Jdi na obsah Jdi na menu

Aktuality 29.9.2021

29. 9. 2021

Poznámka k 22. minutě: Nikoho nenabádám, aby mi nosil dárky do studia. Jen jsem to použila jako příklad toho, co se mi pár krát již stalo a sice, že jsem dávala slevy lidem v rámci výměnného obchodu, když jsme vyměňovali jejich produkty za moje služby.

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Tomáš - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti

6. 10. 2021 12:40

Ty chceš důkazy jasně vědět jak se věci mají, tě chápu když jsi v kontaktu s GF a zrovna moc pěkně o nich ostatní nemluví.. Je šamanská technika vytělesnění, kdy duše opustí tělo pak můžeš jít za těmi co s tebou komunikují a poznat co jsou opravdu zač zda tě jen nezneužívají. Myslím že je tady stále velká frustrace z pádu Atlantidy a k uvěznění našich duší blokováním 12vláknové DNA na dvě vlákna, prý dle rozhodnutí GF, tak je jasné že my co jsme byli Atlantani je nebudeme blahořečit, až obnovíme naši původní podstatu a poznáme pravdu bude muset dojít k velkému odpuštění... Z mého pohledu se GF angažuje proto že vzestup nelze zastavit a mají z nás strach, zvláště když se do toho montují i naši tvůrci z vyšších světů , ti mají vlastní Alianci světů a pracují nezávisle na GF a hlavně konají at už stabilizace slunka pomocí sfér a ochrana života na Zemi před solárními gama záblesky. Jen perlička jedna ze sfér průhledná obří koule se pohybovala kolem Měsíce a Americká armáda na ni vystřelila ze svého částicového laserového děla co má v Austrálii ( používá ho na sestřelování ufo), výsledek byl ten že koule jak houba nasála všechnu energii rozzářila se a vrátila ji zpět no ze základny toho moc nezbilo.. Dále máme příslib Aliance světů že nám pomohou i v přímém boji a přistanou na povrchu Země ,ale bude to až bude nejhůř myslím že tak jak je popsáno v Bibli..

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti

6. 10. 2021 13:35

Fakt třeba nevím, co by mělo GF z zotročování a oslabování člověka, proč by se nás jako měli bát a ničit nám DNA, kdo tyhle nesmysly vymýšlí? GF už má člověka a jeho neuvěřitelné cennosti leda tak plné zuby, už to trvá dlouho, tady má člověk finální šanci a postup, nebo finální konec.
Vyhrát válku za enormního utrpení, to jo, to můžem a dál se stáhnout, protože 12D temňák a pomluvy z Plejád mají prostě pravdu.
Na začátku Vodnáře pád do otroctví znamená definitivní konec rasy.
Kdyby to tak dopadlo, nebudu se divit.
Člověk je silný jen na planetě Zemi, tady má jedinečné vlastnosti. Bez planety je to zparchantělá rasa, která se neudrží.
A ty jedinečné vlastnosti i tady na planetě časem ztratí, protože jak jsem tuto vlastnost viděla, je to jen výjimka způsobená extrémním náporem temných, kterou dal do vínku Stvořitel - jedinečná vlastnost v jedinečném momentu.
Alieni mi říkají - do žádné další mise už nejdeš, už tě nikam nepustíme! Cítím to stejně, bylo nutné zachránit planetu a dobýt galaktický sektor, osud lidstva už mi taky začíná být velice volný.

Tomáš - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti

6. 10. 2021 15:14

Je to stejné jako děti ,které se narodili v koncentračním táboře, mysleli že takový život je normální ,proto že nic jiného nepoznali. Duše je v této realitě uvězněna a vytváří se umělá identita naše ego. Naše podvědomí-duše se snaží spojit s našim vědomím -egem ,ale bez výsledně je uvězněna jen občas problesknou vzpomínky na minulé životy ,nebo různé vlohy a inspirace. Nyní mříže vězení padají a věznitelé mají velký strach...

HH - Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti

8. 10. 2021 18:30

Anča - Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti

5. 10. 2021 20:29

Já myslím, že by se tyto jasně uvažující harmonické duchovní autority měly taky trochu vzpamatovat a uvědomit si, že když o něčem prostě docela normálně nic netuším a nikdy se mi nic takového nestalo, tak o tom nerozumuju jako o "duchovní pasti".
Naopak, ze svého zážitku mám zkušenost, že mega mega duchovní past bylo právě to, co předvádí Zelenka. Uměřenost, hlídat si čakry, pouštět si meditace, odsuzovat mimozemšťany, držet se v nepoužitelném ovčím stadiu v souladu s reptiliánským systémem, ztrácet čas a být duchovní.
Ještě že jsem duchem anarchista, protože kdybych dala na autority, tak jsem se rozplácla, protože paprsek smrti od NWO není "srdeční čara na 40%", ale paprsek smrti od NWO.
A i tak mi tihle rádoby mudrci, jak se vyznají, hodně ublížili, protože jestli tohle má být ta pravda, tak jsem tedy už nenávratně v pekle a nic a nikdo mi nepomůže. Jedině to, že jsem měla vyfoceno, co jsem viděla, mě uchovávalo ve stavu, kdy nic nedávalo smysl a muselo se jít dál, ať si kdo chce co chce plácá.
Tihle lidi drželi všechny při zemi, bez dimenzí, bez odvahy, všechno exopolitické je podle nich "past". Nikdo o tom nic neví a ty, o o tom chtějí mluvit, ty odsuzují. Takové rádoby autority.
Já se mu taky nepletu do procent a čaker, tak proč tito lidé jsou se vším hned hotoví?
Musí předstírat, že vědí všechno o duchovních věcech.

Ivana - Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti

6. 10. 2021 10:38

Zelenku jsem občas sledovala je pravda, že má občas zvláštní názory na věci, které známe z vícero zdrojů plně jinak. Nevím, ale mě na něm něco vadí, ale nedovedu vysvětli co ještě jsem na to nepřišla. Jinak s přisedlíkem jsem se setkala osobně. Je to už asi 10 let kdy jsem byla u kartářky a ta věděla, že mám v rukou uzdravující energii, tenkrát jsem ji měla krátce a ona, že si mě vyzkouší ať se podívám jestli jí něco není. Tak se postavila já si stoupla za ní a rukama u těla jsem jí jela od nohou nahoru a v zádech nad pase jsem cítila bolest což potvrdila a když jsem dojela k její hlavě tak najednou jako když vás někdo kopne do žaludku, normálně mě to ohnulo a bylo mi zle. Tak jí to říkám, ale vůbec jsem nevěděla co to bylo. Za chvilku mi bylo dobře a mazala jsem domu. Asi za měsíc když jsem jí potkala tak mi vyprávěla, že to volala kamarádce a ta jí řekla, že je to pravděpodobně přisedlík. Jela k ní a ona jí ho odvedla, byl to její vlastní dědeček a já to prý chytla z první ruky.

Anča - Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti

6. 10. 2021 11:05

Zajímavý příběh. Což o to, nepopírám nějaké přisedlíky - duší a vlivů, přirozených a spirituálních, i technických, je v tomto světě spousta. Prostor je zapráskaný děsivou událostí, děsivou válkou a možností se osvobodit, jen to není zadarmo. Takže v tom lítají všechny možné vlivy.
Co ale zpochybňuju, jsou praštěné Zelenkovy semináře, "jak odstranit přisedlíka". Já si zažila svoje a opravdu žádného přisedlíka neumím odvést, nepokouším se o to. Tak už vidím, jak běžná pani, která má jenom zvýšenou senzitivitu, si poslechne Zelenku a je z ní exorcistické eso.
Sama ze sebe jsem musela dostat spoustu vlivů, byla jsem zabržděná, zpomalená, zasekaná, v těle plno umělých parazitických forem života, s alieny jsme to postupem let ve válce dostávali pryč, psychické toxiny jsem vyprášila v dynamickém procesu, kdy šlo o to, vše pořádně roztočit, aby odpadalo předsudečné myšlení minulé éry.
Mě na Zelenkovi na první pohled vadí jeho tělesná a psychická konstituce mírně rozvrzaného, korektního tradičního křehkého naivky, který si evidentně hodně lže do kapsy, nebo je to vědomě prolhaný člověk, co dělá pro temné.
O všem dělá přednášky, ale čemu z toho doopravdy rozumí, jestli rozumí aspoň těm čakrám a procentům jejich otevřenosti, ať se věnuje tomu.
O exopolitice ať laskavě nemluví.
Protože tyhle nefunkční návody proti silám zla a super zabržděné postoje bez odvahy, držící se starých uměřených náhledů, které sem byly nasazeny Reptiliány jako zbraň proti nám, abychom zůstali bezzubí, zranitelní a hloupí, škodí.

Ivana - Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti

6. 10. 2021 11:24

No v tomhle máte pravdu, že dalo by se říct úplný laik dovede odvézt přisedlíka. Vždyť může sednout zas na něj. Já bych se teda do toho nepouštěla. Lepší je požádat o pomoc někoho zkušeného nebo nanebevzetí mistry apod. Nikdo neví co to může být za entitu nemusí to vůbec být jen duch. A to už pak je práce pro někoho jiného. Mě se občas stávají takové příhody, že si myslím když nad tím uvažuju, že jsem asi blázen. Třeba loni v létě když jsem šla se psem tak v jednom místě jako když vás něco studeného chytí za nohu nad kotníkem. Nevěnovala jsem tomu pozornost myslela jsem, že se mi něco jen zdálo. Druhy den když jsme šli zase na procházku, chodíme stejnou trasu tak se mi v tom místě stalo totéž jako když se vám něco studeného omotá okolo nohy . Měla jsem z toho špatný pocit a i trošku strach. Třetí den v tom místě už mi obavy, že se to zase stane tak nějak vytanuly na mysli a vtom se ozval hlas ,, nemusíš se bát už jsem to zabil'' tak jsem se tak trošku zarazila, ale až později si uvědomila, že už na mě nic nesahalo a ani další dny potom. Vím, že se mnou někdo pořád chodí a i doma je semnou a chrání mě. Cítím ho a někdy i vidím, ale jen v duchu. Je to mladý blonďatý muž. Je možné, že je to nějaký mimozemšťan těžko říct, ale vím, že mám ochranu.

Anča - Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti

6. 10. 2021 11:38

Jo, tak to je super - může to být i strážný anděl a nebo i jiná stráž, nadstandardní.
Potřebujeme je, protože těch úchylných negativit, co zužují náš svět, je spousta, jsme navedení do úplné nablbosti a většina z nás je slepá, jasnozřivost má v současné době málo lidí a když ji má, má věřím co dělat, aby vydržel a nezešílel.

Zuzana t - AI

8. 10. 2021 13:36

Napriklad: Cleveland state university
Department of elektrical emgineering
And computer science
CIS 666 Artificial intelligence

Zaujimave su referencie a roky ktore podobne programy bezia. Za mna-nedovolujem…

Zuzana t - Situacia

3. 10. 2021 17:03

ahoj, na Slovensku to bolo a je pestré. Volá sa to "prestupy" cez úroveň.. Nemôžeme si bežne byť istý, či sa ešte zhovárame s blízkymi osobami, či nie sú už "obsadené" inými duchmi alebo ľuďmi (?) V pozadí v inej úrovni sa to melie tiež a neviem ako do tejto prebiehajúcej reality zapadajú mimozemžťania alebo práve preto!
Napríklad, keď som chcela volať mobilom synovi, zmenil sa mi hlas a nielen hlas ale aj spôsob reči na hlas a spôsob reči mojej kolegyne. Nie som švihnutá, ale otvorený metrix rozbehol mnohé aj neželaným smerom. Mnohý si obsadzujú vytipovaných ľudí, či už kvoli ich schopnositiam alebo majetku... možno niekedy z tejto "sci-fi" viac. Je v podstate možné čokoľvek s technológiami, ktoré majú pôvod ktovie kde. Aj systém sa ich bojí, mne pre istotu dali nálepku s diagnózou, keby že chcem rozprávať, tak ako teraz...

Anča - Re: Situacia

3. 10. 2021 20:33

K tomuto mě napadlo, že lidi, kteří se dali očkovat, se právě rozhodli a s tím efektem "už jsem se rozhodl", znamená "rezignuji na duchařiny a konspirace", tzn. ti lidé se psychicky otočili k bezpečí jakéhosi "normálního" světa a již nechtějí o nějakých duchovních vzestupech, mimozemšťanech, nebo zlým Gatesovi ani slyšet a tím se lidsky i frekvenčně vzdalují lidem, jako jsi ty. A může to zřejmě i vytvářet takový dojem, že se ty lidi změnili.
Každopádně vakcína má silný normalizační a uzemňující vliv a všelijaké pokusy ovládat tyto lidi přes 5G rozhodně probíhají.

Anael - Re: Re: Situacia

3. 10. 2021 23:22

Navazuji na ty vakcíny, prosím, shlédněte video i se snímky z rozboru vakcín firmy Moderna a Johnson & Johnson a udělejte si na svůj vlastní názor je to na webu otevrisvoumysl.cz .Článek má název,, Dr. Madejová :Laboratoř v USA analyzovala covid injekce a odhalila pohyblivý materiál a další syntetické látky.,, Je z 2.10.2021. ...Nevím proč jsem si vzpoměla zrovna na film Vetřelec když jsem to uviděla. ...nebo možná Invaze. Bůh nás opatruj.

Anča - Re: Re: Re: Situacia

4. 10. 2021 8:04

Jo, já viděla první díl - asi si to nevycucali z prstu, ani ten výzkum, ani ty výsledky. Hezké. V podstatě se to říká od začátku. Jen to teď leze ven. Chtějí 80% proočkované populace, naši zodpovědní uvědomělí zmetci.
Takže potřebujeme vysokokapacitní zázrak, nebo mimozemšťany, jinak do 10ti let bude tato země buď pustá, nebo plná barevných. Já třeba děti nemám, do pekla je nehodlám přivést, dnes se tomu říká "enviromentální úzkost", když se lidstvo tak žene do té totality pod 5G mlátičkou do hlavy, tak mezi takové nebudu přivádět děti.
Uvidíme.
Mimozemšťany prý nepotřebujeme, jsme odhodlaní to tedy zvládnout sami, všichni to tu aspoň říkají, já jsem zvědavá, zařídila jsem se tak, aby mi to mohlo být de facto i jedno. Pokud lidi chtějí totalitu a smrt, už s tím nic nenadělám.

Anča - Re: Re: Re: Re: Situacia

4. 10. 2021 9:06

Zase je na tom útěšné, že ten děsivý příběh děsivě blbé civilizace, na který s úžasem od malička zírám, se už šine ke konci a vše bude trvat už maximálně jen deset let, než skončí, což té skutečně odporné společnosti přeju.
Ale i tak doufám v ty alieny, že se to dá ještě změnit tak, aby lepší část společnosti šla dál.
Snad nekecaj a přiletí, jak říkají, jakmile to lidem přestane připadat tak strašně moc neuvěřitelné, že opravdu nejsou v Galaxii sami a že je někdo doopravdy chytřejší, než oni.

Rea - Re: Re: Re: Re: Re: Situacia

4. 10. 2021 11:06

Alieni, alieni, přestaňte být z lidstva vykuleni a už konečně přileťte, někam na Zemi ten svůj vesmírný dostavník postavte a svoje ruce nám k vzájemné spolupráci podejte. Nebo vezměte do svých obrovských dlaní celou naši planetu, ať už to není jenom sen a galaktický zázrak je konečně TU! ... Humor patří k životu a my pořád ještě žijeme, doufáme a podle svých možností tvoříme, tak snad tady nebudu za svůj naivní příspěvek ukamenována :)

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Situacia

4. 10. 2021 11:46

Přesně, přece to nemůže být tak nepřekonatelný problém. V příštím roce už se tohle všechno snad nějak rozčísne, když tolik lidí prošlo tak podivnými událostmi a spolupracuje s nimi. Pokud se nic nestane, tak zájem opadne.
Já bych tedy nerozuměla už vůbec ničemu a asi bych si musela přiznat, že mi prostě jenom hráblo z tak divné reality, jakou je naše toxická česká realita a světová konzumní bezohledná společnost.
Přitom většina lidí, jak vidíme podle proočkovanosti, potřebuje vyšší autoritu, aby jim řekla, že mikrovlnné záření škodí zdraví a v televizi lžou. A část lidí, kteří jsou schopní tvořit a chtějí zdravou společnost, by pak mohla přiložit ruku k dílu a začít nás vývoj stáčet k něčemu, co se dá žít, co respektuje člověka, přírodu a ctí zájmy udržet planetu zdravou.
Zbytek se odsoudil sám ke smrti, části z nich by se asi dalo pomoci.
Furt mi to připadá méně naivní, než vize, že všichni začneme mít parapsychické schopnosti a tím se má něco změnit.

Anael - Re: Re: Re: Re: Situacia

4. 10. 2021 12:33

Ahoj, má z vás někdo nějaký osvícený nápad jak se bránit proti těm co už jsou naočkovaní, tím co jsem viděla v těch injekcích? Pokud to začne ovládat jejich těla tak to už přestanou být příbuzní ,budou jenom tak vypadat. Tohle může vyrábět fakt jenom vyšinutý MAGOR. To je snad nějaká mimozemská nanotechnologie plus minivetřelci ve tvaru chobotnic vědomí si sebe sami. Infiltrovat se do lidí přes injekce , o tohle jim asi šlo. Potřebujou si vybudovat prostředí vhodné k jejich životu aby přežili, proto rvou do lidí toho tolik. To je jak z Hvězdné Brány kdy je měly napojené přes páteřní kanál do mozku. Ty lidi mají fungovat jako hostitelé nic logičtějšího mně nenapadá . Co když to vyroste a ovládne to ty lidi. Měli by udělat rozbory i u ostatních vakcín. Teď už chápu slova Maháavatara Babajího když říkal, zůstanu na Zemi, dokud bude na Zemi žít poslední člověk. O co by tu asi tak šlo jiného ,jen je to natolik šílené že je to těžko uvěřitelné. O co tady a komu jde ? Napřed jsem si myslela že je to biologická válka ,která má lidi vyhladit ale ono to spíš vypadá na invazi. Odkud se to tady vzalo??? Zajímá mě váš názor díky.

Anča - Re: Re: Re: Re: Re: Situacia

4. 10. 2021 12:59

V těch vakcínách může být cokoliv, i viry dokážou měnit vědomí - třeba toxoplasmosa. Jsou v tom kovy, co ničí krev. Paraziti, ti můžou mít jakoukoliv funkci a asi i ty čipy, takže je pak člověk elektronicky vyhledatelné zařízení.
Když do nich bude mlátit 5G, tak se z nich časem stanou asi masově ovladatelní zombíci, původní veleúchylný plán plazích a hmyzích zrůdiček byl vymlátit neočkované, zbavit se jich. Že by naťukali do systému, co mají zombíci chtít.
Jak se před nimi bránit, nevím. Pokud budou očkovaní čím dál víc zombie, asi jediné řešení je prostě s nimi nebýt, nestýkat se s nimi. Zatím to vidím na pozorování, zákaz nějakého přesvědčování a neutrální témata.
Pro toto není řešení na osobní bázi. Buď sejmeme esesáky a plazí struktury a 5G, nebo oni nás.
Jsem pro jakékoliv řešení - od kontaktů s alieny po bohapusté násilí a ozbrojený konflikt, protože na domácí meditace v tomto ohledu nevěřím, myslím, že sebevětšími duchovními snahami jednotlivců se nic nezmění.
Kolik lidí zbude, tolik lidí bude tvořit novou společnost, která už bude poučenější a nikdy by se už neměla dostat do takových krizí, jako my.

Anael - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Situacia

4. 10. 2021 13:14

Ani, podívej se prosím na to video a fotky, tohle co tam je v té Moderně vidět pod mikroskopem není normální parazit. Má to hlavu a chapadla. www.otevrisvoumysl.cz článek z 2.10.2021.Rozbory jsou ze září 2021.