Jdi na obsah Jdi na menu

Aktuality 29.9.2021

29. 9. 2021

Poznámka k 22. minutě: Nikoho nenabádám, aby mi nosil dárky do studia. Jen jsem to použila jako příklad toho, co se mi pár krát již stalo a sice, že jsem dávala slevy lidem v rámci výměnného obchodu, když jsme vyměňovali jejich produkty za moje služby.

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Tomáš - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez komentáře

9. 10. 2021 15:57

O tom teda nevím, ale vypadá to na rasu těžařů obrů do 3m, oni se zabývají těžbou nerostů hlavně na asteroidech, měsících a za Atlantanů těžili na Antarktidě bylo jim to dovoleno, pak Zemi opustili a tunely využili reptiliani a anunaci. Jarda Chvatal jmenoval dávnou vyspělou civilizaci na našem území, která vyhladila 2miliony migrujících Atlantanů a přežila jich jen hrstka dnešní Baskové. Tím si pěkně pokazili karmu a pak je stejně spláchla tsunami.. Dohledat to je celkem nemožný Jarda Chvatal už toho navykládal tolik že mě jde z toho hlava kolem.. :-)

Anča - Re: Re: Re: Re: bez komentáře

8. 10. 2021 19:56

Oni (GF) byli tehdy ve vedoucích pozicích Atlantidy, kde se snažili v lidských inkarnacích přemoci zlo a útoky podobné těm dnešním, které postihly tehdejší civilizaci. Bylo to velice podobné dnešku, ale je v tom rozdíl, protože nyní je Galaktická federace daleko víc ve zmetkovských pozicích, než za Atlantidy, kdy se tehdy vydala neohroženě a poměrně i sebejistě s velice ušlechtilým plánem velice dobře rozmyšleném na galaktické úrovni a totálně ztroskotali. Protože šli proti obrovské síle zla, což byl stále ještě živý vesmírný vir, jakési extrémně obrovské vzepřelé se vědomí vůči Stvořiteli, které napadlo náš vesmír kdysi dávno a zahnízdilo na této planetě.
GF byli ve vedoucích pozicích, ale v těch pozicích byly infiltrovány i temné eminence a ty dokázaly všechno převrátit a stočit do takové bezvýchodnosti a neschopnosti se na mentální úrovni ubránit takovým náporům, že spustili jakýsi sebedestrukční systém založený na zvuku a jeho frekvencích. Došlo k nějakému elektromagnetickému kataklizma.
Došlo k likvidaci tehdejší civilizace a začínalo se od začátku.
Galaktická federace z toho nebyla vůbec šťastná, byla to prohra, oni tehdy neměli o tom vesmírném viru ponětí. Dle všeho ho zabil až Ježíš Kristus. My máme za úkol jakoby odstranit toxiny toho viru, ozdravit pole.
Je to složité na vysvětlování - kupříkladu jsem viděla, že Galaktická federace byla nadšená, z toho, co se událo v současnosti, protože na konto toho, že šlo o vesmírný vir a jejich snahu nás z toho toxického hnusu vytáhnout a to přesahovalo galaktické možnosti, přilétla flotila vyšších dimenzí, vesmírná policie, vesmírné síly a rádci. Pro ně se stalo to samé, co pro nás z jejich strany. Všichni z toho byli nadšení a také, že se konečně všichni dozvěděli prapodivnou kosmologii tohoto vesmírného viru vůči naší planetě a příběhu lidského vývoje. Za Atlantidy nevěděli to, co teď.

A jestli jde o komunikaci s přírodou, zvířaty a rostlinami, tak mě v r. 2019 docela nehorázně sjela zvířátka telepaticky, co se tam schovávám za tím bukek s tím jointem, stejně všichni vědí, že hulím a že s tímhle nic neděláme a ať koukám zabrat. Myslela jsem si, haldy. Jenže asi ne, protože ty zvířata to vidí a chápou, je to nezajímá, že s tímhle jakoby nemůžeme nic dělat a jakoby o tom nemůžeme ani mluvit.
Zvlášť ptáci dokážou být velice sprostí a drzí, ale zase se vyznají. Létají :-) Jsou to zvláštní magické chvíle, když se tohle člověku stane. Ta zvířata tehdy šílela a opravdu na mě kladla nároky, které mi připadaly na hlavu padlé. Na druhou stranu, z dnešní zpětné perspektivy asi do mě tak hučet musela, tehdy jsem se nechtěla úplně namočit znovu do toho, co jsem znala, ten fofr, o kterém vyprávím. Ale bylo to tak.
Zvířata vnímají pole, komunikují telepaticky, nejsem si jistá, zda je opravdu telepatie jako taková nějak technicky limitovaná, to ne, spíš se dá přesměrovat a zneužít.

Tomáš - Re: Re: Re: Re: Re: bez komentáře

8. 10. 2021 22:44

Anči o vesmírném viru který by napadl Atlantany nic nevím. Já mám jiné informace jak k pádu Atlantidy došlo. První kolonizace Země člověkem byla praslověny Hyperborea a ti přiletěli v lodích technicky a duchovně mnohonásobně převyšovali reptiliany, ty pro ně nebyli žádnou hrozbou a tak je podcenili, Reptiliáni se schovali pod Zem kde si vytvořli vlastní svět (čerti z pohádek) , ale na Měsíc umístli vysilač-rušičku telepatické komunikace a časem lidé o tuto schopnost přišli, to je odpojilo od stvoření a od Boha (dnes tato rušička už nefunguje jak říká Zelenka a já dodávám proto aby mohli používat své telepatické zbraně) . Atlantida byla multikulturní společnost kde vládla rudá kněžská rasa a bílá rasa praslověnu zas byla dobrá na techniku a vědu ,se ztrátou telepatie však došlo k duchovnímu úpadku a směřování do 3D ,snažili se to zachránit technologicky a tak se pokusili vytvořit umělého Boha - jeho energetickou podstatu podobnou merkabě.. Ovšem už byli skažení nízko vibrační a tak i jejich výtvor byl takový , když skrze něj chtěli otevřít bránu do vyšších božských světu ,aby zachránili u zůstali polobohy , otevřela se do spodních světů z kterých přišli démonické bytosti a posedli část nizkovibračních Atlantanů vzniklo Bálovo bratrstvo. Syntetický Bůh byl schopen měnit dráhy planet i hvězd a stal se v rukou posedlých Atlantanů velkou hrozbou pro GF a tak s chudáky utlačovanými původními obyvateli Země Reptiliany navedli asteroid na Atlantidu a tím se to vyřešilo.. Důkazem je Bermudský trojuhelník pokud je slunečno a paprsky dopadnou na mořské dno kde se nachází syntetický Bůh ožije a vytvoří dimenzionální bránu kde mizí lodě i letadla , ale do spodního světa tak že to nechtějte zažít.. Jak popisuješ nějaké elektromagnetické vlny Atlantanů ,myslíš pravděpodobně energetické vlny produkované krystali v Poseidonově chrámu a vzduchem se šířící do retlansačních a transformačních stanic a z nich vzduchem k jednotlivým dopravním prostředkům letadlům, vznášedlům (auta s kolama neměli nemuseli dělat silnice) a ponorkám. Jak píše Cayce nevšimli si že toto zařízení je naladěno na špatnou frekvenci a jak vlny pronikaly vodou i pevninou pod zemskou kůru aktivovali magmatické síly a ty způsobili první otřesy a rozlámání Atlantidy na ostrovy ,jednotliví králové těchto ostrovů prý byli řeckými bohy. Největší byl ostrov Poseidonie s hlavním městem Poseidonie s 20mil. obyvatel ještě mnoho tisíc let pak Atlantida fungovala jako úpadková civilizace s válkami. Závěrečná zkáza a potopení se událo náhle přes noc, dle mého názoru právě dopadem asteroidu což zničilo všechny civilizace na planetě uvrhlo lidi do doby kamenné a do 3D. Ještě bych do toho výčtu historie přidal, přílet velitele Peruna za účelem kontroli kolonizačního výsadku , kdy zjistil co s nimi reptiliani udělali , zaútočil na ně ti co byli podzemí přežili ti co žili na měsíci Fatah měli smůlu rozstřílel ho a úlomky co dopadli na Zemi způsobili další katastrofy. Fatah měl oběžnou dráhu 13dní žila na něm reptilianská rasa Koščejů (jak je v ruských pohádkách koštějové nesmrtelní) od té doby se říká že je něco fatální-konečné a číslo 13je neštastné. Ještě stojí za zmínku záchrana černé rasy z jejich válkou zničené planety reptiliany v dikci GF (OSN) čekali že se mezi sebou začneme midlit to se nestalo tak dovezli asiaty do číny kterou obývali Hyperborejci kteří se zachránili při potopení Hyperboree. To jin vyšlo začali se mezi sebou mlátit , nakonec sepsali mírovou smlouvu ve hvězdném chrámu a čínská zed oddělovala oba národy , proto jsou střílny na obě strany a hlídky byli složeny jak z asiatů tak slověnů. Pak však skončila doba ledová a rus se stala úrodnou Slované opustili Čínu a osídlili Rus a východní Evropu vznikla velká Tartárie sahající až do německa (vše je ve Velesově knize psané bukvicí doporučuji si přečíst vyšla i u nás)

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez komentáře

9. 10. 2021 11:54

S tím vesmírným virem je to taková moje osobní zkušenost a vidění. Musela jsem si vypátrat příběh obludy, která mě drsně obtěžovala a terorizovala. Ať to byli reptiliáni, či něco jiného, objevila jsem toho takovou podstatu, že je to bytost, která byla původně vesmír, ale ten vesmír byl závadný. Stvořitel tu obrovskou bytost vesmír zrušil a nabídl jí nový vývoj od prvoka. Ta bytost to odmítla a velice se vyhranila proti Stvořiteli, změnila se na obrovskou astrální slizku a napadla náš vesmír. To jsou miliardy let vývoje.
Naše planeta podle mého osobního vhledu vznikla takovým způsobem, že si náš vesmír nejdřív vytvořil koncept planety a počítač a pak kolem toho vznikla planeta. S konceptem chytit a zničit vesmírný vir. Což se teď vrcholně naplňuje, ale v době Atlantidy byla ta bytost ještě dostatečně silná a podařilo se jí tehdejší společnost zničit.
A jak popisuješ to Bálovo bratrstvo s tou umělou bytostí, tak to může být něco takového, jen jsem to viděla po svém.
Jinak ten popis vývojů Atlantidy je zajímavý, já jsem viděla několik střípků událostí ve vztahu k mé osobě, tak jsem z toho vytušila, že to byl prohraný boj a jakési zoufalství z tak surové a přímočaré brutality.

Jinak k tomu vývoji, jak ho popisuješ, já se proti tomu nijak nevyhraňuju, nemůžu to potvrdit, ani vyvrátit, protože je jisté, že na této planetě se miliony a miliardy let děly příběhy, o kterých nemáme ponětí.
Co jsem však viděla, z bílé rasy, že skutečně slovani v sobě mají více jasu a méně zlé karmy, než anglosaské a francozské západní národy keltského typu, o něco lépe než keltové jsou na tom s kořínkem a karmou severské národy vikingského typu.
A také, že základní břemeno a balvan a žehlení průšvihu Atlantidy, aby se neopakoval v současnosti máme my běloši na starost a ač jsou v tom samozřejmě celosvětové spolupráce na vědecké i magické úrovni chápání, to základní jsme museli řešit a stále řešíme my.
A zdá se, že obstojíme, myslím, že jsme schopni chápat současnou situaci.

Tomáš - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez komentáře

9. 10. 2021 14:07

Anči já doufám že se jednou dozvíme pravdu o všem.. Jak popisuješ vznik Země , zastávám názor skupiny ruských vědců ,že hvězdy rodí planety. Slunce porodí malou planetu ta začne obíhat a je krmena neutriny ze slunce, její reaktor žaludek je přetváří na hmotu všechny prvky mendělejevovi tabulky po dosažení určité hmotnosti planetka přeskočí na vzdálenější dráhu od slunce. Kdo slyšel hudbu sfér ví že hvězdy a planety zpívají ,i naše Slunce zpívá a vytváří tím rezonancí oběžné dráhy pro jednotlivé planety ,které se tak nemohou vychýlit a vzájemně se srazit , uvědomil jsem si to při tomto pokusu kdy různé frekvence vytváří různé dráhy pro seskupení hmoty.. https://www.youtube.com/watch?v=qSfRp-oe8_A . A tak rostla i naše Země a z miminka je dnes mladou ženou s rostoucí gravitací jsou tvorové stále menší, dinosouři jako 60tun Diplodocus by dnes nepřežili zhroutili by se pod vlastní vahou.. také hustota a tím pevnost kostí u nich byla podstatně nižší než u dnešních tvorů, žili v prostředí s podstatně nišší gravitací.. čeká nás ještě hodně objevování a dobrodružství i když jen pro ty zvídavé duše..

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez komentáře

9. 10. 2021 18:08

Jo, taky doufám, že se přes tyto krize přeneseme a bude možné konečně volně uvažovat a bádat ve všech oborech a ne že to bude taková zasekaná prolhaná pakárna jako teď. A taky doufám, že už se budeme znát i s těmi alieny a ti nám v rozhledu snad pomůžou, když o to budeme stát.
Já myslím, že to vidění, co jsem měla o vzniku naší planety, nebylo doslovné fyzikální, spíš to byl nějaký spirituální náhled, jak a k čemu mohla planeta vzniknout, zkrátka měla jsem z toho vjem, že naše planeta je chytrá a má v sobě zvláštní kvalitu, která dokáže zničit i ten vir nakonec.
Ta teorie s nižší gravitací v minulosti vypadá poměrně logicky - je to možné.

Petr - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez komentáře

9. 10. 2021 19:05

Zajímavé. Podle některých je naše planeta mimořádná světelná bytost. Což by podporovalo ty tvoje teorie. I to proč nám tu trpí ty lidské mlátičky a války. Protože zná vyšší cíl boje s galaktickou temnotou. K čemuž jsou národy slovanského typu zcela nezbytné.

Teď se planeta přepla z mateřského režimu na více maskulinní. A tedy tvořivý. Tak jsem zvědavý co z toho vzejde. Jestli nová pohoří, nový kontinent, nebo konečně ty reptíky v tunelech zalije lávou... proč je vůbec nechala používat geologické a tektonické zbraně?

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez komentáře

9. 10. 2021 19:38

Ona ale planeta byla v ohrožení, ten útok temných mocností byl nadgalaktický a jak jsem to viděla, byla velice týraná silnými technologiemi a sama byla poškozovaná, pomáhali jsme jí. Vlastně šlo i o život planety. Já vnímám její povahu, která se mi personifikuje v postavě ženy jako mírně démonickou, nicméně vlídnou a moudrou, taková ta archetypální paní zvířat, její povaha je tvůrčí sama o sobě, radostná, nějaké maskulitění jsem nezaregistrovala, spíš jakoby i ta postava a podstata té ženy, jak se mi ukazuje, taky stoupá do ušlechtilějších forem.

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez komentáře

10. 10. 2021 11:57

To jo, lidi planetě dávají zabrat, ale byla jak jsem viděla svíraná i vesmírnými krutými temnými vlivy, tak, že lidstvo a jeho špatné činy na přírodě byly proti tomu nic. Ale jistě se musí všechny toxizující vlivy na přírodu a její nerozumné drancování zastavit, je to nutné, pokud chceme dál být. Jsem přesvědčená, že lidstvo má a nebo dokáže vyvinout technologie, které nepoškozují přírodu - tedy, samozřejmě, věřím, že za pomocí mimozemšťanů, kteří nám to snad pomohou zavést.
S tím rukopisem to jsem si vždycky myslela, že se jednalo o nějaký duchovní výlet, asi astrální, a nebo právě nějak napojený na mimozemšťany a temné podzemí. Je to záhadné dílo. Taky si myslím, že vykládat to jako halucinace mnicha v celibátu je omezené.

Petr - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez komentáře

10. 10. 2021 17:41

Chaun je občas hodně zmatenej. Ale když má své lepší chvíle, tak jako správný Lev umí neuvěřitelně zářit a lidi vibračně pozvedat. A jako Lev se taky snadno nechá obalamutit. Takže člověk musí zkousnout to jeho povolební jásání že jsme odstranili Babiše.
Pokud jsi viděl ten jeho krátký film s jeho matkou, tak to je taky něco. Měl asi dost brutální dětství které ho dramaticky poznamenalo. Jen o tom prostě nemluví.
Taky se celý život dává dohromady, trpí komplexy méněcennosti, samotou, nedůvěrou v sebe. Jako každý jiný člověk.

Já se těmto lidem neposmívám, jako někteří sluníčkáři či "supergalaktici", protože jsem si prošel podobnými pekly.

Tomáš - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez komentáře

9. 10. 2021 22:34

Země je mladá temperamentní žena toužící po naší lásce a opečovávání. Jak říkají indiani její krev v žilách (řeky) je otrávená její žluč (ropa) je těžena, chemtrains tráví biosféru, Harp ničí stratosféru, elektromagnetické skalární zbraně narušují zemské jádro a cern narušuje časoprostor. Vše má snižovat rostoučí vibrace a zamezit vzestupu Země , jsme parazite na jejím povrchu a snadno by jsi s námi mohla poradit stačil by dopad asteroidu, ale věří v nás že to zvládnem...
Jak tady někdo pdal čím je Země tak vzjímečná? Je knihovnou -databankou života a mimozemské rasy polobohů z vysokých dimenzí ji využívají při genezi života na jiných planetách , mají napojení na stvořitele a je to jejich úkol. Pohybují se mimo čas a tak si vezmou i rostliny a zvířata která jsou už vyhynulá. Planety tohoto typu požívají ochrany horních světů. Jedni říkají že je naše planeta součástí 12 takových planet databank života které jsou vzájemně propojeny portály mosty a chráněny. Já věřím že jich je devět dle nákresu z Vojničova rukopisu a jeho autor z jedné z těchto planet a jakýmsi nedopatřením se dostal na naši planetu, skončil v klášteře kde sepsal tuto knihu, napsanou neznámým písmem ,je to především herbář rostlin které se na naší planetě nevyskytují.. Toto dílo už dlouho obdivuji a zkoumám a když přišel Gošák s nějakou paní Irenkou ,která údajně rozluštila toto písmo jako zpověd mnicha co řeší problém že je v celibátu a scela ignorovala obrazky rostlin a světů a hvězd. Degradovala smysl a význam této knihy a protože nepracuje lidé ji začali posílat peníze aby mohla dále pokračovat v překladu. Scela mě dorazilo když vysvětlovala že stejné písmeno může mít na každé stránce jiný význam, asi tak aby jí to sedělo do jejich pomatených představ.. Ona je silně věřící katolička bud ji posednul duch nějakého mnicha a nebo tím mnichem byla ona sama v minulém životě. Gošák mě zklamal přišel o zdraví rozum a pomohl sprznit a pošpinit tak vyjímečné dílo..

Petr - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez komentáře

10. 10. 2021 17:56

Čím si tedy vysvětluješ tu nenadálou aktivitu planety, různé katastrofy, tsunami, zemětřesení?
Já slyšel z dost seriózních zdrojů, že se znovu spustí rychlé horotvorné procesy.
Čím to tedy je, po těch tisíciletích klidu a pohody, kdy jediný bordel tu dělali lidi a zlí ufíci?
Teď dělá bordel i planeta jako taková, jako by se probouzela ze spánku. Ikdyž možná to má nějaké vyšší cíle, nebo jde o nový planetární cyklus vyznačující se vyšší aktivitou.

Zuzana t - AU

9. 10. 2021 14:51

Napriklad: Cleveland state university
Department of elektrical emgineering
And computer science
CIS 666 Artificial intelligence

Zaujimave su referencie a roky ktore podobne programy bezia aj na podklade darwinovej teorie! Za mna-nedovolujem…

Eritree - Ochrana ČR

9. 10. 2021 8:03

Jedna varianta je, že na našem území nebyly letos pohromy v takovém rozsahu jako jinde, protože nemáme tak za.. karmu.
Druhá varianta by mohla být, že pohromy jsou způsobovány technologiemi a území ČR má zůstat neporušené proto, že má sloužit jako útočiště židů.
Možná jsou v souladu obě varianty. To pak ale nevím, jak se z té šlamastiky vymotáme, protože mám za to, že si máme vládnout sami, a ne být izraelským protektorátem. Já proti židům nic nemám, můj exmanžel de facto pracuje pro izr. firmu, ale ať si každý hraje na svém písečku a nese.. se do cizího.
MUDr. Hrušovský (v pořadu na SVCS na téma Bohemia Rosa) říká, že Archonti se rozhodli spolupracovat se Zdrojem a postarají se o to, aby ti, kteří jim sloužili, byli potrestaní nebo tak nějak. Otázka je, jestli je to pravda a jestli ta pravda není sofistikovanější a zachumlanější, než se nám z ezoterických zdrojů říká.
Můj otec říká, že je dobře, že jsme byli součástí Rakouska-Uherska, protože nás chránilo před Prušáky. Za pár desítek let se nám bude to samé říkat o Izraeli. A s tím já nesouhlasím.

Petr - Re: Ochrana ČR

9. 10. 2021 10:52

Spíš mám obavu že se staneme čínským protektorátem. Než být pod krutými asiaty, to bych 100x radši zpět do sojuzu.
Taky jsem přesvědčen že bychom si konečně měli vládnout sami. Ale jak, když je tu pod kůži zažraná lokajská patolízalská mentalita a spoléhání na to že nás zachrání někdo druhý? (díky křesťanství a habsburkům)
R-U nás především "chránilo" před samostatností, a to tak dokonale, že se jim téměř povedlo vymazat komenského květnatý český jazyk ve prospěch jakési zkomolené německé hatmatilky, jazyka podkoních a služek.

ps: o současném dění se na ezo scéně vykládají neuvěřitelné nesmysly, co člověk to názor, těžko se v tom vyznat a odfiltrovat aspoň ty nejhorší bláboly. A to jak na české, tak i na zahraniční scéně.

Eritree - Vyčerpání

9. 10. 2021 8:14

Kdysi dávno jsem si čistila spasitelský komplex. Někteří ezoterici prosazovali zcela dogmaticky názor, že člověk nesmí čistit cizí energie - s tím já nesouhlasím. Můj lektor mě učil, že můžu, pokud se mě to týká - pokud prostě ty jeho ener. zasahují do mého prostoru. Jiný učitel mi řekl, že se mám starat jen sama o sebe, abych já byla v pořádku, že tady nemám žádné poslání vůči ostatním.
Myslím si, že pokud člověk chce zasahovat do energetiky ostatních lidí mimo pravidla těch mých učitelů, pak na to musí mít hodně energie, musí být hodně silný. Snažila jsem se čistit kolektivní energie proto, že to také ovlivňuje můj život (ne proto, abych někoho zachraňovala). Taky není zdravé brát druhým lekce (ale nemyslím to dogmaticky, protože jsou nebezpečí, která se prostě nesmějí realizovat).
Pointa: Myslím si, že je dobře, že omezujete svůj výdej energie vůči ostatním. Vaše zdraví je na prvním místě. Nechci, abyste se pro někoho obětovala. A z tohoto hlediska je jedno, jestli jste byla v min. životě mimozemská vládkyně. Teď jste člověk, byť mimořádný, a to znamená, že je nutné o sebe s láskou pečovat.

Anča - Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti

5. 10. 2021 19:39

Dívám se na Zelenku na PT, ten nás sepsul, všechny ty v pasti s Galaktickou federací.
Prý by se člověk nehněval na ty očkované, kdyby měl otevřenou čakru...
Já vůbec nemám šajna jaké čakry mám otevřené a jaké ne. Ale vím, že to co vidím na nebi, není halucinace, protože to zachytí foťák a že ve vakcíně je jed a 5G s námi stále houpe.
U těchto duchovních mě hlavně napadá - uvědomují si aspoň trochu, jaká je situace?
To jako ví Zelenka určitě, že tu žádná Galaktická federace není, očkování je super a nehrozí 5G totalita?
Jestli to ví bezpečně, tak ať to vysvětlí. Jestli si ani neuvědomuje, že by něco takového mohlo být třeba realita, tak ať to hned neodsuzuje.
Tohle je můj základní konflikt s těmito klidnými harmonickými s vyváženým balancem.
Nikdy jsem nepochopila, jestli trochu něco tuší o realitě.

Anča - Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti

5. 10. 2021 19:57

"No já si myslím osobně, že ten svět, ta Agharta, jak se tomu říká, existuje."
To je tedy citace, toho pana Zelenky.
Tak aspoň přiznává, že o tom nic neví, to je fajn.
Ale štvou mě tito svatoušci, jak jsou s mimozemšťanama s telepatickými medii vždycky hned hotoví.
Bude mít karmu, bude koukat. Není čas na nějaké rádoby duchovní zpožděnosti, je třeba chápat a koukat na nebe.
Opravdu když slyším taková moudra, tak moje srdeční čakra neplesá a nevím, proč by měla.

Tomáš - Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti

5. 10. 2021 21:32

Zelenku občas poslouchám ,je dobrej jde zkrze lásku a tak se může zdát že je odtržen od reality.. On čerpá hlavně ze vzpomínek na své minulé životy ,kdy byl reptilian či duchovní v Atlantidě. Celkově ví hodně o reptilianech. Skládá i písně jako Atlantída ,ale ty jsou dost dětinské až infantilní..

Anča - Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti

5. 10. 2021 21:50

Já myslím, že ví kulový o reptiliánech, neví, co to je a co to umí a na většinu věcí si jenom hraje. Možná, že si maximálně umí tak navodit spánkový stav při meditaci, jinak plácá nesmysly. Mrtvým radit běž nahoru, běž do světla, tam je to supr, když člověk sám nevidí a ti mrtví vědí lépe, jak na tom jsou? Učit lidi sundávat přisedlíky? Co to je za hovadiny?
Fakt jsem i rozčílená. Celej Zelenka může dělat pro temný.
To, co se děje v současnosti, žádný duchovní nereflektuje. Církev selhala na plné čáře, pak to tady přibržďují nějací takoví Zelenkové, abychom promrhali čas a skončili v 5G totalitě.

Kdyby Silva neměla odvahu, tak nikdy nevznikla ani žádná diskuze. A ta je sakra potřeba.
Já dala na vlastní rozum - že to nejsou halucinace, jsem měla foto důkaz a navíc channelingy médií se jakž takž držely toho, co jsem vnímala i já - třeba se Silvou a jejími vjemy jsem se scházela častěji, než aby to byla náhoda. Tzn. snímaly jsme z informačního pole cca podobné události a naše mozky, naše individuální osobnosti se svými vlastními příběhy si to přetlumočily po svém, ale shoda byla třeba i 50% i víc a to není náhoda.
A to má smysl - konečně se něčeho dopátrat.
Nějak mě docela i rozčílil, protože těchto rozumbradů je všude plno a těch pár lidí, co třeba komunikuje s tou GF, se bojí kvůli nim mluvit. A kdyby mluvili, mohli bychom se spíš něčeho dobrat.

To jsou takový naivní hovadiny, jako s tím vajíčkem - to tě má jako ochránit před spuštěnými dimenzionálními branami do pekel, drakoniánskými útoky a CERNem a HAARPem, paprsky smrti od NWO a podobnými technologiemi?