VÝSLEDKY SYNCHRONIZACE 5.6.21
Komentáře
Přehled komentářů
tak já právě přemýšlím o tom co tady píše Silva - ....."BYLA NASTAVENA PLNÁ REGENERACE DNA PO POKUSECH S COVIDEM U VŠECH ÚČATNÍKŮ...." to bych pochopila, jako že očkovaným bude plně pomoženo- nebo to chápu špatně?
Re: Dnešní zkušenost
(Aja, 19. 6. 2021 23:18)Nemám tak drsné zkušenosti... ale pokaždé, když se dozvím, že se někdo z mých přátel nechal naočkovat, cítím velký smutek (přicházející jakoby odjinud...) a vnímám velkou změnu energie (vnímám jako výrazné ochlazení)... mění se pak i jejich chování (energie jakoby zasla...) a oni jakoby zabředli do hmoty... jejich názory se často dost přizpůsobují mediálním lžím...I když byli "podvedeni", je to volba jejich duše... je mi z toho hodně smutno, ale asi jim není moc pomoci... snažím se je povzbuzovat ve smyslu, že to zvládnou (víra a síla přesvědčení je mocným nástrojem... takže třeba je možné naprogramovat své tělo ke zdraví i přes očkování.. nevím..)... ale těžko říct... každopádně nemá smysl asi ztrácet svou energii na přesvědčování těch, kdo evidentně vidět a vědět nechtějí...
K Anča: Re: Dnešní zkušenost
(Alena, 12. 6. 2021 20:46)Naprosto souhlasím. Jen mám ještě pocit, že lidem naprogramovaným na nižší frekvence je v těch vyšších stejně špatně, jako mně v těch nižších. Je laskavé nechat každého vyvíjet se v optimálním prostředí jeho vlastní rychlostí. Ti co nevěří na energie a vzestup, mívají také problém s reinkarnací. Kněží se při tom slově doslova zděsí a označují mně za heretika (člověka schopného samostatně myslet). Zásadní problém vidím v tom, že to slovo po mně plivali jako sprostou nadávku. Já jsem ale ráda jako heretik. Vzhledem k tomu, že náhoda neexistuje, vyrábíme si v přítomnosti svou budoucnost tím jak myslíme a jednáme. Má to svá pravidla, která se přizpůsobují úrovni každé jednotlivé duše. To, co je pro jednoho ještě O.K., je pro jiného za hranou. Kdo je kdo ale ví Tvořící jsoucno, ať už ho nazýváme jakkoliv, proto vidím jako zbytečné něco hodnotit jako dobře nebo špatně. Lidé, kteří nejsou připraveni projít, nebudou postrádat "přechod do Nového věku", protože na to stejně nevěří. Důležitý je laskavý přístup a vysvětlování člověku který je "slepý" co funguje jako laskavé řešení a co jako egoistické. Vidím celý problém v otázce já chci X proti je třeba. Je třeba upozornit slepého, že je před ním propast. Ale spadnout tam s ním nemusíme. Projít do nového prostoru s vyššími vibracemi může jen ten, kdo je má. Jinak ho to zabije, protože mu to "spálí obvody", které nejsou připravené na novou zátěž. Tady podle mně není co řešit. Jsem připraven = můžu, nejsem připraven = nejde to. Není na tom co hodnotit. Není to dobře ani špatně. Zdravím všechny:) A.D.
Re: K Anča: Re: Dnešní zkušenost
(Anča, 12. 6. 2021 21:41)
Souhlasím s tím, že nikoho se nedá nikam rvát násilím. Osobně se na nikom neangažuju, že bych ho přesvědčovala, ať někam stoupá - já jsem tuto událost zažila jako rvačku o vlastní přežití, ubránit se parapsychickým zbraním NWO, doslova jako válku mezi dobrem a zlem, světlem a temnotou, tak jsem ani neměla čas někoho někam tahat. Viděla jsem, že byla ohrožena naše existence v časoprostoru - i ta spirituální, že nás temné síly chtěly doslova vymazat z bytí. Případnou smrt těch, kdo jsou beznadějně zaseklí v nižších světech materialismu a nebyli by schopní přijmout nové poznatky, paradigma a vývoj, nevidím jako tragédii, protože vím, že jejich duše jsou zachráněny a oni budou pokračovat ve svém vývoji dál, jen třeba jinde, než na této planetě. Jako tragédii bych naopak viděla, kdyby kvůli přežití těchto lidí civilizace stagnovala a zvrtla se do technokratické diktatury a všechny tyto naděje na spirituální vzestup zhasly.
Stále jsem optimista a doufám, že lidi budou schopní otevřeného kontaktu s galaktickými mimozemšťany, kteří jsou nám přátelsky nakloněni.
Náboženství je velký obrovský problém, taky ho nemám ráda - pro tyhle potentáty z temnot jsme všichni kacíři a heretici. Pro mě je církev produkt temnot, jsou velká brzda vývoje. Nechápu, jak jim může stále tolik lidí věřit.
Uvidíme, kam se vývoj bude ubírat.
Re: Re: K Anča: Re: Dnešní zkušenost
(Anael, 13. 6. 2021 0:35)
Ahoj Ančo, máš pravdu v jedné věci a to jsou dogmata v církvi. Přestože nejsem v žádné církvi v Boha věřím ,viděla jsem až za hranici Grálových energií a viděla jsem dvě naprosto rovnocenné energetické bytosti které jsou obrovsky inteligentní i když už je ani slovy popsat nelze, protože se jedná o jakési prolínání různě barevných energií ,které jsou od sebe vzdáleny a přesto řídí celý vesmír .Jedná se o dvě polarity bez kterých by nic nevzniklo, nic by se neprojevilo. Dál už jsem neviděla. Říkám jim bytosti protože jsou vědomé ale
nemohu je řadit ničemu co znají lidé tady na Zemi. Nemají žádný pravidelný tvar ale jde se s nimi telepaticky a přes vyšší srdeční čakru spojit a komunikovat. Jsou to velice vzdálené dimenze je tam jen chvění ,barvy a zvuk. Až v nižších dimenzích lze spatřit energetické bytosti které mají určité kompetence a schopnosti pro danou dimenzi .Na Zemi je nazývají božstva a dávají jim jména.
V dimenzi která je Zemi nejblíže probíhají ponejvíce boje o lidstvo protože tam jsou ochránci a strážci Země a lidí. Někdo se o ta dětska prostě starat musel. Jenže některé nám dospěly a některé jsou na začátku svého učení. Nejdříve se myslelo že tento experiment skončí, jenže on pro velký zájem duší bude pokračovat. A tak došlo k tomuto problému ,kdy máme v současné chvíli na Zemi různě vyspělé duše ,které už nemohou být spolu. Přirozenou smrtí se toto řeší za normálních okolností. Jenže tohle je něco co tu jěště nebylo. Dělení ve velkém. Všechno je chodu, probíhá tak jak má. Zatím netuším jak se to vyvine.
Re: Re: Re: K Anča: Re: Dnešní zkušenost
(Anča, 13. 6. 2021 10:41)
Ahoj Anael, to je krásné, jak píšeš o Grálu - já jsem to taky zažila, podobně jako ty, i s těmi barevnými variacemi, přesně jak píšeš, jako projevy vesmírných a kosmických inteligencí. Grálové energie jsou ryze čisté - a povolenku k nim, aby je viděli, nebo jakkoliv jinak prociťovali, vnímali a zacházeli s nimi získávají jen čisté duše s konkrétním úkolem. Já vnímala všechny tyto strážce bytosti jako projevy vesmírných a kosmických inteligencí, včetně těch barevných projevů, jako pohádkové bytosti, když měli být personifikovaní - jak píšeš, v projevech nižších - lidskému mozku pořád bližších -- dimenzí. Ve vyšších dimenzích jsem je vnímala taky jako velice abstraktní, těžko popsatelné ryzí krásné čisté světy plné jiskřivých barev.
A vnímala jsem, že naším úkolem, jako lidí, je ve spojení s nápomocnou rukou podanou z vyšších dimenzí ze strany Galaktické federace a dalších vesmírných a kosmických sil, se přiblížit k těmto ryzím čistým silám a propojit je s naším lidským vědomím ve spolupráci s planetou.
Myslím si, že se to daří.
Taky vnímám ten problém, že tlak a přepětí různých postojů ve společnosti, už je neúnosné a vede to ke vzniku efektu "buď my nebo vy". Jak popisuje Alena, je to dáno faktem, že pokud skutečně chceme přejít do vyšší dimenze a k tomu patří i jasná otevřená komunikace, nejen telepatická, ale i civilizační, s Galaktickou federací a směr k spirituálnímu růstu, tak to prostě určitou část lidí zabije, když nejsou schopni přijmout ani spiritualitu, etiku, ani mimozemšťany.
Ale já jsem zažila, že skutečně šlo doslova o duchovní smrt, konec v časoprostoru, zničení duše, odříznutí od vyšších dimenzí - o to šlo temným, vesmírnému viru. Bylo to nesmírné zlo, které vlivem kosmogických spletitých událostí již zesláblo natolik, že jsme schopni překročit tu pomyslnou hranici, kdy nás vždy tahle nestvůra bestie shodila dolů zpátky do otroctví, vždy, když jsme se ocitli v tomto bodu - v spirituálním růstu a chápání vesmírných, kosmických principů a taky vědomí existence o dimenzi vyšších mimozemských ras.
Věřím, že jsme předurčeni k pozitivnímu vývoji - vnímám to tak, že nepřítel už je slabý, ale v současné době dochází ke kardinálnímu opouštění tohoto zla, je to jako kdyby nám někdo z těla vytahoval zabodlý nůž.
Proto je toto období náročné - mnoho lidí je asi konsternovaných z toho, že se zlé síly zase vrátily - ale podle vlastních zkušeností mám pocit, že je to jejich poslední prudký záchvěv, že nad námi ztrácejí moc.
Existují různé teorie, o paralelních realitách, různých časových osách, že jsou už od určitého data dvě planety Země s různými skupinami vývoje. Vše je možné - to je na tom to fascinující, že o časoprostoru toho víme velice málo a od mimozemšťanů se dozvídáme naprosto nevídané věci.
Mě říkali, že si to mám představit jako save v pc hře. Když mám před důležitou bitvou, udělám si zálohu - save - a jdu do toho. První pokus nic moc, úplně to projedu - jedna paralelní realita, jedna časová linie. Nelíbí se mi to, vrátím se k záložnímu save - a když už vím, jak na věc, po nabytých zkušenostech, a X pokusech, tak to s přehledem vyhraju a to je další paralelní realita a v té doufám jsme, nebo alespoň hodně blízko :-)
Jako kdyby Svořitel projevil všechny potenciální verze všech potenciálních událostí.
Pro běžný lidský mozek je to docela docela kolotoč , chápat časoprostor.
Re: Re: Re: Re: K Anča: Re: Dnešní zkušenost
(Anael, 13. 6. 2021 22:19)
Ahoj Ančo, jedním z úkolů které jsem jsem tu měla bylo utvořit novou Zemi ,pamatuju že pokyn jsem dostala v roce 2005 Když se vyvíjela, měla jsem ji uloženu v duchovním srdci. Teprve zhruba před dvěma lety jsem ji směla ,,vypustit,, do prostoru .Tam už ji převzali jiné bytosti do své péče. Další práce byla odvod všech mimozemských negativních bytostí z planety což trvalo s menšími přestávkami přes 20 let! Z počátku to šlo ztěžka ,zkoušely různě vyhrožovat smrtí, různými pomstami atd. Jenže jednou se stalo že přišli fakt ty nejhorší a přivedli sebou nějaká rukojmí ze svých planet. Říkali že jsou ti kteří znají pravdu ,něco jako duchovní. Zjistili, že odsud odcházejí bytosti z negativních Aliancí a chtěli vědět proč a jak jsme to dokázali. Šla z nich tak temná studená energie že kdybych neměla spojení s Bohem asi bych omdlela. Jenže se stalo něco úžasného ,otevřelo se mi srdce z něj vyšlo světlo a mluvilo na ně! Úplně je to paralyzovalo! Poklekly a ptaly se mi telepaticky jestli jsem Bůh. Řekla jsem že ne, že jsem člověk ale mám Boha v srdci. Pak jim bylo ukázáno jak byla stvořena planeta. Koukali na to s úžasem a říkali že ve starých poznatcích které jsou u nich tajné a ví o tom jen jejich prastaří duchovní mají o tomto záznam. Měli s Boha hrozný strach. Vysvětlovali jsme jim že ON-ONA dávají bytostem vždy šanci vrátit se zpět do lásky. Jen si budou muset projít určitým vývojem druhů než si zaslouží být člověkem. Aby mohli napravit své skutky a naučit se vzájemné sounáležitosti s jinými bytostmi. Říkaly že takovou energii nikdy nezažily a že teď už nemohou zpět, tam kde byli ,protože teď už by už nebyli schopni tam existovat a ostatní že by je ani nepřijali. Prošli ohromnou proměnou ta hustá černá hmota z nich zmizela a zmizel i ten hrozný pocit chladu. Byli poučeni co nastane, souhlasili a byly vyprovozeni našimi dlouholetými kamarády pryč ze Země. Na Zemi jich pak mělo zůstat jen několik. Měli tu fungovat něco jako
policisté na nehodné darebáky. A ten zbytek byl odveden nedávno. Ze začátku jsem také nevěděla jak na ně než jsem si uvědomila jednu pravdu ,že na zlo nesmíš zlem! To je totiž posiluje! Co nesmíš je naopak mít strach! Pochopila jsem že jediná šance jak je eliminovat mít s nimi slitování. Oni když se bojí tak útočí. Ne že bych se nedokázala naštvat! To opravdu umím ale tím se jen vyčerpám a oslabím. Oni se zarazí ,můžeš je odrazit ale pak se ti vrátí i s posilou. Fakt to takhle nejde .Je to o trpělivosti a vysvětlování. Bůh je to jediné co respektují. Když už si jednou vybuduješ autoritu oni si to sdělí a je klid! Občas se stane že to jěště někdo zkusí ,ale to už není záležitost mimozemská ale čistě lidská nebo pod vlivem negativních. Někdy bych řekla, že lidi jsou horší zvláště ti z velkým egem. Sociopaté, psychopaté ale to už není moje kompetence. Řekla bych, že jsme tu odvedly kus poctivé práce.
Všichni společně. Někdy jsem byla vážně už na pokraji sil, myslela jsem že umřu ale vždy mi bylo pomoženo. Teď teprve nedávno jsem uviděla Silvu a něco ve mně mi řeklo že se známe že už jsme párkrát nějakou společnou práci v Univerzu dělaly. A jak to tak vypadá tak s tebou asi také.
Re: Re: Re: Re: Re: K Anča: Re: Dnešní zkušenost
(Anča, 14. 6. 2021 11:08)
Všechno je možné - i to, že jsme třeba už něco dělaly kdysi dávno spolu v Universu. Moje vjemy byly takové, že se na tuto planetu seběhlo mnoho významných spiritů z celého vesmíru, aby odvrátili nebezpečí, které tu bylo - a to, že temní strhnou celou tuto planetu, sluneční systém, ale následkem i Galaxii do pádu a nemoci. Viděla jsem to jako vesmírný vir - nemoc - která napadla náš vesmír a my jsme něco jako bílé krvinky.
Silva je velice statečná, že začala o těchto věcech tak otevřeně mluvit, protože na alternativě existuje mnoho lidí, kteří vystupují s nějakým poznáním, návodem, teorií, ale když člověk lítá v takové věci, je to málo. Na Silvě jsem viděla, že v žádném případě nelže a nefabuluje, že popisuje své skutečné zážitky, které jsou opravdu až fantasmagorické, a kdybych to sama ve vlastní podobě nezažila, tak bych tomu asi nevěřila.
Ale tím, že začala mluvit, mi došlo, že lidí, co mají velice podobné zážitky je hodně a že nemůžeme být všichni blázni, že se to logicky vylučuje.
A ta událost, která se děje, je velice převratná, protože pokud si chceme říct pravdu o tom, co to je, musíme bezpečně vystoupit ze všech zavedených teorií.
Hierarchii těch temných jsem vnímala jako satanisty a mimozemské satanisty, kteří podléhají svému temnému "Bohu" - což je vesmírný vir, škodlivá toxická nenapravitelná bytost, která se vymezila vůči vůli Stvořitele.
Taky jsem to vnímala přes různé technologie, ty jejich útoky, že jsou to technologie pozemského i mimozemského typu.
Jejich útoky byly brutální, znemožňovaly normální život, tak jsem se do nich musela pustit. Dostala jsem se do stavu války, takové té fatální, budu proti vám bojovat, dokud nepadnu. Co mi zabralo a po čem se začali stahovat, bylo moje propojení se s rozměrem Stvořitele, když jsem se jednou v zoufalství rozhodla skočit do černé díry nekonečna, ať raději už zahynu úplně a zmizím, protože jsem byla tak utýraná a zoufalá, že už jsem nechtěla žít, ani na duchovní úrovni. A věděla jsem, že oni se mě drží a kam jdu já, to musí snést i oni. A to zabralo, protože oni začali strašně vyšilovat a stahovat se.
Je to pořád vlastně ten stejný princip - že oni se bojí té absolutní autority, kterou my uznáváme. Ty říkáš Bůh, já Stvořitel - ale v podstatě jde o to stejné.
Vlastně jsem sebe i je odevzdala Stvořiteli a vůle boží, stvořitelova, je taková, že my od nich máme mít klid, proto jim to začalo ubližovat a dávali ode mne pracky pryč a já se začala uzdravovat.
Odpouštět jim, o to jsem se nepokoušela, nemám vůči nim žádnou lásku, považuju je za toxický nenapravitelný odpad vesmíru, vir.
Co mně zaujalo, je ten příběh s těmi napravenými původně temnými mimozemci. Já zažila něco trochu podobného - to bylo o tom, že ten vesmírný vir někde zničil jinou galaxii v našem vesmíru a vyslanci té galaxie, kteří byli zříceni do nižších dimenzí, než jsme my, sem přišli pro pomoc. Byli velice ostří, výhrůžní, ale nebyli prvoplánově zlí ani zvrácení. A ti tu dělali strážce a zlé psy na tu satanistickou sebranku.
Těm se dalo právě pomoci láskou a světlem a v rámci toho, co se tu dělo, bylo pomoženo i jim a jejich galaxii, která se dimenzionálně zvedla a obnovila tok energie a objevilo se v ní světlo.
Jenže tihle byli ve správném vývoji, jen byli dimenzionálně spadlí, tak se jim dalo takto pomoci. S tím vesmírným virem a jeho satanistickými příslušníky mám ale odlišnou zkušenost - a žádnou lásku a odpouštění jsem vůči nim nikdy nepraktikovala.
Co však vnímám v poslední době, je přecházení do vyšších frekvencí a úplné opouštění hladin bytí, kdy s námi může tahle potvora ještě být - a to už není bojové.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: K Anča: Re: Dnešní zkušenost
(Anael, 14. 6. 2021 15:24)
Ahoj Ančo, je spousta bytostí které tuto spolupráci dělají, jen se o tom doposud veřejně nemluvilo.Asi to nebyl ten správný čas.Silva je v Česku určitě první kdo se nebál vyjít s těmito informacemi na veřejnost. Za to jí patří velké díky. Vždycky jsem si připadala tady na Zemi sama a divná.Hledala jsem sobě podobné. Prošla jsem kus cesty ,kdy jsem měla možnost pracovat s lidmi kteří jsou na tom podobně jako já.Většina z nich jsou velice inteligentní lidé a výjímeční ve svých oborech a světe div se mají vystudované i více než jednu vysokou školu.Jsou mezi nimi lékaři,inženýři, právníci, výzkumníci,hudebníci,výtvarníci, kreativní lidé.Spousta z nich opustila své obory protože zjistila, že je tam tak obrovská stagnace ve vývoji a že jsou bržděni nesmyslnými právními předpisy a normami.Když si vezmu třeba jen školství jaké bludy tam děti učí,tak to je hrůza. Nebo ten zaostalý systém v léčení lidí tak to taky nechápu.A vrchol je zákonodárství.Tam je tolik paragrafů které si navzájem protiřečí že se snad nedá pochybovat o tom že se to spravedlnosti netýká. Je potřeba důkladně očistit zavedené normy a pohnout jimi k odpovídajícímu
energetickému stavu planety.Tohle bude další fáze.
Teď se vrátím ke tvému sebeobětování.Je ti jasné že nic nemůže zaniknout, může se to pouze přeměnit. To je jeden z vesmírných zákonů. Ale chápu to ,že když je bytost zoufalá ,může se uchýlit k zoufalému činu i za cenu sebeobětování. Také jsem se během svého života udělala v rámci záchrany lidí pár nesobeckých činů o kterých tu nemohu psát ale jeden z posledních asi naivních byl,
že jsem vzala na sebe tu nákazu aby ostatní mohli být zdraví a celému lidstvu se ulevilo. Jenže právě tohle byla asi nachytávka a zkouška toho ,kam až zajdu a jak jsem na tom s odevzdáním a pokorou. Ten dar jsem opravdu dostala a nemoc prodělala až tak že
mně odvezla záchranka do nemocnice. V nemocnici jsem se ujistila že tudy cesta nevede.Také mně to přivedlo k poznatku že žádný z lékařského personálu zhruba 15 lidí nebylo očkovaných a ani o tom neuvažovali. V nemocnici jsem byla letos v květnu.
Zázrak! Dalším poznatkem bylo, že neposlouchali co se jim sdělila. Do propouštěcí zprávy píšou to ,co se hodí jim aby tabulky byly v pohodě. Když jsem tam ležela ,neříkala jsem, že mám zdravotnické vzdělání.Za to jsem si na mobil fotila důkazy, které se týkaly mé osoby. Po propuštění jsem šla ke svému lékaři, který býval kdysi i mým šéfem a jedním z majitelů kliniky. Předala jsem mu zprávu z nemocnice a pak jsem mu ukázala fotky . Mohl se smíchy potrhat. Jakožto bývalý špičkový internista neměl slov. Protože se známe a moje složka v deskách čítá asi 4 papíry které se týkají většinou nějakých potvrzení pro úřady jelikož jsem zdravá, tak nám ta situace přišla absurdní. Např.to že jsem měla tachykardii kvůli které jsem skončila v nemocnici se ve zprávě vůbec neobjevilo!. Proto pochybuji že ohledně této nákazy jsou hlášeny do systému všechny projevy nemoci. Tak jako nejsou hlášeny případy onemocnění po očkování. V podstatě ty lidé pokud nemají pud sebezáchovy jsou vydáni chabým poznatkům lékařů a sester o tom jakým způsobem lze lidem pomoci. Celé mi to připomíná vyhlazovací akci lidstva! Proto se nemohu smířit s tím že jdou po dětech! Dokážu odpustit ledacos ale tohle mi nejde!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K Anča: Re: Dnešní zkušenost
(Anča, 14. 6. 2021 17:23)
Ten svůj počin neberu jako sebeobětování - byla jsem napadená těmi temnými, systémy NWO, tak jsem to brala jako nutnost sebeobrany - byla to válka a použila bych cokoliv, aby to zabralo a tohle mi zabralo - spojení se se Stvořitelem a jeho vůli a to ničivé a tranformativní včetně. Nevím, zda se ti temní spálili, či někam transformovali, hlavně že dali pokoj. To nebylo sebeobětování - jen mi v tu chvíli, kdy jsem to udělala poprvé, připadalo že buď zaniknu já, nebo oni a že zkusit to musím, že mi nic jiného nezbývá. Tak jsem to zkusila a ono to vyšlo.
A mým cílem bylo je odstranit, protože moje zkušenost s nimi byla ta, že odpustit se jim nedá a veškerá láska a pomoc vůči nim je naivita, protože jsou čiré zlo.
Myslím si, že tohle zažilo mnoho lidí v nějaké formě a někteří na to jdou klidovou formou meditací, jiní bojovou, ale důležité je, že to zabírá.
Já nejsem vyloženě altrustický typ, nikoho neléčím, ani si neberu jejich nemoci - a ani bych nedokázala odpustit těm temným :-) Vím, že je to velice častý postoj - že se s nimi nemá bojovat, ale snažit se je odvést do světla. Mám jiný přístup, který se třeba i změní, ale mám z toho ten pocit, že někteří lidi, co se s tímto potýkají, jsou více bojoví a jiní více léčiví - a že je to tak správně, že dohromady takto ti lidé vytváří kolo všech funkcí, které ty temné eliminuje a odvádí.
Covid jsem neměla, ale věřím, že když si člověk sám sobě naprogramuje, že ho dostane, tak ho dostane. Já si myslím, že ta nemoc je reálná, ale co se týká čísel, kterými nás masírují, tak tomu se věřit nedá. Protože případy obecně chřipky jsou asi zařazeny do covidu, v úmrtnosti jsou započítáni všichni lidé, co zemřeli s covidem. Určitě byla snaha ze strany nemocnic vykázat co nejvíce pacientů s covidem, protože od toho měli větší peníze z pojišťoven. Jsou v tom určitě manipulace. Znám několik lidí, kteří covid měli, popisovali ho jako těžkou chřipku, někdo měl mírný průběh. Očkování taky nevěřím.
Pochybuju, že při tak masivním očkování lidstva v krátkém časovém horizontu do toho ti temní lumpové nic nedali.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K Anča: Re: Dnešní zkušenost
(Anael, 14. 6. 2021 18:52)Ančo, je tam toho přidaného až,až! Koukni na videa z webu na otevrisvoumysl.cz. Zvláště takový článek od Microsoftu je zajímavý a ten vědecký článek o magnetických buňkách. Když tohle dáš dohromady tak to celé dává smysl ohledně tempa vakcinací zvláště Pfizerem!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K Anča: Re: Dnešní zkušenost
(Anča, 14. 6. 2021 20:58)Díky, podívám se. Já tomu věřím, že je to škodlivé a mám obavy, co se bude nakonec dít. Nejvíc strašidelné je to, že ty lidi budou ovladatelní a je třeba, aby je neměli temní jako loutky na provázku.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K Anča: Re: Dnešní zkušenost
(Anča, 15. 6. 2021 10:49)
Já nevím, asi dobře :-) Telepaticky jsem ve spojení s mimozemšťany galaktické federace a s těmi komunikuji a pak vnímám nepřátele od temných a těch se snažím zbavit - mimochodem včera mi přišlo, že hodně odpadli.
Proč ta otázka?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K Anča: Re: Dnešní zkušenost
(Anča, 15. 6. 2021 10:52)
Promiň Anael, nějak jsem nechtěně narušila to vlákno - poznámka nad tvou otázkou je odpověď.
Proč se ptáš, budeme zkoušet telepatii? :-)
Re: Telepatie k Anče
(Anča, 15. 6. 2021 18:30)
Já mám spíš hlavu plnou svých záležitostí, to neznamená Anael, že tě třeba nejsem schopná vnímat, ale pokud tě nějak vnímám, jakože třeba jo, tak přes vyšší vědomí.
Chci tím říct, že abychom skutečně věděly, že komunikujeme se sebou navzájem, musely bychom se sejít, vidět se, domluvit se, pak spolu konkrétně komunikovat a pak spolu ještě v realitě ověřovat, zda jsme mluvily skutečně o tom, o čem jsme vedly tu telepatickou komunikaci.
A to v tomto fofru není možné, reps. proč bychom to dělaly, mám pocit, že bychom se nesmyslně brzdily. Při propojování jednotlivých vědomí v rámci této záležitosti může nějaká forma tvé komunikace proniknout do mého informačního pole a já to můžu pociťovat jako změnu energií, můžu vidět nějaký obraz atd.
Já se na nikoho takto přímo nenavazuju, mám pocit, že veškeré ty aktivity, které vyvíjíme, jsou řízeny vyššími mocnostmi a to včetně té bezprostřední "telepatie", která je dle mých zážitků technicky podpořená mimozemskými technologiemi.
A když se takhle působení jednoltivých vědomí schází a komunikují spolu, je to třeba možné jen v krátkých synchronních okamžicích, kdy je to žádoucí pro věc, kterou třeba nevidíme z výšky a tak ji ani nerozumíme.
Je to třeba i o různých přístupech - já se přiznávám, že jsem likvidaci těch vesmírných zločinců pojala zabijácky a o nějaké odpouštění jsem se nepokoušela. V rukách vesmírné policie ať klidně dostanou po čumáku a pořádně :-D
Kdyby se neustále mohli scházet všechna vědomí "co v tom jedou" na stejném poli a hladině, šmodrchali bychom se, protože se třeba lišíme přístupy. I když nám jde o stejnou věc.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K Anča: Re: Dnešní zkušenost
(Magda, 15. 6. 2021 16:06)
Ahoj holky, jestli si budete povídat telepaticky, tak mi se nedozvíme vaše krásné a zajímavé příběhy :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K Anča: Re: Dnešní zkušenost
(Anael, 15. 6. 2021 9:47)Ahoj Ančo jak ti jde telepatie?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K Anča: Re: Dnešní zkušenost
(Anča, 15. 6. 2021 17:46):-)
Telepatie k Anče
(Anael, 15. 6. 2021 17:54)Přesně, myslím že telepatie je přirozená s určitými bytostmi a lidmi mi funguje výborně. Chtěla jsem to zkusit i s tebou.Myslím že je to důležité například v případě potřeby pomoci. Jako například dnes dopoledne kdy mně volali o pomoc.Byla to taková rychlá zásahová akce nad planetou.
Re: Re: Re: K Anča: Re: Dnešní zkušenost
(Tomáš, 14. 6. 2021 15:10)Pro mravence je člověk Bohem, pro člověka je bytost světla Bohem.. Jak říkal Kristus co dokáži já, dokážete také a mnohem víc ,všichni jsme děti boží. Sám se považoval za učitele a byl oslovován mistře, když žák začne ze svého učitele dělat Boha a uctívat ho ,modlit se k němu at za něj dělá úkoly , je to proněj prohra a zklamal ve svém poslání... Dívám se na tyto bytosti jako na naše starší bratry ,kteří nám rádi pomohou ,ale nechtějí dělat věci za nás, jak se říká člověče přičin se a pán Bůh ti pomůže.
Re: Dnešní zkušenost
(jana, 16. 6. 2021 18:44)