CHANNELING GALAKTICKÉ RADY K DNEŠNÍMU DNI! 9.9. - 17HOD.
Komentáře
Přehled komentářů
Jo to ufouni vystihli, ale kde tu sílu vzít. Dost se mluví o rodové síle spojení s duchy předků a taky silová místa...
Re: síla
(Anael, 9. 9. 2021 17:59)Tomáši, nejvyšší síla v celém stvoření je láska, to je ten hlavní rozdíl mezi pozitivními a negativními bytostmi. To světlo uvnitř lidských srdcí to je ta nejvyšší síla ,ta jediná může pohnout vším stvořeným i nestvořeným. Nesobecká láska :) .
Re: Re: síla
(Tomáš, 9. 9. 2021 18:31)No to vím, je to bezmezná láska ke všemu i k temným nepřátelům a kdo to tady má.. Jak říkají šamani ,kdo začne bojovat už prohrál , já to chápu že porušil zásady lásky a tím se stal špatným. Slyšel jsem o rase která i když mohla technologicky bojovat s reptiliany na jejich technické úrovni raději se jimi nechala vyhladit a jejich planetu asimilovali (pravděpodobně to ale mělo dobrý konec v tom že jejich duše vzestoupili do vyššího světa). On i Kristus s nimi mohl zatočit a raději se nechal zabít, tyto věci si hodně lidí neuvědomuje co to je bezmezná láska ,často si na to jen hrají..
Re: Re: Re: síla
(korendor, 9. 9. 2021 19:39)Proto jsou Cesi vyvoleny narod.Nikoliv Izraelci.Cesi se totiz nevmesuji ani do svych vnitrnich zalezitosti. Podvedome citi,ze po skoleni nejakeho babise naskoci jako kralik z klobouku dalsi babis,aby dokonal karmicke dilu. Tady to vyhnije pusobenim protikladu.
Re: Re: Re: Re: síla
(Tomáš, 9. 9. 2021 20:34)Jo dobře řečeno, to vyhnije. Jako národ ani nemáme špatnou karmu , vždy nás někdo ovládal a my nebojovali ,prostě Švejkovina..
Re: Re: Re: Re: síla
(Jindra, 9. 9. 2021 22:55)Ahoj Korendore, celou dobu jsem měl za to, že vyvoleným národem jsou Rusové. Díky za informaci.
Re: Re: Re: Re: Re: síla
(Tomáš, 10. 9. 2021 15:26)Jak psal Cayce - spící prorok, z Ruska vzejde naděje lidstva kdy člověk člověku bude bratrem a sestrou. Naše území je vyjímečné díky asteroidu ,který vytvořil pražskou kotlinu a zvedá vibrace naší země. Je vcelku jedno jaký národ tu žije ,je vyvolený tím že tu žije na tomto území vzestupu. Proto je tady tolik bývalých atlantanů a šamanů budou třeba...
Re: Re: Re: síla
(Anča, 10. 9. 2021 8:12)
Z těchto postojů možná plynou Tomáši nějaké konflikty mezi námi, protože z tohoto konkrétního, co píšeš, nesouhlasím takřka s ničím. Ale neber to tak, že mi to vadí, já jsem i ráda, že v tobě mám nějakou opozici. Je to lepší, protože taky můžu plácat nesmysly a nevědět o tom.
Tys napsal: "Jak říkají šamani ,kdo začne bojovat už prohrál , já to chápu že porušil zásady lásky a tím se stal špatným."
S tím nesouhlasím vůbec, nikdy jsem tohle nechápala, i alternativu, která pořád omílala láska láska láska odpouštění a láska. Mě se pokusili NWO zabít, s alieny GF jsme proti nim vedli válku a to je boj. Zabíjení, likvidace. Oni chtěli zabít a zničit nás a my je. Je pravda, že alieni z 5D nebyli zdaleka schopní tak kardinálního hněvu jako já, jen výjimečně, ale že by chtěli ty temný ulásečkovat, tak to opravdu ne. NWO jsou braní jako zločinci, dělají pro Odpůrce Stvořitele a náš svět byl v jejich prackách.
Ano, prožívala jsem i harmonizační a vysokofrekvenční fáze, ale to se týkalo kultických míst planety, planety jako takové, vizualizace dobré budoucnosti nového věku, vymýšlení civilizačních toků a dějů budoucnosti, odvracení válek na povrchu, o to drsnější vybíjení podzemí. Abychom žili a měli šanci.
V 5D nejsou temní, sprostota, mučení, zabíjení, misogynie, genocida, potírání ducha, zabíjení přírody. Tam je láska.
My tam ale ještě nejsme a omílat si takové duchovní lži, že temné je třeba milovat a boj je špatná cesta, to je sebevražda.
Pokud existuje rasa, která si dobrovolně nechala vyhladit reptiliany obyvatelstvo a zničit planetu, tak je asi na hlavu padlá, nic jinýho mě nenapadá.
A jak moc chtěl Ježíš Kristus skutečně zemřít na kříži a jak to bylo s tím jeho obsedantním počinem odpouštění, viděla jsem, jak to bylo, dokud nemáme stroje Akaši, nebudu to vůbec říkat, je to totiž těžce nekorektní a je pravda, že to nemusí být pravda.
Já jenom, že nakonec z toho vlivem křesťanství vznikla pseudolásečková zpatlanost, která by nás navedla do pekel a kterou jsi svým příspěvkem skoro nadefinoval.
Tento postoj - miluj nepřítele, nastav druhou tvář, nech se zabít, odpusť odpůrci Stvořitele, nebojuj, ač jsi 3/4D a ne 5D, kam nemáš šanci kvůli těm temným jít … nejhorší zlo na světě.
Stala jsem se absolutním rebelem vůči těmto postojům. Ve světě míru a pokoje 5D je snadné milovat, v nižších světech je v pořádku bojovat, správně, ryzím způsobem a za správnou a ryzí věc.
Proto tomu lásko cpaní nerozumím, nikdy jsem to nechápala, protože je to pro mě nefunkční a prolhané.
Budoucnost ukáže, kde je pravda. Třeba se pletu a dojedu na to. Nic proti lásce jak takové, ale tu tezi, že přemilujeme a přesvítíme nějaké vagabundské zrůdy s technologiemi, které nás chtějí zabít, to jsem nikdy nepochopila.
Re: Re: Re: Re: síla
(Tanus, 10. 9. 2021 13:57)
Myslim si, že oba se na to dívate správne, jen z jiných úhlů.
Je potřeba vzít do úvahy i význam slov. V našich jazycích (myslím tím cz i sk) nejsou slova náhodne. I když se často používají jako synonyma nejsou, proč bychom používali pro stejnou věc víc pojmenování. Proto to já vnímám tak, že boj je nesprávný (ve smyslu útok na někoho), ten nás dotlačí do nižších energií.
Ale neco jiného je obrana, která je už jen odpovědí na útok/tlak, který na nás byl učiněn. A ta může být tiché odolávání (dnešní většina, která se nechce podřídit tlaku vlády a společnosti na např.nošení roušek), slovní, nebo pokud to nestačí i fyzická obrana, kdy zneškodníme útočníka tak, aby nám nemohl ubližovat.
Snad nevadí, že jsem se zapojila do debaty
Re: Re: Re: Re: Re: síla
(Anča, 10. 9. 2021 14:36)
Jak by mohlo vadit, že se někdo další zapojuje do debaty, já jsem ráda.
A souhlasím s tím, že na celou věc se dá dívat z mnoha úhlů - rámcově se ztotožňuji s vyřčeným, že útok je špatně, obrana dobře.
To, co napsal Tomáš, že kdo začal bojovat, už prohrál, se dá vztáhnout na ty světy 5D. Tam boj znamená sestup do nižších hladin bytí, nižších dimenzí. To znamená, kdo se nechá vytrhnout z 5D bojem, automaticky prohrává na duchu, což je asi pravda. Ale ne absolutní.
V celé věci jsem si všimla zajímavé reality. Mimozemšťani z Galaktické federace žijí běžně ve standardech 5D a ač se nám vydali na pomoc, byli vůči situaci na Zemi povznesení, doslova se vznášeli na obláčku, byl pro ně veliký problém zakousnout se do věci, zapojit se do bojů. A my, schopní všech těch kardinálních hněvů, v nižších světech, jsme byli od temných tak oslabení, vyřízení a zmatení, neměli jsme přehled, že jsme nebyli ničeho pořádného schopní.
Protože mimozemšťani si velice přáli osvobodit náš svět, ale nebyli schopní do toho pořádně říznout a my jsme si zase mysleli ze začátku, že Gf za nás udělá všechno jen na požádání, tak se ve Stvořitelově kuchyni uvařilo řešení. Několika mimozemšťanům se stalo, že je temní dostali, stáhli je do podzemí naší planety, kde se tito mimozemšťani probudili ve svém vlastním klonu.
To oni mají, takové systémy. V podzemí mají uměle vyrobená těla, do kterých mohou přenést svoje vědomí pomocí techniky a cokoliv zařídit, aniž by byli sami ohrožení - ohrozitelní jsou pouze karmou. Kdyby takový klon zemřel, vědomí se přenese zpátky do originálního těla, včetně veškeré karmy, kterou tím získal.
Jenže ti "sestřelení" mimozemšťani se probudili ve svém klonu a nevěděli, kdo jsou, temní jim vymazali paměť. Než se stihli zorientovat mezi těmi esesáky v podzemí, prohlédnout nepřátele, vzpomenout si, kdo jsou a vrátit se zpátky na loď, tak se stihli i pořádně rozzuřit a o to šlo. Mimochodem, byla to jedna z věcí, které bylo třeba dosáhnout.
Aby se naši mimozemští andělští kamarádi dokázali pořádně nasejřit a s likvidací těch temných neváhali, tak jako my.
Jakmile je ten boj spravedlivý, není v tom žádná zvrácenost, není to špatně.
Duchovně to škodí jedině tehdy, je-li v tom nejistota, nebo vědomí hříchu a viny.
A v 5D zkrátka už vztek není a k likvidaci temných byl třeba spravedlivý hněv.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: síla
(Tanus, 10. 9. 2021 16:26)
Nemám takové vhledy, jako má velká část diskutujících. Jsem z těch "uzemnených" :D . Ale abych odpověděla, vnímám to podobně jak jsi napsala.
Není podle mě, nic zlého na tom, když se bráníme, a to co jsi popisovala, obrana byla.
Představila jsem si to pod něčím v našem světe.. kdyby někdo unesl mého přítele nebo člena rodiny, kterého by následně zdrogoval (to je to zapomnění kdo a co jsem), tak máme právo jít a vzít si ho zpět, i za cenu obětí.
Ale pokud by někdo šel, a zlikvidoval někoho jen proto, že by mohl vykonat něco špatného, to je vyvolávání boje, konfliktu.
Taky je asi důležité, s jakou energií do toho boje/obrany jdeme. Napadlo mě to, když mi teď padl pohled na Tomášův příspěvek o tom, kde brát sílu. Pokud máme klid v duši a nestrhne nás touha po pomstě, nebo si to jinak zosobňovat, tak se dokážeme rozhodovat v klidu a v rozvaze. A to potřebujeme v dnešní době asi ze všeho nejvíc, aby jsme se nenechali strhnout do "jejich" hry. Jak se říká..zůstat nad věcí :D
Jsou to "těžké" věci, a někdy je nesnadné zjistit pravdu, protože všichni si do svých rozhodnutí a názorů vnášíme vlastní zážitky a pohledy.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: síla
(Anča, 10. 9. 2021 18:31)
Jo, souhlasím, krásná přirovnání, tak to funguje.
Já beru sílu z Kosmu, přes srdce a vyšší ideje. Vlastně, jak psala Anael - lásku. Propojenost s těmi vyššími dimenzemi.
Nás žrali krokodýli do nohy, tam bylo potřeba je vzít po čumáku, přesně tak.
Až se krokodýli stáhnou do posledního sektoru Galaxie a tam nebudou nikoho otravovat, tak se z nich zřídí malá autonomní kolonie. Jenže znáte krokodýly :-)
A velice souhlasím, že mluvíme o poměrně složitých psycholgických a kosmologických realitách. Ale mluvit by se o tom mělo, už to patří k tomu vyššímu světu 5D, kam směřujeme. Mnoho lidí, mnoho názorů, ale nějaké základní kontury se vždy najdou.
Mimozemšťani mají třeba vědecké a psychologické pojmy, které se pro naši mysl nedají ani přeložit, protože je to integrál něčeho, co známe my v propojenosti s kosmickým principem, který ještě neznáme.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: síla
(Tanus, 10. 9. 2021 19:42)
Jednou myslím J.Dušek v jednom rozhovoru řekl - že se setkal s jedním duchem (někde v Jižní Americe) a ptal se ho, jak mohli dopustit to, že byli zničeni. A on mu odpověděl že - nedávali pozor.
A to je to co se tady stalo..nedávali jsme pozor. Odevzdávali jsme sílu a moc někomu jinému. A ten to využil a nás zneužil.
Ale teď už je doba, že si bereme svoji sílu zpět
a svoje osudy do svých rukou.
A já děkuji každému kdo se zasloužil o to, aby jsme to své místo ziskali nazpět a my teď mohli společně tvořit nový svět.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: síla
(Anča, 11. 9. 2021 8:44)
Asi by lidstvo taky skončilo na tom principu, že nedávali pozor. Spíš, že si to ani nebyli ochotní připustit, že jsou nějaké negativní mimozemské rasy, které nás uzurpují atp. A vlastně většina lidstva to dodnes považuje za nesmysly.
Tohle je dopředu naplánovaná mise, do které se ještě vložily kosmické zázračné vlivy a skutečně to vypadá, že tuto dimenzionální, čarodějnou část osvobození už máme vlastně hotovou. V těch jemnohmotných světech už ztratili nepřátelé dtivou většinu nároků, tento svět dimenzionálně stoupá, což je skvělé.
Ale lidstvo má před sebou ještě další cestu - jednak se budeme muset vyrovnat se změnami klimatu, potom se dozvědět a zpracovat exopolitickou část naší reality a přetransformovat společnost, zrušit staré reptiliánské pořádky a nastavit to naše, lidské, jak chceme, aby společnost vypadala.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: síla
(Anča, 12. 9. 2021 21:41)
Také věřím na nějakou řetězovou reakci spolupráce, která přijde, když se prolomí ledy a tabu, strach. O teroru s covidem na Slovensku jsem už něco slyšela, zdá se, že to tam bylo o dost drsnější, než v Čechách. Řekla bych, že po tom, co se ukázalo, že dvě dávky nestačí a že to je nekonečný očkovací cyklus, to už spousta lidí odmítne i bez všelijakých teorií a že celý nátlak s tou očkovací opičárnou už skončí.
Věřím, že se situace dostane do lepších vyhlídek. Protože poměry se už teď léčí. Sice pomalu a nenápadně, ale jo.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: síla
(Tanus, 12. 9. 2021 0:21)
Nerada bych 'spadla' do nějakých depresivních myšlenek.
Ano, jedna část cesty je za námi, druhá před námi. Společnost je rozdělena na minimálně 2 tábory. A tyto tábory se dělí na další a další názorové proudy. (Je to vytvářeno záměrně, aby jsme byli snadno ovladatelní, ale i nevědomě každým jednotlivcem, který nedokáže respektovat názor jiného).
Mnoho lidí je ještě spících, někteří mi připadají jako v hypnóze, někteří se probudili, ale mají strach z toho co mohou vidět, a proto raději zavírají oči. Ale množství lidí vidí, že tento systém nefunguje a postupne se tvoří paralelní realita. Kdy se vytváří skupinky lidí v okolí, ochotné a schopné vzájemně si pomoct, kdyby je systém chtěl znovu zlomit.
A v tom vidím blízkou budoucnost. Spolupráce, a respekt mezi všemi.
PS: Mohu porovnat tlak na občany v cr i sr, a je to neporovnatelné. Opatření, testování..tlak, beznaděj..
Nechci to tady rozepisovat, ale některé scény co jsem viděla byli jako vystřižené z sci-fi hororových filmů.
A proto jsem šťastná, že se tolik lidí nenechalo zlomit, odolalo a vykročilo do světa spolupráce a opouští tento systém otroctví.
Všechno musí jít krok po kroku. Nejdřív se musíme postavit na vlastní nohy a dokázat se za sebe postavit. Uvědomit si vlastni sílu a schopnosti. A už neodevzdávat svou sílu a hlas jiným..(narážím na to jak fungují volby v cr i sr..kdy jdeme k urnám a odevzdáváme svůj hlas. Proč by nás potom měl někdo poslouchat, když jsme bez hlasu? Na západě lidé chodí volit, u nás odevzdáváme hlas)
Re: Re: Re: Re: Re: síla
(Tomáš, 10. 9. 2021 15:50)Zdravím Tanusi , je to tak boj snižuje vibrace a hrozí nebezpečí že se staneš tím proti komu bojuješ. Proto šamani nebojují ,ale vytváří ochranu jinak obranu a svého nepřítele nechápou jako nepřítele ,ale učitele a právě láska je toho schopna ta temné zcela odzbrojí. Tento přístup umožnuje napojení na božské světy ,které by jinak nebylo možné. Řada bojových umění je čistě obranných kdy protivník se sám zničí vlastním útokem. Zvyšování vibrací samo vypudí temnotu ,Země se o to snaží v rámci svého vzestupu a my jí můžeme pomoci otvíráním bran do vyšších světů a přivádění energie zdroje do našeho světa tím by chom ulehčili porodní bolesti Zemi a sami dosáhli vzestupu, k tomu nám mohou pomoci silová místa ,duchové předků i bytosti světla.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: síla
(Tanus, 10. 9. 2021 17:19)
Souhlasím, ale ne se vším.
Souhlasím - boj snižuje vibrace. Ale taky si musíme uvědomit, že nežijeme jen v jemnohmotném světě, kde ta láska a zvýšené vibrace takto fungují.
Taky většina lidí nejsou šamani se schopnostmi, které jsi popsal. Když mi bude krokodýl žrát nohu, taky ho myšlenkou neodeženu, ale vezmu klacek a dám mu po čumáku, aby přestal. A myslím, že se proto ze mě krokodýl nestane. (nevím co v dalším životě :D)
"Řada bojových umění je čistě obranných kdy protivník se sám zničí vlastním útokem." s tímto co jsi napsal naprosto souhlasím, i když to neznamená, že si útočník dá sám sobě facku. Ale ten napadený použije chvat, ne jen myšlenku, kterým využije sílu utočíka na svou obranu.
A máš pravdu Tomáši, je důležité, aby každý jeden člověk se snažil o zvyšování vibrací, ale hlavně o nalezení klidu a vnitřního míru. A s tím nalezneme i tu sílu, kterou potom můžeme využít ve všech oblastech života ..ať už jemnohmotném nebo hmotném světě.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: síla
(Tomáš, 11. 9. 2021 13:58)Je to odlišný přístup boj patří do 3D a spolupráce do 5D. Ten krakodýl bude tvým mazlíčkem, budeš s ním telepaticky komunikovat.. Římští pisci kteří doprovázeli válečné výpravy a dokumentovali úspěchy , psali o drujdech jak je doprovázeli vlci a medvědi a chránili je , také dokázali ovládat počasí a tak se bitvy často odkládali , dokonce se stalo že druid přišel na bitevní pole a řekl běžte domů co tady blázníte a oba znepřátelené tábory si uvědomili nesmyslnost svého počínání a rozešli se.. Třeba tady v Brně bylo veliké keltské osídlení a silová místa stále stráží duchové druidů ,hodně lidí je i vidělo a je možné s nimi pracovat..
síla
(Tomáš, 9. 9. 2021 17:33)