VÝSLEDKY SYNCHRONIZACE 8.8.
Komentáře
Přehled komentářů
Petr super! Člověk však potřebuje pochopit, že tohle je nefunkční a sám začít hledat láskyplnější řešení. Dokud se sám nenaštve na svou představu o dokonalosti, těžko s tím něco začne dělat. Současná úroveň vibrací, kdy se každá myšlenka zhmotňuje v těle, pokud není vesmírnými zákony tolerována jako neškodná, by ho měla na chybu v systému upozornit nějakým zdravotním problémem, nebo mu nastavit zrcadla v podobě zkušeností. Uvidíme, jak rychle mu to dojde. Zdravím:) Alena
Petrovi a Aleně
(Anča, 11. 8. 2021 17:32)
"Dokud se sám nenaštve na svou představu o dokonalosti.."
Děkuju Aleno za krásnou větu, krásná rada. Každý si už asi poněkud sám sobě někdy leze na nervy s tou dokonalostí. Vlastně je skvělé, že si tu můžeme i trochu lézt na mozek.
Čerpám tu inspiraci a tahle věta je třeba krásný popich, posun k lepšímu.
A s tím metalem, jako hudebním stylem - mě třeba moc nebere, ale co si pamatuju, Silva se taky jednou svěřila, že si poslouchá metal. Tam jde asi o vibraci a frekvenci. A ta je bojová, dynamická, na hraně. Já ale takové frekvence potřebovala a potřebuju svým způsobem doposud. Akorát je mám v jiných hudebních stylech, třeba drum´n´bass.
To odpovídá asi celkovému naladění osobnosti a situace, protože za války, byť dimenzionální, si pouštět meditační hudbu dost dobře nejde, když je člověk v pozici bojovníka.
Je ale fakt, že metal je nejvíce spojovaný se satanisty a odpůrcem stvořitele, hned vedle dětských kostelních chorálů :-). Záleží asi na tom, jestli je to jen neorganizovaný řev a chaos, nebo ctí melodii, pak dokáže být velice dramatický.
Re: Petrovi a Aleně
(Alena, 11. 8. 2021 20:39)No meditační hudbu ... to jsi mně docela dostala. Náš dirigent říkal, že není dobrý a špatný styl, ale je dobrá a špatná hudba. Asi tak to vnímám. Metal nemusím, ale chápu, že něco a někdy může sedět. Jinak jsem zpívala duchovní hudbu v Muzice Poetice a to je převážně dost meditační. Akatistos je ale Mojžíšův zpěv vítězství, v zásadě velmi meditační, (který zpíval poté, co prošel Rudým mořem. V Cařihradě ho při obléhání dvakrát zpívali a 2x vojsko obléhatelů zničila nějaká přírodní katastrofa. Při třetím obléhání se spolehli na Bratříky (což byly zbytky husitských vojsk) a Cařihrad padl. My jsme ho veřejně zpívali týden před listopadovou revolucí 1989. Jak říkám, je dobrá a špatná hudba. Alena
Re: Re: Petrovi a Aleně
(Anča, 11. 8. 2021 21:40)
Souhlasím - i meditativní klidnou sférickou hudbu jsem potřebovala a potřebuju. Každý inklinuje k něčemu jinému svým založením a úkolem. Já si myslím, že jsou lidé bojovějšího charakteru a harmonizačního klidového charakteru. Podle úkolů.
Podle toho si vybírají hudbu.
Dnes už se zdaleka tak nebojuje jako dřív, nepřátelské síly i v dimenzionálním prostředí slábnou stále víc, zdá se, že je již čas, aby vymizely úplně. Boj jako dřív se dnes vlastně už vůbec nerealizuje, vše směřuje k lepším čistším harmonickým hodnotám.
Jak dimenzionálně stoupáme a zároveń ustupuje temnota.
Přesto divoké hudební kousky stále poslouchám, i když už méně :-)
Re: Synchronizacia
(Anča, 9. 8. 2021 18:39)
To je stejné, jako s očkováním - kam až duše dovolí a chce. Ti mimozemšťani jsou ochotní nám pomoci, nakonec se tu dlouhodobě a velice aktivně realizují a mají léčivé technologie. Pokud se podaří, jakože jo, realizace nového věku, se spirituálním růstem, obnovou a léčbou planety, otevřené komunikace s mimozemskými civilizacemi ... tak jistě nebude problém dostat z miliard lidí i čipy a vyléčit jejich pochroumání vlivem očkování - ale opět - kam až to duše a kosmický zákon dovolí.
A v současné době je možné se zbavit vlastním duchovním přičiněním mnoha devastujících vlivů, protože jsme vyslali velice silnou vlnu přání, pořádně jsme ty Arkturiány oslovili :-) Už tím jsme udělali stopu v časoprostoru událostí. A to můžeme - je to modlitba pro ještě neprobuzené davy. Aby se z té otravy a pokusu o totalitu v budoucnosti dostali a již teď se začali léčit.
Když to umožňují mimozemské technologie a kolektivní modlitba.
A co s tím testováním a covid šikanou celkově? To ukáže čas, co se bude dít.
Prozatím bych propagovala testy z plivnutí do kelímku. Ptala se po nich a otravovala v test centrech a v zaměstnání, jestli je náhodou nemají.
Re: Re: Synchronizacia
(Tomáš, 9. 8. 2021 21:27)Plivací testy se neuznávají ani špejlovací samotesty jen PCR. Tak jsem odešel z práce a nikam nechodím. Pokud vakcíny Arkturiani deaktivovali zvážím očkování , ta nesvoboda a útlak se totiž týká jen nás nenaočkovaných a už mě začíná vadit jak jsem sociálně vyloučen a nemohu se s přáteli bavit.. To má být ten zlatej věk no pěkně děkuju..
Re: Re: Re: Synchronizacia
(Anča, 9. 8. 2021 21:50)
No, já nevím, teď v létě u nás v ČR nikdo s testy až tak nevyšiluje. Běžně se uznávají antigenní testy, i plivací, do hospody, do bazénu, tak jsem to zažila, teď v létě a mám pocit, že se nic nezměnilo - třeba v té restauraci nikdo nekontroluje nic. Nevím, jak je to na Slovensku. A nevím, jak s tím kde který zaměstnavatel otravuje. Ale mají platit antigenní testy na 3 dny a PCR týden.
Jinak ti to Tomáši nedoporučuju, ten přístup, "když to teda ty Arkturiáni deaktivovali, tak si to nechám píchnout". To je kravina s prominutím.
To takhle nemůžeš brát - všechno je to velice závislé na našich vlastních přístupech a tenhle přístup je pasivní a slepý, říkáš tím, tak jo, pohoda, přestanu se snažit, oni to ty Arkturiáni zařídí.
Jenže tak to není - oni nám budou pomáhat, ale my se musíme snažit.
Nechoď tomu naproti, ať mají s tebou víc práce.
Tohle období skončí, věci se můžou náhle začít hýbat a pak si budeš vyčítat, proč jsem nevydržel.
A reklamace zlatého věku - je to hodně práce a je to pořád ten stokrát omílaný princip - my musíme zabrat, my musíme být aktivní, my se musíme přičinit o změnu.
Jsme v procesu, čekat, že mi zlatý věk spadne do klína, není dobrý nápad.
Re: Re: Re: Re: Synchronizacia
(Tomáš, 10. 8. 2021 0:00)Anči neopíchají mě ani za Babišovi tenisky , jen jsem chtěl vyprovokovat nějakou reakci... Mám pocit že síly světla jsou dost opatrné a nudné mladé lidi moc nedokážem zaujmout , to temná strana ta se činí . Rád si poslechnu metal a kouknu na klipy s koncertů, pokud pominu všechny ty jejich temné symboly , tak je to jízda plná energie a života. Oni bojují o každou duši , nabízí zábavu a mladí na to slyší..
Re: Re: Re: Re: Re: Synchronizacia
(Anča, 10. 8. 2021 8:42)
To jsem ráda Tomáši, že se nedáš :-) Je sprosté, že se zaměstnavatel rozhodne neuznávat plivací testy. Samotesty sice už neplatí, ale vůbec se divím, že to někde v zaměstnání vyžadují, od srpna to není nutné. A pokud je místo na antigenní testy, kde mají plivací a dají ti potvrzení na 3 dny, tak to má zaměstnavatel brát.
Ono vůbec, jestli chtějí zabránit té údajné konspirační paranoie, tak by měli zavést plivací antigenní testy ve všech místech, kde testují a byl by pokoj. Dát to za 150, stát už nám to asi platit nebude - a tak se to dá všechno přežít, jednu sezonu, ač to brutálně leze do peněz. Hlavně pro rodiny s dětmi.
Jenže oni budou trvat na nosošťourech - uvidíme, co se bude dít.
Hledat teď práci asi není nejideálnější, asi se snaž vyhnout malým firmám a korporátům a hledat něco uprostřed. Nebo přežít doma do jara. Malé firmy jsou celý potentočkovaný z možnosti dalšího lockdownu a korporáty jsou korporáty.
K tomu, cos psal - já jsem hudbu taky potřebovala a ne zrovna meditační, metal mě sice moc nebere, ale podobně našláplé kousky jsou i v jiných hudebních stylech, taky jsem potřebovala výrazné rytmy, energii, rychlost a spád, v bojových fázích.
Zábavu potřebuje každý.
Stejně mám pocit, že na mladých ta zátěž a zodpovědnost až tak není - popravdě, myslím si, že už jsou tak zpracovaní demoralizovanou dobou, že nemají šanci.
Nedávno jsem viděla u Eli Staníkové zajímavý channeling, je to jedno z nových videí, jmenuje se to nějak "Kdo půjde kam", tak 2-4 dny staré. Tam říkají, že lidi, kteří tohle mají na starosti se rodili cca 1960 - 1990, že je to X milionů duší - to znamená, že nejmladším už je taky 30. A ti ještě mladší asi budou mít jiné úkoly - pokud nám to vyjde, jakože jsem optimista, budou se muset v dospělém životě přeprogramovat.
To video mě vůbec zaujalo - říkají, že ta banda, co nás tu uzurpovala díky nějakým super technologiím, je skupina nějakých vesmírných zločinců, oni jim říkají piráti a že jich bylo do dvaceti a že je GF dlouho nemohla zaměřit a proto byli tak nesundatelní.
To jsem přesně zažila - furt otravovali ti stejní, víc jak 20 jich být nemohlo a dlouhodobě a GF se je díky všelijakým situacím snažila zaměřit a vždycky, když se jim to povedlo, tak ti kriminálníci začali šílet a panikařit.
Opravdu to asi bylo o tom, že nešli chytit, nedali se zaměřit.
Ale dneska už je zaměřený mají.
Snad bude časem lépe.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Synchronizacia
(Tomáš, 10. 8. 2021 11:51)Je to dnes moc těžké pro rodiny s dětma ,které mají třeba hypotéku a nemohou si dovolit odejít z práce musí se nechat špejlovat či očkovat. Včera v čechách zavřeli na 3týdny celou fabriku kvůli třem nakaženým poslala hygiena kolem sto lidí z montážní haly do karanteny , nedivím se zaměstnavatelům že budou na lidi tlačit ,aby se očkovali.. Já osobně moc práci nehledám jsem zajištěný, asi karma v mnoha životech jsem byl šamanem a mám jiný úkol... Musíme si něco důležité uvědomit , celé území ČSR je branou vzestupu celé planety a lidstva. Praha je prahem přechodu proto je židovská a kabala se snaží zastavovat vzestup jako žába na prameni a bránu přeprogramovat do temnoty. Pražská kotlina vznikla dopadem asteroidu z vyšší úrovně existence a jeho vysoké vibrace tvoří bránu. My co jsme se narodili na území ČSR jsme z 90% Atlantané a již jsme žili v 5d, máme Zemi pomoci s přechodem a vybudovat novou Atlantidu. Jak se budou reality prolínat začnou se objevovat stavby atlantanů co se udrželi v 5d realitě po zkáze atlantidy a propadu do 3d(Silva uvádí velkou pyramidu uprostřed Sahari) ,tenkrát nám nikdo nepomohl naopak upravili naši DNA abychom nebyli nebezpeční sobě a hlavně jim. Nedívejme se na obyvatele 5d jako na bohy ,kteří jsou neomylní a chtějí nám jen dobře. Indiáni je vůbec neřeší říkají jim Verakoča a jsou jako my dobří i špatní , my používáme k dopravě auta oni létají v talířích, Indiáni se obrací k bytostem světla Istrílias (hvězdy) či Apu z 8D a víš tam už jsou čistě božské světy a podstata těchto bytostí je čistě světelná plasmatická. Pokud se dívám na Arkturianskou technologii ,jejich udělátko je to primitivní řešení v rámci 5d a částečně 6d kam nakukují. A jak léčí očkované indiánští šamani ,otevřou bránu do božských světů a poprosí bytosti světla o pomoc, ti pošlou božskou energii zdroje a je hotovo. To je hodně odlišný přístup že? Bytosti světla říkají že nám mohou snadno pomoci ,ale nechtějí nám brát naše vítězství ,že nás to velice posílí a posune vzhůru. Nespoléhejme se tedy na pomoc GF oni mají vlastní agendu a vlastní představy co s lidstvem typu o nás bez nás.. Jsme sami velice silní potřebujem pracovat na silových místech ,probouzet je spolu s duchy předků a začít si rozpomínat na to že jsme Atlantané a jaký byl život v 5d pak se opravdu probudíme. Tak se sdružujme a snažme se i mladé získat to oni budou budovat novou civilizaci spolu s námi..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Synchronizacia
(Anča, 10. 8. 2021 14:26)
Ale jo, samozřejmě, že mlaďoši budou utvářet budoucnost, já je nijak nevylučuju, ale věřím tomu údaji, co byl řečen v tom channelingu – že dobrovolníci pro tuto věc se rodili 1960 – 1990. Zažili jsme ještě relativně kvalitní vzdělání, máme ještě jakž takž přehled o historii našeho národa, máme v sobě i nějaké vlastenectví, zažili jsme svět bez internetu, doby rozvíjení novodobé spirituality, znali jsme soukromí, vyrostli jsme bez sdílení své osobnosti na sociálních sítích a všudypřítomného porna, neznali jsme kybernásilí…
Dnešní mlaďoši už vyrostli s mobily, internetem, všudypřítomným násilím, v morálně podemleté době a bez možnosti se doopravdy vzdělávat, bez výrazné kultury, byť subkulturní. Na VŠ humanitního typu prý není nic neobvyklého, že jen 2 lidi z 20ti vědí, co to je Mnichovská dohoda.
Ač to jejich vina není, tak jsou osobnostně nedovyvinutí, nic nevydrží, nevěří si, tápou v temné psychice, nemají národní povědomí a jsou nevzdělaní. Tak je chtěli temní – aby byli bezmocní otroci.
Oni určitě velice rádi přejdou k něčemu, co má smysl.
A budou rádi, že jejich děti už nezažijí tak divný vývoj.
Ta doba se naplní – já vidím jako cíl, aby GF přistála oficiálně na zemi a začali jsme s nimi otevřeně komunikovat, na civilizační úrovni a s jejich pomocí začali měnit kurz k léčení planety, což by mělo obnášet okamžité přijetí volné energie a rozvíjení celého lidského spiritu.
Přijmout duchovnost, spiritualitu, mystiku, rozvíjet vědy, od základu překopat chod společnosti.
Separovat tuto záležitost od mimozemšťanů dost dobře nejde – kdyby se nás nezastali, tak nemáme žádnou duchovní revoluci. Jen díky jejich iniciativě se vůbec něco děje.
Je pravda, že jde vždy především o spirit a duchovnost jako takovou, jenže bez nich by nás to ani nenapadlo. Sežrala by nás banda vesmírných pirátů, kdyby se nás nezastali a neangažovali se tu. A já jsem na misi a vlastně jsem taky z mimozemců dle všeho, v inkarnaci.
Když nedokážeme přijmout 5D, jak nám může pomoci 8D? Potom to světlo může zářit jak chce, ale když se duše neotevře, protože toho není schopná, tak to nepomůže.
Abychom byli schopní se s alieny vůbec bavit, musíme dimenzionálně vystoupat blíže k 5D, než tam přejdeme úplně.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Synchronizacia
(Tomáš, 10. 8. 2021 21:03)
Ty těm mladým teda dáváš , problém je že oni v tom vyrostli a považují to za normální, jen my to vidíme s odstupu času a chápeme že je to masivní vymývání mozků a vytváření závislostí na komunikačních technologiích. Celkově klesá i měřená inteligence mladých lidí ,učitelé to buhužel až tak neovlivní když mladí na to prostě nemají. Ty jedy v přírodě a co na nás sypou snad už 15let se projevuje na nervové soustavě ta je na to nejcitlivější tak je to samej hyperaktivní, za mě jsme jim říkali blbové a chodili do zvláštní školy a dnes je toho tolik že je to normální. Nás vedli k vědě a poznání ,všichni jsme chtěli být kosmonauti a věřili jsme v lidstvo a pokrok. Dnes mají jiný žebříček hodnot , chtějí být herci ,politiky fotbalisti a mít vilus bazénem , spoustu peněz, místo poznání chtějí zábavu. Z mého pohledu někteří dospějí a pochopí v čem žijí , budou chtít také změnu.
Tvá víra v to že za naším vzestupem stojí mimozemštané mě udivuje.. Je to přání naší Země a měli bychom jí naslouchat a propojit se s ní pak společně snáze vzestoupíme. No a mimozemštané vidí že k tomu dojde at chtějí ,nebo ne a tak nás budou muset řešit , ale zase hlavně svoje zájmy GF nám přidělila Plejádany a Arkturiany , ale pak jsou tady další rasy z vyšších světů nad GF, ti mají své rady a vidí věci zase jinak jako třeba rasa Ebe z 12d naši spolutvůrci , kteří se nám snaží také pomáhat hlavně se zamořením jedy a neutralizací Slunečních záblesků a stabilizací slunce v rámci jejich aliance vyšších ras co ovládají solární inženýrství. No a řada ostatních mimozemštanů co sem lítaj jsou spíše takoví zvědaví čumilové co chtějí vidět zázrak přerodu naší Země a nechtějí pomáhat lidstvu, zasahovat a přebírat spoluodpovědnost za případné škody, pak by došlo ke karmickému svázání s naší rasou z toho mají strach - tak že čumilové!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Synchronizacia
(Anča, 10. 8. 2021 21:31)
Já velice souhlasím s tvým vyjádřením, že spirit Země je velice důležitý. Ovšem i tato duše planety přijala mimozemšťany z Galaktické federace s vděkem a má radost, že tu jsou, protože oni jednají v jejím zájmu. Máš pravdu, že je třeba prohloubit vztah se Zemí. Ale zároveň pochopit mimozemšťany.
Velice vyvyšuješ jakéhosi EBE s 12 Dimenzemi a nevěříš GF s 5 ti dimenzemi. Já vím, že jsi sem dával odkaz, kdyžtak ho dej znovu prosím.
Já viděla, že jménem Galaktické federace se představovala i skupina podvodnických annunaků, která cestovala v čase a snažila se přeskakovat vývoj podvody. Inflitrovali se do Galaktické federace před několika tisíci lety skokem v čase přes několik desítek tisíc let. Tato skupina se věrohodně infiltrovala mezi mimozemšťany z GF a v tomto procesu, který se tu děl v posledních třeba 15ti letech, se velice aktivně projevovali a kontaktovali média. V průběhu dimenzionální války se zjistilo, že jsou nepřátelští a došlo k jejich eliminaci.
A tím vzniklo spousta zmatků a to i v rámci našich hvězdných vztahů, třeba s těmi mimozemšťany z Plejád, protože mezi ně se dostala infiltrace poměrně vysoko.
Byli to zákeřní, nevypočitatelní a super prolhaní hazardéři - chtěli se jen a jen udržet v našem čase.
A to je jen jeden problém a nepřátelská skupina.
re: pro Hanu
(Anča, 10. 8. 2021 22:50)
Nechci to kategoricky dělit, že je to jen 30+ klub, ale doopravdy to není náhoda. Jak jsem vnímala, tak dimenzionální válka naplno propukla 2014. Tou dobou mi bylo přes třicet a míra krutosti všech těch příběhů, infliltrací, bezmoci, příběhy šílené paranoi atp., kruté energetické útoky ... atd., chci tím říct, že to byla skutečně válka - nevybrala bych to, kdyby mi nebylo přes třicet.
A je i důležité, aby v tomto období, které je skutečně velice stěžejní, byla hlavní skupina průkopníků v použitelném věku pro formování společnosti - takhle to vychází 30 - 60, což je ideální.
Samozřejmě, že existuje mnoho dalších velice vyspělých spiritů ve všech věkových kategoriích. Mladší byste nezvládli tuhle válku v prvních psycho liniích, protože mladý člověk je zranitelný a nezkušený. A starší lidi zažili extrémně strašidelnou dobu v exopolitice, doby totalit a radši si autocenzurou zakázali aktivně vystupovat.
Mladí, co téhle věci fandí, jsou samozřejmě budoucnost - a mají před sebou mnoho práce.
Jinak popis srovnání dětství a vývoje těch generací myslím docela vážně, ač to může vypadat přehnaně, tak skutečně tlak na debilizaci společnosti je extrémní a ač je mezi mladými spousta inteligentních a vnímavých, tak jsem přesvědčená, že minimálně hranice vnímání soukromí je jinde. A stejně tak používání paměti. Protože je rozdíl se na ni vykašlat až v dospělosti, nebo od 5ti let.
Stačí změnit jednu věc - internet - a zkušenosti generací se přeruší.
Už od narození.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Synchronizacia
(Anča, 11. 8. 2021 8:54)
Ale jo, vždyť já nemám nic proti vyšším silám jako takovým. Ale mimozemšťani realita jsou a vidět je jako neschopné, zákeřné, nebo nebezpečné, odignorovat je a vrhnout se na vyšší světy, s tím, že všichni mimozemšťani jsou jen banda zvrhlíků, který mají nečisté záměry, to mi připadá extrémně pitomé.
Obývají světy 5D, schopní přejít do nižších frekvencí - je to jako jít z nebe do pekla.
Já je znám a od nás se až tak neliší, jenom jsou mnohem chytřejší, hezčí, láskyplnější, moudřejší a mají technologie a znalosti, o kterých si můžeme nechat zdát. Když řádí temnota, tak se dostane všude. Byli v šoku, kam až se dostaly infiltrace, jak blízko u nich jsou - dokonce s těmi infiltracemi naplánovali tuhle misi, takže když zjistili, kde je pravda, v nějakých dobách to bylo extrémně strašidelné a díky podrazům infiltrovaných nepřátel jsme byli kousíček od porážky a rozpadu ducha.
Je to složité na vysvětlování, stejně kdo to nezažil, tak tomu věřit nebude.
Razím teorii, že vynechat jakoukoliv dimenzi bez vnitřního přijetí a vrhat se na vyšší je hloupost.
Jestli je 5D obývaná mimozemskými společnostmi, asi těžko je můžeme odignorovat a směle jít do vyšší dimenze, kde už problémy nejsou.
Takhle vznikli klasičtí ilumináti - že se neusadili v 6D a cpali se do 7D, tam spadli.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Synchronizacia
(Hana, 10. 8. 2021 22:00)Som ročník 1998, mam 23 a stretla som samu seba v druhom fyzickom tele :)) pekne to s človekom zamáva :) od detstva sa cítim na 100+ rokov :D čas už nevnímam, v podstate ani fyzický vek...moja super kamoška má 50...pracujem s vlastným vedomím 24/7, okolité udalosti sa ma nijako nedotykaju :) nepodceňujte mladých ;))
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Synchronizacia
(Ivan, 10. 8. 2021 22:00)
Zdravim,
skuste prist do beznej 5 clennej rodiny, kde obaja rodicia makaju v montovni za pasom, maju na krku hypoteku a 3 male deti.
Bohuzial! ludia co vykonavaju najhorsiu pracu a su najviac zadlzeni drzia tento system este ako-tak pri zivote.
Oni zivia armadu - uradnikov, managerov, dochodcov, social. a zdrav. poistenia !
Chodte do takej rodiny a povedzte im ze ich potrebujete aby posilovali dracie energie...., alebo ze nech sa poradia s mimozemstanmi ?!?!
Tychto ludi neprebudi nic - iba kvantovy skok !
Viem, ze ideme do finale - ako sa blizi jesen a pridu dalsie restrikcie - vela odvaznych ludi, s prichadzajucou jesenou, uz straca trpezlivost a podliehaju strachu.
Nie som za urovni Silvie, no doverujem jej, viem! ze je vedma. Ma pravdu: 2022-23 sa bude oddelovat zrno od pliev, ale su miliony
ludi, ktorych system uplne ovladol a oni nevidia nic ine, preto:
vas ziadam, aby ste zacali otvarat vedomie jednotlivcov a naroda !
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Synchronizacia
(Káně , 10. 8. 2021 22:01)
Ahoj tak něco k mladší generaci. Mě je 36 mám 3 kluky, jsem v pozici samoživitelky. Od září jsem zvědavá, co nás čeká.
Pohybuji se dost mezi lidmi. A mám v okolí i pár náctiletých a mladších. Těch "rozumnějších" je míň, ale existují.
Ségra na jihučech spoluzaložila komunitní školu. Já bych to finančně neutáhla, ale moc by se mi líbilo, kdyby moje děti mohly navštěvovat podobnou školu. S tou klasickou se nějak nemůžu srovnat. Proč se soustředit na to, co dítěti nejde?
Když si vezmu, že jsem skončila školu s maturitou. Jediné co jsem si doopravdy odnesla bylo, že jsem se při suplované hodině dozvěděla jak správně uvařit rýži. Pak něco málo na PC a pro mě důležitá informace, že žal umí plavat. Tak se díky tomu ze mě po rozvodu nestal alkoholik.
Děti se snažim, co to jde vytahnout ven, ale je to kolikrat hodně velký souboj s notebookem.
Jsem ráda, že existuje tahle skupina. Včera jsem si udělala radost a koupila jsem si hned dva andílky.
Jak to jde bubnuju na různých místech v přírodě zatím sama. Co se ovšem mění, už nejsem s tím bubnem tak plachá. A minulý víkend se o buben zajímalo hodně lidí. Půjčovala jsem ho a bylo zajímavé sledovat, jak se jim rozzářil obličej a měli ohromnou radost, že si to mohli zkusit.
A jak jsem si plánovala, že si zabubnuju 8.8. nevyšlo to. Půl dne jsem strávila na brigádě a pak jsem byla na dětském hřišti. Ale díky výletu jsem zjistila, že ne úplně daleko od domova stojí týpý. Ono je tam už hodně dlouho, jen to není tak dlouho, co mám buben.
Takže lidičky jsem ráda, že existujete. Že se čím dál tím víc lidí probouzí, z toho mám velikou radost.
A pro mě po x letech jsem zahlédla malé žabičky, když jsem se projížděla na bruslích. Z nich jsem měla velikou radost.
Už od svých cca 10 let chodím navštěvovat do lesa jeden strom, v lese jsem vůbec byla odmalička jako doma, když se nad tím zamýšlím. No a Káně vzniklo, že pokáždé když ho slyším. Nějak mě to vevnitř nadnese, ale nevím, co si z toho mám vzít. Jako kdybych měla nějakou clonu a ne a ne si vzpomenout, jako by to bylo něco, co bylo hodně dávno.
Mám teď v plánu hledat pro mě silová místa v okolí, takové ty zapomenuté a třeba i pro lecckoho nezajímavé. Tam mě to teď táhne.
Krásné dny přeji všem.
V mém okolí se mi lidé zdají víc otevřenější a empatičtější. To mi dřív nepřišlo. Měním se já? Nebo to tak máte taky?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Synchronizacia
(Tomáš, 10. 8. 2021 23:04)Země je vícedimenzionální, existuje i ve vyšších dimenzích nad 5d , její duše je na mnohem vyšší úrovni než si kdo myslí a rozhodla se zrušit existenci v 3d kde trpí , měli jsme dost času na svůj vývoj ,ale nedokázali jsme to snad to dokážeme ted společně se Zemí. Chápu Tě že preferuješ GF ,když s nimi komunikuješ i když připouštíš že se mezi ně infiltrovala temnota, ale možná už své problémy vyřešili a opravdu nám a Zemi pomáhají z čisté lásky. Já mám zkušenosti s bytostmi světla z vyšších božských světů kde není temnota-zlo, pracoval jsem v rámci indiánské tradice. Jsou to bytosti lásky a musíte k nim jít v meditaci čistí plni lásky se záměrem pomoci ostatním , Zemi. Je dobré se postít provést čisticí meditace skrze Zemi , a pak se o to pokusit , není to vůbec snadné musíte to procítit a vroucně jsi přát kontakt, pokud přijdou pocítíte to i na svém těle třes pláč.. pak přichází radost silné toky energií a společná práce. Vzpomínám jak jsme pracovali na oběžné dráze Země jak energie zlaté světlo z jejich světa tekla přes naše těla a obalovala zvolna se otáčející Zemi do zlaté léčivé mlhy. Je třeba to zažít pak pochopíte a budete se dívat na běžné mimozemštany a jejich pomoc trochu jinak , ale určitě každá pomoc je důležitá.. Já už to pak nemohl dělat bylo to pro mě psychicky a emočně hodně náročné a i energeticky ,tak pomáhám aspon tady s tím generátorem...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Synchronizacia
(Tomáš, 10. 8. 2021 23:40)Děláš to dobře, každý vrchol kopce je silovým místem a i studánky, pokud máš v okolí křemenné skály tak úplně supr ten vede nejlépe zemskou energii. Také různá keltská hradiště a obřadní kopce kde keltové pracovali se dají poznat asi 10m pod vrcholem je kopec upraven do terasy ,kde se odehrávali slavnosti až do rána a pilo se spousta piva.. Strážní duchové drujdů tam jsou a čekají. Já si vyrobil velký buben tak je půjdu potěšit i když mě to moc nejde..
Re: Re: Re: Synchronizacia
(Alena, 11. 8. 2021 12:14)