DĚKUJI VŠEM ZA TYTO 3 DNY MEDITACÍ
DĚKUJI VÁM VŠEM ZA TYTO 3 DNY MEDITACÍ, JISTĚ TO PRO MNOHÉ BYLO NÁROČNÉ. CÍTÍM VŠAK VELKÉ MNOŽSTVÍ POZITIVNÍ ENERGIE, COŽ BYL ZŘEJMĚ TAKÉ ÚČEL NAŠÍ PRÁCE. BĚHEM POSLEDNÍ MEDITACE JSEM VIDĚLA HUSTÉ ZLATÉ SVĚTLO ZALÉVAJÍCÍ NAŠÍ PLANETU A SPOJUJÍCÍ NÁS S ENERGIÍ GALAXIE ZLATÉ RŮŽE VE VESMÍRU 5D.
CO SE TÝČE VÝSLEDKŮ TÉTO SYNCHRONIZACE, UŽ Z POUHÉHO FAKTU, ŽE TRVALA CELÉ 3 DNY JE JASNÉ, ŽE I ENERGIE SE BUDE USAZOVAT VELMI DLOUHO. POČKÁM, NEŽ TO VŠECHNO DOBĚHNE A UDĚLÁM SHRNUTÍ.
MÁM POCIT, ŽE TÍMTO JSME DOKONČILI VELMI DŮLEŽITÝ PŮL ROK INTENZIVNÍ DUCHOVNÍ PRÁCE. UŽ VČERA MI BYLO SDĚLENO, ŽE DALŠÍ SYNCHRONIZACE BUDE AŽ 12.12., COŽ JE CCA ZA DVA A PŮL MĚSÍCE.
KDYBYCH MĚLA SHRNOUT CELÝ TENTO PŮL ROK, TAK BYCH ŘEKLA, ŽE VĚTŠINA Z NÁS PROŠLA URČITOU PROMĚNOU ENERGIE, MYŠLENEK A NÁZORŮ. MOŽNÁ SE V ŽIVOTECH NĚKTERÝCH UDÁLY I VĚTŠÍ ZMĚNY.
PO TOM VŠEM, CO JSME ZAŽILI, KDY JSME NA JAŘE BOJOVALI S KABALOU, PAK ZACHRAŇOVALI DUŠE DĚTÍ, PAK VYROVNÁVALI SRPNOVÉ ENERGIE ATD ATD. SE ČÍM DÁL TÍM VÍC UTVRZUJI VE FAKTU, ŽE ÚKOLEM SVĚTELNÝCH PRACOVNÍKŮ NENÍ BOJOVAT S TOUTO CIVILIZACÍ NEBO SE JI JAKÝMKOLI ZPŮSOBEM SNAŽIT ZMĚNIT. NAŠÍM ÚKOLEM JE VYTVOŘIT PARALELNÍ ZPŮSOB ŽIVOTA PLNÝ LÁSKY A POZITIVNÍ ENERGIE.
TATO CIVILIZACE SE HROUTÍ A MYSLÍM, ŽE TATO NOVÁ SKUPINA, POZDĚJI SPOLEČNOST NEBO SNAD I JENOM JEDINEC, KTERÝ JE OCHOTNÝ NEZIŠTNĚ POMÁHAT OSTATNÍM, BUDE VELMI BRZY DŮLEŽITOU ZÁCHRANNOU SÍTÍ PRO TY, KTERÝM SE JEJICH UMĚLÁ CIVILIZACE ZAČNE RYCHLE A NEODVRATNĚ HROUTIT AŤ UŽ Z POLITICKÝCH NEBO KATASTROFICKÝCH DŮVODŮ.
MY TVOŘÍME NOVÝ SVĚT, NEJDŘÍVE V SOBĚ JAKO JEDINEC A POZDĚJI JAKO SKUPINA, KTERÁ VIBRUJE NA STEJNÉ VLNĚ. TÍM VYTVÁŘÍME ČTVRTÝ ROZMĚR, NOVÝ ČAS LÁSKY A SVĚTLA.
JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI VŠEM A PŘEJI DOBROU NOC.
SILVA
Komentáře
Přehled komentářů
neviem v ktorej je to minute, lebo to ide nazivo, ale jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F a kozmickych technologiach
Antonín Baudyš: Astrologická predikce voleb 2021 - zkrácená verze
https://www.youtube.com/watch?v=SD93PqlytfI
Re: A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(zuzana, 27. 9. 2021 8:09)
A.Baudys hovori o tom od 1,17,40 do 1.24 teda poslednych 7 minut relacie, je to uzasne, ked o takychto veciach hovori otvorene kandidat do parlamentu.
krasny tyzden vsetkym
Re: Re: A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(Anča, 27. 9. 2021 12:03)
Díky za upřesnění toho času - poslechla jsem si to a stoprocentně s tím výrokem souhlasím. Je trochu na hlavu, že říká, "teď si asi myslíte, že jsem blázen", když řekne, že galaktická federace vede rozhovory s planetou a že oni jsou naše naděje. Vždyť jo, co je na tom bláznivého? To je naopak nejracionálnější realita.
On tím ten Baudyš procházel taky a řekla bych, že i v podobném duchu jako já. Sice jsem ho nesledovala nijak průběžně, ale všimla jsem si, že prochází podobnými emočními stavy a názory, které jsem zažívala taky. Brojil proti USA, válku na Blízkém východě vnímal jako třetí světovou, Rusko nebere jako nepřítele.
A teď říká taky to, co vnímám já.
To znamená, že v této linii uvažování nejsem tak jediná, což jsem taky ráda.
Je třeba dokázat, aby lidi chtěli s těmi alieny mluvit na civilizační bázi, aby si to dokázali představit, že budeme součástí Galaktické federace, respektive, že už nikdy si nebudeme myslet, že jsme v Galaxii sami a že tam nikoho neznáme.
Re: A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(Petr, 28. 9. 2021 8:39)
Baudyš je trochu mimoň. Kdo měl možnost s ním komunikovat osobně, ten ví, že mezi tím jak sluníčkově komunikuje veřejně, a tím jaký je doopravdy, je docela velký rozdíl. Docela solidní ego a touha být vždy ten nahoře v nejvyšších patrech společnosti.
Nicméně z politického úhlu pohledu jsme v pěkném srabu, pokud se nevzpamatuje aspoň milion čechů. Ty volby nemají pozitivní řešení, protože zlo ovládá celou politiku.
Jsou tu ale důležitější věci. Třeba zajistit nějakou formou magie nebo kvantové techniky, aby se ty statisíce vakcín co sem dovezl Bureš, proměnily v čistou vodu.
To by byl docela dobrý záměr na kolektivní meditaci.
Mnohem lepší řešení, než pak celý rok řešit naočkované školáčky a pitomce co šli na 3.dávku.
Re: Re: A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(Anča, 28. 9. 2021 10:44)
To jsou všechno zajímavé postřehy.
K "egu" bych měla takový poznatek, že jakýkoliv člověk, který se dostal do určitého konkrétního stupně zápřahu čarodějno - mimozemské války o tento svět, což znám já a zároveň měl k tomu ještě nějaký politický vhled a i určitý stupeň vidění do exopolitického agentského podzemí, jako je Baudyš, už neměl čas na ego. Vůbec nijak. To už byl stav, kdy nebyl čas jakkoliv dolaďovat osobnost. Všechno bylo jakoby pod kosmickým screeningem nejprudšího kalibru. Muselo se obstát, osobnost se mlela a vyváděla všechno, co mohla a pro většinu lidí takto stižených to samozřejmě obnášelo největší zápřah "obstát ve společnosti".
Není divu, že je občas na nervy.
V tom se velice motá tradiční duchovní náhled s "egem". O egu je buddhismus, který říká, že veškerý život je utrpení a že jediný způsob, jak se ho zbavit, je dosáhnout Nirvány, což je něco jako duševní anestezie. Po dosažení tohoto stavu je bytost blažená a může karmicky opustit tok samsary - koloběhu životů - na této planetě.
Jenže při vší úctě, už je jiná doba. Snažíme se, aby nebyla potřeba "duchovní anestezie". Aby život nebyl jen utrpení.
Takže si myslím, že je třeba výrazně upustit tlak na "duchovní moudrost" a být klidně i nefalšovaně protivný, pokud to pomáhá většímu racionálnímu chápání.
Protože svět se dá zachránit i racionálními logickými kroky. Rozšířit chápání do všech stran. První, co by mělo lidstvo pochopit, jsou mimozemšťani. Ti nám dají odvahu k měnění a chápání. Protože zavést volnou energii je pro současnou společnost příiš heroický úkol, protože svět dosud svírají, byť už v části jen pomyslně, temní, ti jimž končí čas.
Zázrakem s vakcínami, jaký navrhuješ, jsem sice nadšená, ale je v tom ta podmínka, že se musí vytvořit pole spravedlivosti pro takový zásah a to není vzhledem ke všem těm propočtům, jak lidi doposud chápou a jak jsou v tom nespravedlivě ohroženi, vůbec snadné. Vyničit podzemí od NWO - to má nárok, to se dělají zázraky raz dva. Ale tohle až tak snadný nárok nemá.
Na jedné takové várce by asi nechalo životní sílu pět šest lidí, aby si pak za to nesli následky :-)
Re: Re: Re: A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(Petr, 28. 9. 2021 11:43)
No počkej, vakcíny nejsou vakcíny ale čisté zlo! Je v nich temná energie, kterou chtějí napíchat do bezbranných dětí. Tak jaképak "pole spravedlnosti".
Znám člověka co si zašel na injekci a kvantově změnil veškeré vakcíny co tam měli uskladněné, na čistou vodu.
To nedává žádný smysl, co tu říkáš. Mlátit se s reptíky zbraněmi můžeme, a měnit jed píchaný do dětí na vodu nesmíme?
Doporučil bych ti vyčistit "přijímač". Chytá ti falešné informace. Mě se to taky občas stává. S vyjímkou lidí. Když mi na někom něco "smrdí", tak je to vždy pravda.
Třeba Baudyš se sice snaží jít cestou světla, ale zároveň miluje prachy, luxus a být na výsluní, být "pan někdo". Každý máme svoji temnou stránku.
A je jen otázka zda jsme si jí vědomi a nebo se jí necháme ovládat.
Nakolik to kdo myslí se světelnou prací vážné, poznáš přesně v okamžiku kdy je nucen volit mezi pravdou a láskou a životním pohodlím a blahobytem.
Většina takových "sluníčkářů-lásečkářů" pak selže. Takových jsem za život potkal, až je mi z toho blivno.
A zvlášť v loňském krizovém roce se jich řada odhalila, když došlo na lámání chleba.
Re: Re: Re: Re: A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(Anča, 28. 9. 2021 13:27)
Díky za polemiku, je to lepší, než ticho, nebo vščné přání lásky a duševní léčby. Nevím, jak moc si musím čistit "přijímač". Od začátku mám svoji základní partu mimozemšťanů, kterým věřím a to mi zůstalo doposud. Nejsem ani schopná nijak měnit směr a popravdě ani necítím, že by mi něco vyloženě nevycházelo. Vidím tu budoucnost v tom, co říká i Baudyš a mám radost, že to nějaká relativně známá veřejná osobnost říká. Osobně ho neznám, nevím, kolik má peněz, ale viděla jsem asi dvě nějaká jeho videa v průběhu času a řekla bych, že dokážu pochopit i jeho emocionální reakce, rep. mi připadalo, že vím, o čem mluví a proč je tak rozčilený.
Ale je možné, že jsem mimo, mluvím se zlými mimozemšťany a správně je něco, co nechápu.
To ukáže čas, protože tady u Silvy už jsem se ztratila, nerozumím tomu, což může být známka mé liché cesty, ale formulace "vílí odbory v těle člověka", mi prostě způsobují záseky s otevřenou pusou.
Abych to trochu obhájila, to "pole spravedlivosti". Pokud někdo dokáže, co tvrdí, že dokáže změnit vakcínu na fyziologický roztok, ať to klidně dělá a já ho obdivuji - je ale otázka, jestli nekecá, že jo.
Jen jsem vnímala, že v pozici psychického bojovníka se nevyplatí dávat energii do něčeho, na co lidstvo nemá nárok. Lidstvo mělo absolutní nárok na to, aby za ně mimozemšťani odehráli válku proti temným, protože se v tom motaly mimozemské a dimenzionální vesmírné technologie a inteligence a lidstvo bylo v pozici nevědoucí potravy a mělo absolutní nárok, vzhledem ke svému uzpůsobení a relativní inteligenci a duchovní příslušnosti ke světlu, na ochranu.
Proto veškeré aktivity vyvinuté proti temným na obranu lidstva v této věci byly absolutně kryté a nehrozil žádný "zpětný odpal".
Ale ve věci vakcín již věci nejsou tak jasné. Lidstvo není nevědoucí a pokud někdo nechá očkovat své dítě, tak to dítě nemůže rozhodovat o ničem, o všem rozhodne jeho rodič. Ten má právo říct "ne".
Už je to zasahování do lidské svobody rozhodování a nesení si následků svých činů.
Ač věřím na možnosti sebeléčby po covidové vakcíně, nebo po reakcích s chemickými látkami vylučované z lidí, nevěřím na skutečné stoprocentní potření těchto následků čistě na duchovní úrovni a velice doufám, že nám skutečně mimozemšťané pomohou i s vývojem našich lidských technologií, abychom dokázali negativní zdravotní následky skutečně léčit. Nebo nám k této věci půjčí svoje technologie.
Věřím víc ve vědu, než zázraky.
Zázraky jsou možné jen tam, kde při sebelepší vůli "nemáme šanci". Jakmile ji máme, jen ji nevyužíváme, zázraky se nedějí.
Re: Re: Re: Re: Re: A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(Petr, 28. 9. 2021 20:45)
No jistý vousatý chlápek dokázal kdysi dávno proměnit vodu ve víno :)
To je standardní technika práce s kvantovým polem.
Myslím že tohle uměli šamani a druidové.
Netvrdím že vůbec nemáš pravdu. Možná ji máš, ohledně těch následků. To neumím posoudit. Jen by mi to s těmi vakcínami přišlo úplně na palici.
To mám jako kokot sedět do 12.12. na zadku, čekat než se vyklubou trojhlaví jednorožci a sledovat jak do dětí perou to svinstvo a nic neudělat?
Pravda, ona ta karma někdy funguje dost nelogicky a blbě. Jinak by se ti šmejdi tisíce let nedokázali vyhýbat jejím následkům. Ale že by fungovala až tak debilně, že by nebylo možno změnit vakcíny ve vodu bez následku?
Já jsem taky (bohužel) součástí lidstva a nesu spoluzodpovědnost za ty sračky které zhlouplé lidstvo vyrábí. Tak bych snad měl mít práva to i nějak ovlivnit.
Docela by mě zajímal názor Silvy na tohle. A zda bude taky sedět na zadku a koukat jak se hromadně poškozuje genofond celé populace na našich dětech.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(Anča, 28. 9. 2021 21:08)
Silva má extrémně, až infantilně fantaskní vhledy do přírodních dějů, to, co říká, je velice křehké a vyžaduje to určitou hranici dětské čistoty, kterou nejsem schopná v sobě udržovat. Můj příběh je daleko armádně-technicistnější.
Proto už se do toho nechci víc montovat, je v pořádku, že existuje více cest a náhledů. Tady se, popravdě tomu moc nerozumím, názory na mimozemšťany vyjevily jako spíše chladné, ale může to být neporozuměním, co se vlastně myslí těmi "mimozemšťany". Oni vypadají jako lidi, jak jsem je psychicky viděla, jen jsou hezčí, nebo jsou třeba kombinace jiných zvířat, jako třeba jsou ti kočkovití. To nejsou žádný šediváci.
Co se týká těch vakcín, tak já ti říkám svoje stanovisko - já se považuju za inkarnaci mimozemšťanky, která je v hibernaci a jsem v kontaktu s GF, které vidím na nebi a které se mi podařilo i subtilním způsobem, ale vyfotit, takže to není halucinace. Takže, ač jsem člověk, spolupracuju s GF a říkám svoje stanovisko. A třeba nemám ambici milovat lidstvo, ale nedovolila bych si porušit stanovu "jednat ve prospěch lidstva".
Mám svá omezení. A pak tady může běhat vysokodimenzionální duch, který takový zázrak s vakcínami dokáže, to nevylučuju a tomu taky věřím, že je to možné. Mimozemšťani nejsou všechno. Ale - jsou velice důležití v nějakém pragmatickém průlomu, jak dál. Protože dokud s nimi nebudeme chtít mluvit na civilizační úrovni, tak budou mít převahu vědomé hry temní, ač jsou sundaní na 3D a mají rozbitá okultní a magická fidlátka.
Válka dopadla dobře - vyhrála GF, je jen otázka času, kdy se věci začnou hýbat.
Jakmile dokážeme, aby přistál létající talíř s alieny GF a proběhla veřejně sdílená komunikace a vyjevení základních myšlenek, lidi pocítí, že už se nemusí bát a začnou jednat.
Je frustrující čekat, já za sebe třeba pracuju na tom, abych dokázala alieny ještě více vidět, ještě více chápat, dokázat si představit, že se tato událost s jejich "přistáním" stane. Velice spoléhám na čs rozumový potenciál, který je velice málo náboženský.
Jinak už necítím potřebu prudkých akcí, spíš odpočívám a vymotávám se ze starých sevření dob, kdy nebyla taková pohoda.
Člověk může pomoci už tím, že si rovná vlastní psychozmatky a získává klid a rozhled.
Podle mě to přijde. Je jen otázka času, než se lidské vědomí srovná s existencí mimozemských civilizací a možností komunikace s nimi. A lidi to vyloženě začnou chtít. A GF to tou dobou už bude mít pořešeno, aby se jim do toho nezapletli žádní temní, jinak by kontakt ani nezačali.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(Petr, 29. 9. 2021 9:02)
Mě se ti jednorožci líbí, nic proti nim :)
Jen z praktického hlediska, pokud nemají nějaké magické superčistící schopnosti kterými by vysáli z dětí to naočkované svinstvo, tak jsou nám v tomto ohledu houby platní.
Ačkoliv ten vousatej chlap co měnil vodu ve víno taky tvrdil "kdo nebude jako dítě, nemůže vejít do království nebeského", přičemž o "vesmírných mlátičkách" v tomto duchu nic neřekl. Takže doporučuju pilovat i tyto "dětské" schopnosti jako Silva, pokud nechceš další tisíce let zůstat jen tou vesmírnou mlátičkou :-)))
(ikdyž, proti gustu žádný dišputát)
Mimozemšťani mě samozřejmě zajímají, rád si o nich něco přečtu, ale nevkládám do nich svoje naděje. Protože oni mají svoje plány a svoje agendy, přičemž jsem neviděl že by nám někde zásadně pomohli (vyjma mlátiček ve vesmíru - a i to jen z doslechu).
I se Silvou občas pěkně vyfakovali, když po nich chtěla nějakou službičku nad rámec toho co je sosbně zajímalo (podle jejích slov).
Už 3 roky tu všichni ezoterici blouzní, jak nás GF a ufoni zachrání. A to včetně Silvy.
Už tehdy jsem varoval, že to nebude taková sranda, a pokud nadále budou funkční televize, média a podobné temňácké vymývárny mozku, tak se nějaký vzestup lidstva konat nebude.
Akorát jsem si tím vysloužil vyhazov a zákaz na většině ezo sluníčkových webů a kanálů, kde jsem před tímto ty blouznivce varoval.
A bohužel se moje varování vyplnilo na 150% (těch 50+ je očkování).
Pokud si libuješ v těch nesluníčkových pesimistických předpovědích, tak tady jednu mám:
Ufoni zabránili jaderné válce která by tentokrát zničila celou planetu, což by vážně narušilo rovnováhu celé galaxie. Proto nám ufoni "pomáhali". Teď když je nebezpečí pro jejich světy zažehnané, tak se k nám zase v klidu můžou obrátit zády, jak to dělali poslední desetitisíce roků. A můžou nás nechat spadnout opět do doby kamenné a znovu budovat obří otrokářské říše, kde se budeme navzýjem mordovat, jako tisíce let předtím. A to už je nebude zajímat, protože kacky, kameny a bronzové meče neohrozí jejich planety.
Kde je ta slibovaná volná energie? Kde je ten antigravitační pohon? Místo toho se jako civilizace suneme zpět do středověku, možná až do doby kamenné, soudě podle toho kam klesla mentální úroveň zdebilizované proočkované populace.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(Anča, 29. 9. 2021 10:18)
Jak jsem to zažila na vlastní kůži, tak nic není tak jednoduché a jednostranné.
Já se nepovažuju za vesmírnou mlátičku, jen jsem byla terorizovaná těmi temnými, kdy mě týrali 24 hodin denně, přičemž jsem zkusila nejdřív všechny možné neagresivní metody. Tehdy jsem byla zešílelá, nechápala jsem, co na mě mluví, chtěla jsem vypátrat, co to je. Bavila jsem se s tím 2 měsíce a ztrácela jsem čím dál víc rozum a sílu, nespala celý noci, ráno musela do práce, ryla držkou v zemi. Když jsem vyčerpala všechny neagresivní metody, zahnaná totálně do kouta, do posledních možností, z posledních sil se mi podařilo vyvinout kouzlo, kdy jsem se oddala Stvořitelské síle, ničivé a transformační, černé díře nekonečna, protože jsem chtěla buď úplně zaniknout, že jsem nechtěla mít už ani posmrtný život, nebo ať zanikne ta zrůdnost.
A ta zrůdnost začala brečet, kvičet, kňučet, když jsem dělala tohle kouzlo. Takže od té doby jsem s tím už nikdy nepřestala a dokud tyhle zrůdy definitivně nepadly, aplikovala jsem na ně toto kouzlo, plus programovala tok civilizací, tok živelných sil v počasí, (přiznám, že jsme dávali zabrat USA), karmických toků, vymýšlela a projektovala novou budoucnost, pozitivní vizi. V přístupu k planetě, vesmírným a kosmickým silám jsem musela být čistá jako dítě, pokud toto člověk nesplní, nemá ani šanci se do něčeho takového vůbec dostat. Ale přesto jsem si byla vědomá, že to, co se mi děje, je aplikace mimozemských technologií na mou osobu, věděla jsem, že to jsou agentské hry z podzemí.
Že mě mají jako loutku na drátkách a tak jsem je zabíjela a zabíjela a zabíjela.
A jsem přesvědčená, že pro toto sem přišli mimozemšťani do inkarnace, protože běžný člověk si nechtěl špinit ručičky a psychicky by to neutáhl. Běžný člověk si musí stále opakovat ty lži o nenásilí a myslet si, že to zvládli mírem, nečinností a láskou a že ty špinavý mimozemšťani dělali blbost, když zabíjeli temný, protože jsou hloupí a neslyšeli Ježíška.
Připadá mi to jak s mateřskou školou a trochu lituju, že jsem tuhle zabijáckou realitu přiznala, protože kromě odpouštění a lásky přece nic nefunguje a to je potřeba zachovat, tohle infantilní myšlení.
Ani nejsem fanynka nějakých pesimismů, jenom nejsem euforická naivka, abych si myslela, že nás zachrání vílí družstvo, nebo "komunita", která někde dělá někomu zadarmo na baráku a myslí si, že tím zachrańuje svět.
Vůbec to není ani tak, že jsou mimozemšťani nějaký sobecký kurvy se svou agendou.
Už nemám sílu vysvětlovat extrémně složité kosmologické situace, které se k lidstvu vázaly a zavíraly ho do situací, kdy se mu nedalo pomoci.
Jestli po smrti zjistím, že jsem alienka, tak odsud vypadnu nejrychleji, jak budu umět, protože toho utrpení, co jsme museli na vlastní kůži zvládnout, aby nám někdo pořád nadával a vysmíval se nám, už je daleko za hranou.
Je nutné tuto misi dotáhnout do konce, lidstvo zastabilizovat, hodně trpělo, ale jestli zvládne přechod do galaktické éry, což snad jo, nebo spadne díky své blbosti zpátky do středověku, je skutečně už lidstva věc. I mě už na tom nezáleží. Důležité bylo zničit temné v tomto sektoru Galaxie.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(Petr, 29. 9. 2021 11:55)
Díky za vysvětlení. Myslím že rozumím.
Taky jsem si tu za ty tisíce let užil svoje. Hlavně tu bezvýchodnost.
A rovněž hledám způsob jak tuhle planetu opustit. Naprosto nemám chuť tu budovat civilizaci od doby kamenné už potřetí.
Pro mě má smysl existovat na planetě kde je techno-biogenní civilizace (proto ta volná energie, antigravitační pohon pro dopravu, spousta přírody, ale taky i města s nějakým základním průmyslem, vědou, atd...).
Ne doba kamenná a takový nedostatkem, že "vzdělání" se dostane jedinému člověku z kmene -šamanovi/kněžímu- na kterém je pak kmen závislý, takže stačí zlikvidovat všechny šamany dané kultury a zbytek je vydán napospas zlu, tak jak to proběhlo mnohokrát, u keltů, slovanů, ale i předtím v Egyptě, u Chetitů, Atlanťanů, Lemurijců, ...
Myslím, že to tu fungovalo jako past, ze které nebylo možno nijak uniknout. Prostě tě to tu nutilo se inkarnovat do čím dál horších a nezvladatelnějších podmínek. Dokonce se říká, že ten inkarnační proces dokázali ovládnout temní ve svůj prospěch, ale nevím co je na tom pravdy.
Vlastně nikdo ani pořádně neví co bude dál, informace si protiřečí, dokonce i Silva co půlrok říká něco jiného, což mě poněkud znervózňuje. Odejdou temní a ti co si zvolili temnotu (naočkovaní covidoví šílenci) pryč z planety? Nebo ti světelní odvibrují z planety pryč na její lepší kopii? Nebo tu budou žít paralelně tak, že je ti ve 3D vůbec neuvidí?
Nebo dostanem po smrti konečně na výběr jestli odtud můžeme odejít jinam?
Mám v tom zmatek. Přitom tohle považuju za velmi důležité téma. Fakt bych tu nerad zkysnul v době kamenné další desetitisíce let.
Myslím že je to záležitost duše. Jestli tu bude chtít zůstat, tak holt s tou "emigrací" mám smůlu.
K Drakům
(Anča, 29. 9. 2021 18:41)
Silva často mluví o dračích silách, dracích, ale v pozitivnímm smyslu. Já znám dračí inteligence, které jsou mimozemské rasy a jsou lidstvu extrémně nepřátelské a berou ho pouze jako žrádlo a otrockou sílu a majetek k obchodu. Jsou to plazi - dravci - navíc bezemoční. Jsou to naši nepřátelé a vede se proti nim válka ve všech sektorech galaxie, pokud se tam vyskytnou, protože jsou to eminence temnot a pobyt s nimi nikdy není klidný. A když je klid, tak se něco děje. Reptiliáni, replikanti ze sci-fi atp.
A Silva podle mě vnímá zemské přírodní síly, kde dračí inteligence existuje jistě také, protože plazí rasy - včetně dinosaurů - tu byy evidentně před námi, alespoň se to tak jeví a proto Silva vnímá dračí inteligence přírody jako nutné k uzdravení. Hodní dráčci. Já to neznám popravdě, tenhle už pro mě "fantasy" svět jednorožců, draků a víl nevidím. Domnívám se, že "hodní draci" jsou projevem zemské inteligence naší planety.
Vědečtěji o tom, co vidí a vnímá Silva píše Marko Pogačník.
Re: Re: K Drakům - Martině
(Anča, 30. 9. 2021 22:46)
Jo, něco diskutabilního na Silvě rozhodně je. Já ji popravdě úplně nejvíc podezřívám z toho, že ne že by byla temná, to ona není, ale že je doopravdy z jiného vesmíru, přesně, jak říká. A tam patří i ten Aštar. Takovou skupinu jsem zažila. Byla a je to skupina mimozemců, která se infiltrovala do Galaktické federace. Ve skutečnosti jsou tito mimozemšťani duchovně příslušní jinému vesmíru, než je ten náš. Ne Galaxii, doslova jinému vesmíru. A do Galaktické federace se infiltrovali v rámci sebezáchovy, protože oni jsou z původně velice harmonického světelného láskyplného vesmíru a náš vesmír nese dynamiku dobrodružství. Takže v konfrontaci s chaosem, násilím a Drakoniánskou realitou brzy zjistili, že budou rádi, když přežijí a v této Galaxii se přidali ke skupině Galaktické federace.
Původně sem zamířili z jiného vesmíru na jakousi vesmírnou misi. Zřejmě za účelem zjistit, co se tu děje.
Trochu to opisuje příběh Andromeda a Mléčná dráha, ale ve velkém.
Jejich podstata je světelná, nejsou to nepřátelé.
Ovšem ve válce, kterou jsem zažila, jsem k mnohým z nich zažila nefalšovanou nenávist, protože jsou liknaví a z pudu sebezáchovy kolikrát spolupracovali právě s Drakoniány. To je dáno tím, že toto není jejich vesmír, oni neměli tu odvahu a motivaci jít do boje proti těmto eminencím zla a temnoty. Taky jsou velice naivní, tak jak asi může být obyvatel harmonického mírového vesmíru na návštěvě v dobrodružném vesmíru. A jejich teze byly někdy příliš láskocpací, až škodily a když se od nich člověk nechal blbě navést, tak mu hlavu smažili Drakoniáni. Protože tahle parta byli jejich částeční otroci. Byli v dost bezvýchodné situaci.
Galaktická federace se k nim chová obezřetně, protože skutečně způsobili řadu obrovských komplikací, na druhou stranu přinesli příběhy, náměty, ve výsledku je poslal Stvořitel, nicméně někteří z nich budou souzeni i jako váleční zločinci.
Pokud Silvu drží stále ten Dračí kult, tak její únava a vyčerpání a zakalené oči mohou být známky posedlosti nějakým takovým hráčem z temnot. Media mají divné oči ale často.
Taky si pamatuju, že říkala, že je Dračice, nebo byla v minulé inkarnaci. Ale to v této Galaxii není nic výjimečného, mnoho spiritů zažilo plazí, dračí inkarnaci.
Silva tedy není žádná malá dušička, je to taky velká hráčka. Pokud patří skutečně k této skupině, tak jak je chápu, může být úbytek energie a elánu dán podprahovým chápáním reality, třeba i nepřiznaným, protože už se na ně, jako částečné záškodníky přišlo. Třeba její vize je v současné společnosti dost fantastická a myslím si, že 5D v našem dobrodružném vesmíru není tak idylické a proto je její touha po takové idyle nenaplnitelná, což pak vede k další a další frustraci.
I v této verzi ale pořád platí, Silva je světelná bytost. Je velice vnímavá a v zásadních věcech má řekla bych pravdu.
Jen mi přijde, že zbytečně straší, ale to se můžu zase plést já.
Další možností je, že tomu prostě nerozumíme a má pravdu Silva a ne my, co o tom i pochybujeme, i když ne úplně.
A ještě další možností je, že je vše ještě jinak, Silva je utahaná a uhoněná, potřebuje se uzdravit a potřebuje čas a její popis jejího údajného vesmíru může odrážet, že už trochu blouzní a má obrovskou touhu po klidu, mít dost času, třeba tisíc let řešit jeden malý incident.
Určitě dostala šílenou zabíračku.
Zase že by byla vyloženě zlá Drakoniánka, tomu nevěřím.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(Anča, 29. 9. 2021 12:41)
Já tě tipuju na duši zvenku.
I mimozemšťani se sem musí občas inkarnovat, pokud se ve věci vývoje na této planetě angažují. Ale v současné události se tu sešly téměř všechny duše, které tady s vývojem lidstva něco mají.
Abychom tady uvízli, muselo by se něco těžce podělat. Tu válku bychom museli prohrát a pak by všichni, svatí nesvatí, mimozemci nebo lidi, všichni by tu uvízli k likvidaci.
Vypadá to ale tak, že planeta se dostala ze sevření zlých sil, plazoidi se museli vzdálit, celkově planeta zvyšuje frekvenci tak, že se z "vězení" stává volnou planetou pro rozumnou svobodnou populaci, k čemuž snad lidstvo dojde, když se mu pomůže. Ale skutečně, mimozemšťani do toho nepůjdou proti kosmo zákonu, nabili by si na tom nos, lidi musí chtít, už za ně udělali až až.
Já to vidím tak, že planetu inkarnačně opustí ti s nižším vývojem, kteří ještě potřebují 3D vězení. Externisti, pokud to tu dobře zvládnou, si půjdou po svém a nebo tu ještě musí něco odžít, aby doladili karmu s tímto světem.
A zůstanou tu ti, kteří tu chtějí zůstat, mají planetu rádi a chtějí budovat rozumnou civilizaci. Cítí se být lidmi jako takovými, nejsou ani vagabundi, ani mimozemšťani.
A to, že Silva říká co půlrok něco jiného, je dáno neustále se měnícím paradigma, dále faktem, že nikdo neví vše. Psychická média třeba málokdy vědí cokoliv o vojenských strategických záležitostech. Mí alieni mi taky s úsměvem říkají, ještě že to nevíš, ty totiž co nevíš, to nevykecáš :-) Někdo je specialista na to a někdo na tamto. Silva vidí zřejmě síly přírody, což je pohádkový svět. Ale taky neví všechno, já taky ne a myslím, že lidi dělají chybu, když se na ní tak věší, jakože Silva ví všechno, Silva ví, kam dál. Je taky jenom člověk a myslím si, že potřebuje čas pro sebe.
A další věc je, že se pomalu od magických počinů musíme vrátit více do reality.
Doopravdy si myslím, že civilizační kontakt s mimozemšťany GF nastartuje mnoho sil v lidech a ziniciuje další lidi, kteří konečně pohnou tím naším světem i ve hmotě. Všechno se nedá vyřešit magií.
Re: K Drakům
(Martina, 30. 9. 2021 19:36)
Čtu vaši diskuzi, hezky jste to tady rozjeli a baví mě váš slovní ping pong v dobrém.
Ale píšu, protože tohle na Silvě pozoruji už dlouho, nesleduji ji pravidelně, spíš jednou za čas, když mám to cítění a všiml si tady někdo, jak se změnila? Co z ni vyzařuje? Moje bytí je silný empatik a Silva vyzařuje něco velmi ponurého až temného, pryč je ta veselá bytost. Najděte video s ní tak před rokem a půl a pochopíte. Pokud má rád někdo pohádky, tak vzpomene, že bylo třeba zabít draka, aby mu nebyla obětována panna. No Silva říká, že je drak. Takže na čí straně stojí. Podařilo se mi ji několikrát přistihnout při predikci, která ji nevyšla, ale ona to vždy nějak zahraje do outu. Prostě Silva není tím, koho ze sebe dělá. Občas tlumočí informace od jiných spiritualnich bytostí, aniž by zmínila, že informace není od ní, ale ze zahraničních stránek. Žiji v zahraničí takže mám díky jazykové vybavenosti přístup k více informacím než lidé co navštěvují jen české weby. Přeji otevřenou mysl a čisté srdce všem lidem na této Zemi. PS. Moje duše na tuhle planetu už taky nechce lidi nechtějí pro dobro vystoupit ze své komfortní zóny a chtějí ať to udělá někdo za ně.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(Anča, 29. 9. 2021 11:22)
A ještě k těm reklamacím, kde je ta volná energie? Jakto, že nezastaví očkování?!!!
Mimozemšťani pomohli, jak mohli, pokud budou pomáhat dál, lidi si z nich za chvíli udělají rohožku a slouhy.
Což jsou ale lidičky krutě na omylu.
Jestli mají pocit, že jsou mimozemšťani povinní vše dělat za ne, tak se vážně pletou.
Zavést volnou energii a zastavit očkování je už v lidských možnostech, na to nepotřebují zázrak.
A pokud se neseberou, lidi, tak skončí špatně.
Žádný vyšší síly, včetně mimozemšťanů, nebudou skákat, jak si pasivní rozmazlenci pískají.
Je vysoce pravděpodobné, že se lidi ziniciují, až uvidí, že tu mimozemšťani skutečně jsou a tím pádem lidi přestanou být tak paralizovaní strachem a pocitem, že nic nemůžou.
Ale poštěkávat na ně a nic nedělat je vážně pitomost.
A co vím, tak vesmír je plný radioaktivity, jaderná válka by je jakkoliv neohrožovala, ale ohrozila by život planety, poškodila by planetu, proto se v tom angažují, protože vědí, jak je tahle planeta cenná, mají ji rádi.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(Honza, 28. 9. 2021 22:12)
Nejsem si jistý, jestli páchání dobra je ta správná cesta :) Tedy moje životní lekce v tomto ohledu vyznívaly poměrně jednoznačně.
Taky bych Silvu nepodezříval ze sezení na zadku - židli nejspíš používá, ale podle toho příběhu, který vypráví, a informací mezi řádky, má poměrně dost osobních úkolů. A jestli má teď náhodou trochu času dát se do kupy, tak bych jí ho nechal, nejspíš to bude potřebovat :)
Jinak téma je to dost kruté, aspoň z mého pohledu - v mém soukromém i pracovním okolí je naprostá většina lidí po vakcinaci. Jen pro ilustraci, v práci posílali nějaká čísla (orientačně +-) - česká centrála 70 %, hlavní centrála v jiné zemi 85 %. Co jsem se občas ptal po motivaci, tak někdo se bál a řada lidí to pojala jako standardní očkování (je to normální, udělám něco pro sebe i pro ostatní, a navíc budu mít klid).
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(Petr, 29. 9. 2021 9:05)
"K vítězství zla stačí, když dobří lidé mlčí a nic nedělají"
notoricky známý citát
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(Honza, 29. 9. 2021 23:32)
Rozumím tomu, že lhostejnost nejspíš není ctnost.
Ale příspěvkem jsem chtěl říct něco jiného - v mém hodnotovém systému mi nepřijde vhodné zahodit osobní úkoly nebo nutnou regeneraci/rozvoj a jít místo toho páchat dobro, byť pro preferovanou skupinu.
A.Baudys jedinu buducnost vidi v zasahu Galaktickej F
(zuzana, 26. 9. 2021 21:25)