DĚKUJI VŠEM ZA TYTO 3 DNY MEDITACÍ
DĚKUJI VÁM VŠEM ZA TYTO 3 DNY MEDITACÍ, JISTĚ TO PRO MNOHÉ BYLO NÁROČNÉ. CÍTÍM VŠAK VELKÉ MNOŽSTVÍ POZITIVNÍ ENERGIE, COŽ BYL ZŘEJMĚ TAKÉ ÚČEL NAŠÍ PRÁCE. BĚHEM POSLEDNÍ MEDITACE JSEM VIDĚLA HUSTÉ ZLATÉ SVĚTLO ZALÉVAJÍCÍ NAŠÍ PLANETU A SPOJUJÍCÍ NÁS S ENERGIÍ GALAXIE ZLATÉ RŮŽE VE VESMÍRU 5D.
CO SE TÝČE VÝSLEDKŮ TÉTO SYNCHRONIZACE, UŽ Z POUHÉHO FAKTU, ŽE TRVALA CELÉ 3 DNY JE JASNÉ, ŽE I ENERGIE SE BUDE USAZOVAT VELMI DLOUHO. POČKÁM, NEŽ TO VŠECHNO DOBĚHNE A UDĚLÁM SHRNUTÍ.
MÁM POCIT, ŽE TÍMTO JSME DOKONČILI VELMI DŮLEŽITÝ PŮL ROK INTENZIVNÍ DUCHOVNÍ PRÁCE. UŽ VČERA MI BYLO SDĚLENO, ŽE DALŠÍ SYNCHRONIZACE BUDE AŽ 12.12., COŽ JE CCA ZA DVA A PŮL MĚSÍCE.
KDYBYCH MĚLA SHRNOUT CELÝ TENTO PŮL ROK, TAK BYCH ŘEKLA, ŽE VĚTŠINA Z NÁS PROŠLA URČITOU PROMĚNOU ENERGIE, MYŠLENEK A NÁZORŮ. MOŽNÁ SE V ŽIVOTECH NĚKTERÝCH UDÁLY I VĚTŠÍ ZMĚNY.
PO TOM VŠEM, CO JSME ZAŽILI, KDY JSME NA JAŘE BOJOVALI S KABALOU, PAK ZACHRAŇOVALI DUŠE DĚTÍ, PAK VYROVNÁVALI SRPNOVÉ ENERGIE ATD ATD. SE ČÍM DÁL TÍM VÍC UTVRZUJI VE FAKTU, ŽE ÚKOLEM SVĚTELNÝCH PRACOVNÍKŮ NENÍ BOJOVAT S TOUTO CIVILIZACÍ NEBO SE JI JAKÝMKOLI ZPŮSOBEM SNAŽIT ZMĚNIT. NAŠÍM ÚKOLEM JE VYTVOŘIT PARALELNÍ ZPŮSOB ŽIVOTA PLNÝ LÁSKY A POZITIVNÍ ENERGIE.
TATO CIVILIZACE SE HROUTÍ A MYSLÍM, ŽE TATO NOVÁ SKUPINA, POZDĚJI SPOLEČNOST NEBO SNAD I JENOM JEDINEC, KTERÝ JE OCHOTNÝ NEZIŠTNĚ POMÁHAT OSTATNÍM, BUDE VELMI BRZY DŮLEŽITOU ZÁCHRANNOU SÍTÍ PRO TY, KTERÝM SE JEJICH UMĚLÁ CIVILIZACE ZAČNE RYCHLE A NEODVRATNĚ HROUTIT AŤ UŽ Z POLITICKÝCH NEBO KATASTROFICKÝCH DŮVODŮ.
MY TVOŘÍME NOVÝ SVĚT, NEJDŘÍVE V SOBĚ JAKO JEDINEC A POZDĚJI JAKO SKUPINA, KTERÁ VIBRUJE NA STEJNÉ VLNĚ. TÍM VYTVÁŘÍME ČTVRTÝ ROZMĚR, NOVÝ ČAS LÁSKY A SVĚTLA.
JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI VŠEM A PŘEJI DOBROU NOC.
SILVA
Komentáře
Přehled komentářů
No tak asi jsme se měli sejít ve společné práci od června do srpna 2021 a dál už to nemá smysl. Proti kabale se nebojovalo jen na jaře, ale celé předchozí roky, v srpnu se je podařilo konečně dokopat do němoty, protože v červnu/červenci 2021 se je podařilo konečně zaměřit, kde jsou.
Jo, ale samozřejmě, láska, láska, láska a to už je na mě moc. Až se bude společnost hroutit politicky, či katastroficky, tak nevím proč zrovna já bych měla někomu poskytovat lásku a nevím, proč zrovna mě by se to hroucení nemělo týkat.
No nic, mám jinou vizi.
Re:vlastna realita
(Andrea, 23. 9. 2021 10:18)
Ja citim a vidim ze kazdy jedinec si vytvara vlastnu realitu aj podla svojich zamerov si zije krasny alebo menej krasny zivot...poznam osobne ludi ktori si vytvorili taku realitu, ze si uvedomili ze su "tvorcovia svojej reality", ze vsade chodia bez rusok, obmedzenia nedodrzuju cestuju po svete, a nie su testovani ,ockovani, policajti proti nim nezakrocia, ruskovi ludia nezakrocia...a poznam aj ludi , ktori nedodrzuju opatrenia, vkuse sa hadaju, policajti ich zatykaju a podobn a samozrejme su ludia co vsetko dodrzuju ale stastni nie su...a a ni nebudu..
viem ze sa to takto uz deje a je na kazdom jednotlivcovi co chce zit.... takze ja to chapem tak aby si kazdy jednotlivec a aj potom skupina tvorila svoju krasnu realitu do ktorej vtiahnu casom aj tych co ziju teraz da sa povedat realitu NWO.
Re: Re:vlastna realita
(Anča, 23. 9. 2021 10:40)
Jasně, dá se to nahlížet mnoha způsoby. Já těmto vizím nevěřím, keců o lásce už jsem slyšela milion, nikdo nereflektuje, že si s náma hrajou nějaký chytráci za pomocí nepřiznaných technologií a potenciál budoucnosti vidím v racionalitě - skutečné, ne materialisticko - Drawinistické, v civilizační komunikaci s mimozemšťany, ve snaze racionálně a kriticky hodnotit, co se stalo a děje a ne se rozplývat v nějakých pocitech pseudolásky a bezvýhradně pomáhat kdejakýmu joudovi.
Hlavně, až se začne hroutit společnost, což tak trochu doufám, že to nenastane, tak zrovna lidičky, co se doma neprakticky dojímají u křišťálku, budou mít co dělat sami se sebou.
Nikdy jsem nebyla lásečková a tlaky na lásku a jakési mysteriozní iracionální povznesení do jakési 5D reality v lásce vidím jako výsměch tomu, co se reálně dělo.
A nechci se už hádat.
Re: Re: Re:vlastna realita
(Eva, 23. 9. 2021 11:06)Já to chápu, je třeba to vidět až úplně z toho širokánského nadhledu. Dávala jsem tam odkaz na to video, že tato planeta je jen okrajovou v boční části vesmíru, že to tady prostě zabrali nějací grázli, jako zdroj energie asi jen pro papání. Dřív to byla hra, která už není hrou a je to drama. Tohle musí vzít na vědomí jiné civilizace, které tohle nechápou ani to nevědí, že tady je potřeba nějak zasáhnout. Tohle jsou těžký věci... Vím, že ty to víš, a tak máš svoje nadvnímání a mně je to jasný.
Re: Re: Re: Re:vlastna realita
(Anča, 23. 9. 2021 11:24)
Díky Evi, ono je to taky o tom, že jsem vůbec z nějaké warriorské bandy. Mí alieni jsou z Orionu, Síria a Lyry, nebo kříženci z těchto kruhů Galaxie a měli jsme prostě zabijáckou práci. S Plejáďany, nebo jinými takovými pravdoláskaři jsem moc nespolupracovala. Asi jsem extrémní typ. Proto bych si taky nemohla dovolit kohokoliv kamkoliv vést, protože moje zuřivá ideologie by asi mnohé navedla rovnou do hrobu :-) To, co funguje mě, nemůže fungovat každému.
Pokud to všichni ti zahlcení láskou jen nepředstírají a nejsou to čistě jen sladké sektářské lži, určitě dostanou příležitost svoji lásku aplikovat na společnost. Ale obávám se, že kdyby se společnost hroutila, tak bez ohledu na ideály nejlépe dopadnou fyzicky schopní a pragmatici, tak jako vždy.
Hlavně považuju za nesmysl čekat nějaký dimenzionální zázračný výtah do nebe. Jsem přesvědčená, že s celou věcí ve skutečnosti hýbne odhalení exopolitických reálií a následný proces oddebilizování a konec aplikace prolhaných pokryteckých tezí na chod společnosti. Dokud se něco prokazatelného nestane, jsou všechno co děláme, jen a jen sféry potenciálních možností bez reálných dopadů.
Re: Re: Re: Re: Re:vlastna realita
(Tanus, 23. 9. 2021 14:04)
Anči, trošku mi tvůj postoj připomíná pohled válečného veterána, a z toho co jsi popisovala, máš na něj plné právo. Zažila jsi věci, které tě ovlivňují, a nikdo, kdo je nezažil to nedokáže pochopit a neměl by to ani soudit.
Možná tvoje cesta vedla sem na tyto stránky proto, aby jsi viděla, že na to nejsi sama, ale že společnými silami se toho dá spoustu změnit. A tato zkušenost by ti možná mohla pomoct se trochu uvolnit, protože to napětí co v sobě pravděpodobně máš, tě bude ovládat a nedovolí ti prožít spokojený život. Nechci ti dávat rady co máš dělat, je to jen na tobě jak tvá cesta bude pokračovat.. myslím si totiž, že i tvé príspěvky jsou obohacením této komunity, dokážeš rozproudit diskuzi na různá témata, a i to je potřebné, protože je tu spousta lidí, kteří mají různé názory, jen nemusí mít odvahu jít s nimi "ven" .. a těm možná tvůj "bojovný" duch ukáže, že se nemají bát se projevit. Možná toto by mohla být jedna cesta ... ukázat ostatním, že je důležité se dokázat za sebe postavit...a to budeme asi ješte potřebovat.
Re: Re: Re: Re: Re: Re:vlastna realita
(Anča, 23. 9. 2021 14:35)
Jojo, s tím souhlasím - ve skutečné diskuzi vidím potenciál, právě aby lidi dokázali říct, co si skutečně myslí a jak to vidí, než aby opakovali jak papoušci, co se říká, co se očekává, co se říká, aby to bylo "moudré". Lásku tu věřím Anael, to je takový typ. I duchovní sféry jsou zapráskané stereotypními tvrzeními, během toho masakru, co se děl, jsem viděla, že ty pravdoláskařské teze jsou umělé a že jsou dokonce vyvinuty jako zbraň proti nám, abychom se v této finální válce rozplácli, protože bychom si mysleli, že děláme hřích, když bojujeme a jsme ochotní zabíjet na duchovní rovině. Je velice důležité cítit pravdivé pocity a umět je pravdivě pojmenovat.
Taky mám zážitky s universální láskou, vím, co to je jí cítit, pak se člověk nehněvá a je mu všeho líto, jakékoliv křivdičky na jiných … ale nikdy to u mě není trvalý stav a naopak se do toho rvát znamená stát se labilní.
A jo, já se z toho válečného veterána zvedám, GF mě z toho léčí a řeší to se mnou, měla jsem reálná traumata a byla úplně vyšinutá, pracuju na tom, už jsem některé velice podivné pocity odstranila … průběžně se z toho dostávám.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:vlastna realita
(Tanus, 23. 9. 2021 16:51)
Přesně tak, vidíme to i kolem sebe, kdy ve jménu lásky s námi chtějí manipulovat. Proto souhlasím, že musíme být k sobě pravdivý, aby jsme dokázali tu manipulaci rozpoznat. Někdo 'slyší' na pocit viny, někoho ovládají přes strach..a je mnoho různých způsobů, že si toho ani nemusíme všimnout. Považujeme je za běžné, přirozené..protože jsme s nimi vyrůstali.
Držím palce s rekonvalescencí, silu na to máš..odhodlání taky..takže vše je na dobré cestě :)
Re: Re: Re: Re: Re: Re:vlastna realita
(Flowquant , 24. 9. 2021 9:11)Krásně a výstižně napsáno, děkuji. Něco podobného jsem před lety potřeboval slyšet, jen jsem to tehdy nevěděl
Re: Re:vlastna realita
(Tomáš, 26. 9. 2021 10:08)Co říká Andrea souhlasím každý člověk si může upravovat silou své duše svou realitu jak potřebuje , ale jen v určitých mantinelech , kolektivní vědomí je silnější a stejně ho semele.. Je to jen o množství energie čemu věří tech 7miliard lidí to je a oni mají média jen tak uřídí svět. Budhisté to říkají krásně ,každý člověk má karmu osud a určité věci ho v životě potkají , ale on je může prožít sedmi způsoby od nejhoršího až po nejlepší a tak se ukazuje zda ve zkouškách obstál.. Nyní se nic nekontroluje nechávají lidi žít ono to u nás přijde po volbách a ve světě tak v zimě až vypustí další mutaci.. Navíc ted je jiná zábava ekonomická krize , stále potřebují lidi dusit a strašit..
Re: co vy na to?
(Anča, 25. 9. 2021 19:45)
Tak docela intuitivně - žádný takový divný potvory infiltrované do lidské společnosti nechci.
Ať si jde mrkat jinam. To jsou buď geneticky upravení, aby v nich mohly být plazí bytosti a nebo drží falešnou podobu lidské bytosti.
Už to, jak jsou tam ty ženský jen na okrasu a hlavní je ten suchopárný studený divný patron bez humoru, odráží misogynní plazí společnosti.
Reptiliáni mají duši, ale bezemoční, oni nemají emoce a soucit. Jejich pravá podoba je plazí zjev. Pokud jsou tihle reptiliáni, ať na sebe vezmou svoji podobu a odletí a nebo, ať se jednou nechají vyšetřit psycho scanem mimozemské výroby. Až přistanou alieni GF.
Pokud nesplní atributy "lidská bytost", kam patří i základní emoční výbava, tak je v lidské společnosti nechci.
Copak se dá něčemu takovému věřit?
To máme nechat mezi námi pobíhat prapodivné ženské, co mrkají hadím stylem?
Re: co vy na to?
(Ivan, 25. 9. 2021 20:12)... https://aluska.org/kdo-byla-zana-zhanna-z-hnuti-allatra-predtim-nez-ziskala-hadi-oci/?fbclid=IwAR3AhsIZH29u4PrY37P1Qu-DJpY6PGoRgJEQJ9WHF2wPJK8Ph8yIQ6jNSIQ
prosba o radu
(ludmila, 25. 9. 2021 13:41)Přeji všem krásný den. A děkuji za obohacující diskuze, které pozorně pročítám.GP se mi podařilo sestavit teprve nedávno, a všimla jsem si, že střed se mi točí doleva. Má někdo z technicky zdatných zkušenost, jestli je rozdíl v energiích podle směru otáčení, a jaký? Děkuji za případné poznatky. Přeji všem vysoké vibrace, Ludmila.
pesimista - dobre informovany optimista
(zuzana, 25. 9. 2021 1:18)
zda sa, ze pan anca, pan vk a pan carsten to vidia zhodne : -)
dnes v noci som si precitala, co nove tito traja pani v svojich uvahach na aktualne dianie poslednych dni prinasaju.
moj stary orec vzdy vravel, ze len blazon zije v nevedomosti, a ze pesimista je dobre informovany optimista :-)
...... prezil vo vybornej nalade cele 20 storocie.
Re: pesimista - dobre informovany optimista
(Anča, 25. 9. 2021 8:30)
Ale já nejsem pesimista, já nevím, kdo to tady vytáhl.
Jen vidím budoucnost v tom, že se zkontaktujeme s alieny a ne že se změníme v masu debilních lásečkových infantilů, který zázračně zdebilněnli při dimenzionálním výstupu.
VK musí mít nějaké spojky do toho jejich plazího dráček obludária. To pak zní pesimisticky, já jsem bytostný optimista.
Re: Re: pesimista - dobre informovany optimista
(zuzana, 25. 9. 2021 9:26)
Anci to bol velky kompliment.
pan anca pan vk carsten prinasaju apelativnost,
ktora neni libiva, je narusitelska.
nehraju hitparadu oblubenosti.
prave naopak, su vedome odporni ku vsetkym milym, laskou sa naplnajucim a radujucim idealistom.
tym, ktorym hrozi, ze sa brzy stanu potravou.
jung vravel, ze vsetky rozpravkove modely predstavuju archetyty ludskeho spravania sa.
pribeh o malej morskej panne ukazuje archetyp bytosti nesmrtelnej, nadpozemskych schopnosti ,
ktora sa z lasky a kvoli laske (k nehodnemu pozemstanovi, ktori si to ani nevazi ani nezasluzi)
vzdava vsetkeho, aj vlastneho zivota,
rozplyva sa na morsku penu, ingredienciu lasky-zachranuje princa pred smrtou roztriestenim sa na utesoch.
pisem to preto - ze aj tu je archetyp anca - carodejnica, ktora je odporna,
neveri na lasku, upozornuje, ze to zle skonci a dokonca si pyta hlas morskej panny
aby laskou opojenu bytost zachranila pred jej koncom.
v kazdom pribehu vzdy vystupuje neprijemny, hrozostrasny carodej, merlin, ktory sa snazi obzvlast odporne zastavit svojich chranencov zaslepenych laskou pred posetilym strkanim hlavy do opratky.
takto vidim vasu dolezitu ulohu ja a drzim palce pri vasej zivotne dolezitej misii
Re: Re: Re: pesimista - dobre informovany optimista
(Anča, 25. 9. 2021 11:01)
To jsem skutečně ráda, že ta narušitelská činnost, kterou vyvíjím, není vnímána jen negativně. Děkuji :-)
Myslím si, že je zbytečné se zavírat do škatulek "bezpodmínenčá láska" a šíleného idealismu. Zbytečně to diskredituje celé "hnutí", nebo jak to říct. Jakmile budeme chtít být pouze láskyplní, odignorujeme veškerou vědecko-technickou část věci a ta vůbec není zanedbatelná.
A hlavně, přijde mi paradoxní, že cestou čisté lásky chtějí jít lidi, kteří tedy věří v poměrně až katastrofické vidění budoucnosti, což jsou informace, které pochází z různých zdrojů, přičemž některé jsou od Aštara a přitom jim vlastně mimozemšťani nic moc neříkají.
A jsou vesměs internetová komunita, která se nezná navzájem a stěží je schopna začít pomáhat svou bezpodmínenčou láskou, když při hroucení společnosti asi by teda nebyl ten internet...
Takové nedomyšlenosti mi zvedají tep :-)
"husté zlaté světlo" - Anča
(ŠV, 24. 9. 2021 12:34)
Milá Aničko, tvé kontroverzní téma láska (reaguji na poslední větu z tvého odstavce).
Chápu o čem mluvíš, laciná slůvka na zmatení lehkověrných. Dá se zneužít téměř všechno a téměř každý. Sama jsi to přiznala.
Cítím, že potřebuješ především poléčit duši (vím jak duše bolí). A to nedokážeš bez lásky (mnoho lidí ti tady vyjadřuje sympatie, je to jejich láska, která tě podporuje). Nebo myslíš, že se to dá jednoduše vyřešit nějakou technologickou metodou (sondou do hlavy - co já vím)? To si myslím, že není žádoucí.
Stále se učíme. I ty se musíš učit, i při tvých zkušenostech, nebo možná právě pro to. Pokud ti nikdo nedokáže nebo nemůže účinně pomoci, zapoj intuici a napojení na Zdroj. Budeš-li se upřímně a důsledně ptát - odpovědi přijdou. Chce to trpělivost.
S mnohým co jsi tady uvedla souhlasím. I já si myslím, že třeba Aštar může být i potvora. Nikdy jsem se nezúčastňovala žádných hromadných meditací, protože jsem si byla vědoma, že tahle energie může být nějakou "potvorou" přesměrována pro její účely. Synchronizace mě přesvědčily o své smysluplnosti díky určitým ukazatelům (které jsou soukromé). Pokud vytvářím silný světelný (mimochodem láskyplný) vortex, který se propojí s ryzími inteligencemi (nebo prostě se Zdrojem), pak to má smysl a nikdo na něj nemá páku.
A pokud mi řekneš, že se pohybuji příliš ve světě idejí, tak ať chceš nebo nechceš, vesmír je svět primárně idejí.
Přeji ti vše dobré na tvé cestě za štěstím.
Hmm..
(Anča, 23. 9. 2021 8:08)