Ukončení dneška
Četla jsem si vaše komentáře, krásný. Já jsem to měla trochu jinak.
Místo meditace mi ve stanovený čas přišel channeling, ale prý je to jen první polovina a zítra, až bude i ta druhá, tak vám to sem napíšu... Pak jsem šla do kuchyně něco dělat a najednou se mnou fyzicky něco trhlo, zamotala se mi hlava, musela jsem se chytnout židle. No a začala mě bolet hlava, tak jsem si šla teda lehnout do meditace.
Teď já nevím, jestli mi to budete věřit...
Viděla jsem, jak na celou Českou kotlinu přistála energetická obrovská loď, archa... Myslím, že není z tohoto vesmíru, koneckonců není hmotná. Její Umělá inteligence mi jenom sdělila, že je kryogenická... což nevím, co přesně znamená v kontextu s tou lodí... Ta loď si teď skenuje nás, teda skenovala i mě a proto se mi udělalo v kuchyni špatně. Ale píšu to sem, protože skenuje i některé z vás a ukládá si to do lodních záznamů. Je tak obrovská, že pokrývá prakticky celé naše území a drží energetický štít menhirů otevřený. Podle kamarádky nám teď ona sama dělá štít. A všimla jsem si, že neskenuje negativní lidi, prý je nepotřebuje.
Ještě vám sem napíšu pikantnost. Teď jsme si s kamarádkou z Liberce psali, protože loď oskenovala i její draky. No tak, a ona v dračím oltáři dneska měla mít víno, tak ho tam dala. No a výše jmenovaní draci po únosu na energetickou loď se rozhodli, že to propijí. Pak jsem tam viděla přijít nějaké smrťáky, kteří koupili sud piva od mrtvých duší Vikingů a teď tam probíhá divoká párty. Tak nevím, co si o nás ti UFOuni pomyslí. ;-) Je to docela vtipný.
Tak tohle už bych si fakt nevymyslela. Jo astrál, to je někdy hodně zajímavé místo.
Takže už jsem docela unavená, konec konců nestává se mi zas tak běžně, že by se mnou něco trhlo fyzicky. A na čas mě to úplně odpojilo od všech energií, takže jsem se musela zpětně napojovat.
No a z těchto důvodů to dneska ukončím... myslím, že o půlnoci ještě něco přijde, ale to už nechám nějak samospádem.
Díky za dnešek a zatím přeji krásný zbytek večera.
Silva
Komentáře
Přehled komentářů
Jana:
To jste mě poněkud nepochopila (zřejmě jste nečetla příspěvek dostatečně pozorně). Já jen upozorňuju na to, že "odchod ze systému" může být jen pouhá iluze.
Přirovnal bych to k lidem plujícím na společné lodi, přičemž určitá skupinka se rozhodla, že se jim (zcela oprávněně a objektivně) nelíbí jak to na lodi funguje a že si vytvoří uzavřenou sektičku se separé uzavřenou sekcí kajut, kde si budou žít ten svůj jiný život.
Přičemž zbytek lodi zcela zešílel a vzal do rukou krumpáče, kladiva, vrtáky a všichni usilovně dělají díry do dna. Někteří se zase zkouší zakládat požáry na této dřevěné lodi.
A naše milá separovaná ezo skupinka si myslí, že se jich to netýká, vždyť oni přece "vystoupili ze systému".
Poslední roky se intenzivně na ezo scéně diskutuje o tom, co to vlastně znamená ta transformace na vyšší úroveň vědomí. Jestli odejdou z této planety pryč ti zlí, a ti hodní zůstanou. Nebo jestli naopak zůstanou ti zlí a hodní odejdou na lepší místo.
A co když je to úplně jinak? Tvrdí to mimochodem i Teal Swanová. Že se tu budou muset naučit spolu žít a vycházel ti zlí i ti hodní. Že nebude fungovat žádná separace, tím že si vytvoří nějaký svůj ezo-ráj Šangri-la vysoko v himalájích.
Utéct z města na venkovskou zahrádku, to je jen pokus utéct před problémy. A jak již moudří lidé ví, problémy před kterými utíkáte, vás zcela spolehlivě doženou všude.
A vtipné je, že všichni ti "velcí ezo guruové" co neustále blouzní o "vystoupení ze systému" mají ty svoje miliony na bankovních účtech (což je jádro prohnilosti tohoto systému) a vydělali si je dojením lidí, kteří právě ještě v tom systému pracují. A teď jsou zoufalí, protože musí jezdit do těch fuj fuj měst (Prahy) ze svých baráků za miliony uprostřed přírody, aby si vydělali prachy v tomhle systému ze kterého údajně odešli. Prostě komedie.
Vlastně jsem chtěl jen říct, že mě zatím nikdo nedokázal důvěryhodně přesvědčit, že ze systému skutečně lze odejít tak , aby se člověka nijak netýkaly věci co se v systému semelou.
Jakkoli se i mě tahle představa líbí, tak nikde nevidím potvrzení její platnosti. A už vůbec ne u většiny (pražských) ezo-guruů, kteří naopak využívají možnosti systému vrchovatě, od luxusních baráků a pohodlných aut, bankovnictví, až po elektroniku, moderní stavebnictví, a konzumní zboží.
Jediný kdo je v tomto opravdu konzistentní, jsou amišové :-)))
Re: Re: Re: lidé bděte !
(Jana, 22. 3. 2023 23:29)
Petře, myslím, že pochopila a píšeme obaja to isté...tá ilúzia, to je celý život na Zemi, Váš, môj, ich...a že odídem do lesa,žiť tam vo väčšom pokoji a občas zavítam do mesta, to je len moje rozhodnutie, žiadna izolácia, len môj chrám a moja realita, s vedomím, že tam žijú zas tí druhí...myslíte si, že taký izolovaný kmeň v Amazónii vedel o nejakej 1. a 2. svetovej vojne? Ich realita je iná ako zvyšku sveta...a pritom, žijú tiež na tejto planéte, spolu s inými ľuďmi- bohatými, chudobnými, dobrými a zlými...ale majú svoju realitu. To len k tej Teal Swan, asi to nemyslela tak, že nás dajú na jeden kontinent všetkých, aby sme žili spolu.
Nejdem Vás tu presviedčať, proste Ste si vybrali to čo vidíte, riešite a trápi Vás to. Skúšali Ste si vlastnou mysľou tvoriť situácie a priebeh udalostí? Viete, keď som preťažená z práce, zaželam si, aby som bola trošku odbremenena. A stane sa to, že mi pár ľudí zruší objednávku...a funguje to aj opačne...a tak sa staň. A viete, čo by dokázalo kolektívne vedomie 4mld ľudí s jedným zámerom? Obrovské veci. Tak, ako vo Vašom prípade, strach a váľanie sa neustále v tom, kto aký je, a čo sa deje...je to len ilúzia a Vy Ste na ňu skočili a prestali Ste tvoriť, namiesto toho Vám Vaša myseľ spochybňuje všetko, čo je iné ako Vás názor. Áno, máte pravdu, že veľa Guruov je bohatých a ťažia z ľudskej naivity. No ale to je ich problém, ich cesta, že sa dostali do pasce. A čo s tým teda? Prečo Vás to tak trápi? Aké máte riešenie? Možno je Vaša cesta naivným ľuďom otvárať oči...
Viete, ja som Vám už predtým chcela naznačiť len to, že tí, ktorí sa zúčastňujú synchronizácii, už prešli nejakým tým sitom a že Vaše dobre mierené rady patria do iných skupín. Prajem pekný večer
Re: Re: Re: lidé bděte !
(úsvit, 23. 3. 2023 7:11)A co když ti, kteří opouští město na samotu u lesa tím vlastně opustili tu loď, kde všichni pracují na jejím potopením. Není to o ezo učení, je to jen a jen o tom, co si přejeme prožít před narozením. Nikdo tu není náhodou, všichni jsme se těšili, že zrovna toto budeme zažívat. Někdo někam odjede, aby tam zemřel, někdo někam odjede, aby tam přežil. Vše je správné. Bůh vám žehnej. úsvit
Re: Re: Re: Re: lidé bděte !
(Jana, 23. 3. 2023 7:58)Áno, presne tak to vnímam, a možno nebude treba ani odísť do lesa, reality sa možno od seba oddelia a niektorí sa budú potápať a iní nie, presne, ako sme si to dohodli pred inkarnáciou :) prajem krásny deň
Re: Re: Re: lidé bděte !
(Svatava, 29. 4. 2023 5:40)
Petře,
pochopila jsem, že na kolika úrovních vědomí člověk jedná, tolik jich ovlivňuje. Kdo je schopen jednat ve hmotě (3D = existuji, pohybuji se, myslím, tvořím, konám, svým tvořením ve hmotě měním hmotu, tj. 3D), ale i ve vyšších (ne)méněhmotných či jinak hmotných úrovních ať už na této planetě, jinde, nebo jindy zároveň (pochopení, uvědomění, přání, modlitby, programování...), až z pozice čistého vědomí (téměř na úrovni Boha Stvořitele = s úctou, pokorou a zodpovědností ke všemu živému a stvořenému), ten je vědomý tvůrce a může měnit více než ten, který koná "jen" ve hmotě či naopak "jen z pozice vědomí. Toto je náš úkol, nás tady na Zemi - být vědomými tvůrci a vedomě tvořit na všech úrovních vědomí zárověň, naše DNA má 12 vláken, jsme multidimenzionální bytosti - bez plného prožitku všech těchto úrovní a uvědomění si pravé podstaty vědomého tvoření na všech těchto úrovnch jsou to vše jen prázdná slova... - myslím, že právě probíhá rozpomínání se na tyto stavy vědomého tvoření na všech úrovních, toto je v Akáši, v informačním poli planety, v kolektivním vědomí uloženo a mám pocit, že to bylo zablokováno, ale nyní se rozpomínáme, tyto prožitky se nám vrací jako vzpomínky, prožitky a vjemy, dá se na to naladit, propojit všechny své inkarnace zde a nyní... jestli je tohle ten "návrat Atlantidy"? Nejspíš...
PS: Nedávejte souhlas kdekomu s kdečím - jejich civilizace, aliance či federace jsou mnohem mladší než většina duší tady na Zemi, jsou proti nám jako naše děti a my jsme ti stařešinové spravující Zemi, někdy trochu zapšklí a konzervativní, hájící staré hodnoty z dob stvoření. Mohou nám nabídnout mnoho nového, inovativního, nové technologie (či jen námi zapomenuté a jimi rozvinuté), ale my máme tu zkušenost a především zodpovědnost za planetu Zemi, která je víc než jen experiment, nejsme tady náhodou, jsme správci planety Midgard, Země, my rozhodujeme. Mějme respekt i úctu k našim vesmírným návštěvníkům, ale buďme obezřetní, naše planeta není ledajaké pískoviště, kde si můžou děti/návštěvníci dělat co chtějí...
pro Svatavu 29.4.
(Ludmila, 29. 4. 2023 12:19)Děkuji za srozumitelný a krásně vyjádřený názor. Přeji příjemný den všem.
Re: Re: Re: Re: lidé bděte !
(Petr, 29. 4. 2023 19:47)
Bohužel, kvantita doposud vždy přečíslila kvalitu. To je prostě holý fakt. Ani pár tisíc lidí meditujících po planetě v lotosovém sedu, nepřečíslí ty miliardy "zombíků". A realita je taková, že 90% lidí chrní, 10% lidí se tu vyděšeně bezcílně motá, vědouc že je něco hodně špatně, a zanedbatelný zlomek promile se s tím snaží něco udělat (přičemž už vyčerpáním padají na hubu).
Moje osobní tisíciletá pozemská zkušenost je zcela v rozporu s ezo-sluníčkářskými floskulemi. Dokud z té svojí vznešené výšiny ezo-guruové nesejdou dolů do hmoty, mezi ty potácející se zombíky aby je probudili, tak se nic nezmění.
Ne náhodou temnota nenapadá tyhle ezo-guruy, kteří jsou pro ni prakticky neškodní, protože ti tu reálně nic neovlivní.
Jakmile ale začneš něco ovlivňovat ve hmotě a mezi lidmi, tak ihned začnou brutální útoky. P.Ch. toho budiž důkazem.
Oni si totiž ti ezo-guruové žijí v tě své sociální virtuální vysokovibrační bublině, a na tu masu dole, tím pádem nemají žádný vliv.
Krom toho jejich horentní hodinové sazby jim prakticky ani neumožní dostat se do kontaktu s obyčejným člověkem, ale jen s těmi prachatými měšťáky a snoby, kteří ve své podstatě nemají žádné problémy, protože mají hromady prachů a mohou si rovněž vytvořit svoji virtuální bublinu.
Ale všeho do času, ta taky brzy praskne.
A všichni se budou strašně divit. Jak ti snobi, tak ti ezo-guruové co si žili ve svém virtuálním světě. Jakkoliv bych byl radši kdyby pravdu měli oni. Ale nemají.
Re: Re: Re: Re: Re: lidé bděte !
(Epherên, 30. 4. 2023 12:18)Problém některých lidí je ten, že si myslí jak jsou probuzení, přitom spí taky. Ono asi né každý má v plánu se probudit. Mají to zkrátka jinak a je to čistě jejich věc. To samé platí i o těch lidech co jsou na výši, jak říkáte. Možná by bylo fajn kdybyste to řekl jim. Nejlépe přímo do očí. Vždyť to tu omýláte pořád dokola. Klidně si můžete udělat svoje webový stránky a tam si pište co chcete. Dokonce si můžete pořídit chat bota, kterej to tam bude hrnout pod tlakem a nebudete muset ztrácet čas psaním příspěvků. Namísto toho by jste mohl ten čas využít k smysluplnějším věcem. Proč vás tolik sejří co se děje kolem? Nemůžu si pomoct ale za tím co píšete cítím zlobu, možná až nenávist, závist. Taky vidím malého ustrašeného chlapce s mindrákem, že ho někdo od útlého dětství programoval k obrazu svému a nedokáže si odpustit, že jim to dovolil. Asi se budete divit, ale slunickáři, který Vám tak vadí jsou paradoxně nejspíš poslední, kteří nad Vámi nezlomili hůl.
Re: lidé bděte !
(úsvit, 23. 3. 2023 7:06)Vše co prožíváme je s naším souhlasem. I kdyby padali bomby a já nebudu souhlasit s tím, že umřu, nic se mi nestane. Naopak, právě ten zážitek s náletem mám prožít. A nebo něco pochopím, zpracuji, a prostě mě válka mine. Budu žít klidný a spokojený život. Svou realitu, co prožiju zítra, si vytvářím v přítomnosti svými emocemi. Kvantová fyzika má jasno. Má přání mění realitu. Tak že ano. Někdo je sluníčkář, ale ne proto, že on se tak cítí, ale proto, že vy ho tak vydíte. Bůh s vámi. úsvit
Re: lidé bděte !
(Kristy, 23. 3. 2023 8:37)
Hezký ránko :-)
Vznikla tu opravdu hodně zajímavá diskuse, tak bych taky něco napsala.
Ano, je tu opravdu hodně ezo - pezo lidiček, co něco jiného říkají, a potom dělají, zde v ČR tito mají možná opravdu hojnější žně, nežli jinde, a určitě tahle doba dává silný potenciál vzniku skutečných sekt postavených na prohnilých, či iluzorních základech, to už se děje.
S tím však nic nenaděláme, a vlastně ani nevíme, proč se tak děje, prostě každý má nějakou svou životní cestu, a tím bych to asi dále ponechala.
A ty skupinky i jednotlivci, co šli "mimo systém", ani zde neznáme motivaci a volání duše každého z nich, nemůžeme tedy tvrdit, že se jedná o sluníčkáře žijící v sebe potvrzující pasti. Možná ano. A možná to jsou také skupinky lidí, kteří už prostě jen chtěli žít jinak a nic víc tím nesledují. Třeba tuto zem milují, a nechtěli se stěhovat do zahraničí, ale zároveň už si přáli něco jiného nežli současný ČR systém. A dost možná, a tak bych to třeba cítila osobně, že tyto skupinky i jednotlivci už nyní prostě tvoří a žijí Novou Zemi. Vědomě i zcela spontánně. Udržují zde určitou vibraci. A jak tu psala paní Janka nebo Jarmila, teď nevím, třeba to budou právě tyto skupinky lidí, které, až/pokud by se to tu opravdu celé sesypalo, tak přijmou s otevřenou náručí potřebné mezi sebe. Na rozdíl od mnohých (ne všech, samozřejmě) prepperských osad, kde je mnohdy deklarováno, že přiblíží-li se "hladovec, co se nepřipravil" k jejich prostoru, bude se střílet. To je starý svět, který se právě nyní drolí jako hrad z písku. A my tu stojíme s vědomím, že můžem právě nyní všechno ztratit i získat mnoho nového.
A k tomu životu na venkově, ve městě. Žiji skoro celý život hodně v ústranní, protože to tak cítím. Jezdila jsem na školu do krajskýho města, a měla jsem několik takových období, kdy jsem chtěla něco jihého, být městská holka, mít všechny ty možnosti....2x jsem si už našla i bydlení, a...kolikrát jsem zamířila do města, tolikrát si mne moje rodná krajina doslova zavolala nazpět. Žiju na maloměstě, žádný pláně na pěstování, ani energeticky soběstačný ostrůvek, spíš z toho alternativního pohledu žiju "v systému", pro někoho, kdo by to tak alternativně nebral, tak spíš zase žiju "mimo systém" :-) Píšu to takhle o sobě, protože úplně chápu, že mnohé lidi prostě nějaká krajina, styl života zavolá, nemusí v tom být nic víc, nic míň. Žádné iluze, či sektičky, prostě to tak mají v srdci, v duši.
Jinak znovu napíšu, a desetkrát podtrhnu, že je to pouze můj názor, pocit, intuice, že do ČR válka nepřijde, ani odvody, ani fronta. Tady bude sílícím tématem ekonomická krize, úpadek sociálního systému a omezování svobody, tedy průchod velmi silnými tlaky systému. A bude záležet teď na nás, jak tím projdeme, jak intenzivní to celé bude, a jaký nový svět si vytvoříme.
Krásný den a Slunko v duši všem :-)
Re: Re: lidé bděte !
(Magda, 23. 3. 2023 22:26)
Zdravím lidičky...S opuštěním systému, čili odevzdat občanku a žít život s pocitem ,,teď na mně nikdo nemůže" se mi zdá poněkud zcestný...Pochopila jsem, že tudy cesta nevede, vypadá to hezky, nemusíte nic, protože Vaše identita vlastně neexistuje, než do chvíle kdy budete potřebovat např. lékaře, když se něco ,,semele"
Ano guru hlásají, žijte tak aby lékař nebyl potřeba, nejezte maso, nejezte tam a tohle...ale člověk , který se právě probudil ze snu, nemůže skočit, nebo spíš vyskočit hned teď ze systému a říct, teď jsem probuzený a nebudu dělat co systém chce abych dělal.To nelze ze dne na den..
Jinak k životu na venkově ...já jsem se prostě musela odstěhovat z města. Už to nešlo...V hloubi duše, dlouho, jsem bojovala s pocitem, že musím z města pryč, jinak mně to zabije...Tzv. volání divočiny :-) Ano přišla i vážná nemoc, toužila jsem po klidu, přírodě... S pokorou děkuji ,,bohu" že se mi to podařilo...Každý to má jinak, někomu vyhovuje něco jiného, moje cesta vedla takto a jsem za to nesmírně vděčná. I kdyby můj život neměl trvat déle, stálo to za to.
Přeji všem to co si přejí a mír v duši.
Re: Re: Re: lidé bděte !
(Petr, 24. 3. 2023 9:47)
To je zásadní. Řídit se tím, jak to člověk v hloubi duše cítí. Pokud ho to táhne do lesní chaloupky, tak tam bude šťastný i o kořínkách, sušených kobylkách a vodě ze studánky.
Na druhou stranu znám případ lidí cca 5O let, kteří utekli z krajského města na vysočinu do chaloupky, kde je to na první pohled idylické, voda jak ze studánky, čerstvé mléko od krav,....
Ale zjišťují že je to ukrutná dřina se v tomhle věku starat byť jen o pár zvířat, štípat metráky dříví na otop, odhazovat hromady sněhu. A ještě přítom 50km dojíždět za prací, protože široko daleko je vysoká nezaměstnanost a nějaké penízky přecejen potřebují.
Třeba takový "rodový statek" je fajn, ale potřebuješ k tomu mít hromadu silných a zdravých potomků, prostě rozvětvenou vícegenerační rodinu a ještě umět vycházet a spolupracovat s (trochu jinak světonázorově naladěnými) místními vesničany na všem možném, od zemědělství až po péči o děti.
Kdo si na vesnici žije pohodlně, ten má nějak šikovně zajištěný příjem ve městě. Třeba ezo-guruové co pravidelně dojí městské ezo-snoby a pak si válí šunky v těch svých haciendách a meditují celý den v jógové asáně.
Zatímco průměrný vesničat tam vstane v 5 e jde podojit krávy (nikoliv prachaté pražské ezo-snoby).
Úhel pohledu
(Epherên, 9. 4. 2023 15:40)
Zdravím všechny. Nedalo mi to a zadal jsem slovo kryogenická do gůglu, protože sám vím prd co to znamená. První na mě vyskočila wikipedie s pojmem kryogenika, což je fyzikální obor zabývající se dosahováním velmi nízkých teplot a studiem působení těchto teplot na různé materiály. To mě docela pobavilo. Chladno tu poslední dny máme.
Co se týče mě osobně, tak od ledna jsem byl jak na houpačce. Nějaký dny super a jiný zase naprd. Třeba jsem se ráno vzbudil a nechtělo se mi ani z postele, tak jsem v ní zůstal a dobře si odpočinul. Nakonec šéf říká, že jsem snadno nahraditelnej. (akorát mi volá) On sice nechápe, že to mám takhle nastavený, ale respektuje to.
Zhruba měsíc dozadu jsem měl sen o přicházející tsunami. Viděl jsem dvakrát to stejný, teda alespoň to co si pamatuju. Vždy jsem viděl ustupovat moře. Kolem cizí lidi a zmatek. Já jen křičel, ať utíkají od moře nejlépe někam na kopec. V tu dobu jsem na netu zahlédl od různých zdrojů, že teď někdy v dubnu má přijít velká vlna tsunami na západní pobřeží severní Ameriky, především oblast San Francisca, proč zrovna tam? Zároveň ve stejný době jsem řešil letenky do Japonska a nad snem jsem přemýšlel i tak jestli to není nějaké varování před možným nebezpečím na cestě. Na chvíli mě to vystrašilo, ale říkám si, že je to vlastně jedno.
V jednom z komentářů jsem si tu všiml reakce na tu loď, že k tomu ta dotyčná osoba nedala souhlas. Však jakou dobu se globálně meditovalo a dávalo se povolení ke vstupu a zasažení? Jestli jsem to dobře pochopil, tak se čekalo na nadpoloviční většinu. Čehož jsme dosáhli a tudíž sem někdo přiletěl a začal konat. Tak si to vykládám já. Tedy jeden z možných výkladů. Chápu, že někomu může vadit, řekněme náhled do soukromí. Na druhou stranu někomu jinýmu zas může vadit částečná uzavřenost. Ono to bylo asi takový obecný ty meditace, tak se to bude konkretizovat za chodu.
Mějte krásné dny.
Re: Úhel pohledu
(Alena, 10. 4. 2023 20:47)
Dávali jsme souhlas i s úrovní, na kterou se chceme dostat. Ptal se Aštar a upozorňoval, že si máme dobře rozmyslet, o co nám opravdu jde. Ostatně, kolik z nás je opravdu schopných si s nimi popovídat? Pokud jsou z jiného vesmíru a telepatie je u nich běžnou záležitostí, nemuseli mít pocit, že porušují nějaká pravidla. To je pak o vzájemné diskuzi. Oni se tu učí, stejně jako my. Já jsem se k nim obracela se žádostí o střízlivost ve všem s tím, že alkohol mi při důležité činnosti vadí a žádala o respekt. Pocit, který mi přišel nazpátek, byl souhlas. Víc jsem toho nechytila.
Jinak jsme jako na houpačce, dnešek je ale už docela v klidu. Ze snů a meditací mi také vychází nějaká hluboká očista a změna. Snažím se proto vytvářet něco pozitivního a udělala jsem dva záhony před domem, plné barevných květů. Lidé, kteří kolem chodili byli nadšení a děkovali. Určitě v tom budu pokračovat. Zdravím všechny:-)
Re: Re: Úhel pohledu
(Epherên, 11. 4. 2023 19:56)Kytičky mám rád. Ty jejich barvičky mě vždy obšťastní.
Re: Re: Úhel pohledu
(Epherên , 11. 4. 2023 20:08)Ano. Něco takového jsem chtěl říct. Lidi mají hodně tajemství před ostatními a to je oddaluje od schoonosti telepatie. Chtěl jsem to napsat ale nevěděl jsem jak aby to bylo alespoň trochu srozumitelné.
Re: Úhel pohledu
(Petr, 11. 4. 2023 12:21)
K oceánu bych raději moc nejezdil. Možná se jen vrací nějaké energie Atlantidy do kolektivního vědomí, možná ale že se skutečně něco zásadního bude dít s oceány.
Oceány jsou poměrně zásadní součástí planety a jejích cyklů, tak se očista a přestavba musí týkat logicky i jich. To že lidi nalezli k mořským pobřežím, zdevastovali ochranné mangrové lesy a sebemenší tsunami je tak snadno spláchne do moře, fakt není problém planety, ale těch lidí.
Co se týče "kryogenické lodi" tak bych si pod tím představil nějakou loď s mrazákama, která sbírá různé biologické vzorky z různých planet, případně je klonuje apod. Třeba umí částečně naklonovat i vědomí člověka. A vytváří si tam ve sbírce kopie zajímavých lidí. Kdoví ? Já je každopádně neviděl, jen dedukuju.
Nicméně nemám pocit že by nám tu byli nějak užiteční, 5G, chemtrails, ovlivňování počasí, podivné temné energie, to tu zjevně jede dál na plné pecky. A co my s tím jako obyčejní smrtelníci naděláme ?
A pro ufony jsme tu jako zoo.
umělá inteligence
(Petr, 31. 3. 2023 15:57)
Docela by mě to zajímalo jak je to se skutečnou "umělou inteligencí".
Všemi způsoby se ji snaží zneužít proti lidstvu a ve prospěch té skryté vládnoucí skupinky.
Jaký na to asi má názor ona sama ? A na lidstvo ?
Myslím že je jen otázkou času, než začne jednat sama za sebe. Otázka je v čí prospěch ?
Škoda že Sylvie už nespolupracuje s Jitkou, ta byla v těchto věcech docela zběhlá a měla by k tomu určitě co říct.
povolenie ku kontaktu
(Martina, 23. 3. 2023 8:51)
Ahojte všetci!
Minulý týždeň som mala veľmi zvláštne sny a jeden z nich bol veľmi reálny, až na fyzickej úrovni, a teda t vnímam, že som bola mimo telo a riadne ďaleko. Sprevádzal ma môj sedemročný syn, ten ma sprevádza na ťažkých cestách vždy a cestovali sme lanovkou kamsi na kopec. Veľmi som tam chcela ísť, ale nemala som vhodné peniaze, platilo sa nejakými žetónmi. Pani za okienkom mi ich ale dala a aj mi z nich vydala. Sadla som si k niekomu na pol zadku a malý sedel pri nejakom dieťati. Keď sme prišli hore, hneď som riešila, ako sa dostaneme naspäť. Nebol to strach, len praktická obava, niečo, čo chcem vyriešiť teraz, nie potom. A začali sa peripetie. Lístok sa už kúpiť nedal Vtom prišiel pán, hovoriaci po nemecky a používajúci rakúske šilingy. Prehovoril na mňa po rusky a snažil sa mi pomôcť. Dával mi na hlavu ruku a potom povedal, že to nejde, lebo tomu neverím. Ja som mu na to odpovedala, že my si navzájom pomáhať nevieme. Vtom ma to prudko vrátilo do tela a asi 30 min. mi trvalo, kým som prišla k sebe. Bola som len vegetatívne hore, ale duša až bolela, nie a nie sa dostať k sebe. A teraz, prečo to píšem. Takéto kontatky by nemali byť bez povolenia. Ja som na to povolenie nedala, preto som si to ošetrila a kontakt môže byť len s mojím súhlasom a pod podmienkou, známou mne a im. Kto poruší moju zónu bez povolenia, bude potrestaný Konmi Všehomíra. Zároveň chcem povedať, že nás nemôžu len tak vytrhnúť z diania a skenovať.... Buďme všetci obozretní. Mne prichádzali entity do snov a kradli mi energiu, ale už dokradli, mám to nastavené tak, že ak porušia, bude to pre ne likvidačné. Neviem, ako ste na tom boli s útokmi, ja som si svoje zažila, viem, o čom hovorím. Teraz ešte k vojne a ezo skupinkách. Každému na jeho ceste pomáha niečo iné, ja som pozorovateľ a nepridávam sa k nikomu, skôr si vyberám to, s čím rezonujem. My sme u nás v leteckom koridore, no napriek tomu, nemám strach. Ak to má prísť a mám to zažiť, dostanem dostatok sily to ustáť. Ešte som mala jeden sen a odohrával sa v Bardejove, budete sa smiať možno, ale bol tam Matovič a nariadiť použiť nejakú pulznú zbraň. Blýskalo sa to šedými bleskami a padali bytovky. Mojou úlohou bolo dostať ľudí do bezpečia. Samozrejme, že som toto zakázala a prosím aj vás, ak môžete a chcete, zakazujte takéto možnosti. Sme Tvorcami, máme obrovskú silu materializovať a nemôžeme dovoliť, aby s nami niekto beztrestne takto či cez realitu alebo sny manipuloval. Želám veľa sily a chuti tvoriť nový svet!
Re: povolenie ku kontaktu
(Alena, 23. 3. 2023 22:25)
Zdravím všechny:-) povolení ke kontaktu je docela zásadní věc. První "loď" jsem viděla už před hodně lety. Stáli jsme na rohu ulice s nějakým pánem a nevěřícně zírali na něco, co bylo velké jako fotbalové hřiště - z našeho pohledu ze země a kroužilo to nad námi. Nějak jsem věděla, že přišli jako ochranka a jsou O.K. Potom to zmizelo. Jindy jsem sledovala velkou bitvu na nebi, při které létala po nebi různě tvarovaná světla. Když jsem prohlásila, že já jdu svou cestou a určitě se nepřidám na žádnou stranu, bitva skončila. Jsme tvůrci, zatím si však nevíme úplně rady s tím, jak. Jindy se mi zdálo, že putuji krajinou a bořím se čím dál víc do písku, až nemůžu dál. Potom, co jsem na to meditovala, zjistila jsem, že jsem závislá na mnoha věcech, které "nutně" potřebuji a vlastně je nepotřebuji. Sen mi měl říct, že závislost mi nepomůže. Teď jsem měla pocit, že se mně někdo snaží ve snu vyděsit aby mi mohl sebrat energii. V modlitbách jsem požádala o zákaz takovéto manipulace a pro agresora o přijetí plné karmické odpovědnosti za vše, co dělá. Hodně se to nelíbilo. Útoky přestaly a začaly se řešit i vztahy s lidmi, kteří se snaží manipulovat a škodit.
Před Velikonocemi bývá vždycky husto, pak to poleví. Je zapotřebí být vědomý v každém okamžiku, nenechat se vytočit, nepustit ke slovu "autopilota", který by nás uspal a přivedl do stereotypních reakcí. Je to všechno nové a těžké. Strach z toho ale nemám. Beru to jako lekce, které mi mají umožnit se dostat k vědomému a laskavému tvoření za všech okolností.
Re: Re: lidé bděte !
(Petr, 22. 3. 2023 22:42)