VÝSLEDEK DNEŠNÍ KRÁTKÉ SYNCHRONIZACE
Komentáře
Přehled komentářů
Ahoj, zajímalo by mně poměr očkovaných lidí podle druhu krevních skupin. Napadlo mně to v určité souvislosti s Atlanským genem.
Možná to víte, možná ne, ale události se nám tak nějak opakují znovu z doby před 24 000 př. n. l, Jde o tohle .Podle manuskriptů. jež má v držení americká Lemurianská společnost (The Lemurian Fellowship).měli tenkrát Atlanťané velmi silné vojenské letecké síly, které měly své základny nejen na atlanských ostrovech ale i v Evropě, na americké pevnině, v Gobi, Antarktidě a také kdesi u Kaspického moře, takže vytvořili síť obepínající území svého budoucího protivníka Suernie. Tuto téměř absolutní kontrolu celého vzdušného prostoru Země získali díky několika velkým základnám ,které vybudovali na odvrácené straně Měsíce. Měli k dispozici řadu velmi ničivých zbraní založených na jaderné fúzi, paprskové zbraně ,biologické zbraně, zvláštní druh chemických zbraní vytvářejících při explozi mračna dusivého smrtonosného dýmu. Používali dnes ještě neznámou genetickou zbraň způsobující úplné rozvrácení imunitního systému těla a tak intenzivní deformaci genotypu (DNA) ,že postižené národy vymřely během nejvýše tří generací. O těchto zbraních a jejich účincích barvitě vypráví eposy Mahabharata i Ramajana. Zasvěcené informace, pocházející ze starých manuskriptů uložených v depozitech International Academy of Sankrit Research v Mysore, poskytuje zejména kniha War in Ancient India (R.Dikshitar).
Těch informací je fakt hodně a nevešli by se. Doufám že tendence k opakování celé události nevyjdou. Myslím že ty duše které toto už jednou zažili si to pamatují a očkování se proto vyhybají a tohle my dává odpověď . Možná že ti co tohle provedli jsou teď na té opačné straně. Tomu se říká Karma je zdarma !
Doufám ,že jsme se morálně posunuli a tak fatální konec je minulostí.
Držím nám všem palce.
Re: Zamyšlení a tendence k opakovanému jednání .
(Alena, 2. 7. 2021 8:25)
Ano, souhlasím. Tendenci k opakovanému jednání se říká fraktál. Uplatňoval se v malém viditelném měřítku třeba v Americe, při vraždách jejich presidentů. (Ten se už ale povedlo zrušit). Máme-li se těchto tendencí zbavit, je třeba jimi projít znovu, lépe a vymazat je z paměti časoprostoru. Před pár dny se na naši republiku hnal oheň a vítr. V Japonsku spadl kamion ze skály. V Thajsku hořely hřebeny mořských vln. Neuvěřitelný pohled. V Kanadě hoří les, už před tím tam bylo neuvěřitelné horko. Dnes ráno hasili v Letňanech za Prahou halu, ve které byly uskladněny stany.
Informace shora, které mi poslední tři neděle přicházejí jsou: Teď řeš jen to, co máš před očima a musíš to udělat. Minulost byla zrušena. Budoucnost vytváříš teď. Je důležité myslet pozitivně, nenechat se zastrašit a jít i do zdánlivě neřešitelné situace s tím: Takhle ne! Žádám o mírumilovný prostor plný lásky pro všechny, poděkovat za něj a nechat to být. Nevíš, co se má stát v branách, a to co nastane hodně záleží na tobě, co uděláš. Pokud má nastat nějaká opravdu problémová situace, cítím její energii předem. Teď to tak ale není. I očkování se dá řešit. Má to za úkol vystrašit pozitivně smýšlející lidi a snížit jim vibrace, protože temným strukturám už vážně teče do bot. Planeta si celý proces řídí a snaží se o co nejmenší kolaps. Nechápu sice vůbec proč ty ohně, ale nejspíš to brzy zjistíme. Držte se:) Zdravím Alena
Re: Re: Zamyšlení a tendence k opakovanému jednání .
(Anael, 2. 7. 2021 9:36)Ahoj Ali, Souhlasím a také to tak dělám pokud cítím že je něco špatně podívám se na tu situaci co mi má naznačit a jdu po té informaci. Zda se týká mně nebo je to boj někoho jiného, kdo to nemá zvládnuté. Tenhle boj je však vnitřní a zvládnout se dá pouze láskou, odpuštěním, propuštěním . Dělám to už léta .Čeho se ale držím a vím že je správně, práva na obranu! Viz nedávný opakovaný útok HAARPEM na Česko. Řekla bych, že tohle jsme zvládli. Budoucnost si tvoříme sami, ale neseme také odpovědnost, dávat pozor na sebe a prostředí ve kterém žijeme, musíme také sami, o tom jsou ty zkoušky. Už to nebude jako předtím, pátá dimenze je o zodpovědnosti za své vlastní myšlenky, činy, jednání a tvorbu. Týká se každého jedince, proto se každý musí spolehnout na to jakou ryzost má jeho srdce a charakter, který utvářel tisíce možná miliony inkarnací nejen na Zemi ale i na jiných hvězdných systémech ,kde se jeho duše zrodila. Ten ,kdo tohle zvládne, projde do páté dimenze. Ti co tohle nezvládnou ,budou přeneseni do 3 dimenze aby pokračovali ve svém tempu vývoje. Proto jsou ty zkoušky takhle natvrdo. To jak lidé zvládnou rozdělení rodin které jsou rodinami v tuto chvíli. Paměť a mozek jsou dokonalé v tom jak chrání člověka před tím ,aby si neuvědomil že vaše pravá rodina je ta ve které se cítíte zcela volně a harmonicky a je vám s nimi krásně. Každá běžná rodina je pouze dočasná. Sešli jste se protože máte podobnou karmu a máte si navzájem v lásce vyřešit a napravit vztahy . Kdyby se vám otevřela paměť jen málokdo by to zvládnul. Typická oslovení a rozdělení členů v příbuzenstvu by brzy vzala za své. Nevěděli by jsme jak se oslovovat kdyby jste věděli že např. vaše maminka byla také zároveň vaší sestrou, tetou, babičkou, sousedkou, vnučkou, sestřenicí nebo nějakým mužem ,protože duše je bezpohlavní a může přijmout jakoukoliv roli. Také by jste ale pochopili celé vztahové záležitosti a co vlastně máte řešit. To že někteří lidé nevěří na reinkarnace to mají o dost těžší ,ty nemůžou dokonale pochopit vztahové záležitosti a karmické propletence. Na tomto člověk musí vážně tvrdě makat a dlouho a nebo být omilostněn. Ani žádná milost však není zdarma a většinou si ji duše zaslouží. Tady je to tvrdá přípravka do života co přijde . Z mé vlastní zkušenosti vím, že téměř každá bytost která ve mně zanechala hlubší stopu byl pro mně učitel ,který vás buď nakopne nebo pohladí ale oba druhy vám vždy ukáží směr vaší cesty, která souzní s plánem vaší duše.
Varování
(Anael, 28. 6. 2021 15:12)Ahoj lidi, dívala jsem se na varování předpovědi počasí z úterka na stredu. Tentokrát to jde na Prahu a středočeský kraj celou západní část republiky. Situace na snímku vypadá podobně jako to šlo na Moravu! Blíží se to přes Rakousko. Takže já na nic nečekám a jdu pracovat, Kdo se přidá? Za mně , to zase vypadá na HAARP ! Díky za každou pomoc.
Re: Varování,nápad
(Anael, 28. 6. 2021 15:56)Napadlo mne v souvislosti s útokem HAARP . Mohli bychom místo obrany požádat o otočení situace ! V praxi by to znamenalo Kdo jinému jámu kopá,sám do ní padá! Prostě to přesměrovat do místa vyslání, čímž by se útočník zdecimoval jeho vlastní zbraní! A byl by klid. V tomto případě stačí požádat o pomoc a a to nejvhodnější možné ! Také mně napadlo že by šlo zjistit kdo a odkud nám tyto energetické záležitosti posílá. Na obranu máme právo a blbce z nás nikdo dělat nebude! Vědí, že je jejich konec tak se snaží škodit protože je jim jedno co bude se Zemí. Mně to jedno není . Potřebujeme ten útok otočit co nejdříve. Navrhuji hromadnou meditaci a ten kdo umí přes informační pole a dálkové pozorování najít zdroj nebo zdroje útoku. Souhlasíte?
Re: Re: Varování,nápad
(Anča, 28. 6. 2021 16:20)
Se všemi těmi jejich pozemskými a mimozemskými technologickými serepetičkami se peru už X let. Včera mi zabzučel v hlavě hnusný technologický zvuk při usínání - ne že by se mi to stalo poprvé, ale fanoušek toho rozhodně nejsem.
Od mým mimozemšťanů vím, že jsou tu na krátké návštěvě nějací reptiliáni, kteří se vrátili s pomstou, kterou nemají šanci naplnit a za pár dnů budou muset vypadnout, protože se jim zavře cestovní brána a musí stihnout "rychlík". Takže počumí a vypadnou - ale mám pocit, že krátkodobě skutečně dochází ke zhoršení situace, že se vrátily hnusné technologické útoky a občas slýchávám mluvit tak neskutečně debilní a perverzní bytosti s kulticky zpomaleným tempem řeči, že mám pocit, že už mám fakt něco s mozkem. A to je znám z minulosti, jen už člověk odvykl a zvykat si na to znovu nehodlám.
Prý jsou to reptiliáni na krátké pomstychtivé návštěvě, kterou nemají šanci naplnit a brzo vypadnou.
Otočit jim jak okultní kouzlo, tak technický signál zpátky, aby to spadlo do útočníků, o to se pokouším celou dobu a rámcově se to daří, protože máme kosmo právo na ochranu a pomoc. Ale vůbec netuším, jestli to jde tak natvrdo, že by třeba vybouchl ten vehikl, co to dělá. Spíš to vidím tak, že v rámci info-pole se taková iniciativa nakonec podřídí kosmickému zákonu a pokud je dostatečně silná a kosmicky podpořená, dostanou mimozemšťani šanci tu techniku odstranit, protože se jim k tomu otveřou podmínky vlivem toku kosmických zákonů. Jako že to všechno teče v kosmo-poli, v poli matky planety a ta taky rozhoduje.
Myslím, že důležitá je vniřní duchovní ochrana.
Já doufám, že žádný takový další masakr nepřijde.
Re: Re: Re: Varování,nápad
(Alena, 28. 6. 2021 21:07)
Masakr nevnímám. Máme požádat o pomoc a ochranu. Vidím to zařízení hořet, takže je to proveditelné. Navíc požádají-li dva nebo tři ve jménu mém, jejich přání bude splněno. (Ježíš). Tlak temných je ale ještě stále velký. To, že nejsme odevzdaná ustrašená oběť je přivádí k zuřivosti. A to se pak dělají snadno chyby. Bylo by docela fajn, kdyby si nadrobili sami.
Alena
Re: Re: Re: Re: Varování,nápad
(Anča, 28. 6. 2021 21:25)
Já myslím, že to, co se děje, je jakýsi zpětný odpal z války. Že v okamžicích, kdy jeden vyhraje, se systémem jakéhosi kyvadlového pohybu spravedlivosti dostane i něco na toho druhého, aby se vyřádil. Ale celkově jsme vyhráli my. A to se týká síly toho nepřítele - teď aktuálně asi tedy reptiliánského zásahu, tak už není tak akutně silný, abychom se museli bát doopravdy, že třeba Galaktická federace není schopna je odrazit. Ale taky nemůžou odrazit naprosto všechno a vždy, protože jim to kosmický zákone nedovoluje.
Je důležité stabilizovat vyšší hodnoty frekvencí, hodnot, myšlení a posilovat vnitřní zdraví, léčit se. Lidi, tvory, krajinu, zemi - a taky myslím, že nejde napřímo spojit kouzelníky, ať ochrání konkrétně naši zemi, protože to vytvoří nějaké přepětí ve spravedlivosti a jejím toku. Já myslím, že naše země ten svůj blesk do pohodičky, třeba zčásti i nezasloužené, už dostala a že podruhé už se těm temným nepodaří, v takové síle, něco takového provést.
Klimatické jevy sílí a živly se budou harmonizovat podle výše frekvencí našeho vědomí, rozumu, citu a napětím mezi tím vším.
Já jsem optimista a věřím tomu, že se podaří mnohým neštěstím zabránit.
Re: Re: Re: Re: Re: Varování,nápad
(Alena, 1. 7. 2021 10:27)Vidím to podobně. Jen bych řekla, že to co se teď děje je čištění planety z minulých konfliktů. My známe jen malou část její historie, ale ona si pamatuje všechno včetně dinosaurů a potřebuje vyčistit všechno. Slabá místa jsou snadným cílem pokaždé, do té doby, než se vyčistí a uzdraví. Pokud používám techniku hopo ono ono (možná jsem to neřekla přesně) je pro mně vodítkem pocit, že se mi do toho ale vůbec nechce. Dokud ten nezmizí, není všechna těžká energie vyčištěna. To byla přesně reakce na Silvino teď pracujte sami. Temná energie se nechce nechat odstranit. Alena
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Varování,nápad
(Anča, 1. 7. 2021 19:18)
Souhlasím s těmi zážitky, "že se mi do toho vůbec nechce". To znám taky - ale naučila jsem se, že musím, že nesmím couvnout, ať se jedná o cokoliv, když se mi ta záležitost ukáže a já jsem nucena ji řešit.
Mnohdy je to náročné.
Na druhou stranu mi dělá radost, když se k daným oblastem vracím a vidím uzdravení, nejedná se jen o nějaké konkrétní zeměpisná místa, možná spíš energetické struny planety.
Čím víc čistoty, tím víc harmonie a klidu.
A temná energie a její zločinecké eminence mizí podle principu kosmického zákona.
Protože eminence temnot také podléhají kosmickému zákonu a jakmile jim tento zákon neumožní pracovat se svým materiálem - temnotou, tak odsud mizí. A to se děje v současnosti - začínáme víc chápat, víc vnímat, víc vidět, doslova rozšiřujeme dimenzi našeho vnímání.
Jednou nás třeba mainstreamové společnost přestane považovat za šílence, až tak si můžeme dovolit a troufat :-)
Re: Re: Re: Varování,nápad
(Eva, 1. 7. 2021 9:47)Mám nějaké zkušenosti s technologickými zvuky... první z kdysi zněl jako jemné cinkání zvonečků v akordu. Bylo jasné, že mi někdo hacknul hlavu. Vadilo mi to, je to duch/kdo? (Bez počítače a přístupu k informacím... jsem tehdy zvuku telepaticky poslala - nechci. Už se nikdy neozval. Takže respekt ke svobodné volbě jednotlivce... tedy entita na vyšší úrovni vývoje. Aktuální zvuk je jiný, víc technický. Ale pěkný. Prý si to mám propojit sama, že je to komunikace, a nebo, že to údajně samo naskočí a spustí mi komunikaci sami. Když mám dramatické tiché myšlenky, zvuk mě přeruší v myšlence tím, že je hlasitý. Ozve se nahlas, přeruší mě. Jinak je zvuk tichý. Takže mě mají sledovanou. Mám tedy čekat?
Re: Re: Re: Re: Varování,nápad
(Anča, 1. 7. 2021 17:16)
To je zajímavé. Těžko říct.
Já mám zkušenost takovou, že se mi při usínání někdy stane, že se ozve vyloženě technický zvuk, něco jako elektrický zkrat, je z toho cítit technický základ. A to mne vzbudí. Mimozemšťani mi o tom řekli, že je to sice nepříjemné, ale že je to dobře, že jsem ten zvuk uslyšela a vzbudilo mne to, že se podařilo ten útok odrazit a zmařit. Protože jsou to snahy o technické mazání paměti, technické programování mozku, vytváření nějakých bloků, působení negativních prožitků a nálad atp. Tzn. když uslyším ten zvuk a vzbudí mě to, je to sice nepříjemné, ale je to vlastně dobře.
Považuju to za útoky vyloženě negativních šmejdů.
Někdy jsem takto slyšela třeba techno - jako tu hudbu. Je to divný zážitek - a člověk si je v tu chvíli velice jistý tím, že je to umělého původu, že to není žádná neurologická porucha.
Re: Re: Varování,nápad
(Magda, 28. 6. 2021 16:26)
Ahoj, zapálené svíčky v oltáři mám celý den a puštěný generátor chvílema už od včerejška.
Večer jsem koukala na Pražskou čárovanou oblohu včetně úplně rudého západu slunce - nikoli červánkového.
Dnes si připadám jako v mikrovlnce.
Jsem pro cokoli.
A nastavit zrcadlo pro odraz je asi docela dobrý nápad :-)
budu se snažit, co mi moje síly a dovednosti stačí.
Re: Re: Varování,nápad
(Anael, 28. 6. 2021 17:52)Kde všude je HAARP.Gakona Alaska, Area 51,Long Island,Puerto Rico,Peru,Brazílie, Indie, Austrálie Haarp + Defenzivní radar,Japonsko, Čína,Rusko,Norsko,Irák. Podle směru v linii co to teď jde od Rakouska tak to vypadá na Čínu,Irák,Indie, kdyby se to stáčelo shora před pár dny tak Anglie. Nevím jak to šlo před pár dny. Fuj, těch ale je! Nejmíň 14!!!! Všechny jsou vzájemně propojeny! Jde o to zda pracují nezávisle nebo mají řídící centrum. Pokud by to bylo centrálně řízené,stačilo by vyřadit centrum. Teď potřebujeme rozpustit to co sem směřuje nebo otočit! Tyhle zařízení jsou umístěny na území které nejsou obývané běžným obyvatelstvem. Takže by nehrozila žádná katastrofa.
Re: Re: Re: Varování,nápad
(Alena, 28. 6. 2021 20:30)Při práci s živly jsem měla na východě, maličko jižněji, problém s ohněm a vyloženě z jihu se mně snažil odrovnat kov - meč. Jinak výrazné problémy nebyly. Jdu to najít místně. Držte se:) Alena
Re: Re: Re: Re: Varování,nápad
(Anael, 29. 6. 2021 14:26)Ahoj,Ali ten východ bych řekla Čína,ten jih šel z Austrálie. Meč znamená použití zbraně.Ráno v 5 hodin to u nás na nebi vypadalo jako oranžový Mordor pak bylo pár blesků od Berouna.Začalo se to trhat a začalo pršet.Něco teď menšího jde od Francie.Tak snad to pomohlo.Každopádně držím stráž.
Re: Re: Re: Re: Re: Varování,nápad
(Alena, 1. 7. 2021 10:16)Východ byla trochu Čína a Japonsko. Nebylo toho tam zdaleka tolik, než když jsem to čistila prvně. Mohlo být mnohem hůř. Pak jsem našla místo které kousalo v jihozápadní části Iráku. Když jsem koukala na meteorologickou mapu nad Rakouskem, jak se to tam pralo, vzala jsem to na východě plošně. Západ jsem čistila také, ale úplně zrušit to nemělo smysl. Jen by se to zhmotnilo jinde, kde by to nikdo nečekal. Díky za informace. Moc to pomáhá. Každý umíme něco jiného. Zdravím:) Alena
Re: Re: Varování,nápad
(Alena, 28. 6. 2021 19:13)
Souhlasím. Myslím, že na otočení energie nepotřebuji vědět, kdo útočí. To většinou zjistím až potom, když se to projeví.
Oltáře mám zapojené. Ještě půjdu oslovit Živly (to je Tai-či) a podívat se, ze kterého směru to jde. Pokud nás to nesmete, půjdu to udělat ven. Zdravím:) Alena
Re: Re: Varování,nápad
(zuzana, 28. 6. 2021 20:56)
uz robim zen zrkadlo
nezvyhnem pouzivat, lebo sila sa zdvojnasobi, ale tento raz s tebou uplne suhlasim
Zamyšlení a tendence k opakovanému jednání .
(Anael, 1. 7. 2021 22:56)