Aktuality 29.9.2021
Poznámka k 22. minutě: Nikoho nenabádám, aby mi nosil dárky do studia. Jen jsem to použila jako příklad toho, co se mi pár krát již stalo a sice, že jsem dávala slevy lidem v rámci výměnného obchodu, když jsme vyměňovali jejich produkty za moje služby.
Komentáře
Přehled komentářů
A k tomuto - já vím, že jsem taky duše a ne úplně malá, která svedla takový boj ve svém dřívějším inkarnačním vývoji, tzn. postavila se Stvořiteli a mám v sobě tu Drakoniánskou zkušenost taky. Být ta eminence. Jenže to jsou životy vzdálené třeba miliony let, nebo jsou to nějaké zkušenosti z jakýchsi paralelních vesmírů. A rozhodla jsem se otočit a vrátit se, tam kdysi dávno někde dřív. A jak byla má bytost roztočená do nejostřejšího kosmického boje a války, tak se vrací ke Stvořiteli fázemi, kdy má možnost toto všechno vybít správným zdravým způsobem. Mám bojový element. Takový "element sféry", kterých je mnoho, nese mnoho lidí a mnozí se neangažují v duchovních záležitostech. Jen jsou a dělají, co dělají. Bývají to svérázné typy lidí často.
Já jsem to všechno přežila ze svého individuálního pohledu odvahou pustit se všeho kdy napsaného a vyřčeného, spustila se s velice nekorektními kosmologickými kacířskými vizemi a byla časoprostorově chápavá. A navíc, mě děsně bavily čarodějnické války v mimozemských bunkrech a vesmírných systémech proti NWO.
Prostě jsem švihlá přesně tím způsobem, jakým mám být.
Ale těžko je tohle úplně normální.
Navíc jsem si všimla, že Petr tu použil schéma Bůh Kristus versus Satan a to je třeba pro mě kosmologicky blbě, protože já je mám všechny ráda a symbolizují a střeží všechny sféry našeho vesmíru, či galaxie, včetně jedničky, či dvojky, trojky atd.
Mě nebavilo se pořád bát Satana.
Proto radši říkám Odpůrce Stvořitele, protože to je fenomén nicoty, kdežto Satana vnímám jako strážce černé díry, transformační a ničivé mocnosti, která je ale v rámci galaxie, či vesmíru, vlastně integrální funkcí a nemá smysl ji vyhazovat a je fajn s ním být zadobře.
Kdežto s umrtvující rozemlívací tendencí přes nějaké nekrozní ještěří úchylárny Odpůrce Stvořitele - nemoc, destrukce, nicota - to nejde být zadobře a je vysoce rizikové si na to jakkoliv přivykat.
Když má pak člověk toto v palici a šílený lesk v očích jak Frodo s prstýnkem, tak si musí přiznat, že je kapku vyšinutá bytost :-)
Nejnormálnější na tom všem jsou mimozemšťani. Ač to tak nevypadá. :-)
Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Anča, 30. 9. 2021 11:01)
Děkuji Anael. Taky se čím dál víc stavím do role pozorovatele, bojů už je minimum. Nejprudší teror si dovolili 2015/16, pak 2019, od r. 2020 výrazně slábnou a tento rok zdá se už konečně skončili. S Draky jsem měla zkušenost takovou, že jediné, co se s nimi dá dělat, je uspokojit jejich intelektovou složku, nebo přesvědčit je, že už nemají kosmologický nárok, oni nějak nemají emoce vůbec. Hrají si, kam až to jde, nic jim není líto, výčitky nemají. Ani jsem se s nimi neprala nijak silově, náruživostí a prudkostí. Jediné, co mi na ně zabralo, byla větší stabilita a opora v kosmo zákonu, než mají oni, na to slyšeli.
Ten Silvin popis jejího jiného vesmíru mě trochu vykolejil, protože aby se tisíc let řešil malicherný konflikt, když se jinak nic neděje, mi připadá děsivé.
A je fakt, že telepatická komunikace, kdy si účastníci zájezdu vidí do hlav i emocí, to je náročné, ale jak to s alieny zažívám, tak to není až tak příšerné, jen je třeba přidat upřímnost a duševní obratnost. Ale míroví oni jsou, to je pravda. Jinak bych se bála do 5D, že bych tam umřela nudou :-)
On se poslední dobou mi připadá roztrhl trochu pytel s odsudky, kdože všechno dělá černou magii, nebo se někomu do něčeho motá. Kupř. Ava Brožová se tak vyjádřila, že se do věci někdo motá, když užívá "šamanské byliny", čímž myslela marihuanu a že to oni dělají tu správnou transformaci a to už jsem se musela řehtat, stejně jako u mnoho dalšího, co říkala. Já se o nějakých příznacích transformace dozvěděla až 2020, po nejhorších masakrech, kdy jsem měla vůbec mentální kapacitu koukat na nějaká korektní vyjádření a videa. Fascinuje mě proto, že si někdo myslí, že to táhne a že někdo jiný dělá něco špatně.
Co je dobře a špatně vědí jen nahoře ve všem tom pokrytectví, falešných učeních a zmatku, ve kterém jsme.
Kupříkladu pochybuju, že černá magie se dá dělat nechtěně, nebo nevědomě. To snad nejde si něčeho takového nevšimnout ne?
Re: Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Petr, 30. 9. 2021 11:33)
Mě ten poslední Avin pořad taky poněkud zarazil. Na to že si tam pravidelně zve černého mága, a pak začne tvrdit že enteogeny a posvátné rostliny jsou skoro jako černá magie... myslím že ona sama má pořád problémy s vlastní vnitřní temnotou a černomagickou minulostí. A kdyby ji chudák Ondra denně nečistil pomocí SRT, tyk by ji temní dávno sežrali i s chlupama.
A to říkám jako člověk který má k její práci respekt a kterému tím pomohla dostat se duchovně dál, k hlubším znalostem, třeba i k Indigovému zpravodaji apod.
Jinak černá magie nevědomá být samozřejmě může. Protože magie je jen jedna. A jestli je bílá nebo černá, záleží na nevědomosti a na rozsahu nevědomého Stínu toho, kdo ji používá. Proto do černé magie upadla většina původně bílých mágů, druidů, šamanů. Rozdíl je vážně jen v nevědomosti/vědomosti dotyčného.
V jednom pořadu o tom mluvila i Silva, a já s tím souhlasím. Mě se to jednou stalo s jedním známým. V minulých životech byl mágem , ne druidem nebo šamanem, ale prostě mágem, zřejmě v egyptě. Docela mladá a nezkušená duše, ale jinak člověk upřímný a někdy až dětsky naivní. Takoví pak dělají z nevědomosti různé blbosti.
Jendou jsme se sešli na pokec, on měl docela špatnou náladu, a ještě jsme debatovali o tom co se ve světě děje. Přičemž on se hodně rozčílil, ne na mě, ale tak nějak se obecně vzteknul, že jsem dostal energetickou ťafku, až jsem se málem skácel k zemi. Aniž on by to tušil (a já jsem mu to raději ani neřekl, jen jsem to šel rozdýchat ven, protože on už i tak má dost špatné svědomí z toho co kdysi magií vyváděl).
Nevědomí černí mágové, to je docela tragédie, protože dělají škodu jen z čiré blbosti a nevědomosti a snadno se nevědomě stanou loutkami temnoty. Třeba ten černý mág co je vařený pečený u Avy na PT. To poznáte už na první pohled, ta energie černokněžníka z něj jen leze. Jenže ten chudák to podle mě vůbec netuší a myslí si, že dělá důležitou a zodpovědnou duchovní práci.
(Ono se to dá natrénovat, kdy poznáte mezi lidmi hajzlíka, který škodí vědomě aby z toho měl prospěch, od "užitečného idiota" který vůbec netuší že škodí, a ještě si myslí že dělá záslužnou a důležitou práci)
Proto je nutné pracovat na sobě, jinak se člověk taky stane nevědomým škodičem. Ostatně, světelné bytosti by nás za takové mohli označit, protože už naše negativní agresivní myšlenky jsou určitou formou černé magie, protože se v této realitě (s určitým spožděním) rovněž zhmotňují.
Re: Re: Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Anča, 30. 9. 2021 11:52)
Já tu Avu nechci nějak hanit, to zase ne, ale ač to asi nechtěla, dost jsem se nasmála. Nejdřív s tou jejich komunitou. Někde uprostřed lesa se sejde parta idealistů a psychotiků a jeden z nich umí asi s motorovou pilou a stane se Vůdcem. Ava tam 3 dny euforicky maká a jí oříšky, všechno je sluníčkové, ale přesto se jí záhadně uprostřed lesa s psychotickou komunitou otevře strach, že by třeba nemusela přežít noc. Asi jsem cynik a v něčem zlá, ale já se prostě smála. Vybavila se mi zlá hippie komunita ze seriálu "Lost". :-)
S tou černou magií - jo, to asi je pravda, že je možné nevědomě dělat zlo, dávat energii špatné entitě, věřit špatnému kultu atd. atd. Tam jsem přesvědčená, že maximálně v rámci roků to člověka doběhne a zadusí v jeho dosavadních aktivitách.
Ale skutečná černá magie je úplná zvrhlost, kdy je oběť umučena skutečně co nejtrýznivějším způsobem, nejen fyzicky, ale i duševně, bytost světla, jedno, jestli člověk, zvíře - ta bytost je nevinná - a zlý čaroděj ji takto umučí pro odpůrce stvořitele, aby ze strany temnot získal nějaké výhody pro svá chtění a je v tom vědomá snaha obcházet a nerespektovat kosmický zákon.
A to nejde dělat nevědomě.
Motiv je stěžejní. Takže tak jsem to myslela, že není možné dělat skutečnou černou magii nevědomě.
PT
(ANDREA, 1. 10. 2021 9:16)Peter mna by zaujimalo kto je teen cerny mag...som si pozrela poslednych muzskych hosti...ale napada ma len ten astrolog.....
Re: PT
(Petr, 2. 10. 2021 7:32)
Nechci nikoho jmenovat. Už i proto že ten člověk to o sobě zřejmě neví a zřejmě ani nemá vědomě zlé úmysly. Spíš byl černým mágem v minulých životech. A teď mu dojíždí tato karma.
Mě se stalo kdysi něco podobného, proto bych nerad příliš ukazoval prstem na druhé.
Jen jsem to bral jako illustraci toho, že Ava má občas problémy s rozlišením lidí. Což je součást karmy se kterou se potýká. Vlastně to párkrát i sama zmínila.
Holt s tím pořád bojuje, se střídavými úspěchy.
Ono vůbec PT jsou tak slavné, že se stačí tam objevit jednou a hned se vám hrnou davy klientů. Takže to přitahuje různé existence.
Dokonce Jirka Ledvinka se tam teď objevil, ačkoliv jim předtím nemohl přijít na jméno. Holt asi začaly docházet chechtáky, kvůli těm lockdownům.
Vlastně, na druhou stranu musím přiznat, že z tohoto úhlu pohledu se Avě a Ondrovi docela daří držet úroveň a jakýsi vstupní filtr. To že se tam občas objeví nějaký zlatokop nebo vykuk, je prostě daň za popularitu. Mohlo to být mnohem horší. Třeba p.Šarfové z Cesty k sobě, se v tomto vede hůř.
Re: Re: Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Kiru, 3. 10. 2021 15:26)
Pro Petra:
Černá magie (ČM) je vývojové stadium vědomí člověka. Má již k dispozici božské atributy, tvůrčí energii Boha - Lásku s velkým "L" a je podroben zkoušce moci. Své schopnosti zneužívá k hromadění hmotného bohatství, k manipulaci a ovládání ve svůj prospěch. Je to jeho jediná pravda, nic jiného neumí, vysoká hladina ega ho dále nepustí. Každý toto stadium vývoje vědomí musí prožít, nedá se přeskočit. V dalších inkarnacích sklízí karmu. Kdo to tak už nemá, toto stadium má za sebou. Na místě je soucit s tímto člověkem, ne zloba.
Bílá magie (BM) je následující stadium vývoje vědomí jedince, následující po ČM. Složka ega po mnoha životech je umenšena. Dary Boha prověřují pýchu. BM pracuje v přehnaně pozitivním módu.
Složky ČM a BM jdou proti sobě v dualitním světě, vyvíjejí napětí, tlak, který je hnací silou vývoje. Obě žijí a konají v nevědomosti. Jejich vědomí sní svůj "sen".
Po BM následuje cesta pokory - dosažení Kristovského vědomí. Přítomnost v Jednotě. Plné probuzení, sjednocení s podstatou, produchovňování hmoty, tzv. Království Boží. Vystoupení z karmického cyklu.
V současnosti ČM přechází do BM a BM vstupují na cestu učení Krista, které nám předvedl Ježíš před 2 tisícovkami let. S tím, že musí projít karmické děje z minulosti. Individuální i kolektivní.
Re: Re: Re: Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Petr, 3. 10. 2021 16:06)
Velmi zajímavé vysvětlení.
Jen si nejsem jistý tou poslední bezkarmickou fází. Podle mě do karmy může spadnout kdokoliv kdykoliv. To že se to hodně vyspělým většinou nestane, je jiná věc.
Ale stačí se na pár tisíc let inkarnovat na Zemi a spadne do karmy i velmi vyspělá bytost.
Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Petr, 30. 9. 2021 11:08)
Podle mě je Ančo odpuštění zrádná věc, protože se z něj snadno můžeme překlopit do pocitu viny, což je jedna z nejnižších a nejdestruktivnějších vibrací. Proto temní v rámci křesťanství masivně používali pocit viny k našemu ovládání.
Odpustit člověk může vlastně jen sám sobě, když cítí, že něco podělal nebo nezvládl, tak si to prostě musí umět plně odpustit, jinak ho to dál bude zevnitř užírat, byť třeba na nevědomé úrovni (což je ještě zákeřnější).
A co se týče třeba to žádání o odpuštění Země a přírody, nevím nevím, ale podle mě by obje ocenily spíš vysílání nepodmíněné lásky, případně konkrétní činy ve hmotě. Mě se třeba daří napojovat na přírodu právě konkrétními skutky. Kdy ona pak stejně pozitivně reaguje směrem ke mě.
Čili než nějaké odpuštění mi připadá smysluplnější si procvičovat pokoru, ůctu a respekt ke všemu živému i neživému. Tam není žádný viník ani oběť, což pak člověka tahá směrem do minulosti. Ůcta, respekt a nepodmíněná láska, to jsou energie přítomného okamžiku.
Vesmír jako takový totiž nezná něco jako vinu. To je čistě lidský konstrukt. Kdyby reálně existovala vina, tak by slunce svítilo jen na ty hodné, nad zlými by se trvale vznášel dešťový mrak, a příroda by poskytovala své zdroje zase jen těm hodným. Na zlého, sotva by vlezl do lesa, by hned spadl strom nebo by ho pokousala liška, napadl divočák. Což se, zjevně, neděje :)
ps: dráčky bych bral, protože na rozdíl od psů (a trojhlavých jednorožců) nebudou pouštět chlupy po celém bytě :-)))
Už dnes si kdekdo domů pořídí varana nebo nějakou jinou přerostlou ještěrku. Takže pokud budou stejně přítulní a přátelští jako psi, tak beru všema deseti. Pokud tedy vůbec půjdou ochočit.
Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Anča, 30. 9. 2021 11:36)
Majitele varanů podezřívám, že nevědí, co doma mají a nechápou, že plazi skutečně nemají emoce a nejsou schopní milovat svého páníčka. Nebo jsou historky, jak se paní radovala, že se její had škrtič hezky natáhl vedle ní na posteli, viděla v tom prohloubení vztahu mezi ní a hadem a pak jí zoolog vysvětlil, že ten had si jí měří, jestli už je delší, než ona, jestli už jí může slupnout :-)
Když jsem v duchu vraždila ty temné, tak se zase musím pochválit, že jsem je nemučila, ani nic jiného, usilovala jsem o jejich jasnou rychlou smrt. Nemám na ně nějaké vzteky, neleží mi v žaludku, tak jsem jim odpustila? Nevím.
Když jsem přemýšlela nad odpuštěním, napadlo mě, že vlastně dokážu odpustit jen chování, se kterým mám sama zkušenost, že chápu motivace takového jednání a dokážu si představit, proč to ten člověk udělal. Pak mi to jde. Obecně odpouštění vztahuju jen na bytosti světla, temnotě nemá smysl odpouštět, to by se člověk zničil. Protože co se odpustí temnotě, tak přesně takový kus jejich černé karmy se nastěhuje do oběhu odpouštějícího. Jenže je to nekonečný proud, aspoň tak jsem to viděla.
Re: Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Petr, 30. 9. 2021 12:18)
To je zajímavé s tou karmou.
Takže je nejbezpečnější se naučit odpouštět sám sobě :)
Potíž s neodpouštěním ještě vidím v tom, že když jsi na někoho naštvaná a něco mu zazlíváš nebo cítíš křivdu, tak ta energie tě k němu poutá. Protože to není jeho křivda, ale tvoje, on je naprosto v pohodě. Takže odpuštění člověk dělá kvůli sobě, ne kvůli druhému, který má svobodnou vůli kterou my stejně neovlivníme. Takhle bych viděl to "odpouštění druhým".
Vyloženě to cítím, když cítím křivdu nebo dlouhodobý vztek na někoho kdo mi škodí, tak je tam jakési neviditelné energetické pouto, jako ocelové lano.
A navíc, takový člověk tě díky tvému vzteku obírá o tvoji energii. Čím víc se užíráš, tím víc on prosperuje.
Často může jít o nějaké karmické pouta z minulých životů. To je pak už čistá magie, kterou on z tebe saje energii.
Tak je to s lidmi. Jak je to s reptíky a podobnými, to nevím.
Nicméně P.Chobot tvrdil, že negativními emocemi, strachem, utrpením, z nás emzáci mohou vysávat energii, kterou umí uskladnit a využívat pro sebe, nebo s ní obchodovat.
Ono je to docela logické, zákon zachování energie. Když snižuješ vibrace, vypouštíš tim energii ze sebe ven. A ta nikam nemizí, takže ji nějaký vesmírný parazit s patřičnými technologiemi třeba umí i jímat.
Re: Re: Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Jinka, 30. 9. 2021 23:17)Tak si tady pročítám ty vaše komentáře a vidím, že jste všichni upřímní, na nic si nehrajete a máme tady toho všichni dost. Už samotná situace, ve které se nacházíme je na nervy. Hrstka vidoucích a davy ovcí. Anči i když jsem se uvedla s tím psem, nemyslela jsem to zle a trochu podcenila tvoji vitalitu. Diskuze pod Silvinými videi nebo články, je to nejlepší, co se tady na internetu dá číst. Také jsem přestala sledovat PT. Já na rozdíl od vás jsem se svých schopností vidět vzdala, zřejmě po hlubokém pádu a teď jdu zase nahoru a už neriskuji. Když něco potřebuji vidět, tak se stane, ale nemám schopnost bojovat, tak jako vy. Když jsem šla do tohoto světa, jako duše, čistá, netušila jsem, co všechno se tady semele a budu muset prožít. Proto se čistím a nechci vědět co, protože, to co jsem viděla, že mám v sobě, z toho mi bylo špatně. Proto jsem si přála, aby se to čistilo, bez toho, abych viděla ty hrůzy. Vy tady řešíte planetární boj, to je úžasné, jak se to podařilo. Velký dík Silvě, že to tak organizovala. A vy ostatní, to je až nepochopitelné, co děláte. Nechci vám česat vaše ega. Takže tato pochvala stačí. Ale já jdu krůček po krůčku znovu nahoru. A sama, protože je jen málo lidí, se kterými se dá bavit na toto téma. Ale myslím si, že podle starých spisů lidé vždy, když potřebovali bojovat s démony, kteří je omezovali, tak šli za Šivou, nebo Višnuem, nebo nějakou bohyní a ta tu práci udělala a démona zabila. Ale tady se to tak zvrhlo, že si to musíme dělat sami. Protože končí temný věk, kde neplatí žádná morální pravidla. Já už dost pamatuji a když jsem přišla na tento svět, tak tady byla krásná poválečná atmosféra. Lidi si pomáhali, neměli se tak dobře jako teď materiálně. Ale jestě platila ta pravidla cti, drželo se slovo, a ta duše byla v pohodě. Teď je všechno čisté a morální pošlapáno a proto jsme zmatení. Naše vnitřní já je v opozici, proti tomu co v realitě prožíváme. Zbytečně se rozdělujeme a hádáme kvůli nedůležitým věcem. A to zlo graduje a mění naše životy velmi rychlým tempem. A po volbách se budeme všichni divit. Ale máme naši mysl, tvůrčí sílu a máme možnost se spojit a společně pracovat. I s našimi staroslovanskými předky, kteří nám pomáhají, jak se dá.
Re: Re: Re: Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Petr, 1. 10. 2021 5:42)
Možná že byli dříve lidé morálnější. Ale možná prostě jen měli větší pud sebezáchovy, a tak se semkli a společně pracovali na poválečném budování státu aby vůbec přežili.
Taky měli výhodu pomalé karmy a utajení toho co je skryto v hloubi jejich mysli.
Zatímco dnes se čas a karma extrémně urychluje a vše vyplouvá z hlubin na povrch. Nelze se tomu vyhnout, nelze to utajit. Hnis se valí ven.
Proto je tato přeměna tolik drsná. Nic se neutají a ničemu se nelze vyhnou, jako dřív.
Re: Re: Re: Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Anča, 1. 10. 2021 8:28)
Jo, věřím, že vlastně IZ je v současnosti asi nejlepší zdroj poměrně surových, neučesaných informací přímo z hlavy, protože Silva je samozřejmě medium s vlastním zdrojem informací, tady v diskuzi jsem já taky medium napojená na mimozemšťany a jsou tu další lidi, kteří mají taky nějaké takové zkušenosti, nebo mají hodně načteno atp. Valíme to tady :-) Jen je otázka, jak moc jsme naprosto důvěryhodný zdroj. A jak moc "už je nás dost".
Protože ta věc, co se stala, je vážně velice mýtická, extrémně vyčerpávající a náročná a taky složitá - a když člověk trochu vidí do té Galaktické federace, Drakoniánů a všeho dalšího, tak vím, že nic nemusí být jednoznačné a přeju si moc, za sebe, i za Silvu, i za všechny ostatní, kdo do tohoto dávají energii, aby se nám to podařilo, se vymotat z obrovských problémů, ve kterých jsme byli a podařilo se nám se duchovně i rozumově obrodit a vymotat se ze spárů války a ohrožení této planety a naší společnosti. A pokud byly nějaké nedořešené spory a příběhy, zápletky z minulosti, kterými jsme si navzájem ublížili, ať dostaneme možnost to řešit jako zdravé světelné bytosti mezi sebou, bez teroru a sadistických zvrhlých her zlých sil. Ať jsme z tohoto, či jiného vesmíru :-)
Můj dojem je ten, že věc se daří a vývoj je na správné cestě.
Ten zážitek je extrémně neuvěřitelný, dobrodružný, ale neřekla bych, že je to něco absolutně neznámého. Silva v tom videu řekla - CERN tady byl už za Lemurie, to není nic nového, či tak nějak to řekla. Právě že tohle je pravda, sice to není vyloženě "CERN", ale rámcově to jsou skutečně časoprostorové technologie v podzemí, jakési urychlovače a zesilovače magie, ale mega mega, obrovský dosah a moc. A s jejich mocí se v této válce zacházelo - ovladačem těchto technologií je mysl a na mysli velice záleží, s jakými vesmírnými a kosmickými silami bude zacházet a proč, s jakým účelem. Viděla jsem, že strážné brány k těmto technologiím hlídají planeta, vesmírné síly i mimozemšťani z GF částečně a nejvyšší rozhodovací moc má samozřejmě Stvořitel, tok kosmického zákona je naprosto stěžejní. Kosmický zákon není ale idylka na obláčku, hodně se hrálo o to, jak moc jsme pitomí a necháme se ovládat jako ty spící ovečky - kdybychom se v tomto úplně rozplácli, tak na nás měli Drakoniáni prostě nárok, jako na kořist. Proto jsem se dostala až do šílených, militantních, urvaných stavů.
Mnoho kouzelníků, šílenců, "paranoidních schizofreniků", mluví o technologických systémech v podzemí, se kterými kooperují myslí. Bylo to tady celou dobu, dřív než lidstvo. A ta kouzelnická válka, která se odehrála a která byla v režii mimozemšťanů, asi málokdo do toho šel jako sólo aktivista, tak se odehrávala i přes tyto vnitřní systémy, které mají obrovskou schopnost ovlivňovat časoprostorové pole kolem planety, její osud a vývoj. Planeta je za mimozemšťany ráda a celkově jsme hypnotizovaní, na kolektivní masové úrovni, jejich vlivy, kdy se nám přes různé světelné mřížky kolem planety atd. sem snaží dovést co nejvíc ozdravujících a projasňujících, vzestupných vlivů.
Lidi jsou vyčerpaní, vše trvá už dlouho. Ale dá se předpokládat, že se situace přeci jen zlepší, až se trochu nadechneme.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Petr, 2. 10. 2021 8:04)
Víš, Ančo, s tím co na nás nasadili za svinské technologie na ovlivňování mysli, ti lidi prostě neměli skoro žádnou šanci. Já sám jsem byl na hraně, a jediné co mě zachránilo bylo, že jsem měl osobní trpkou zkušenost jak se současnou švindl-vědou, tak i s prohnilým zkorumpovaným zdravotnictvím a farmaceutickým průmyslem.
Bez tohoto by mě to asi taky semlelo.
Tomu já prostě neříkám svobodná vůle a "každý svého osudu strůjcem" , když se tu nasadí pokročilé vesmírné technologie na vymývání mozků, které lidem perou do hlav "řadí tu šílená epidemi, nechej se očkovat". A je to podpořené neurolingvistickým programováním z médií.
Podle mě jsou ve velkých městech umístěné nějaké psychotronické generátory. Protože ve městech je situace nejhorší. A pak velká konce trace lidí působí sama o sobě jako zesilovač kolektivního mentálního pole. Venkov je docela v pohodě.
Proto při rozpadu jakékoliv civilizace prchali lidi z měst, kde se obyvatel zmocnilo takové šílenství.
To je zatraceně nerovný boj. A v podstatě tomu jsou odolní jen ti "vesmírní turisti" a pak hrstka bývalých druidů a šamanů nebo bytosti andělského typu které jsou tomu do značné míry imunní.
Víš kolik znám lidí co byli v minulých životech léčitelé, šamani, mágové, a přesto je to semlelo a nechali se naočkovat a věří na covid?
Čili tohleto je podle mě hodně pokřivená "vesmírná spravedlnost". Obávám se že dokud to bude fungovat jako doposud, že proti lidem budou využívané vesmírné a kvantové technologie a z hlediska vesmírné spravedlnosti to bude v cajku, že si za to lidi můžou sami, tak se lidstvo nikam nepohne.
To je asi jako říct dívce co se nedokázala v temné uličce ubránit 5ti svalnatým vagabudům a byla brutálně znásilněná, že si za to může sama :-/
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Anča, 2. 10. 2021 10:30)
Co se týká toho očkování, tak tam bych to nepřikládala úplně nějakému zářiči a programování do hlavy, protože mi přišli lidi jako idioti už před tím, ani mě to nepřekvapilo, že se do toho očkování tak hrnou. Nepřišlo mi, že zblbli, protože mi přišli zpracovaní, primitivní a hloupí už předtím. A stejně tak si i přeju, aby jich skutečně část brzy zemřela - lidí je na světě příliš moc a vlastně tohle je ten nejspravedlivější dělící efekt, jaký mohl vzniknout. Čím víc idiot, tím víc dávek. Ve válce umírají lidi nespravedlivě, když na dům spadne bomba, zabije hodný i zlý. Tohle zabije debily.
Zabránili jsme světové válce a zničení planety. Bylo to všechno velice radikální a agresivní a i z důvodu, abych nenaplánovala definitivní pád lidstva, jsem si zakázala ambice jakkoliv milovat lidstvo - bylo lepší ho nemilovat, aby nevznikla obsesivní švihlá reakce, která by to "milované" lidstvo nakonec smetla ze zemského povrchu.
Mě připadá logické, že když jsme ty hordy zlých bytostí ochránili před válkou, že vznikl covid. Je to spravedlivější, část jich musí zemřít, ta nejhorší.
Jinak, s těmi technologiemi - vesmírné technologie neškodí. To je neškodné, jsou inteligentní a miliardy let staré a zdravotně nezávadné. Mimozemské technologie už má zpátky v ruce GF, takže temní už je nemůžou zneužívat. Ty jsou taky docela chytré, statisíce let staré a také zdraví neškodné.
Mlátí nás 5G, radiové, televizní, digitální, wifi bezdrátové mikrovlny. To je jediná technologie, co mají temní ještě v prackách.
Všichni víme, že to je mikrovlnné záření. Ale v televizi nám přece řekli, že to neškodí zdraví.
Nediv se, že mi umírání na následky covid vakcín až tak neva ... prostě někdy je těžký milovat takový zástup úplných idiotů.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Petr, 2. 10. 2021 11:52)
Tak tady se poněkud pleteš. A pořádně nečteš příspěvky na které reaguješ :)
Vlastně mi to trochu připomnělo některé postoje Silvy:
"Všichni lidi jsou idioti kteří si za všechno můžou sami. S vyjímkou mojí rodiny, která dělá to samé co ostatní idioti. Chodí na očkování a způsobují problémy sobě a všem okolo svojí blbostí, a já je z těch průserů pořád dokola tahám. Ale oni rozhodně nejsou idioti ikdyž se tak chovají"
Takové poněkud pokrytecké, ni ? Ty by jsi v pohodě koukala na to jak tvoje rodina umírá na následky očkování a nebo podobných hovadin, a řekla by sis že jsou blbí a můžou si za to sami?
Stejnou logiku pak můžeme vztáhnout na ty tvoje vědmy a čarodějky které tahají jako schizofreniky po psychiatriích a blázincích. Že si za to můžou samy, že se nechaly zavřít do blázince.
A já přitom vidím lidi kteří potřebují pomoct, a kteří kdyby získali zpět svoje druidské a čarodějné schopnosti, tak by mohli velmi prospět této planetě a vzestupu lidstva.
A ty by jsi je hodila do stejné žumpy spolu s opravdovými zlouny?
Kromě toho, pokud se tvoje duše rozhodne že se jí tenhle zemský trenažér zamlouvá a že by se tu dalo vegetit další tisíce let, tak by bylo záhodno aby to tu nebyla temná archontská žumpa, protože i ty v té žumpě třeba tisíce let budeš žít.
Takhle to prostě vidím já.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Anča, 2. 10. 2021 13:03)
Ale no jo, hele já jsem si nedala za úkol nic, mě se to stalo. Prošla jsem válkou, která se nedá vysvětlit normálnímu smrtelníkovi, ač se o to pokouším.
Tady se fňuká nad bebíčkem a děly se zvěrstva.
Já řešení řekla: mimozemšťani. Je čas se soustředit na mimozemšťany, že tu jsou, skutečně jsou, létají po nebi. Aby mohli přistát, potřebují, aby lidské kolektivní vědomí bylo ve stavu, že kritické množství obyvatelstva je schopné v klidu přijmout mimozemšťany, aniž by zemřeli na archetypální, či stresovou reakci a způsobilo to chaos a rozkol společnosti.
Místo toho se fňuká nad každým, kdo si dobrovolně došel na čipování a destrukci a řešení se vidí v tom, že si rychle zvýšíme jasnozřivé schopnosti a začneme se houfně milovat a sebeléčit, což je vzhledem k vývoji lidstva, které začalo jako otrok ze 70ti procent a teď houfně nic nechápe, jako nereálné.
Když přistanou mimozemšťani, nahodíme volnou energii a všichni ti pošetilci se snad dostanou k příležitosti se vyléčit, pokud to bude vhodné. Ono to nebude asi hned. Takže jich část pomře a já si dovoluji tvrdit, že nad nima nebudu brečet.
Pokud se podaří ke konci roku nějaké pokroky, tak by to snad mohlo vyjít ve 2022.
Duchovní růst a čištění duše je super, ale uvědomte si, že tyto kratochvíle jsou pro lidi, který nemají problémy, tady v Čechách.
Tady šlo o celý svět a všechny lidi.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Anča, 2. 10. 2021 14:02)Já zase nevěřím tomu, že lidi jsou schopný s tímhle hnout sami a děsivě plýtváme čas na nějaké "duchovní" růsty, když nám hoří koudel za zadkem.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Anča, 2. 10. 2021 17:43)
No právě, to velice souhlasím, že přijetí mimozemských civilizací vůbec není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. Ovšem je třeba, aby k tomu došlo, protože 5G, toxická moře, fosilní paliva versus dosud neužívaná volná energie, rozjetý spotřební kolos, stoupající kontrolní totalitní tendence, cenzura, nyní naočkovaní lidé ... to nezastavíme nějakým duchovním vývojem. Já jsem přesvědčená, že když se lidem konečně "rozsvítí", tak stejně budou chtít tohle všechno zastavit.
A k tomu potřebujeme mimozemšťany, protože lidi sami k tomu nemají odvahu - a nebo většina ani nechápe, že je něco takového ohrožení a je třeba to zastavit.
Jakmile dosáhneme toho okamžiku civilizační komunikace, jsme z toho jednou nohou venku.
Proto vidím jako větší smysl rozšiřování povědomí o mimozemských společnostech a jejich pozorování. Hodně záleží na oficiálních médiích, tam letos proběhly ty zprávy o tom, že USA přiznalo UFO a jejich zásahy do jaderného arsenálu.
Už to je pokrok, lidi by si měli uvědomovat, že něco takového tu je.
Jak to chápu, tak mimozemšťani nám nedají svoje technologie, ale pomohou nám překonat tuto krizi poskytnutím znalostí, radou, spirituální inspirací, i propůjčením technologií, třeba to léčení z očkování a nebo nám pomohou vyvíjet vlastní technologie.
Ale hlavně vytvoří jakousi záštitu proti nadnárodní mafii.
Re: Re: Re: Re: Re: on je někdo z jiného vesmíru ?
(Anča, 30. 9. 2021 19:00)