Jdi na obsah Jdi na menu

BRÁNA 10.10. A JEJÍ ENERGIE

11. 10. 2021

Zdravím drazí,

V období 9.10. - 10.10. došlo ke zvýšení aktivity na Slunci. Tato energie byla použita k odstranění další vrstvy negativních energií z planety Země. Tyto energie úzce souvisely s energiemi strojů a kovu obecně. Naše cesta bude dlouhá a strastiplná, ale postupujeme v energiích strmě nahoru.

Celý minulý týden byl v podstatě velmi očistný. Počínaje výpadkem valné většiny serveru FB, během kterého jsem vnímala, že z tunelů pod ČR byly Aštarovým velitelstvím odstraňovány některé temné mimozemské entity včetně jejich strojů, byl minulý týden obecně silně očistný. A všimli jste si? Pár dnů jsme tu pak měli krásné počasí bez práškování!

Přitom vše vyvrcholilo včerejškem, kdy samotná planeta začala procházet silně očistnými energiemi ve spolupráci s mnoha vysoko vibračními bytostmi, které ji v tomto procesu proměny podporují.

Ke konci včerejšího dne mi začaly chodit informace o možných výpadcích elektrické sítě někdy začátkem příštího roku. Buďte proto připraveni drobným nákupem všech potřeb pro 2-8 denní výpadek elektrické energie.

To vše je vysokými sférami existence myšleno k našemu užitku a probuzení lidstva od psychózy elektrických strojů, masmediálních kampaní a sociálních sítí. Naše civilizace došla do bodu, kdy lidé mají utkvělou potřebu všeho technického a strojového. Po roce 2000 se rodí generace, kteří neznají svět bez mobilů a sociálních sítí. To ve výsledku deformuje jejich schopnosti socializace a přirozené komunikace s ostatními. Přijde-li tudíž výpadek sítí, buďte připraveni, ale nezoufejte. Je to zkouška, kterou musíme projít, aby se další generace probudily a naučili existovat s lidmi kolem sebe a nikoli s imaginárními postavami profilů na internetu.

Ještě tu na konci článku dodám, že další vysílání IZ proběhne někdy koncem října.

Mějte se zatím krásně!

Silva

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Samanka

22. 10. 2021 11:30

Nejpříšernější na tom je fakt, že třeba já osobně jsem sem nešla, protože bych chtěla pomáhat lidstvu - kdyby se to tady nechalo rozběhat, tak temnota zachvátila celou Galaxii. Takže sem museli naskákat všichni zkušení bojovníci, museli jsme zvládnout masakry, ze kterých se prý budu léčit ještě jako mimozemšťanka po své fyzické smrti tady na Zemi.
Ano, to nebezpečí jsme odvrátili - mohla bych domů, temnota už Galaxii nezachvátí. Ale jsem tu teď nucená dotáhnout bandu velice nekvalitních bytostí (z mého pohledu) do stavu stabilizace. Je možné, že ač tu GF působí velice otevřeně a zdánlivě už není možné to tu nechat být, stále je ve hře snížit počet obyvatel, sundat lidstvo na středověk a dál je hlídat jako malý parchanty ještě X set let a v případě, že jejich zlá podstata bude znovu tahat ten hnus, co tu byl, tak je prostě zlikvidovat. Ale ta poslední drastická možnost snad není úplně možná a reálná v současnosti.
Dřív mi připadala ta možnost přijetí a civilizačního kontaktu s GF jako jasná věc, dneska už ne.
Těším se domů, já fakt nejsem lidumil, s touhle rasou se neztotožňuju, jsem unavená, o vlastní duši, ani frekvence se nebojím. A vím, že bojovat za lidi už nemá smysl - to oni si to musí stočit tam, kam si zaslouží.
Když znám lidi, vím, kam to půjde. Tuhle rasu už nikdy nechci řešit ve svém dalším galaktickém životě.

Anča - Re: adalgar

22. 10. 2021 13:26

No ne, tak ono vlastně už o nic nejde, to je fakt. Že by Galaxie padla do temnoty, to už je zažehnáno, planeta se vrátí do vyšší dimenze, odkud spadla, do 3D opravdu nepatří. S lidstvem jako rasou to začíná být nahnuté, protože se k jakékoliv kvalitní pomoci staví zadkem … aby měli perspektivní budoucnost, museli by se v současné době chovat méně naivně a dětinsky a vzdorovitě. Možná, že časem úplně zanikne, je to malá rasa neschopná se zvednout z otrockého stavu, to D.N.A. není skutečně žádný unikát, je to rasa plně závislá na planetě, bez planety je to nic. A planeta se začíná vyjadřovat stylem, že se vlastně těší na svobodu v budoucnosti a radši by prý hostila plno druhů zvířat a čistou přírodu, než lidi.
Zdá se, že všudypřítomná deprese je namístě, taky přestávám věřit v dlouhodobou udržitelnost tohoto druhu člověka. Asi nějakou dobu ještě bude žít, ale časem se rozpráší po Galaxii a nic jako "lidstvo planety Země" už v budoucnosti nebude.
Vlastně je to happy end, protože tato rasa vznikla jako otroci temných jako nástroj, skrze který chtěli položit Galaxii zpět do plazo-hmyzí temnoty.

Anča - Re: Petr

23. 10. 2021 11:54

Jo, popisuju to bez cukříku. Jenže těžko vysvětlit jakékoliv aspekty této věci někomu, jako jsi ty, kdo jen levně spekulativně rýpe a za každou cenu je proti a pořád má dokola jen "vesmírný turisti a děkuju pěkně".

Já bych tady nebyla, identitou jsem z GF a nejsem lidumil, tzn. že jsem ve svém mimozemském životě nějak fixovaná na lidstvo, jak to chápu, tak jsem z bezpečnostní sekce GF, což si myslím, že i odpovídá, protože jsem zažila drsnější příběhy, než většina tzv. probouzejících se lidí.
Takže policie ti nepůjde hned všude foukat bebí. A seběhnou se, až když je nějaký průšvih.
Lidstvo bylo dlouho v pařátech galaktické mafie a místní hvězdné sebranky (která je dokonce nazývána galaktická superfederace, prakticky je to poměrově opačně) a jak se šíří moc a vliv Galaktické federace i na tento sektor Galaxie, tak se v tom vyskytlo lidstvo jako fenomenální etický problém, jako naschvál oploštělé otrocké rasy, jejíž tragický konec by byl natolik duchovní pád, že by to zkazilo informaci a energii celé Galaxie. Člověk bude jako bytost zřejmě doveden do nového stavu, ale davy prořídnou.

Jinak už mi dej s těmi tvými 60.000 lety fakt už pokoj. Tys to tady protrpěl, minutu za minutou že jo.

Kristýna - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Samanka

24. 10. 2021 9:25

Petře, teď jste mě opravdu pobavil

Anča - Re: Ludmila

22. 10. 2021 14:37

Zlatá Ludmilo, máte pravdu, po tom, co ten projekt GF byl tak odporným způsobem odmítnut, se mi už skutečně vize rozsypala a ztratila jsem optimismus a naději. Výsledky jsou prý stejně tristní, protože víc jak polovina byli externisti a ti se nepočítají a ti, o které šlo, těch je málo, aby to k něčemu bylo, tak bylo potřeba asi 5x více účastníků.
Takže už se přestanu angažovat a starat, protože všechno teď zvládnou určitě ti šamani, jako Namu, která považuje plazí bytosti za "nesmírně duchovně vyspělé", kterým nevěřím ani za mák, tudíž už ničemu nerozumím.
Tak se nezlobte, že jsem se tu vyjadřovala tak nehezky, už na nějaký sluníčkový náhledy nemám. Přestala jsem věřit v možnosti zachrány lidstva a doufám, že mě brzy klepne a dostanu se domů.

Anael - Re: Úděl silných bytostí

23. 10. 2021 8:58

Děti se svobodnou vůli je potřeba vychovávat dlouhodobě a my co učíme to prožíváme s nimi a spoustu věcí navíc o kterých nemají ani potuchu. Sladká je nevědomost ale to probuzení je o to potom větší šok. Nejsou na to zvyklý a my je to máme naučit zas a znovu. Nemají potuchy o tom kolik válek a bojů o jejich bezpečí se vedlo, kolik negativních si dělalo zálusk na tuto planetu a na to jak přijít k tajemství lidské duše. Spousta z nás o tom ví své, rozdíl je v paměti. Ten kdo si nepamatuje má o tolik snažší život ale taky chudší poznatky. Když projdeš utrpením pamatuješ si to a chybě se příště vyhneš ,alespoň ty moudří. V bavlnce se nikdo ničemu nenaučí a rozvoj je prakticky pozastaven nebo zpomalen. Asi skončila doba inkubátoru a sterilního prostředí a mimi se nám bude učit chodit...Náš úděl je naučit je se v tomto prostředí pohybovat, být s nimi a pomoct když bude potřeba.

Petr - Re: Úděl silných bytostí

23. 10. 2021 9:10

Paula T. :
To není tak úplně pravda. Je tu totiž značné množství docela pokročilých "středně vyspělých" duší. A i ty jsou totálně zmagořené a zmanipulované.
Vidím to všude kolem sebe. V ČR se vyskytují pokročilé duše ve velkém množství. Přitom jsme tu momentálně ve velkých sračkách.
Já jsem pokročilá duše, a i tak jsem se tomu šílenství ubránil jen s odřenýma ušima a balancoval na hraně života.

Ten nápor temnoty, trvající tu naprosto neúnosných 60 000 let, byl strašlivý a zdrcující. A nikdo nám tu nepomohl, snad z vyjímkou Krista a pár podobných.
Ten nápor neustáli ani ti nejlepší z nejlepších.

Petr - Re: Re: Re: Úděl silných bytostí

23. 10. 2021 11:55

Paula T. :
To chápu, že je dost zatěžující tahat duše co jsou tu dlouho z jejich sraček které tu nasbíraly. Jenže to není jejich vina. Tahle planeta i galaxie je prostě šílená a miliiony let na hraně reptiliánské sebedestrukce.

Čili za to nemůžou to chudáci co se v tom bezmocně plácají těch 60 000 let, ale ten kdo tuhle zhovadilost vymyslel a vytvořil.

Já takových duší mám kolem sebe dost, a kromě toho z těch sraček musím tahat ještě sebe. Proto taky nesouhlasím s těmi "turisty" co tu jsou pár století jen tak na skok, a pořád dokola plácají jak si tu každý za vše může sám a jak je to spravedlivé když ty staré duše odejdou do horoucích pekel, a kdesi cosi.
Což sem tam říká i Silva, když zrovna má blbej den. Z jejich pohledu to tak je, jenže my starousedlíci to vidíme jinak. Pro nás je tahle planeta prostě mlýnek na maso který semele každého na kaši, a je to jen otázka času. A dotyčný může být vyspělý jak chce.

Petr - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Samanka

23. 10. 2021 9:16

Ludmila:
Máš pravdu že to tu zklouzává do poněkud nekonstruktivních hádanic.
Jakou tedy máš představu, o čem by se tu mělo diskutovat, co řešit, aby jsi to ty považovala za přínosné a užitečné?

Na to kolik to tu sleduje lidí, se tu nikdo moc do diskuzí nepřidává, raději klasicky vyčůraně potichu vyčkávají co s toho vzejde a jestli z toho něco využijí pro sebe.
To je bohužel klasická česká strategie, díky které se naše země momentálně nachází v tomhle srabu. Proto si vážím každého kdo jde "s kůží na trh" a nebojí se otevřeně mluvit.

Anča - Re: PaulaT

23. 10. 2021 10:42

Paulo jsem ráda, že můžu zpochybňovat tu agendu proti této akci a vážím si tvého vyjádření a sdělení vývoje tohoto experimentu a tvých pocitů. Myslím, že bylo tak kvalitní ve své podstatě, že padlo hned na začátku vysílání SV.
Opravdu je třeba kriticky hodnotit šamanku Namu a prý i Išu, obě totiž nejsou nijak orientované na mimozemšťany a buď rychle a zběsile nesmyslně shání narychlo kamsi kontakty, nebo lacině spekulují, nebo je to vyloženě zlý záměr.
Vím, že ses vyjádřila, že jsi z toho měla po určitém výjevu nepříjemné pocity a tu projekci jsi dobrovolně ukončila. Myslím ale, že to je možná i obroda od toho "sluníčkářství", které mě taky nijak sympatické není. Ty výjevy v sobě nesou něco pravdivého, je to za hranicí toho, "co se říká", přičemž tím mohou způsobit i nepříjemné pocity. Myslím, že je škoda, že do věci byla vnesena taková paranoia, jsem přesvědčená, že tyto projekty mohou hodnotit pouze lidé, kteří jsou spojeni vyloženě s mimozemšťany a to dlouhodobě a ne kdejaká pani, co se zabývá spojením s přírodními silami a Slovanstvím, mimozemšťany se nikdy nepřiznaly, ani o nich nijak zvlášť nemluvily, zato teď, najednou, musí mít náhle velice zajímavý názor na těžce vydobytý projekt Galaktické federace, přičemž téhle válce rozumí asi jako koza petrželi, protože toto se nedá vyspekulovat.

Já z toho mám nervový otřes a dostala jsem doporučení od GF a dalších vyšších sil, nezabývat se lidstvem. :-)

Anča - Re: Re: Re: PaulaT

23. 10. 2021 12:01

Mě se ulevilo hned, vypustím lidstvo, nechám vše běhat na principech, jak je znám a nemám s nimi vnitřní konflikty. Věřím, že GF ten projekt ještě zkusí dál realizovat a vyjasní se, kdo má v této věci pravdu. A kontakt snad není úplně znemožněn, ovšem je pravda, že nic není jisté.
Já věřím, že kdyby se lidi rozhodli jít cestou přírody bez mimozemšžtanů, tak bych opustila inkarnaci, protože bych vyhodnotila, že tohle už vlastně není moje věc - tedy nadvědomí by to vyhodnotilo.
To se mi nepoštěstí, tady budu ještě strašit.

Petr - Re: Re: Re: PaulaT

23. 10. 2021 19:17

Paula T:
Podobně to vidím i já. Mám fakt naléhavou potřebu si dát ta 1-2 000 let dovolenou a komplexně se zregenerovat.
Ale mám pocit že za ty dva tisíce let bych se zase začal nudit a měl bych nutkání se sem inkarnovat zpátky.
Takové šílenosti totiž nikde jinde nazažiješ :-)))

Nechápu ten záměr, kdy nás tu někdo honí jak nadmuté kozy desetitisíce let a očekává že z toho vzejde něco smysluplného.
To připomíná ten vtip o kapitalistech, kdy kapitalista má 4 krávy, 2 krávy prodá a ty zbylé nutí dojit za 4.
Tak já mám pocit že mě někdo "nutí dojit za 10".

Ale abychom se dostali k nějakému konstruktivnímu řešení, tak by bylo ideální se umět zregenerovat za pochodu. Zřejmě pořád děláme věci strarým způsobem, který už nefunguje. A je potřeba se umět víc napojit na vyšší regenerativní energie.
Třeba to opravdu půjde, opravit za ty tisíce let poškozenou duši do původního stavu a být tu opět 100% funkční.
Mám totiž takovou obavu, že tu tisíciletou pauzu na regeneraci nám jaksi nikdo neposkytne. Takhle to nejspíš nefunguje.

Anča - Re: Ludmila

23. 10. 2021 14:28

Mě hodně rezonuje v tím, co vnímá Silva, Marko Pogačnik. Četla jsem jeho dvě knihy a obě byly o přírodních inteligencích, jejich vnímání, rozepisuje všechny ty víly a fauny, co to je, že se nám tak personifikují přírodní rostlinné inteligence atd. On sám je vnímá, asi jako Silva a kreslí je jako takové zjednodušené postavy. Píše o takovém tom pohádkovém světě přírody-

Anča - Re: PaulaT

23. 10. 2021 10:54

Jo, jenže v této věci, jak na lidi "ňuňu ťuťu", vidím, že je zde velký tlak a toto období končí. Skutečně lidstvo již není možné dále takto vydržovat, jeho počet se bude snižovat se vzestupem planety. Viděla jsem vizi planety, která chce čistou přírodu, chce být čistá a její přání je, aby přežili ryzí lidé, kteří budou jejími pravými spravovateli. No, to těch 8 miliard lidí nedá, co si budeme povídat.
Nicméně, to je proces opravdu až stoletý a více, takže to nebude snad všechno naráz. Je tu mnoho externistů, ti se právě planetě velice líbí, ale jejich problém je, že po smrti zamíří domů, já asi do GF. Takže dlouhodobě tu srdcem a podstatou svou bytostí "člověk planety Země", či jak si ji nazvou, zůstane zřejmě daleko nižší množství lidí.
Kolik, to nevím, netroufám si prognozovat a už to naštěstí nemusím řešit. :-)

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Samanka

23. 10. 2021 16:59

Tomáš79
"To vyhlazení planety plánuješ ještě letos nebo to necháš až na příští rok? "

Víte milý pane, kdyby byla planeta plná jen takových, jako jste vy, žádná mise by se nekonala. Bylo by to jednoduchý - řeklo by se verbež, nezachraňovat, čím dřív budou pryč, tím lépe.
Neumíte si představit emoce, které v tom lítají - že vy neděláte nic a jen štvete a zpochybňujete lidi, co se zoufale snaží aspoň něco dělat a když se něco zdaří, hned vyleze spousta dilentantů, co všechno zničí a když jsem pak naštvaná, tak říkám i věci ano....


Jé, kdybych se teď probrala jako alienka, museli by mě odvléct na psychiatrii, protože pozabíjet takový ha*ly, co ohrožují galaxii, by mi v tu chvíli přišlo O.K.

Ivana - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Samanka

22. 10. 2021 11:06

Vždycky budou lidi co budou u něčeho pro a pak bude skupina lidí co bude proti ať už se jedná o cokoliv. Já proti GF nic nemám a jsem ráda, že nám pomáhají. Je mi samozřejmě jasné, že všichni členové GF nemají na to stejný názor a nechali by nás třeba vychcípat, ale důležitý je celek jako takový. To samé je to s lidstvem někdo je GF vděčný za pomoc, někdo je má za uchvatitele a někdo o nich nemá ani páru. Vždy budou různé názory, třeba já když řeknu bývalému příteli o GF tak mi řekne ať si zajdu k doktorovi. Dnes je takový chaos ve všem, že prostě lidi nevědí čemu můžou vůbec věřit. Věřím, že už brzy se to překlopí. Chápu Ančo vaše naštvání, ale tím nic nevyřešíte jen si snižujete vibrace a stejně lidi budou mít různé názory dokud se jim nezjeví pravda a pak ani né všichni porozumí a uznají, že se třeba mýlili. Takže je zbytečný se asi rozčilovat stejně nic nezměníte. Na pravdu si totiž musí každý přijít sám. To už jsem pochopila mockrát, dokud si člověk nenabije držku neuvěří.

adalgar - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Samanka

22. 10. 2021 13:12

Ale prd, kdopak je zodpovědný za nevědomé idiocie ovčanu,když jim kdysi usekali DNA a mozek zasekli na 1/3 výkonu? Co s takovým lidským materiálem,ptal se první německý kancléř po válce..Svinstva díky tomu omezení mohou trvat další věky. A vy,co vám záhadně jako současným inkarnátum zkudrnatěl mozek,že mužete přes rameno kibicovat židum,jak to tady definitivně zotročit,si položte, čto slučilost,že tady skučíte nad marrným usilím..

Petr - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Samanka

23. 10. 2021 11:41

No tak vidíš. Sama jsi zrovna přiznala, že ufoni pomůžou, až jim samotným hoří koudel za prdelí a hrozí že problémy bude mít celá galaxie (což v podstatě řekla i Silva, že hrozil celogalaktický průser). Do té doby měli pohodu, klídeček, veget.

O takovéhle "kamarády" co pomůžou jen když se to hodí jim, já zrovna nestojím.
Já upřednostňuju skutečné kamarády co jsou se mnou v dobrém i ve zlém.

Proto upřednostňuju světelné bytosti jako je Kristus. Pokud už se mi zrovna nedaří napojit se na svoje vnitřní božství.

ludmila - Galaktická superfederace

23. 10. 2021 14:40

Aničko, přiznám se, že jsem se domnívala, ze o tzv superfederaci nic nevíš, proto jsi tak nepřátelská a povýšená proti lidskému druhu, že tě přátelé zapomněli informovat. Kdysi jsme členy GF byli, a časem se jimi opět staneme, protože mezi sousedy by měla být důvěra a spolupráce. Takže nátlak není na místě. Já osobně, když někomu nebo něčemu pomáhám, tak pomáhám protože je to boží tvor jako já a nedávám mu jasně najevo, že jsem chytřejší.
Navíc, už příští rok by nás měli navštívit ve velkém. Tady jde spíše o postoj, co je navázat kontakt a co je snaha o ovládnutí. Humanoidních druhů se lidstvo asi bude méně bát, než těch ostatních. Vím, že GF byla zděšena, když zjistila, co je v této části galaxie za bordel a sjednala tvrdě nápravu. Každý děláme, co je v našich silách, vám ta čistka také chvíli trvala, jinak bys kolem Země neoperovala tolik let. A že se Silva jako správce galaxie narodila do tohoto prostoru také není samosebou. Vyjadřuji vám tímto dík a končím na toto téma.Hezký den vám všem.

Petr - Re: Re: Petr

26. 10. 2021 10:33

No tak si Ančo furt nestěžuj, že tě sem poslali jako "galaktickou uklízečku" uklidit to reptiliánské svinstvo. My jako lidi s tím nemáme co dělat. My se v těch sračkách plácame nesrovnatelně dýl než ty.
Ořezali nám DNA, sebrali veškeré schopnosti a dostali nas na úroveň dobytka.

Chtěl bych vidět ufňukánka jako ty, co se tu motá sotva tisíc let, co by dělal kdyby musel prožít celé temné období a budování civilizace po dvacáté od nuly.

Ty jsi docela nízkovibrační nezkušená bytost. Musím říct že to tu za ty tisíce let semlelo mnohem pokročilejší bytosti než jsi ty.
Vlastně sem posílali ty nejlepší z nejlepších, aby to tu dokázali vůbec udržet.

To je ten důvod proč pokročilý andský šaman zcela ignoruje takovéto mimozemské pišišvory a pracuje výhradně se světelnými bytostmi od 8.dimenze.