VÝSLEDEK DNEŠNÍ KRÁTKÉ SYNCHRONIZACE
Komentáře
Přehled komentářů
Ahoj s těmi reptiliany je to zajímavé ,jen bych doplnil že nemusí odnikud přilétat , žijí v Zemi mají tam svůj svět kam se ukryli v dobách velkých katastrof na povrchu ,byli tu přednámi a říkají že jim Země i my lidé patříme (to jsou ti čerti a peklo z pohádek) , Jejich domovina je však planeta Dragon a ovládají více planet ve více slunečních soustavách , včetně těžební kolonie na Marsu a Měsíc (to je důvod proč se tam kromě amíků nikdo nepodíval a ani nepodivá) . Jejich lodě mají fázový štít , který jí posouvá mimo prostor naší hmoty , mohou tak procházet Zemí do své říše bez nutností tunelů.. Ruský hlubinný vrt 13km museli zrušit protože se provrtali do jejich říše Putin celou továrnu vrtnou věž i budovy pro personál nechal zbořit a vrt zalil betonem..
Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Anča, 14. 7. 2021 19:49)
Tomáši, to ti mohu potvrdit, že na všech těchto "povídačkách" je velký kus pravdy. Celou věc jsem vnímala jako válku proti těmto bytostem a vypadalo to, jak popisuješ. Vše jsem vnímala psychicky, Uvnitř bylo doslova peklo - mimozemské základny s mimozemským vybavením, ve kterých se ale rozlila temnota, nejen reptiliáni, prostě mocnosti zla a temnot a jejich satanističtí otroci. Galaktická mafie versus galaktická federace. Jak jsem viděla, tak ty stejné základny a stejné mimozemské vybavení se dá používat úžasným, doslova božským způsobem, jen se s tím musí umět zacházet - a proto to byla obrovská rvačka nejen o tyto základny mezi temnými a světelnými.
Zrovna ti reptiliáni byli vypuzeni ve velkém z planety minulý rok na konci srpna - tehdy došlo k události, kterou popisovalo více kontaktérů, psychických médií najednou - a já to vnímala jako že jsme vyřídili celý jeden okruh těch temných, tu nejprimitivnější, nejtělesnější, nejpudovější a nejdebilnější část těch temných a to jsou právě ti reptiliáni. A oni přestali otravovat, přestali mě napadat, už jsem je neslyšela. To prakticky znamená, že museli odejít ze Země, museli se vypakovat, protože se podařil nějaký vzestup frekvenční úrovně planety a v tom oni nevydrží, tak museli vypadnout.
Byla to velká úleva a doslova jsem si od nich odvykla za ten skoro rok, co tu nebyli - proto jsem je poznala okamžitě, když se teď vrátili. Je to perverzní, debilní, misogynní úchylárna. Je to doslova jak bavit se s krokodýlem, jakmile tihle minulý rok odpadli, byla to velká úleva. Už jsou pryč - neudrží se tady. Co vím od GF, tak se sem po vzestupu kolem slunovratu prostě vpakovali jakousi branou, kterou se ale museli rychle vrátit, zařádili si jak jim dovolil kosmický zákon a vypadli.
Pravděpodobnost jejich dalších návratů je menší a menší, stoupáme výš, než kam mohou.
Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Tomáš, 14. 7. 2021 21:58)Ano loni jich údajně hodně odešlo a vypadalo vše dobře.. Nyní jsou zas hlášeny návraty jak přibývá očkovaných.. Urychlovač částic v Cernu manipuluje s časoprostorem a otevřel temným bránu Ebe o tom informuje. Reptiliani společně s lidskými armádami střeží oběžnou dráhu a útočí na všechny ufo , nejvíce střeží oblast nad Cernem. V realnem životě také žádný posun k lepšímu není , další stupnování šikany zdravých = nenaočkovaných. No a Silva ta už je tři týdny mimo, doufám že ji nedostali a není na nějaké podzemní základně kde pracují na jejím klonu co by ji nahradil..
Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Ja, 14. 7. 2021 22:13)Čím viac klonov sylvie tým lepšie
Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Anča, 15. 7. 2021 8:24)
Je pravda, že temní, nepřátelé, tu pořád nějak figurují, na tomto světě. Moje vjemy jsou takové, že ti reptiliáni jsou už pryč, protože je zase neslyším a už jak tu byli, tak se museli držet zpátky, když na mně útočili, byli naprosto znechucení, že jsem docela silná a spojená s kosmem, Stvořitelem. Třeba proti minulosti, kdy si mohli zařádit na mým psychickém zdraví. To však byli ti primitivní - nějak na tom přechodu 3D/4D. Oni nejsou žádný hlavy, jsou hlavně násilní a samolibí, ceremoniální a kosmo idioti, že by chápali kosmický zákon, to se říct nedá.
Stále tu nějací temní jsou - ale podle mě to už jsou jiní, pokud jsou to reptiliáni, tak z vyšších dimenzí, než byli ti původní, nebo je to jiná rasa z galaktické mafie. Viděla jsem třeba nějaký "fešáky" s úplně bílým obličejem, vypadali skutečně jak nekromani z PC her, nebo i jiný děsivý zjevy, ne všechno jsou reptiliáni.
Tihle, co tu teď ještě zůstávají, jsou už složitější k řešení - už se nedají vyhnat a vymlátit prudkým živelným bojem a odhodláním "jít hlavou proti zdi", jako ti předtím, jako ta masa reptiliánů.
Jsou zapletení do lidské psychiky, do našich vzorců uvažování, do tradic společnosti... naše kolektivní vědomí má stále svá poškozená, frustrovaná a traumatická místa, kam temnota může a jakmile tam mohou, tak tihle jejich rafinovaní šéfíci, mafiáni co znají kosmo zákon, se tu drží.
Je to určitě ještě záležitost současné i budoucí práce, jednak sami na sobě, každý by se měl pokusit proklestit ty temné kouty své duše a léčit traumata, přehodnocovat frustrující a nezdravé přístupy, co táhnou ke dnu, nebo umožňují zůstávat ve špatné situaci.
Jinak se jich nezbavíme. Už to nejde jen odhodláním a bojem.
Já mám důvěru v Galaktickou federaci, celkově nemám strach, celkový vjem je pozitivní - vítězí, věc mají pod kontrolou, dokážou nás ubránit, ale nemůžou nás úplně zachraňovat jak miminko, musíme být vystaveni i těm tlakům temných, abychom šli dál.
Určitě mají plán jak nás z toho vysekat, ale musíme se na tom podílet i sami.
Co je se Silvou netuším, ale pochybuju, že by ji takhle nějak dostali - to by musela Galaktická federace, nebo odkud Silva je, dostávat už pořádně na frak, aby temní mohli udělat něco takového. Situace by musela být daleko daleko horší. Silva se určitě zase ukáže, nějak nevěřím, že jí je něco vážného.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Anael, 15. 7. 2021 11:08)
Ahoj, o Silvu se nebojím, věřím že má dost práce. Spousta lidí potřebuje pomoc a taky se nějak musí živit aby měla na složenky. A pak věřím že kdyby bylo nejhůř že by ji rodina pomohla. Cítím že je v pohodě.
Také věřím Arkturianské radě, jednak máme jejich geny což jsou pořád naši předci a pokud budeme sami chtít mohou nám pomoc. Myslím, že podle božího zákona nám předkové pomáhat mohou pokud na ně máme genetické vazby a to my máme. Máme vazbu s Lyrany. Ti z nevelkého počtu hnědých Lyranů, kteří přežili období démonských válek, se přibližně před 20 000 lety odebrali do oblasti Plejád, kde byli nazýváni Terrané . Pozdeji splynuli s původní plejádskou civilizací a další,i entitami a vytvořila se nová civilizace s vysokou etikou a úžasnou úrovní vědomí. Ti jsou nám svou povahou asi nejblíže ale i svou velikostí. Původní Arkturiané vytvořili dvě kmenové civilizace pojmenované Královská dynastie Lyry a Královská dynastie Orionu. Po čase se větší část civilizace náležející ke Královské dynastii Orionu oddělila a usídlila se na planetárním systému v blízkosti Síria a přijala nové pojmenování Královská dynastie Siria. Královská dynastie Lyry byla tvořena pěti základními rasami: Lyranskými giganty, Rudohlavými Lyrany, Hnědými Lyrany, Ptačím lidem a Kočičím lidem. Já osobně jsem měla možnost setkat se s energií vysokých bílých obrů hned na dvou místech na Šumavě ,v Krkonoších a v Anglii a to s Danany (Thuata Danann) což jsou identičtí Lyrančtí obři giganti. Převažující podíl lyranského genomu by měly obsahovat především entity usídlené v Evropě (Etruskové, Iberové, Lugurové, Tyrrhénové, Fanisové a další),které byly později překryty a asimilovány Kelty, Germány a Slovany. My máme blízko k hnědým Lyranům byly rasa extrémně pasivní, nebojovná o čemž se dochovalo mnoho záznamů v šástrické a sanskrtské literatuře. Doménou jejich působení byla Indie, Pákistán, Kašmír a Barma. Působili rovněž v oblasti Pacifiku a v andské části Jižní Ameriky,kde měli úzký vztah k řadě hnědých indiánských plemen a především k Inkalům (dnešním Inkům).Jak jistě víte naši předci, kteří založili naše hlavní město Prahu přišli z oblasti Indie. Jednalo se o skupinu vědoucích bytostí kteří zde položili základy budoucnosti v duchovní oblasti. Jednalo se o strážce vědomostí . My jsme genetickými potomky s nesmírnou schopností vědomostí a dovedností a etickými a morálními zásadami ,božského původu a nenechte si do toho zasahovat nějaké negativní energie. My přece víme a také víme ,že sice mohou strašit ale pokud sami nebudeme chtít, tak to je to jediné co mohou udělat. Když by totiž překročili zákon tak to mají spočítané a tohle oni vědí. Pro toho kdo chce, mohu vám dát jednu radu Když za vámi přijde nějaká bytost a vy nevíte o koho se jedná ,zeptejte se 3x .Ve jménu boha ,ptám se tě kdo jsi a co ode mne chceš? Na potřetí už nesmí lhát, je to zákon . Bytosti které jsou s bohem v souladu přistupují k vám ze předu a většinou se představí ,nikdy nemáte špatný pocit a nic vás nebolí. Pokud s nimi máte delší vztah a jste kámoši mohou vás třeba šimrat na hlavě nebo hladit po ruce nebo s vámi začnou telepatický hovor když zrovna nedáváte pozor. U všech ostatních signálů bych byla opatrná. Máte -li doma zvířátko jako kočku nebo pejska je dobré podívat se jak
na ně reagují. Tak snad jsem pomohla. Mějte se hezky a buďte pozorní.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Maeve, 15. 7. 2021 19:00)Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jsem začátečník, ale ráda vás pozoruji a čtu :-) Chtěla jsem se zeptat, poslední dobou na mě hodiny chrlí pořád stejná čísla opakující se, nebo třeba platím 111 kč atd.. a pořád mě něco šimrá na čele, spíš v pravé části.. Myslíte, že mě někdo může kontaktovat? Děkuji za odpověď
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Anael, 15. 7. 2021 20:48)Dobrý večer, ano opakující se čísla jsou vzkazem pro vás. Jakési vodítko, co je třeba aby jste ve svém životě vykonala. Záleží jaká čísla se vám opakují. Také je třeba sledovat vaše pocity jaké u toho máte. Vaši průvodci se vám hlásí aby vám pomohli.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Maeve, 15. 7. 2021 21:12)
Děkuji za odpověď, nejčastěji 12:12, 11:11, 16:16 a 22:22.
Před několika měsíci se mi obrátil život na ruby a teď pátrám. Vím, že je to práce na dlouho, ale nějak nevím, od čeho se odrazit..
Ale zdejší videa i Vaše diskuze pomáhá, děkuji za to! :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Ja, 16. 7. 2021 16:00)
To sú jedny z najsilnejších symbolov
Každý to má trochu inak to si odpozuruj sám ale vo všeobecnosti:
11:11 je kódom metatrona a zároveň predstavuje božsku spravodlivosť
12:12 je symbolom merkaby a aj to je tzv level majstrov
22 je najvyšší symbol veľkej arkany blázon
16 je veža rôzne čo sa u teba rozpadne :)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Anča, 15. 7. 2021 21:12)
Jo, jsou to vzkazy od dimenzionálních inteligencí - můžou to být mimozemšťani, nebo čistě spirituální bytosti. Nedá se ale na sto procent říct - lze tomu věřit, otevři se, ani boj se a radši se toho snaž zbavit. Asi jako to píše Anael - zjistit o co jde, co znamená symbolika těch čísel. A kdo tím chce co říct, nebo k čemu člověka přivést.
Mně se stalo, že se mi objevovalo číslo 108, to už je let, načež jsem byla napadena reptiliány a nechápala jsem to, uvěřila jejich manipulaci a vysekala jsem se na tom. Později v dalších letech jsem byla už nezávisle na číslech kontaktována mimozemšťany a v různých vlnách a etapách to došlo až sem, do těchto dob, kdy se celá tato prapodivná mysticko -
technická záležitost začíná odhalovat.
Čísla se mi objevují dlouhodobě, mám číselné kombinace, které vídávám častěji za určitých stavů života a mysli. Když vidím konkrétné číslo, vím co to znamená - klid a stabilita, nebo naopak militantní stav, vím co ta čísla evokují, stává se mi to už dlouho.
Těžko říct, co to způsobuje - můžou to být manipulace zvenčí, nebo podvědomá a nadvědomá mysl vnímá časoprostorové reálie a inteligence, které rozum filtruje a tímto způsobem směruje vědomí ke konkrétnímu významu a změně.
Rozhodně to je transformační jev.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Tomáš, 15. 7. 2021 22:24)vzkaz od andělů, jedničky jsou nový začátek..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Maeve, 16. 7. 2021 7:18)Tak děkuji za poznatky a komentáře, hurá tedy, do nového začátku :-) zažila jsem, ale hlavně přežila před několika měsíci útok duchů.. Od té doby mám život naruby a dějou se mi pořád "nějaký náhody".. Ale stále nevím, čeho se chytit.. Vím že je to práce na sobě na roky, ale kdybyste mi někdo mohli prosím poradit, od čeho se mám odpíchnout, tak bych byla vděčná..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Maeve, 16. 7. 2021 13:48)
Děkuji, teď už se jedná jen o tu komunikaci, ale zatím jsem to nevyluštila.. Snad se toho brzy dočkám, jsem zvědavá.
Nevěřila bych tomu, kdybych to sama nezažila. Je to mazec.. Kolik takovýchto lidí na psychině asi skončilo.. Snad nás opravdu čekají lepší zítřky. Modlím se za to už kvůli malé dcerce.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Anča, 16. 7. 2021 7:57)
Myslím, že se to nedá úplně říct, od čeho se odpíchnout. Pokud jsou to útoky a ne komunikace za nějakým jasným účelem, tak jsou důležité prvky jako vědomí si práva a nároku na obranu a ochranu, že si člověk řekne, já mám právo být zdravá a v bezpečí, ochráněná - nepřítelem jsou v tomto slabá místa v duši, kde jsou frustrace, strachy, výčitky svědomí.
Co zabírá a je to ověřené, je propojení s božskou podstatou, se stvořitelem - zkrátka s nejvyšším vědomím stvoření. V podstatě zabírá už vědomí toho, že tato inteligence, stvořitel skutečně existuje a že nás lidi vytvořil k duchovnímu růstu a v tom nás podpoří. A že to propojení má každý v sobě.
Když se člověk ocitne ve spojení s bohem stvořitelem a zároveň ví, že má právo na ochranu, zabírá to.
Je to vlastně hodně o vztahu k sobě samému.
Jinak se ale asi moc radit nedá - každý má vlastní vývoj, vlastní cesty, problematiky, kterým se věnuje. Neexistuje žádný jednotný vzor, může být i nesmysl se snažit držet nějakého scénáře.
Zažila jsem fáze extrémní svobody a nekorektnosti vůči všemu, co jsem kdy slyšela a jsem přesvědčená, že kdybych se snažila se nějak korigovat, už bych mohla být na psychině, nebo pod drnem.
Jedině snad - myslet to se sebou dobře, zachovávat si nějaký základní optimismus.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Anča, 16. 7. 2021 14:35)
Maeve přeju, ať vše spolu zvládnete.
Ta transformace spočívá taky v přeskupení vzorců myšlení. Od malička jsme krmení ideologií, která je prostě špatná, dá se říct, že je to přímo záměr nějakých reptiliánů a jiných vejlupků, jak nás držet v pasti a otroctví a neustálém koloběhu utrpení a bezvýchodnosti. Materialistický ateismus, že mimozemšťani nejsou, že mimosmyslové vnímání neexistuje, že jsme se vyvinuli z opice … všechno jsou to lži. Jenže když člověk začne přicházet na realitu a rozhodne si všechny ty lži vyhodit z hlavy, tak začne probíhat divoká transformace, protože to s tím mozkem doslova hází.
A vzhledem k tomu, že se mě snažili reptiliáni celý život brzdit, dusit a držet v pro ně bezpečné, pro mě pochroumané zmrzačené kondici, tak šíleně vyváděli, když jsem se rozhodla tyhle jejich omezení z hlavy vyházet a byla to dost drsná válka - a já dítě nemám, proto jsem si mohla dovolit i šílený stavy, šílený války, šílenou svobodu. A mezi hrobem a psychinou na hraně jsem se potácela i dost dlouho.
Nicméně ta válka probíhala ve prospěch kolektivu a tak doufám, že lidi, kteří se probouzíte teď a vaše mozky a těla a duše procházejí procesy, kdy jste nucení si přeprogramovat zaběhané náhledy, už byste snad neměli procházet tak děsivými protiúdery temných, jako při prvních náporech celé této záležitosti.
Kde bysme pak byli. Věřím, že se budou probouzet další a další lidi - pro každého to znamená nápory, chaos, přerovnávání myšlenkových cest a náhledů, hledání odvahy, přestat se stydět i sám před sebou, překonávat odpor temných … opravdu ale doufám a věřím, že nejhorší odpor temných už jsme zlámali a celkově jsme se kolektivně i s celou planetou frekvenčně pohnuli výš.
Tak přeju štěstí, zdraví a optimismus a pokud by nastaly krize, tak dost sil a ať se vše v dobré obrátí.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Alena, 17. 7. 2021 14:17)To je úplně skvělá zpráva. Jednička je nový začátek, trojnásobná jednička o to víc. Pokud to dobře vnímám, Silva pracuje, občas se i něčemu může zasmát. Pro mně je její energie čím dál příjemnější. Byla jsem shora upozorněna předem na kontakt s ní, to se mi běžně stává. Vidím předem klíčové body, které rozhodují o dalším postupu učení. Mám ale zákaz shora i od ní o tom mluvit. Prosím, dodržujte co nejlépe její doporučení i doporučení Mariana Coufala, mimochodem sice se nesejdou v čase, Silva byla dřív, ale v obsahu ano. Pěstujte vztahy, čistěte si vzájemná nedorozumění, odpouštějte jiný náhled na věc. To znamená - ptejte se, zlepšete vzájemnou komunikaci. Protože 5D je hlavně o spolupráci, bez těchto dovedností se neobejdeme. Jsme vychováváni po generace v režimu: poslouchej nebo poroučej (i když nevíš, o co jde). To se přes noc nezmění, potřebujeme praxi, trpělivost v hledání společných řešení, vcítění do pocitů partnera, ne jen jeho slov. Částečný pocit neúspěchu není znakem špatného procesu. Vezměte to tak, že chyba je legitimní součástí cesty vpřed. A mějte rádi sebe, pak můžete lépe pracovat s neúspěchem. Důvěra je také velmi důležitá na cestě poznání. Ti temní se nám jí snažili naočkovat jako víru ve svého boha. Ale je to jinak. Bezu pocitu důvěry v systém nemůžete ani přejít rušnou silnici. Podívejte se do vesmíru. Myslíte si, že se pohybuje na základě chaosu? Bez láskyplného řízení by nebyl. A poslední poznámka: Vysoké vibrace se těm temným hrozně nelíbí. Proto se je snaží jakýmkoli způsobem sundat, pak se cítí líp. Pokud se budeme soustavně snažit o laskavé vztahy, léčení zranění sebe i krajiny, nesobeckou službu, což jsou činy motivované skutečným soucitem (ne obchodem s vesmírem) zvýšíme energii Gáji tak, že rádi odejdou. Vydržte. Podle pana Mariana Coufala je tohle okno otevřené do 28. 8. 2021. Je to období, ve kterém se lépe dosahuje výsledků, (pak už to tak jednoduché být nemusí). Ta 111 mně fakt nadchla. Skvělá zpráva od vesmíru:) Zdravím:) Alena
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Anča, 15. 7. 2021 21:24)
Jo, o těch slovanech existuje mnoho teorií. Já jsem to viděla tak, že to byla skutečně jakási poměrně vědomá skupina lidí, velice emancipovaná, která přišla na Říp, nějaký mimozemský výsadek, kdo sem přišel a mohli klidně přijít z východu :-) Možná jsme národnostně v podstatě mimozemský projekt.
A ještě mě napadlo, že oni nejsou jen naši předkové, ale že jsou tady konkrétně karmicky zamotáni a tak je zájmem všech, to tu dát do pořádku a mít konečně klid.
Je fascinující číst všechny ty informace o galaktických rasách, dějiny planety, něco málo jsem taky navnímala, ale nikdy jsem se skutečně rasami a jejich původem nezabývala. Někdo jiný vnímá víc zase tyto záležitosti.
Jsem fanynka budoucnosti, bylo by skvělé absolvovat reálné přednášky o galaxii od mimozemšťanů a nejen telepticky :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Tomáš, 16. 7. 2021 0:23)Zajímavý a obsáhlý popis historie, spíše novodobých úpadkových civilizací po Atlantidě. Prvními lidmi na Zemi byli údajně Slovaná. Vše je ve Slovanských védách psaných Bukvicí- runovým písmem. Pokud tomu budeme věřit tak naši předci přišli z jiné galaxie která je gravitačně vázána s naší galaxií a časem dojde k jejich prolnutí , ale vibračně naše galaxie zaostává a je třeba ji dostat na vyšší úroven na které je druhá galaxie jinak to skončí katastrofou.. A to je úkol Slovanů důvod proč jsem přišli žít .Slované měli mateřskou lod - bílá smrt - má vlastní runový znak, dlouhý doutník ca 200km jde o dimenzionální lod může procházet skrze vesmíry, kvantový počítač ji rozloží na energii a pak složí z hmoty druhého vesmíru včetně posádky proto bílá smrt. Na palubě má 144 talířových kolonizačních lodí o průměru 500m. V době kolonizace Země se na ní nacházeli reptiliani ti utekli do podzemí a na Měsíc . Slované založili Hyperborei - sevérii nacházející se na dnešním severním polu. Řecký Plínius o hyperborejcích psal jako o vyspělé mírumilovné civilizaci, s dobrým vínem. Ano pěstovali vinnou révu za polárním kruhem. Plínius totiž psal o Hyperborei jako o zemi kde slunce nikdy nezapadá o domově boha Apolóna. V té době slunce ozařovalo pouze severní polokouli Země a jižní byla zamrzlá až po část Australie a část jižní Ameriky. Došlo k tomu tím že jak Slunce letí vesmírem a táhne sebou gravitačně všechny planety Země začala zaostávat a tak slunce ozařovalo jen severní polokouli a na severním polu nebyla vůbec noc, pravděpodobně naši předci to tak měli ve své domovině a nepotřebovali spánek a tak osídlili tuto část planety. Hyperborea byla rozdělena na 4části řekami a uprostřed byl ostrov Thule s vládnoucí arijskou rasou. Nacisté se snažili tento ostrov nalézt. Dokud googl upravovat mapy mořského dna byla celá hyperborea včetně jejich čtyř částí krásně vidět.. Reptiliani na Měsíc umístili vysilač který rušil telepatickou komunikaci Slovanů ti časem tuto schopnost ztratili a celkově jim klesli vibrace na úroven tohoto světa, už nemohli ovladat lod ani vyspělou techniku vše se ovladalo telepaticky a tak to zakopali včetně lodě , kterou údajně rusové nalezli ale ani po 30letech ji nezprovoznili ,nemá ovladací prvky a motory nenalezli nachází se pravděpodobně v jiné dimenzi využívají jiné energie a proto je nelze vidět. Po dlouhé době se rozhodli Slované ze sousední galaxie zkontrolovat úspěšnost svých kolonizačních výsadků v naší galaxii tak vyslali lodě a velitele Peruna ten když zjistil že to na Zemi nedopadlo a došlo k duchovnímu pádu a stojí za tím reptiliáni v rozčilení zničil měsíc Fatah kde se ukrývali ,od té doby se říká že je něco fatální , jeho oběžná doba byla 13dní se stalo neštastným číslem. Likvidace měsíce způsobila na povrchu země velké katastrofy a Peruna začali uctívat jako boha což bylo jen důkazem jejich duchovního pádu... Po Změně polohy Země vůči Slunci se Hyperborea zalednila a s příchodem doby ledové i většina Evropy a Ruska a tak část hyperborejců - Slovanů osídlila Čínu postavila tam pyramidy a dodnes tam mají dvoumetrové atletické kostry našich předků ,čínané se to snaží tajit, Asiaté jsou nejmladší rasa na této planetě dovezená reptiliany velmi bojová rasa. Na území číny došlo k bojům mezi slovany a asiaty dle Velesovi knihy Slované ve hvězdném chrámu s asiaty podepsali mírovou smlouvu ovšem to už končila doba ledová a území na západ se stalo úrodné a tak Slované migrovali z Číny přes rusko až do Evropy. Tehdejší vládce měl tři syny Moskov založil Moskvu , Kyj založil Kyjev a třetí táhnul do Evropy ,ale na jeho jméno si nevzpomenu. Také Keltové jsou jedna ze Slovanských migračních skupin , proto uctívali stejné bohy a měli stejné runové písmo a také severské národy jsou Slované. Velesova kniha také popisuje poslední migrační vlnu slovanů na naše území. Římané překročili Dunaj a začali stavět pochodové tábory ,keltů bylo málo a tak požádali o pomoc rusy přišla velká slovanská vlna a hnala římany až do Říma a osvobodila území až k středozemnímu moři (Jugoslávie) vznikla Velká Morava
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Lucka, 18. 7. 2021 22:41)
Krásný večer.
Můžu se zeptat, zda je k tomuto tématu nějaká literatura nebo máte víc informaci na svých stránkách? Téma mě velmi zaujalo a je to pro mne zcela nový pohled na naši historii a pojetí světa.
Moc děkuji
Lucka
Re: Re: Večerní a noční bouřky
(Tomáš, 14. 7. 2021 14:51)