VYHODNOCENÍ POSLEDNÍ SYNCHRONIZACE
Komentáře
Přehled komentářů
Petr dnes skoro rano zavesil tento link:
https://druidi.cz/pozvanka/podzimni-rovnodennost-aktivace-hranicnich-hor/
moc diky, velmi zaujimave.
co si o tom myslite?
ake mate plany na podzimny rovnodennost?
robite to, co pred rokom? alebo chystate nieco uplne nove?
chcete diskutovat, obohacovat sa navzajom, podme diskutovat.
Re: ake mate plany na podzimny rovnodennost?
(Tomáš, 14. 9. 2021 18:45)No to teda koukám jak jsou kelti aktivní a dobře zorganizovaní, bohužel v mém okolí žádné jejich místo není, ale mohl bych k nim moci připojit v danný čas své silové místo kam chodím.. Jinak jsem se zajímal o kelty uctívají ty své bohy a v tom panteonu jsou i temná božstva jako černobog a když pak děláte jejich rituali a přísahy a pije se z rohu hojnosti.. řada z nich neví vůbec co dělá a uctívají jak světlé tak temné bohy ,často je to takové divadlo a dost nebezpečné , zůstanu u svých indiánů a duchů opravdových drujdů a né těch kteří si na to jen hrají.
Re: ake mate plany na podzimny rovnodennost?
(Petr, 15. 9. 2021 13:52)
Kdo se umíte energeticky napojit, můžete je trochu "prolustrovat" co jsou zač. Já je objevil teprve nedávno, osobně je neznám.
Ale ten druid který tuto akci zveřejnil pomocí toho videa na Cestyksobe, vypadá OK.
Vlastně z něj jde fantastická energie.
Ale, proklepněte si to sami. Jeden člověk se může mýlit.
Nevím
(Tomáš, 14. 9. 2021 12:28)
Co píše Petr je logické.. Čekal jsem že se staneme jakýmsi masovým hnutím ,kdy se síly světla už nebudou muset omezovat, skrývat a budou pro všechny přístupné. Ovšem temným se to nelíbí, nejdřív Silvu vyhodili z příznaků transformace a to odůvodnění bylo scela nesmyslné i vzhledem k velké sledovanosti a nyní mažou videa. No a ted poslední hřebíček do rakve ,kdy vznikne malá uzavřená skupinka, kterou budou mít temní pěkně pod kontrolou, když je internet jejich..
To vyčerpání a ztráta vlastní energie je nebezpečné , Silva by se měla na všechno vykašlat a jet na dovolenou jako normální člověk ono pak může z toho i hrábnout... Také je možné že na ni používají nějakou zbran , bych doporučil regeneraci v podzemí kam nedosáhne elekrosmog , jejich radiové technologie..
Re: Nevím
(Anča, 14. 9. 2021 13:17)
Tak to ber tak, že aby taková skupina, o jaké mluvíš, mohla vzniknout, je třeba tato fáze, kdy se zase všichni trochu vrátíme k sobě do své vlastní autenticity. Protože teď bychom vytvořili bláznivou sektu a to by bylo kontraproduktivní. Ještě potřebujeme část vývoje, aby bylo ve všem dost světla a jakákoliv organizovanost by nebyla jen fanatismus na vodě.
Teď bychom skončili jako vyhraňující se alternativní komunita, která to natře té většinové společnosti a chce ji předělat a to je špatně, protože aby tohle fungovalo, tak společnost musí chtít a my už nebyli jen svérázná komunita úzkostně se držící nějakých ideologií.
Co se týká těch obav se zbraněmi atp., tak tam mám dojem opačný - temní velice intenzivně ustoupili, je od nich v informačním poli docela vyčištěno, už nejsou slyšet, jejich dřívější denní útoky jsou pryč. Možná se sem tam ještě něco ozve, ale ta intenzita jejich útoků už se nikdy nevrátí.
A souvisí to i s tím podzemím, které se právě čistilo od nepřátel.
Kam by měla ta Silva jít? Do jeskyně? Nebo hlouběji do armádně-esesáckých tajných bunkrů? Nebo ještě níž, do mimozemských základen? Nebo ještě níž, do prastarých labyrintů od tajemné rasy Stavitelů? :-)
Silva má kvalitní vedení ze strany Galaktických inteligencí, není třeba se o ní tak šíleně bát, ani o sebe, ani o budoucnost.
Re: Re: Nevím
(Tomáš, 14. 9. 2021 14:30)Anči nějak to moc rozpitváváš, lidí co nevěří systému jen u nás 48% což není žádná menšina a ti budou hledat nás alternativu a chtít jiný lepší svět (48% produktivní populace není očkovaná - nejsou ovce) ,proto je kontraproduktivní být mimo veřejný prostor.. Tvé obavy z práce v podzemí chápu , ale nejde o to se prokopat do reptiliánské základny ty jsou hodně hluboko, stačí jeskyně nebo sklep s asi 5m hlíny nad stropem kde nebude mobilní signál.. Atlantané uměle stavěli křištálové jeskyně kde se lidé léčili , né že by jako my někde posbírali krystaly a strčili je tam ,oni je tam nechali vyrůst takové měli technologie.. Tak že kdo si může postavit sklep - svatyni Země má velkou výhodu , Kamarád speolog čistí jeskyně a i když je to těžká práce strašně ho to nabíjí energií a už bez toho nemůže být, jednak dýcháte záporné ionty a pak je tam energie matky Země..
Re: Re: Re: Nevím
(Anča, 14. 9. 2021 15:55)
Jo, já tomu v podstatě věřím, že se masy lidí začnou hýbat, ale teď ještě není ten čas. V podzemí jsou i základny Galaktické federace, jenže tyto jejich technologie spadly do pařátů temným a ta válka byla taky o tom, aby se tyto technologie dostaly do rukou zpátky Galaktické federaci a aby se to podařilo, tak to obnášelo velice těžko vysvětlitelné kosmologické procesy mezi planetou, lidstvem, mimozemšťany a vysokodimenzionálními inteligencemi.
A když jsem psala "fanatismus na vodě", mám tím na mysli, že ani jeden z nás žádnou reptiliánskou, galaktickou a ani tu nejobyčejnější esesáckou základnu v životě na vlastní oči neviděl. Následujeme vizi, která vede přes hlavy psychických médií a existují výpovědi tzv. "insiderů", dále existují lidé typu Jaroslav Chvátal, kteří mají nějakým způsobem přístup do zákulisí.
Ale důkazy nemáme, abychom mohli něco doopravdy v současné době realizovat, tak jak píšeš.
Je to na vodě.
V úplně nejvíc katastrofálním scénáři se můžu plést a prostě se mi něco stalo v kebuli, stejně tak Silvě. A pak se budu muset vyrovnat s tím, že jsem tohle zažila, hodně mi to zamávalo se životem a přitom to nebyla pravda. Této verzi nevěřím, ale prakticky je to tak, může to tak být. Není moudré jít slepě, bez důkazu, na bázi pouhého přesvědčení za někým, kdo něco říká, natož z toho dělat masové hnutí.
A i když říkáš, že se stane, že davy lidí budou hledat východisko a tomu taky věřím, nemyslím si, že ho budou hledat vyloženě u nás, i když ti upřímně přeju a věřím, že tvoje iniciativní myšlení najde svého naplnění v budoucnu. Ale to masové hnutí povede někdo jiný, kdo se teprve probudí pro tuto záležitost. Sama sebe vnímám jako čarodějný předvoj. Mým úkolem je přispět k porážce temných. Vůbec nechci nikoho vést.
A myslím, že poněkud podceňuješ naši dosavadní situaci, že jsme ve své podstatě extrémisti. Není nás mnoho, kdo plně věří na dimenzionální vzestup a osvobození planety, nebo na působení galaktické organizace mimozemšťanů, kteří nás chtějí osvobodit.
Je pravda, že dejme tomu půlka lidí nejsou vyloženě ovce, nejsou naočkovaní. Ale to ještě neznamená, že se nenechali naočkovat kvůli tomu, že věří v čip ve vakcíně v kooperaci s 5G jako plánem na zotročení lidstva. Znám třeba zdravotní sestru, která to nechce, vidí v tom jen business a na žádný duchařiny, nebo mimozemšťany nevěří. A takových lidí může být většina z těch 48%.
Nejmohutnější alternativa, co jsem zatím viděla, cca 100.000 lidí, bylo třeba přihlášeno ke Gosha TV Igora Chauna. To je reálný počet těch, co by do toho šli, jak říkáš, v současné době.
Buď trpělivý, věci se pohnou, tomu věřím a pak budeš třeba víc nadšený, než bys mohl čekat. Ale bude to obnášet procesy, do kterých plně nevidíme, plnější přehled má třeba ta GF, největší přehled má Stvořitel. A GF mi taky řekne jen to, co mám vědět, nikdo nezná skutečnou budoucnost.
Re: Re: Re: Re: Nevím
(Tomáš, 14. 9. 2021 18:19)Ano nezdá se že by byl ten čas, ale dost lidí už pochybuje o systému a nevěří mu ,může za to kovidová propaganda a šikanování lidí - každá síla vyvolává protisílu. Tak to vypadá že jen urychlí opravdové probuzení lidí a pak končí. Také nevím co bude, často jsou informace protichůdné, ale pokud se prolnou dimenze světy pak můžou být pravdivé všechny informace v jednom světě může nastat jaderá válka a v druhém vzestup lidstva volné energie a rajský život. Cílem by však mělo být ochránit všechny světy před jadernou válkou.. Ještě k tomu podzemí zapomněl jsem uvést pozitivní civilizaci Agartanů , znám jeskyni kde se říká že je brána do jejich světa a aktivuje se zvukem, hrál jsem tam na misku a odpověděli mě ,dost mě to vyděsilo ,oni tam pracovali už nacisti..
Re: Re: Re: Re: Re: Nevím
(Anča, 14. 9. 2021 18:45)
" Cílem by však mělo být ochránit všechny světy před jadernou válkou.. !
Asi to myslíš v odkazu na jiné časové linie. Ale pak bych s tím nesouhlasila, protože jsem viděla problém těch linií tak, že je jedna klíčová událost, jeden uzel, jedna nevyhnutelnost a ty časové linie jsou realizace absolutně všech variant, které jsou možné. Tzn. viděla jsem sama sebe v jiné časové linii této samé události a byla jsem hnusný sociopatický psychicky vyšinutý válečník, cynický mocnář a způsobila jsem pád světa. Co ti mám povídat. Rázem jsem přestala skuhrat "za co?" Prostě se asi děje, že v jedné časové linii, o které ani nevíš, napácháš zlo a netrpíš a v jiné časové linii za to trpíš a pak děláš dobro a zázračně ti to vyjde.
A nebo taky ne :-)
Je to teorie a vhled, žádná 100% metafyzická pravda. Je těžký si to představovat, jak tohle všechno funguje.
Ale Stvořitel zařídil plnohodnotný časoprostor.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevím
(Tomáš, 14. 9. 2021 19:09)Ano jak nahoře tak dole a jak dole tak nahoře.. Země je jako cibule a existuje v hodně dimenzích a časoprostorech je vícedimenzionální bytost. Pokud dojde v nějaké spodní dimenzi k jaderné válce a devastaci Země má to vliv na všech dimenzích. Temní by se měli vypudit tam kam patří, jejich světy jsou často u vyhaslích umírajících hvězd tak jak Supai kdy jejich hvězda je temná a vysílá jen infračervené světlo a tak mají krvavě červené zářící oči - asi víte koho myslím a podobně reptiliani a jejich domovská planeta Drakon. Všichni se cpou do vyšších světů ,aby kradli energii a přiživovali a parazitovali. Jejich světy jsou umírajícímy bez energie a tak expanzují.. Ohledně souběžné existence naší duše ve více dimenzích současně což mají jen někteří, myslím že pokud by došlo k vyrovnání extrémů a sladění došlo by i k propojení jednotlivých existencí a vědomí, pak by takový jedinec byl vskutku vědomou (ted je to nevědoméú) vícedimenzionální bytostí a disponoval by obrovskou energií a mocí, která by šla napříč dimenzemi kde by existoval..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevím
(Anča, 15. 9. 2021 8:17)
Mám z toho pocit, že časoprostor funguje způsobem, který zatím nejsme schopní úplně pochopit. My žijeme jednu realitu, jednu verzi události a pokud se v jiné časové linii odehrává jiný příběh, tak o tom nevíme, ale přesto nás to ovlivňuje, přes zkušenost. To, že jsem se viděla v jiné realitě té stejné události, mi v této mojí realitě pomohlo. Třeba je možné, že se inkarnačně projdeme všemi verzemi té jedné události, protože času je ve věčnosti spousta. A zkušenosti z jiných verzí události pak poslouží v pozitivních časových liniích, což je zřejmě tato.
Třeba jaderná válka myslím si nehrozí. Jaderný arsenál hlídají mimozemšťani.
Jesenna rovnodennost
(Ivan, 14. 9. 2021 21:03)
Vhodne dni na energeticku synchro su 19.9. a 24.9.
spln nie je vhodny
Temu k synchro navrhujem: posilnenie energie pre svetelnych pracovnikov !
Kedze tu fňukate nad testom od IZ. Uvedomte si kolko ludi ako Silvya ma taku odvahu ísť toto verejne ?!?!?!?!
Cesko-Slovensko ma asi 22 mil. obyvatelov - kolko z nich robi toto čo robi IZ verejne ???????
(bez IZ vychadza pekná tučná NULA)
Poděkování
(Marci z Valašska , 14. 9. 2021 18:55)Silvi děkuji za vše, za tvé vedení, inspiraci... Jeto vše pro mě nové a ikdyz rozum pořád nechápe, tak vše co dělám tak dělám srdcem. Snažím se. Všichni co tady dáváte informace o vasich prozitcich apod. tak vam taky děkuji. Uvedli jste mě do nového světa, který jsem donedávna sledovala jen ve scifi filmech. Srdce ví a rozum? Snad se časem přestane bránit.
ako vidite udalosti
(zuzana, 14. 9. 2021 18:18)
ako vidite udalosti suvisiace s poruchami v geo magnetickom poli a moznostami kratkodobych black-downov po solarnych vybuchoch?
mozno by sme mohli zacat spolocne trenovat telepatiu, lebo je pravdepodobne, ze vypadky elektriny a internetu nie su az tak nerealne.
nieco sa deje, lebo aj Karaimi - Ameera academy postupne pripravuje svojich klubistov na zmeny.....a tam je teda hodne v dobrom "zavislakov":-)
podme spolocne vyuzit ten bajecny cas, co nam zostava pri nasich pc krabickach :-)
Re: ako vidite udalosti
(Anča, 14. 9. 2021 18:36)
V zemském poli vnímám problém 5G a esesáci, jinak problém zdá se není a planeta Země vysílá informaci o radosti, vyzývá k uklidnění se, opuštění starostí, léčí se. 5G a esesáci jsou poslední, technologicky nejprimitivnější problém, se kterým jsme se potýkali. Z hlediska mimozemšťanů a jejich technologických možností. Jsou však povinni respektovat zákon o nevměšování se, v tomto případě jde o lidskou technologii, veřejně přiznanou, uplatňovanou na člověka, který to dobrovolně přijímá. Jakýkoliv člověk má však právo toto v mysli odmítnout a poprosit planetu, Boha, Stvořitele, mimozemšťany a přát si, ať esesáci a 5G skončí. Tím dělají cestu těmto mocnostem, aby měli kosmo právo do tohoto problému vstoupit, krom planety, Stvořitele a Boha samotného samozřejmě atd., kteří k tomu právu nepotřebují člověka.
Co to udělá fyzikálně, to netuším. Ale protože planeta zvyšuje frekvenci a 5G snižuje frekvenci, může se dít ledacos.
Poslouchejte. Sami sebe.
(zuzana, 14. 9. 2021 18:05)
„ Tohle je jejich největší chyba. Věděli, že lidstvo dosahuje velmi
vysokých vibrací. Ale nebyli si vědomi množství probuzených duší.
Zjistili chyby ve vyhodnocování. A dostali strach.
Teď už se neschovávají. Nyní spěchají oficiálně spustit „nový světový
řád“. Teď už jsou jejich útoky přímé a frontální. A těchto útoků bude
přibývat. Udělají všechno možné, aby se lidé neprobudili.
Budou se snažit všemi prostředky, aby „probuzení“ nemohli komunikovat,
aby neprobudili ostatní. Budou se snažit všemi prostředky, aby byli
probuzení považováni za šílence nebo delikventy.
Ale ať udělají cokoli, už na tom nezsejde. Kvantový skok již nastal. Je
to nezastavitelné. Lidstvo již uvažuje o rostlinách a zvířatech jako o
živých duších. Lidstvo již respektuje matku Zemi. Lidstvo již pochopilo,
že neexistuje žádné rozdělení.
Duše, které se na planetu nyní inkarnují, přicházejí jako učitelé. Už
žádné další experimentování. Vtělují se sem jen proto, aby ostatní učili
milovat.
Můžeme být svědky úplné změny - nebo taky ne. Přechod může trvat týden
nebo 300 let. Ale už je to nezastavitelné. Ať se během tohoto přechodu
stane cokoli, pamatujte na jednu věc: byli jste to vy, kdo se k tomu
nabídnul. Být tady a teď. Ať se stane cokoli. Cokoli uvidíte. Jste
motorem změn. Vyžaduje se od vás pouze jedna věc. Pouze jedna jediná.
Nebuďte „potravou“. To je jediná věc, kterou musíte udělat. Jednoduchá
věc. Nebuďte potravou. Lidská bytost je jedním z nejmocnějších
energetických generátorů, které vůbec existují. Jsme jako vířivky. V
závislosti na polaritě, se kterou souzníte, vytváříte buď vysoké nebo
nízké frekvence. Tyto temné entity se živí nízkými frekvencemi, a krmíme
je po tisíciletí. Probuzení lidstva však naklonilo kolektivní vortex k
vysokým frekvencím. Proto útočí s takovou dravostí. Jsou hladoví.
Napojte se na svou duší. A buďte opatrní.
Pokud vaše duše rezonuje s těmito slovy, neposkytujte už ani vteřinu své
existence tomu, být potravou. Omezte nízké vibrace ve svém životě.
Nenávist, zášť, závist, strach, neřesti, nezdravé jídlo, lži, ambice.
Sobectví, smutek, nedůvěra. To vše generuje nízkou energii. potravu pro
temné. Buďte si vědomi svých emocí. Poslouchejte. Sami sebe.
A pokud se při nějaké příležitosti cítíte, že jste v některé z těchto
nízkých vibrací, změňte to. Pusťte si hudbu, která vás povzbudí.
Zpívejte. Tančete. Dýchejte zhluboka. Zapalte vonnou tyčinku.. Obejměte
svoměteji kočku. Obejměte přítele. Obejměte svého psa. Obejměte svou
matku. Obejměte všechny svoje mazlíčky. Vyražte na procházku do přírody.
Přemýšlejte. Cvičte. Udělejte vše, co bude potřeba. Ale ta energie se
okamžitě změní. Protože jinak sloužíte jako potrava.
Tohle vždy mějte na paměti. Jediné, co se po vás žádá, je NEKRMIT temné
síly. Nakrmte raději svoji duši vším, co vám pomůže se postavit na nohy.
Pokud se naučíte žít ve frekvenci lásky, vaše realita se zcela bez
námahy začne měnit, dle vaší vůle. Jste silná bytost. Jste
nezastavitelní. Ničeho se nebojte.
Osvoboďte svou mysl od „matrixu“. Soustřeďte svou pozornost na to, co
chcete vy. Ale hlavně se bavte, buďte šťastní, usmívejte se, zpívejte,
tancujte. Milujte. Žijeme láskou. A vy jste toho součástí. Společně s
hvězdami a sluncem. A se všemi galaxiemi vesmíru. TY JSI LÁSKA. "
PODCEŇUJÍ NÁS.
~ Alejandro Jodorowsky
Návrh
(Tanus, 14. 9. 2021 15:36)
Kdyz jsem si procitala diskuze, tak jsem mela pocit ano..s tim souhlasim..a i s tim souhlasim..atd. Kazdy ma v necem pravdu..je tady velka komunita..a proc se teda nekdo neschyti a nevytvoří tu navrhovanou paralelni diskusi. Jsou tady urcite lide, ktere by bavilo se 'starat' o jeji chod a jsou i technicky zrucni, aby neco takoveho vytvorili. Tim by se Silvii odlehcila jedna 'starost' ..a ona a nejen ona by mohla přispívat příspěvky a informacemi. Ale nesedela by ta odpovednost (tlak) jen na ni.
A zase by to mohla být moznost pro dalsi ..kteri maji sve informace, vzajemne si je porovnavat, at uz je v jakekoliv fazi sveho vyvoje.
A nikde by nebyl tlak a ocekavani a tim to zminovane energetické odcepavani energie, ktere takovy velky pocet lidi urcite vytvari (vedome i nevedome). Staci se podivat na pocitadlo, kolik jich je online a kolik návštěv je tady za ruzna obdobi.
Respektujme jeji rozhodnuti, protoze toto je pravdepodobne ten spravny impuls na dalsi cestu. Mame jit cestou prace a spoluprace a ne upinani se na jednu osobu.
svetlo
(Ivan, 13. 9. 2021 20:16)
Drzte svetlo. Predstavuje si svoj novy svet, novu zem, Zem. Je koniec majstrov a guruov. Nikdy neovplyvnili svet na beznej urovni, to bolo a bude v moci zloduchov, dve svetove a tisicky vojen su dokaz. Stacilo? Nestacilo ?!?
Zmena, zablesk, rozdelenie, vzostupenie (volajte to ako chcete) sa udeje a prebieha.
Ci to bude 24h intenzivneho triedenia alebo 100 rokov - to nikto nevie, podstatne je ze sa to udeje a NIKTO to nezastavi.
Prechod do veku Vodnara (rano Svaroga) naplno prebieha.
Mozete to spomalovat, pozorovat alebo zrychlovat. Mate 3 moznosti...., nezalezi na tom co budete robit, stupame.
Uz iba udrzujte RADOST vo svojom srdci !
Neklesajte pod uroven radosti !
Drzte svetlo !
Drzte svoje duse v radosti !
Moze to byt 24h tavenie alebo 100r ...
Uz iba udrzujte RADOST vo svojom srdci !
Neklesajte pod uroven radosti !
Drzte svetlo !
Drzte svoje duse v radosti !
Uz iba udrzujte RADOST vo svojom srdci !
Neklesajte pod uroven radosti !
Drzte svetlo !
Drzte svoje duse v radosti !
Moze to byt 24h tavenie alebo 100r ...
Neklesajte pod uroven radosti !
Drzte svetlo !
Drzte svoje duse v radosti !
Re: svetlo
(Kateřina, 14. 9. 2021 15:25)Souhlasím, ale není to snadné a občas je moc moc moc důležité, pomůže-li nám někdo "potlačit tu naši káru a vyjet z bahna, kde jsme uvízli" a inspirovat nás k spočinutí do vlastní velkoleposti. Proto díky všem, velké díky všem inspirátorům ( a určitě je to nekonečný štafetový běh..).
nová pravidla IZ
(Petr, 14. 9. 2021 7:45)
Dobrý den.
Mám li být upřímný, tak ty nová opatření Sylvy moc nechápu. Možná je to proto, že jsem jen "obyčejný smrtelník" a určitá specifika této náročné magické práce mi zůstávají skryta.
I tak mám potřebu se podělit o svůj pohled na věc a svůj (byť subjektivní) názor.
Chápal bych, kdyby to bylo z bezpečnostních důvodů. Ale technicky vzato, pokud cokoliv svěříte internetu, ikdyž tam dáte třeba 10 hesel, tak ti temní se k tomu stejně dostanou, zvlášť pokud jde o tento typ magické práce, která se temným opravdu hodně nelíbí a sype hromady písku do jejich soukolí.
Rovněž bych chápal, že se Sylva nechce probírat některým balastem v diskuzích pod příspěvky. Pak by ale stačilo paralelně vedle veřejné diskuze zřídit diskuzi s přihlášením pomocí fotky pro ty co mají oltáře a berou toto opravdu vážně. A bylo by to vyřešeno.
Rovněž mi není úplně jasné, jak je to s tím "rozdáváním vlastní energie" skrze natočené videa. Já za sebe ani netoužím po tom aby mi Sylva nějakou energii dávala. To vážně nepotřebuju, nevidím pro to žádný důvod, když máme k dispozici generátor prány apod.
Na druhou stranu, ty informace které jsem z jejích videí na PT získával, pro mě byly důležité a hodně mě posunuly dopředu. Bez nich bych asi nebyl tam kde jsem teď. Protože tento druh informací je velmi obtížné získat jinde.
Jinde na internetu jsou převážně dezinformace a různý záměrně šířený balast co má zmást lidi.
Případně lidé co to myslí dobře, ale nejsou dostatečně napojení a pročištění a tak channelují nějaké nesmysly a temnými záměrně podstrkované dezinformace.
Opravdu čistých zdrojů informací je dost málo.
Pokud jde o výměnu energií, tak jsem zastáncem toho, že když už od někoho energii dostávám (a nejde to zařídit jinak, aby se dotyčný touto formou energeticky nerozdával), měl bych dát něco zpátky na oplátku. Buď taky jinou formu energie, nebo třeba i peníze. Se zpoplatněním videí bych neměl problém, pokud je to způsob jak Sylvě vrátit nějakou energii zpět.
Ale jak říkám, já žádnou energii nepotřebuju, dobiju se třeba v lese :-)
Každý kdo nějak energeticky pracuje, by se měl umět dobíjet a hospodařit se svojí energií.
Co se mě týče, tak jsem přesvědčený, že doba uzavřených skupin a sektiček už skončila. Prostě je to dnes zcela kontraproduktivní. Lidé se potřebují naopak co nejvíc propojovat, komunikovat a probírat mezi sebou věci co se týkají současných událostí, naší budoucnosti a vzájemné spolupráce.
Co mě loni pořádně naštvalo, byla ta neúnosná cenzura kterou zavedli na PT a která zcela znemožňuje jakoukoliv komunikaci pod videi, protože tamní šílení cenzoři člověka zabanují pomalu i za "dobrý den" a každého kdo jim neleze do zadku. Pokud vím tak to zabalili i někteří tamní moderátoři diskuzí, respektive taky byli zabanováni.
A vůbec to, že se komunita kolem PT proměnila bv ajkousi uzavřenou sektičku pochlebovačů a patolízalů.
Tak tohle přesně je cesta do pekel.
Jak říkám, jsem jen obyčejný smrtelník, který možná nechápe některá specifika Sylviny práce. Jen mi prostě připadá škoda ochudit lid této české(slovenské) kotlinky o její zásadní informace, které nám poskytovala ve videích IZ. Zvlášť v dnešní době, kdy jsou lidem záměrně podstrkované dezinformace a temní se snaží rozložit a zmást ezoterickou scénu všemi způsoby. Většina lidí má dobrý úmysl, ale nejsou na takové energetické a duchovní úrovni, aby dokázali rozlišit některé rafinované dezinformace (zejména falešné channelingy) poskytované často naivními a důvěřivými lidmi, kteří ale nemají dostatečné vnímání a schopnost rozlišit, kdy se jim do toho montují temní a kdy jde o informace z čistého zdroje.
s pozdravem všem
Petr
ake mate plany na podzimny rovnodennost?
(zuzana, 14. 9. 2021 18:00)