsou od toho zformátovaní.
Férovost spravedlivost je v tom, že ovce zemřou - nesplňují podmínky člověka nového věku. Nemají vlastní uvažování, nejsou schopní se vzepřít systému na byť minimální osobní rovině. Ani se neodvažují myslet proti. Způsobili by totalitu a pád lidstva, no tak ať umřou. Kde bysme byli, kdyby se všechny tyto ovce zachránily a dál měly právo nás ponižovat a dělat nám ze života peklo, když jsme položili málem nejen život, ale i duši, aby se tohle nemohlo stát? Jde jenom o fyzickou smrt, my jsme bojovali o duši, tu nám chtěli sežrat nějaký šedivý kurvy.
Takže to nevidím tak útlocitně - viděla jsem karmu zemí. Kdo je očkovaný? Západní Evropa, severní Amerika, Saudská Arábie, Čína, Izrael a další zlé divné země, které nás táhly do pekel. Tak jejich obyvatelstvo z půlky vymře no, včetně nás. A co? Mě to už netrápí, budeme to muset zvládnout, nic jiného se nedá dělat. Naučila jsem se, že myslet věci až moc dobře není dobře.
Jinak jsem optimista, vím, že vyhráváme, že je to únavné, ale nový věk se nám podaří zrealizovat.
Na kosmický zákon už nenadávám, vše bylo jak mělo být - byli jsme napadeni vesmírným virem, naše Galaxie dostala pořádně zabrat, byla to infekce, pak je všechno divné a nespravedlivé. Jsou tu toxiny, pozůstatky té infekce, musíme je odstranit.

Tomáš - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komunikace přes portál

14. 10. 2021 18:07

Já to vidím že ovce nepřežijí.. Zůstanou temní a my světlí, pak dojde k závěrečné bitvě Armagedon..

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komunikace přes portál

14. 10. 2021 18:38

Já to s tím věkem neříkám na nějaké duchovní rovině, je to čirý pragmatismus a shrnutí "padlých" stavu očkovaných. Nejvíce očkovaní jsou staří, mladí jsou zatím relativně méně. Pokud je to, co se říká o vakcínách pravda, tak to znamená, že si nechali do žil stříknout doslova nějaké matrixové svinstvo. Válka se sehrála na duchovní rovině a nyní se bojuje o informační náplň 5G - informačně by měly vlivy na očkované slábnout, fyzicky však si to domyslete ... bude to tedy v tom případě znamenat urychlené umírání očkovaných lidí. A kdo bude hodně umírat? Starci.
Poslechněte, jestli stařeček uvidí v televizi, že někde přistálo UFO a vylezli z toho mimozemšťani, byť lidsky a sympaticky vypadající a s dobrými úmysly ... prostě božstva se vrátila jupí ... tak ho stejně trefí šlak. Protože tohle na něj už bude asi příliš.
Jeho duše se následně šťastně vydá do svých sfér a nedají si ho k obědu šediváci - to mi přijde fér při vší úctě, to je dobrý výsledek.
To není nic proti starým, že jsou jako nějak špatní, to je jenom realita, jak je dnes na talíři.

Anča - Re: Petr

14. 10. 2021 19:57

Jo, to je pravda, ale druidi a šamani a kouzelníci a šamanky a čarodějnice a tihle všichni - strážci ducha civilizace a kultury - byli mladší, než jak si představuješ "radu starších". Výkonní kouzelníci byli ve věkové relaci 30 - 60 a byl na nás kladen extrémní nátlak. Starší lidé jsou v některých věcech uzavření, protože prožili děsivé doby třeba 80. let, kdy bylo na expolitické mimozemské scéně docela neveselo a viděli a zažili taky divné věci a neměli v mládí tolik zdrojů a věci nebyli tak otevření, jako mladší.
To vůbec není tak, že starší jsou chytřejší a mladí se mají od nich co učit. Není to ani naopak. Každý má svůj úkol.
A já tenhle plán s očkováním nevymyslela, nijak magicky nerealizovala, snažila jsem se informovat a nebo alespoň jsem dala najevo, že se očkovat nenechám, prostě se to děje. Vnímám v tom velice ostrou hranu kosmické spravedlivosti, ťalo to do problému celé společnosti.

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komunikace přes portál

14. 10. 2021 18:52

Ale u nás tohle nebylo povinný - sestry ani doktoři se nemuseli nechat očkovat. Bylo to jejich rozhodnutí. Problémem jsou stádové kolektivy, u nás masových normalizačních generací, 60., 70. a 80. let, které se dokážou nemilosrdně tyranizovat.
Děti 90. a nultých let nového milénia jsou odmalička v děsivém informačním náporu, jsou chaoticky tyranizovány, jejich světy jsou děsivé a jejich myšlení nevyzpytatelné, zažily nejprudší nápory multidimenzionální války v ještě nedospělém věku...a dokážou neuvěřitelně nas*at. Zároveň však si myslím, že ocení možnost se na něčem skutečně ryzím podílet a vše se začít horlivě a nadšeně učit. Protože to bude třeba poprvé v životě dávat smysl. Takže jejich největší výhoda je jejich děsivá přizpůsobivost, protože v dětském a dospívajícím věku viděly a zažily nevyzrálou vnímavou myslí skutečné děsy. A jejich mysli přivykly chaosu a vypětí.
Uvidíme, jak se bude společnost vyvíjet a jaké věci vstoupí do hry.

Jinka - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komunikace přes portál

14. 10. 2021 23:08

Ono to je všechno trochu jinak. Neuvědomujeme si, kdo jsme. Nejsme ti chudáčci, kteří jsou ve spáru nějakých individuí, ať je nazveme jakkoliv. My jsme duše, které mají tělo. Jsme dokonalí. Někteří tady jsou schopni vidět víc než ostatní, ale je otázka jaký je jejich zájem. Kam vedou svoji pozornost. Není tajemstvím, že se země dělí na dvě části, dvě kulaté stejné, ale jedna je plná světla a v té druhé se budou odehrávat všechna ta utrpení, která se tady připravují. Duše mají volbu, co chtějí prožívat. Jestli trpět, nebo postoupit do vibračně do té světlé, krásné země, kde se budou zdokonalovat a mohou si zažít opět životy, ale jiné hodnoty. My máme tu moc si takovou svoji budoucnost připravit. Protože už nechceme trpět, jako dosud. Je to jednoduché. Nevěnovat pozornost tomu co nechceme prožívat. A plně se soustředit na to, co máme rádi, kde bychom chtěli žít, s kým a jak. Tak, aby jsme byli šťastni. Lidé tak dříve žili v komunitách, pospolu a byli šťastni. Žili v krásné čisté přírodě, třeba v pohodlném domě. někdo rád zpívá, tančí a nebo jen chodí po horách, koupe se v moři. Je na každém z nás, co si vytvoří svojí představivostí. Trochu se na to zapomíná, že je to portál Silvy . Její videa a články jsou plné pozitivních zpráv. A je to realita. Proč máte strach, že nás někdo potřebuje zachraňovat . Scénář té hrůzy, která se tady připravuje pojede dál. My jsme tvůrci naší reality. Jestliže už chci mít jen radost ze života, co mi v tom může zabránit. Vytvářejte si život ve svých představách, který chcete žít. Je to jako v tom filmu pro děti Nekonečný příběh. Silva říkala: nezapojujte se do dění v této společnosti. To není náš úkol. Ty všechny ovce a jejich drábové chtějí žít v takovém světě. Proto jim nemohou ani mimožemšťané v tom bránit a někoho chránit. Jsou to mladé duše, které potřebují takovou zkušenost. My jsme si tyto zkušenosti prožili a proto už chceme prožívat něco jiného. Tak si to zařiďte. Vy jste tvůrci vaší příští reality. Jste předvoj dalšího krásného života, pro ty, kteří se probudí později a budou chtít to stejné co my.

Tomáš - Re: Re: Jinka

16. 10. 2021 10:41

No vyžereme to my neočkovaní zkrátili platnost testování a bez testu v německu už nebudou pouštět ani do obchodů. Slováci společně s armádou vyvíjejí sledovací system ,kombinace dronů a pevných kamer HD pro rozpoznávání obličeje k hlídání neočkovaných asi na domácí vězení až se situace zhorší.. Dokud očkovaným nic není tak jejich agenda pojede dál a nic je nezastaví údajně do roku 25 pak se asi začnou projevovat mutace rakovina.. Pouhé řeči nám nepomůžou...

Jinka - Re: Re: Jinka

16. 10. 2021 20:58

Anči, já nemyslím mít vynucenou radost za každou cenu. Tím je myšleno, že svoji pozornost obrátíš třeba na práci, kdo pracuje, nebo na mateřské se staráš o děti a svoji pozornost věnuješ třeba čtení pohádky, při jídle si vychutnáváš sousta. Jsi v přítomnosti s tím co právě děláš. Uděláš si čas na procházku v přírodě a tam pozoruješ třeba ptáčky. A o politice a všem co se tady děje vím rámcově, ale nemyslím na to. Nedávám tomu energii svojí pozorností. Podle toho co píšeš, máš úplně jiné dispozice než já. Já se mohu koukat na mrak, ve kterém je loď a nikdo na mě nebliká. Tak z toho nedělám vědu, že to není asi můj úkol. Když si sednu chvíli do meditace a je úspěšná, tak tam se napojím na to světlo, jak jsi se ptala. A cítím, že si mohu vytvářet co chci a dostávám i zpětnou vazbu. Není to pokaždé, ale když se zadaří, tak z toho mám tu vnitřní radost, bez nějakého nucení se do radosti. Přijde to samo. To, že jsi naštvaná na lidi, ovce chápu , já mám podobný názor. Není potřeba nikoho zachraňovat, protože máme svobodnou vůli. Všichni. A co se týká toho posledního, jak to tady na zemi nyní vypadá. Byla jsem kdysi na přednášce pana Tomáše Pfeiffera. On o tom mluvil. Říkal, že končí kaliguja, doba temna a že se to bude stupňovat. Je nějaký konec, datum konce kalijugy, za nějakých 500 let (nepamatuji si to přesně ) a do té doby všechno utrpení se musí vybít a vyrovnat. Ke konci to přirovnal k ose x lineární a ose y kolmé k x. A křivka mezi těmito osami , která bude znamenat míru utrpení na zemi, se bude zvedat kolmo nahoru. Pak tady má být konec hrůzy. Ale ještě dodával, že jsme smrtelné bytosti (zatím, než se vymotáme z koloběhu znovuzrození). To znamená, že přirozeně po naší smrti se dostaneme tam, kam si přejeme jít. Nebo kam nás zařadí naše karma. Trochu mám pocit, že to nebude za 500 let, ale děje se to nyní. A zase to celé vyznívá, že jsem cynik, který nikomu nepomůže. Já mám zkušenost s pomocí, že to bylo házení perlí sviním. Proto si dělám svoje meditace a mám radost ze života.