Synchronizace zítra 22.2.
Pro ti z vás, kteří nestihnou zkouknout moje večerní video sem dávám tento příspěvek. Pokud budete chtít je tady možnost takové volné synchronizace zítra mezi 14:00 a 15:00. Téma meditace je Zlepšení vztahů v lidské společnosti. Oltáře můžou být andělský, květinový nebo i jejich kombinace. Kameny do oltářů jsou vhodné především andělské: růženín, křišťál, celestýn, kianit případně selenit.
Zatím přeji hodně zdaru a mějte se krásně!
Komentáře
Přehled komentářů
pokud se budou vrazdit zvirata a vy je budete jist nikdy mir ani harmonie nebude tak to je dusicky
Druidské kouzlo míru
(Anael, 8. 3. 2022 20:10)
Mír přede mnou, mír za mnou, mír po mé levici, mír po mé pravici, mír pode mnou, mír nade mnou ... mír ve mně
Mír na severu, mír na jihu, mír na západě, mír na východě .... mír ve mně
Mír na planetě Zemi...mír v nás
Staňme se spolutvůrci míru....
Prosím a děkuji
Re: Druidské kouzlo míru
(Petr, 12. 3. 2022 10:45)
Válka je spíš než cokoli jiného, prostý symptom. Nikoliv příčina, či jádro problému. Tak jako když se vyrazí hnisavý vřed, tak to jen poukazuje na celkově špatný stav organizmu, ale není to příčina, jen důsledek.
Těžko spolu budou válčit lidé tělesně i duševně zdraví a spokojení.
A ne vždy je mír to nejlepší řešení. Pokud tento mír dovolí bobtnání a posilování zla.
Jaký důsledek měl "mír" po 1. světové válce ?
Problémy které vedly k 1. světové, v této válce nebyly vyřešeny. A tak ten "mír" přinesl jen přeskupení sil, nárůst ještě většího zla a nakonec vyústil ve válku mnohem strašnější než byla ta přechozí, ve 2. světovou válku.
Ta ovšem taky nevyřešila co měla, a tak následujících 40 let míru bylo de facto "studenou válkou" doprovázrnou opět řadou konfliktů: Korea, Vietnam, Afghanistán, atd... a doprovázen řadou despotických režimů od Pinocheta až po PolPota. Tohle je tedy "mír" jak řemen.
Holt je to tady v dualitě komplikované a nejednoznačné.
Jisté ovšem je, že pokud nebude mír v lidských srdcích, tak nebude mír ani na planetě.
V neposlední řadě se nám to komplikuje vyrovnáváním karmy území. Takže tamní lidé jsou chtě nechtě konfrontováni s minulostí země ve které žijí. Což platí i pro nás. A nevycházíme z toho zrovna moc dobře.
Re: Re: Druidské kouzlo míru
(Alena, 12. 3. 2022 19:12)Je to tak Petře. Nepřestala jsem pracovat na svých úkolech. Je třeba se podívat na věci bez příkras a dělat to, co je třeba. Pak se můžeme dostat k větší toleranci s odlišným názorem a hledat společná řešení. Válka je o tom, kdo vyhraje, což nic dobrého nepřinese.
Re: Re: Re: Druidské kouzlo míru
(Petr, 13. 3. 2022 7:04)
No nevím, kupříkladu to že Rusové zvítězili nad nacistickým německem, nám přineslo tu "drobnost" že jako národ vůbec ještě existujeme.
Kdyby to dopadlo obráceně, tak by po válce v období "míru" pod patronací 3.říše, polovina z nás vyletěla komínem v Osvětimi a tu druhou půlku by poslali na sibiř těžit nerostné suroviny - s průměrnou délkou přežití 1-2 roky.
UK - trpí
(Tomas X, 4. 3. 2022 8:37)Pojdmě nahžavit generátory a udělat kolektivní meditaci na pomoc lidem na ukrajině at mají sílu, podpořme ochranu jejich území ,také potřebují pomoc obyčejným rusům ,kteří jsou zavíráni za to že nesouhlasí s válkou a posíláni do gulagů co tam znovu staví. Nelze jen přihlížet a být nad věcí když na zemi řádí zlo..
Re: UK - trpí
(Eva, 4. 3. 2022 13:15)Jo, PCH to jede na momentální situaci a já makám s ním. Můžeme do toho jít ve velkém, zla už bylo dost.
Re: Re: UK - trpí
(Petr, 5. 3. 2022 10:23)
Petr Chobot se definitivně zbláznil. Posuďte sami:
https://www.youtube.com/watch?v=IktL84S1D78
Horuje za zakazování webů, cenzuru informací, nenávist z něj jen čiší. Je smutné když vidím takového člověka, jak není schopný rozlišit pravdu od lži, a obávám se, že už i dobro od zla.
Řekl bych že nejvíc pomůžeme, když "rozsvítíme" sami sebe a tím rozsvítíme i naši zemi, lidi ve svém okolí. Ruku na srdce, kdo z nás může říct že září láskou opravdu dostatečně, naplno?
Těžko můžeme někomu pozitivně pomoct, když jsme sami jako zhaslá svíčka. Pak dopadneme jako P.Ch. když se snažíme pomáhat, aniž bychom sami zářili.
Je na to například technika "dutá kost" z indiánského šamanizmu, kdy se stáváme jakýmsi dutým kanálem skrz který proudí světlo a láska ze Zdroje sem na Zemi, a lze ji i směrovat.
A nebo technika, taky prastará a trochu podobná, kterou propaguje třeba M.Coufal: s nádechem "já jsem láska" a s výdechem "já jsem světlo" a prociťovat jak to skrz člověka proudí. Tahle technika se dá různě upravovat podle toho jak to člověk naciťuje.
A nejsou na to potřeba kilogramy drahých kamenů :)
Ještě jedna pozitivní zpráva, Igor Chaun se vzpamatoval, přestává věřit médiím, a opravdu září čím dál víc. Já jeho videa sleduju čím dál radši. Člověka posilují a dodávají mi optimizmus. Fascinující, kam se tento človíček posunul.
Re: UK - trpí
(Strážce, 5. 3. 2022 8:03)
Ukrajině nejvíc pomůže, když to tam rusové vyčistí od banderovců, novodobých ukrajinských fašounů a hlavně od polovojenských teroristických jednotek, které tam vládnou a vraždí civilisty ženy a děti od roku 2014, kdy tam proběhl převrat.
Před pár dny zločinec Zelenský rozdal desítky tisíc samopalů a dalších zbraní mezi lidi, ovšem poté co propustil zločince z kriminálů.
Takže v Kyjevě a dalších městech momentálně pobíhají ozbrojené gangy co znásilňují a střílí neozbrojené lidi na potkání, jen tak pro zábavu.
A vláda ČR tam poslala tisíce dalších samopalů a hromady střeliva.
Ten nárůst zla a temnoty na Ukrajině za těch posledních cca 7 let je naprosto brutální. Řekl bych že se tam teď masivně čistí karma území.
Možná by víc pomohlo vyčistit naši vládu co tam posílá munici a zbraně, a vyčistit od zla naše území, než čistit ukrajinské území. Protože ČR a naše vláda je momentálně největším evropským podporovatelem ukrajinského genocidního režimu, jak politickým podporovatelem, tak co do vývozu zbraní a další podpory. Takže i my češi neseme určitou odpovědnost za to co se tam teď děje.
Přesněji zodpovědnost za činy naší vlády, kterou jsme si zvolili !
ps: Petr Chobot je poslední dobou čím dál dezorientovanější mamlas, a nenávist k Rusku mu zatemňuje rozum. Co ovšem vůbec nechápu je, že si ani už neumí načíst energie. Kdyby to uměl tak by zjistil, že to nejhorší zlo se už roky kumuluje nad Ukrajinou, ne nad Ruskem, které má silnou energetickou ochranu (zejména od pohoří Uralu a Kavkazu, plus Altaj) dokonce silnější než ČR.
Re: Re: UK - trpí
(mariana, 5. 3. 2022 9:44)
Souhlasím, vnímám to úplně stejně. I Ukrajina má svojí karmu, která se musí vyčistit. Není dobrý zasahovat do vesmírného plánu, protože nevidíme za oponu. Vy víte kam energie při meditacích odchází? Nadělá to ještě větší zlo. Kde máte jistotu, že vyslaná energie na pomoc ještě víc neuškodí. Každý by měl nejdříve pracovat sám na sobě, aby si vyčistil nepořádek v sobě a pak pomáhat druhým. Co pak jsou všichni lidé energeticky čistí co tu energii posílají? Co asi tak jde do vesmíru, když jsme každý na jiný duchovní úrovni. Vytváří to jenom chaos.
Re: Re: Re: UK - trpí
(Tomas X, 5. 3. 2022 10:17)Nejde o boj proti jedné či druhé straně ,ale o posílání energie světla at jsou ztráty co nejnižší a obě strany sednou k jednacímu stolu ,například pod záštitou OSN. Je pravdou že po majdanu na Ukrajině nová vláda zprivatizovala podniky ty zkrachovali a lidi byli bez práce, šli do Evropy kde pracují za platy za které se místní neuživí a kapitalisté si jen mnou ruce jak bohatnou.. Také omezují menšiny a rusky mluvící obyvatelstvo.. Nadruhou stranu Putin je na úrovni diktátora vyhrožuje jadernými zbraněmi, zavírá lidi pro jiný názor, zakazuje tzv. konspirační veby tak jak i naše vláda.. Já mám pocit že bojuje zlo proti zlu a budou to jako vždy odnášet obyčejní lidé a to je potřeba omezit.. Co se týká PCH jsem jeho příznivec a dělám jeho meditace ,ale velice mě zklamal svým postojem k očkování, když chcete tak se naočkujte já vás pak vyléčím svými bylinami. Někteří říkají že si chtěl ochránit svůj kšeft jiní že se nechal naočkovat a nedal to, také trpí od mládí schizofrenií což není sranda...
Re: Re: Re: Re: UK - trpí
(Petr, 5. 3. 2022 10:35)
Já to vidím jako chirurgickou operaci kdy se musí vyříznout hnisající vřed, abychom nemuseli později uříznout celou nohu, nebo zemřít na otravu krve.
Jak by jsi chtěl třeba v roce 1941 zastavit nacisty? Uláskovat je k smrti? Nebo umlátit kopretinou?
My jako slovanské etnikum existujeme jen díky tomu že naši předkové měli odvahu vzít do ruky zbraň a bránit svoje rodiny, domovy, zemi. Protože tu běží 1500 let intenzivní genocida slovanů. Už od Francké říše.
Dobře je současná situace v Rusku a na Ukrajině vysvětlena v tomto videu, od cca 10. minuty, a to včetně historických souvislostí 300 let nazpět:
https://uloz.to/file/sYxSMdQSngUA/otazka-odpoved-v-v-pjakina-ze-dne-28-02-2022-720p-ru-cz-titulky-mkv
Re: Re: Re: Re: Re: UK - trpí
(Tomas X, 6. 3. 2022 23:44)
Jsme jenom lidé ,ještě nejsme bohové a tak těžko poznáváme kde je pravda. Nechat tomu volný průběh, mírnit utrpení nevinných a viníci at zaplatí dle vesmírných zákonů..
https://www.email.cz/download/k/HMlR3EUjc-SRhrv7BS9pArDsXR7HjVYhkEvB-bZ22YXXt1Pjz6WAADmMQ1bFmM9iYKRbbvU/Martin_Koller_1.mp4
Re: Re: Re: Re: Re: Re: UK - trpí
(Petr, 8. 3. 2022 10:35)
Rusové tomu nechávali na UK "volný průběh" a snažili se o mírové dohody a jednání 8 let, až to dospělo do bodu kdy jim nezbylo nic jiného než tam zasáhnout. To je jako nechávat volný průběh zhnisané ráně. Nakonec budeš rád když skončíš s amputovanou končetinou a ne pod drnem.
Ono je potřeba vědět, kdy nechat čemu volný průběh, a kdy naopak zasáhnout. Kdyby rusáci před pár lety nezlikvidovali ISIS, tak už dnes v ČR máme právo šaria. A teď je situace obdobná.
A my češi to teď odneseme právě díky své zbabělosti, pasivnosti a neochotě s tím něco udělat.
Jinak samozřejmě souhlasím s tím že je potřeba udržovat vibrace a otevřenost srdeční čakry co nejvyšší. Což ale neznamená sluníčkářsky sedět na zadku a ignorovat co se děje v realitě, jak k tomu mají sklon skoro všichni ezoterici.
Jde o KONÁNÍ v souladu se svým srdcem. Což někdy znamená i vzít do ruky zbraň a jít bránit své blízké a zem kterou miluji, před ozbrojeným agresorem.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UK - trpí
(Tomáš x, 8. 3. 2022 16:18)Petře to co píšeš a jak se stavíš na jednu stranu konfliktu na ukrajině dokazuje že jedeš na jejich vlně pokřiveného metrixu. Nepřiživuj ho a žij svůj náš pozitivní. Všichni vládci jsou zednáři a velcí kamarádi dokonce i Kimčongun, který studoval ve švícarsku jak zahrát roli diktátora. Pak v Davosu se na sebe usmívají třepou si pravicí a vidíme že to nepřátelství na nás jen hrají aby národy poštvali proti sobě a lidé se nenáviděli a válčili. Putin je žid po matce a dokonce i po otci ,je zednář 33stupně jako byl Havel a Zeman a všichni co vládnou, Zelensky je take žid. Hrají nám komedii a lidé se chytají zavádí se drakonické sankce které jmají za cíl položit všechny ekonomiky a všechny měny pak zavedou virtuální peníze, kreditní system jako v Číně a totální kontrolu, globální vláda bude v Austrálii úž tam na to postavili obří parlament co jde vidět i z vesmíru.. My jim do toho házíme vidle ,jsme odpojeni od jejich metrixu a kašlem na jejich hry. Jak uvádí Silva ted už do toho snad šlápnou i mimozemštani a jejich plány se zhroutí..
Re: Re: Re: UK - trpí
(Tomas X, 5. 3. 2022 10:42)Maríno ,jde o sílu dobré myšlenky a né o to zda jsme energeticky čistí, tráví nás jedy z chemtreilsu a potraviny jsou otrávené už roky, nikdo nejsme energeticky čistí. Navíc neposíláme svou životní energii ,ale božskou energii zdroje ta je inteligentní a sama ví jak má pomoci. Tak bych se toho vůbec nebál, nemusíte být šamani ani mít schopnosti ,stačí upřímný záměr od srdce a božská energie přijde - boží milost chcete li..
Re: Re: Re: UK - trpí
(Alena, 6. 3. 2022 19:01)Ukrajina trpí už nejméně sto let. Možná mnohem déle. Takhle dlouhou historii vnímám ze zpráv lidí, kteří byli odtamtud a dalo se jim věřit. Nevím, proč mají tak těžkou karmu. Kdyby byla země v pořádku, neodcházelo by z ní tolik lidí do zahraničí. Jsem pro to, aby si lidé z obou stran sedli ke společnému jednání a snažili se najít společné řešení. Připomíná mi to naše Sudety. Jednoduché to není. Jako důležité vidím zůstat co nejvíc v klidu, abychom nezvyšovali napětí v informačním poli.
Re: Re: Re: Re: UK - trpí
(Judith, 6. 3. 2022 20:02)Máte pravdu, klid a zaměřit se na vlastní život - talenty, ale i klidně takové nenápadné činnosti jako je využívání jarních divokých bylinek a kvítků, což už je aktuální. Vyvolává to estetický zážitek, radost, propojení s přírodou, harmonii. Například já mám v plánu udělat pro mamku kakaovou šlehačkovou roládu zdobenou jedlými květy k jejím brzkým narozeninám, chci si vyzdobit dům kočičkami ve váze, podniknout výpravu za medvědím česnekem ... Tyhle věci ve mně vyvolávají radost už jenom když je plánuju. :) Přeji hodně radostných chvilek všem.
Re: Re: Re: Re: Re: UK - trpí
(Barča , 6. 3. 2022 22:03)To zní moc krásně. Letos mě to tudy taky táhne, akorát teda nemám žádné zkušenosti... Nemáte nějaké doporučení na knihu či web, kde by ty informace byly tak nějak pospolu pro začátečníky sběrače bylinek (jak a co sušit a sbírat, abych se neotrávila? :D).
jhgjhzfztzugzut
(d 137, 12. 4. 2022 21:42)