Aktuality 28.10.2021
Komentáře
Přehled komentářů
Víte co. končím.
Oznamuji, že už tady na vás kašlu a diskutovat tu nebudu, protože tohle nemám zapotřebí.
Nikdo nepochopil, o čem píšu.
Mě trefilo NWO do hlavy, chtěli mě zabít, musela jsem proti nim bojovat. Komu to nepřipadá děsivé, že je něco takového možné a myslí si, že si vymýšlím, že jsem trapná a že se tu vnucuju...
a poslouchat, že jsem temná ježibaba bože můj já tohle nemám za potřebí.
Je mi z vás smutno a lituju, že jsem si myslela, že to, co píšu, někomu prospěje.
A ne že se vystavím nebezpečí inkvizičního pronásledování-
Jak takovýhle chtějí do ráje a 5D :-D Chachá.
Když vidím, jak strašně tohle dopadlo, tak se úplně divím.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poděkování
(Svatava, 30. 10. 2021 1:04)Co? Všechno děláme my ženy! Kdyby v práci byli jen muži tak už dávno jsme zavření.(Obchod) Vy jen melete a nakonec ženská musí jít a udělat si to sama!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poděkování
(Ivana, 29. 10. 2021 19:29)No hádkami se nic asi nevyřeší když se tu budeme žrát jako koně. Ať si každý zamete před svým prahem a sám sobě si přizná co děla pro to aby bylo líp.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poděkování
(Anča, 29. 10. 2021 19:33)
Budu to brát po odstavcích:
To je pravda, my ježibaby to totiž táhneme s mimozemšťany a jsme celkově dost často mimozemský výsadek. Pokud jsi na mě tak nabroušený z důvodu, že bych ti dřív případně připadala vhodná jako partnerka, tak tě varuju, to bys těžce pohořel. Dokonce jsem společensky uvědomělá natolik, že si uvědomuju, že tyhle potíže s tou mimozemskou válkou a armageddonem a svatou válkou v bunkrech by mohly být i potíže při klasickém modelu muže a žena v práci a dvě děti ve školce.
Ad 2. Sýrie. Netuším, co mám zase v tomto ohledu podle tebe na svědomí, nebo mimozemšťani. Já se na této válce podílela od roku 2015, přičemž jeden hurikán mi přijde, že ho mám asi na svědomí, protože jsem plánovala něco, co se následně velice nápadně podobně odehrálo a to byl moment, kdy mi došlo, že fakt jsem asi něco naprogramovala přes ty bunkry aha...
To jsem si říkala, to není jinak možné, než že to tak mělo být. Přece nemůže jeden malý člověk něco takového spustit. Jedině pokud ... to není pravda, tyto psychopříběhy o válkách přes bunkry s mimozemšťany.
Co se týká Sýrie, tak ISIS jsme potírali a všichni máme dodneška radost, že je tam Asad, že ta příšerná válka skončila, i když samozřejmě problémy ne. Byli jsme s orientálními zeměmi ve spolupráci a byla všeobecná snaha tu válku zastavit, což se nakonec povedlo, včetně odvrácení války proti Íránu.
Dále všeobecně cítím, že s tebou cloume děs z matriarchátu. Neboj, jak znám kluky z GF, určitě se za vás muže postaví a nenechají to tady spadnout do matriarchátu, skutečně, jakkoliv jsem byla nabroušená, jsem svědomitě s nimi naplánovala patriarchát na sto až dvě stě let, než se rozplyne jako nepotřebná koncepce.
Protože ve vyšší dimenzi, kde žije GF vládne stejný vzorec - dejme tomu, že vlastně taky patriarchát, ale takový, který se projeví jev v nouzi, ve vypjatých válečných podmínkách. Jinak se k sobě chovají bez násilí a pokud, tak daleko rafinovanějšími způsoby, než my a jejich emocionální svět je proti našemu tak hluboký, že jim nedovoluje chovat se despoticky a zase - pokud, tak z hlubokého tragického kosmologického důvodu. Navíc, uznávají normání kosmologii a její logiku, tzn. nemyslí si, že jeden ze dvou doplňujících se principů je méněcenný.
Osobně si myslím, že na světě je velice mnoho mužů, kteří přijmou Galaktickou federaci bez žárlivosti a s nadšením, spíše vědeckého charakteru a potom samozřejmě s tou možností konečně něco začít dělat. Protože jedině od okamžiku, kdy se civilizační kontakt povede, přestane být hlavní zátěž na ženách čarodějnicích, které informují a zařizují v informačně - energetickém poli.
To je značně ženská role - jestli chceš zabrat v pragmatické realitě, to je vážně spíš mužská role.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poděkování
(Tomáš, 29. 10. 2021 19:59)Vždyt říkám že všechno okecáte.. :-) Ted vážně dle májského kalendáře se střídají období matriarchátu a patriarchátu a problém je v tom že my muži jsme nedokázali vytvořit z lidstva vesmírnou civilizaci díky temným kteří zastavili vědce jako atesla Saubergr a další. Civilizace která nedosáhla vesmírného věku a jeji přežití je vázáno čistě na planetu je velice zranitelná. V podstatě stačí navést asteroid a je konec civilizace a zpět do jeskyní a k pazourkům. A osobně mám obavy že za matriarchátu už toho nedosáhnem a nevěřím že nám někdo jen tak dá technologie třeba GF. Myslím že je všechno jen na nás jako vždy..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poděkování
(Anča, 29. 10. 2021 20:09)
Je to o tom, jak se nám podaří kontaktní událost a jak dále bude probíhat spolupráce mezi lidmi a Galaktickou federací, případně dalšími mimozemskými rasami, které tu budou, přičemž tipuju, že rozhodující vliv bude mít GF.
Lidstvo se musí propojit s planetou evolucí a duchem a zkvalitnět a jeho počty půjdou dolů.
Co se týká matriarchátu, nevím, mě přijde, že je to mýtus. Matriarchát ve 3D musí být ve skutečnosti dost kulticky krutá společnost. Na zemi existují malá matriarchální společenství, která tvoří spíš výjimku a raritu. Nevěřím, že je v Galaktické federaci matriarchát, nebo patriarchát, oni mají spíš zákon dobré vůle, že si nechtějí pořád škodit jak idioti. Ale pokud by padali dolů, tak by taky padli do patriarchální podoby.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poděkování
(Petr, 29. 10. 2021 22:11)
Tomáši, Tesla to zastavil a zničil sám. Proto umřelo při jaho posledním experimentu tolik lidí. Protože to sám sabotoval aby se ty technologie nedostaly do rukou hrabivému Edisonovi a vznikající americké válečnicko průmyslové elitě. Prostě podcenil šmejdy a temnou stranu, idealista.
Civilizací versmírného věku jsme byli před 40 000 lety. Skončilo to jadernou válkou. Pak se slovani rozhodli pro ty klacky a pazourky, že to jako bude bezpečnější.
Ukázalo se že ne.
Zase kataklyzmata a konce civilizací. A z těch sraček nás vyhrabalo to, že jsme se stali opět jadernou a technickou civilizací.
Bez ní bychom zůstali ovládaní náboženskými kulty a otrokářstvím jako ve starověku. Jedině technický rozmach SSSR a slovanstva nás dokázal vytrhnout z otroctví církví a jejich tmářství které rozleptávalo naši mysl a kulturu jako kyselina.
Proto nevidím smysl v úplnému návratu ke klackům a kamenům. Budoucností je techno-biogenní civilizace s převahou biologické složky, která jediná umožňuje velký rozvoj. Indián v pralese, to zní romanticky, ale v podstatě veškěrou energii spotřebuje na fyzické přežití a vzdělání obdrží jen jeden člověk - šaman. Technobiogenní civilizace praslovanského typu před těmi 40 000 lety dokázala vzdělávat všechny obyvatele k souladu se Zemí i s vesmírnými zákony.
A toto je podle mě JEDINÁ SMYSLUPLNÁ CESTA.
Ne návrat do jeskyní, jak si to představují zdejší ezo fiflenky z paneláků a měst, co si vyrazí do přírody jen za hezkého slunečního počasí. Už i baráček na vesnici s ústředním vytápěním a vodovodem je nesmírný luxus, který neměli ani králové a šlechtici, až do 19. století.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poděkování
(Tomáš, 29. 10. 2021 22:59)No myslíš asi Teslův Philadelfský experiment neviditelné lodi umístěné do meziprostoru, kdy to s posádkou nějak nedopadlo dobře.. Jinak souhlasím , všechny civilizace na zemi skončili nějakou katastrofou či jak píšeš jadernou válkou. Pravděpodobně to bylo záměrem ,aby se lidstvo nerozšířilo do vesmíru.. Cesta je budování technicko-duchovní civilizace, kdy je možnost pohánění strojů duchovní energií což není možné bez duchovního pokroku.. Volná energie po které tak toužíme je právě tou duchovní energií zdroje ,která prostupuje všemi dimenzemi je volná inteligentní a zapojuje se především do procesu vzniku a udržení života.. Teslovi se podařilo tuto energii uvolnit z eteru , přišel na to při pokusech o bezdrátový přenos elektřiny na dálku. Také postavil léčící stroj který touto energií léčil a omlazoval lidi.. Je o něm spousta knížek ,ale ani v jedné jak to udělal.. přitom je ten princip snadný..
Re: Re: Poděkování
(Dana, 30. 10. 2021 7:46)Petře po přečtení vašich všech příspěvků s vámi v mnohém souhlasím,dalo by se o tom dlouho polemizovat,ale jsem realista v životě asi jako vy.
Re: Re: Re: Poděkování
(Petr, 30. 10. 2021 13:27)
Od toho tu zaníceně diskutujeme, abychom si vyjasnili co se děje a nějak se v tom zorientovali.
Jen mám pocit že jsme trochu ve slepé uličce a bez dobré intuice a napojení na vyšší já, to stejně nepůjde dál.
Asi mají pravdu ti duchovní rádci co tvrdí, že v takových situacích se bez dobrosrdečnosti, mírnosti a zachpování láskyplnosti neobejdeme. Jenže zároveň potřebujeme i rozhodnost a opravdu hodně odvahy a srdnatosti.
Což projevuje už opravdu málokdo.
Většina jen čeká až za ně někdo něco udělá, a oni mezitím budou sedět v tom svém klídečku a vyčkávat jak to dopadne. Jenže takhle to funguje jen v hlavách ezoteriků, v reálném životě s tímto přístupem těžce pohoříme.
Re: Re: Poděkování
(Dana, 30. 10. 2021 7:51)Petře ve všech vašich příspěvcích s vámi celkem souhlasím,dalo by se o tom dlouho polemizovat, ale jsem realista v životě asi jako vy.
Naši budoucí kamarádi
(adalgar, 30. 10. 2021 12:09)https://newtube.app/user/yandex/xN4MQZm
Opět díky
(Barča, 29. 10. 2021 20:58)
Silvi, moc děkuji za informace :) když jste řekla "je těžké sledovat pád civilizace", velmi mě to rozbrečelo a konečně jsem pochopila, proč mě teď vnitřně tak moc tluče stávající situace....
Mimochodem, podle českého kalendáře je dnes Silvy, tak přeji hezký svátek :)
Re: Opět díky
(Petr, 29. 10. 2021 22:25)
Někdy si říkám, komu vlastně ten pád civilizace prospěje.
Prostě mi to připadá jako vylévání vaničky i s dítětem.
Kdybych potkal pitomce co to tak blbě naplánoval, tak ho asi pověsím za koule do průvanu :-P
Podle mě musíme udržet civilizační vymoženosti aspoň na úrovni začátku 20. století. Nepadnout do středověku nebo doby kamenné.
A toto je možné jen pokud se probudí dostatečné množství lidí. Společným znakem zanikajících civilizací (včetně Říma) bylo to, že lidi byli tak zpitomělí, debilizovaní a nevědomí, že si ani nevšimli že se jim civilizace hroutí pod rukama a že už jde vlastně o jízdu na mrtvém koni.
A když "barbaři" vtrhli do Říma, tak oni se bavili při hrách v Koloseu.
Co mi to jen připomíná.... davy zombíků s náhubkem na ksichtě, hrající hry na mobilu. Jen tentokrát každý máme své osobní kapesní zábavné Koloseum.
Re: Re: Opět díky
(Barča, 30. 10. 2021 0:19)
Čím víc do toho cpu mozek, tím víc to nedává smysl. Někdy je potřeba jít a věřit, že všechno v pravý čas přijde tím nejlepším způsobem. A ono přijde. Kryon používal přirovnání, kdy má auto reflektory osvětlující dva metry dopředu, ne více, ale přesto víme, že tam ta silnice někde před námi je. Ještě nikdy mozek nevymyslel nic lépe, než "božství". Stačí se podívat na proces vzniku člověka (dítěte), nebo fungování lidského organismu.... Mozek nechápe to, co tělo samo ví.... Předpokládám, že i takovým způsobem dojde ke změnám na Zemi. Stanou se. A pak si myslím, že to bude o tom, udělat správnou věc ve správný okamžik. A když ji udělají všichni, posune se to tam, kde má.
Re: Re: Opět díky
(Kristýna , 30. 10. 2021 8:45)
No Petře, určitě se s ním setkáte.... Naplánoval to stvořitel.... Můžete si mu postěžovat, jak blbě to naplánoval...
Čím větší utrpení, tím více se mají lidé semknout a pomáhat si, spolupracovat..
Jde tu o spojení....
Asi jste zapomněl, že tu máte nějaký úkol...
Dokud tohle lidé nepochopí a nepřenesou se přes tu malost a nízkou sebelásku, tak to nikdy nemůže zakončit.
Re: Re: Poděkování
(Dana, 30. 10. 2021 7:52)Petře ve všech vašich příspěvcích s vámi celkem souhlasím,dalo by se o tom dlouho polemizovat, ale jsem realista v životě asi jako vy.
Poděkování
(Věrka, 30. 10. 2021 7:36)
Milá Silvi,
Ráda jsem vás po delší době viděla a slyšela.
Děkuji za informace a velké povzbuzení. Také vnímám zvětšování kolektivního strachu a nízkých vibrací a celkového tlaku. Pomáhá mi každodenní pobyt v přírodě, komunikace s ní, jóga, dechové techniky a být sama se sebou. Pracuji s lidmi a toto je moje očista.
Také vyšší příjem čisté, energeticky ošetřené vody.
Vybrali jsme si k životu velkou dobu a mě to, co se děje, připomíná životy na jiných planetách a jiných společenstvích i tady na Zemi. Věřím, že tentokrát ten přerod zvládneme
Ďakujem:)
(Zuzana , 29. 10. 2021 23:34)Veľmi pekne ďakujem Silviynka za ďalšie informácie.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poděkování
(Anča, 30. 10. 2021 8:51)