CESTA DO NOVÉHO VĚKU
Potom, co jsem napsala vyhodnocení z letošního Slunovratu se mezi komentujícími objevila řada zajímavých diskuzí a názorů a tak cítím, že bych vám k těm úžasným zprávám měla také napsat něco o tom, co to pro nás obecně může znamenat. Cesta do Nového věku totiž nebude vůbec snadná.
V rámci daného je totiž důležité si uvědomit, že jdeme do typu existence, kde běžně přebývají svatí jako je Ježíš, Budha nebo Máří Magdaléna. To znamená, že my bychom se měli stát svatými. Znamená to, že projdeme podobnými zkouškami, zasvěceními a obdržíme určitý podobný typ moudrosti. A z toho, co víme z historie, zkoušky kterými procházeli tito lidé, vůbec nebyly snadné.
Pro ty z nás, kteří přecházíme do 5D, může platit, že zažijeme mnohé utrpení. Tak v prvopočátku je důležité si uvědomit jistý zákon o hromadění hmoty, který platí v 5D vesmíru. Ten zákon zní: Přílišné zaujetí hmotou znamená pro duši závazky, které má vůči nízkovibračním bytostem. Z tohoto důvodu jedinci z řady vysoce rozvinutých civilizací žijí vlastně velmi prostě.
Např. Já když jsem byla Sächmet, byla jsem uznávanou léčitelkou, seděla jsem v radě starších = byla jsem jedna z vrchních senátorů celé planety. A přitom jsem žila v kruhovém domku o velikosti 1+1, nepamatuji si, že bych byla ověšená zlatem, diamanty a měla obrovskou vilu se 4 auťáky.
Možná proto jedna ze zkoušek, kterými v civilizaci projdeme, bude již začínající ekonomická krize. Opět každý člověk je v jiných vibracích, takže někdo krizi pocítí velmi silně a někdo zase vůbec, budou i lidé, kterým se dokonce bude dařit o něco lépe. Ve většinovém procentu však lidé projdou krizí, která je donutí přijmout systém přídělu peněz. To však otevře nové dveře nového finančnictví, které je již připravované bílými klobouky prez. Trumpa. A ve výsledku přerozdělování za několik let přinese mnoha lidem více hojnosti, než měli dříve. A bude spravedlivější.
V 5.dimenzi lidé žijí v hojnosti, protože obecně žijí skromněji a tudíž na všechny zbývá dostatek. A to se budeme muset naučit i my.
Dále bude mnoho lidí, kteří zažijí tvrdé zkoušky ve vztazích. Bude mnoho bolesti, někteří z vás přijdou o část rodiny, která se bude muset odstěhovat na jinou planetu. Někteří uvidí umírat lidi cizí i blízké a to buď v přírodních katastrofách nebo následky očkování. Toto se už děje.
Podle mě rozvinutá forma DNA, kterou nám teď shora posílají je odpověď na naše volání o ochraně dětí, kteří jsou plně závislí na svých rodičích a nemůžou se bránit vůči jejich špatným rozhodnutím. V rámci trhání rodin se však může stát, že zde stoupne množství sirotků, o které se bude třeba postarat.
A zde je další zkouška lidské solidarity a otevřeného srdce, lidské štědrosti a bezpodmínečné lásce. Toto je podle mě jedna z nejdůležitějších zkoušek vůbec. A znovu se natvrdo ukáže, kdo je kdo. A mnoho lidí může být zklamáno, že ti o kterých si mysleli, že jsou na duchovní Výši, najednou v té zkouška neobstojí a ti, jenž se zdáli někde dole, v té zkoušce obstojí a pomůžou v potřebnou chvíli. Je to proto, že nejdůležitější vlastností člověka, nejsou parapsychologické schopnosti, jak si mnozí ezoterici myslí, ale čistota a otevřenost lidského srdce.
V rámci vývoje buďte připravení na to, že vás můžou potkat velmi těžké situace, tak těžké, že si budete přát být mrtví... a přesto neumřete. A přesto onu lekci máte pochopit a obdržet moudrost... tu Pravou Moudrost Duchovních Mistrů.
A ta se nedá získat placením seminářů, ani opakováním manter a otčenášů... ta se dá jenom zažít.
A z tohoto důvodu nežehrejte nad těmi, kteří odchází. To je ta snazší cesta.
Ta třetina lidstva, která se zavazuje, že přejde do 5D si bude muset v rámci příštích 40 let zvyknout na to, že bude neustále Překonávat Sama Sebe. Neustále bude stavěna před složitější a složitější problémy, na které najde řešení.
Nebude to snadná cesta. Já jsem donucena takto žít prakticky celý život, takže vím, že to není snadná cesta.
Ale zažijeme divy, které nezažije nikdo jiný. Naučíme se levitovat, myšlenkou pohneme horami, ovládneme tajemství vesmírných cest, tajemství teleportace, budeme tvořit nová zvířata, nové rostliny. Staneme se žijícími Bohy.
Ale ti Bohové musí nejdříve prokázat, že jsou moudří, že již nezneužijí svou sílu k tvorbě zla a ničení. Že už nedojde k porušování duchovních zákonů.
A to je to, co se od nás v příštích 40 letech očekává. Nic méně.
Zažijete stavy, kdy budete velice unavení. Zažijete stavy naprostého zklamání. Zažijete stavy euforie tak obrovské, že si budete připadat, že jste vstoupili do nebe.
To všechno jsou jen stavy, není to konečné, je to pouze dočasné jako součást naší duchovní lekce.
Každý, kdo vám tvrdí, že vám Nová Země spadne na hlavu a všechno najednou bude zářivě růžové, se poněkud mýlí.
Ještě mnoho krát budeme muset překonat sami sebe, než dojdeme do stavu Moudrých Bohů, jež budou spravovat tento svět. Ne Ho Vlastnit, nýbrž Spravovat.
Pokud jste ochotni touto cestou projít, vítejte v Novém Zlatém Věku Lidstva.
Přeji všem mnoho síly a krásný rok 2022!
Silva
Komentáře
Přehled komentářů
Mám to podobně. Spousta inspirujících komentářů. Všechny cesty, které vedou ke Světlu jsou si podobné, jen každý z nás má větší radost a lépe se mu praktikuje něco jiného. Jak řekla Romča, že spojení s Bohem nastane ve chvíli naprostého odevzdání nebo naprosté zamilovanosti, mně dostalo. Když jsem v koncích, nevyznám se ve svých pocitech a jen tápu, odevzdávám všechno - i naprostou zamilovanost - Božství. Teprve pak se můžu znovu nadechnout a vychutnat si v klidu a beze strachu i naprostou zamilovanost. Je to osvobozující.
Z data narození mám jako to, co mi nejvíc pomáhá pochopit a posunout se dál vztahy a soucit. Takže tohle je pro mně přirozené. Jinak svatost, mimořádné schopnosti a podobné záležitosti vnímám jako ukazatele na cestě, snažím se žít co nejvíc v míru a lásce a stále víc chápat, o čem to je. Pokud se při tom dá chodit po vodě tak fajn. Nemám ale strach z toho být svatá, je to o zodpovědnosti, ale o tom je to celou dobu. Uhýbat před ní nechci. Dostaneme se tam až na to budeme mít, to je proces. Silva to vysvětluje hezky.
Re: Re: Re: Re: Re: Brahman-Átman
(Anael, 11. 1. 2022 12:03)
Jinko ,napsala jsi to moc krásně. Také nejvíce praktikuji jógové techniky. U mně se nejrychleji osvědčili práce se světlem a zvukem a samozřejmostí je spolupráce s mistry protože na některé věci sami prostě nedosáhneme. Když je člověk na ně napojený ve svém srdci vždy je v určitém období někdo z nich kdo přichází pomoci s určitým druhem energie. Vzhledem k působení ve vyšších rovinách energií a hustoty a jejich zaměření musím říci ,že je jejich spolupráce naprosto nezbytná. Odblokování energií jde pak mnohem snáze ale vždy se v zásadě musí člověk snažit sám a poprosit je o tuto spolupráci, ostatně oni na to čekají. Kdo je v které období připraven a jaké mantry jsou vhodné se dá nalézt na www.vishwamara.com. Zvláště doporučuji práci s předky, u těch se doporučuje práce snad každý měsíc, většinou se pracuje se zeleným světlem. Pomocí různých forem světla a zvuku tak zasahujete do bloků svého vývoje atˇuž je to na Zemi či na jiném planetě. Osvědčili se mi různé typy krystalů a kamenů při práci na sobě. Důležité je však přijetí všech svých stránek bytosti aby mohlo posléze dojít k uzdravení a napravení chyb. Tím si tvoříme svou budoucí cestu . Tato práce se stane vaší denní rutinou pokud opravdu chcete se hnout ku předu . Není to snadná práce ale je uskutečnitelná. Ještě bych vám chtěla doporučit kameny které pomáhají při rozpouštění karmy ,celé rodové karmy a tím je PETALIT,
HEMIMORFIT (modrá verze),FENACIT. Na napojení s mistry je naprosto skvělý KYANIT v krystalové podobě jeho modrá verze. Na odnímání miazmat a implantátů (nefyzického charakteru) a telepatii je výborný SELENIT (průsvitná bílá verze).Podpora spojení božství skrze lásku a ochrana PREHNIT. Velice duchovní napojení na mistry má také TANZANIT, zvláště v oblasti třetího oka. Na začátku čištění do poručuji taktéž ZÁHNĚDU a CITRÍN na solar plexux. Oblast krku AKVAMARÍN ,TYRKYS ,APATIT (modrý). TYRKYS a SPEKTROLIT jsou skvělými ochránci aury. Krystalů křišťálu není nikdy dost. Když je někdo více zenový tak JADEITY ty jsou mírné. HEMATIT je velký ochránce zvláště proti vyčerpanosti. Na zmírnění agrese a společné soužití a pro hyperaktivní děti doporučuji Velký Krystal AMETYSTU . Na učení a léčení je super FLUORIT. Proti vyhoření a v dnešní době stejně jako v období válek noste na sobě ČESKÉ GRANÁTY, obnovují neustále vaše aurické pole a chrání vás když spíte. Pořiďte si VLTAVÍN je to dar z nebes až na to přijdou ostatní státy bude po nich poptávka. Máme je jen my a v podstatě povodí Vltavy-Moldavy. Budou teď hodně v kurzu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Brahman-Átman
(Jinka, 11. 1. 2022 23:45)Anael díky moc za tvůj příspěvek a moc si toho vážím, co jsi napsala. A také o těch kamenech. Na výstavě si mě vybral jeden krásný Citrín a nemohla jsem ho tam nechat. Akvamarín jsem si koupila nedávno, někdo o něm psal, že léčí zuby na dolní čelisti a s jeho pomocí se zadařilo zastavit dole paradentózu. A za Larimary jsem utratila jmění, jsou drahé. Bylo to v době, když jsem začala používat MMS, ten pán, který to propagoval měl velký larimar stále u sebe. Některé další běžné kameny o kterých jsi psala mám, ale díky za tipy na kameny, které si dokoupím. Naposledy jsem kupovala u firmy Bombastus a předtím Minerály Bláha. U Bláhy jsou levné velké křišťály, jak psala Silva, že jsou potřeba na ty oltáře. Tehdy jsem si koupila sadu 12 a přišel mě jeden zhruba na 300 Kč. Protože mám spoustu přívěšků a nedalo se to všechno vynosit, tak jsem si na pevnou šňůrku navěsila 7 různých přívěšků, mám tam křišťál, Larimar, čaroit, citrín, ametyst .... a tento náhrdelník si beru, když musím mezi lidi, aby mě chránil. Mám ho pod svetrem, v létě viditelný.
Re: Re: Re: Re: Re: Brahman-Átman
(Tomas x , 11. 1. 2022 15:34)
Jinko mě se zdá že všechny duchovní cesty co vedou ke světlu jsou si podobné a hledají v člověku jeho božskou podstatu. Já tedy dávám přednost indiánskému šamanismu taky jsem byl v mnoha životech šamanem a s karmou žádnej problém nemám asi už jsem to pořešil v minulých životech, každej to máme trochu jinak.. Ty meditace žádné návody nepomohou musí se to prožít, kdo umí snít a má fantasii tak má cestu do jiných světů k bohům a zdroji otevřenou..
Jinko asi jsi tady psala že jsi chodila do skupiny Zelenkovců Brno já také ,nemohl jsem odepsat, už mě to nevzalo komentář asi se tedy známe.. :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Brahman-Átman
(Jinka, 12. 1. 2022 23:27)
Tomasi, myslím že tě znám, tehdy jsme byli u té soví studánky. A pak na těch kamenech s celou skupinou. Jak píšeš o šamanech, tak já mám dobrou zkušenost se zpěvem sibiřských šamanů z Altaje. Byla jsem tehdy ve Frýdku -Místku, to je tak 25 let. Pořádal se tam festival duchovní hudby a já jsem se tam tehdy dostavila. Jakmile jsem uviděla paní Mílu Tomášovou, tak jsem se od ní nehnula (ani nevím proč, přitahovala mě) Bylo tam nahoře na kopci pódium, kde vystupovali různí zpěváci. Paní Tomášová měla stánek z knihami kousek od pódia a prodávala tam se svým synem a panem Tomášem knížky. Stoupla jsem si z boku toho jejich stánku a dívala se na to pódium. Paní Tomášová, když nikdo zrovna nic nekupoval, tak si stoupala vedle mě. Já jsem se jí tehdy ptala na nějaké moje duchovní praktiky podle knížky a ona mi doporučila, ať si najdu učitele, který mě povede. Podle knížky mi nic nedoporučovala dělat. Tak jsem v její blízkosti (auře) byla celé odpoledne. Neměla jsem v úmyslu si koupit žádnou její knihu, ale musím říci, že byla dobrý obchodník. Začala mluvit o knize Kámen mudrců od Ankera Larsena, kterou vydali a prodávali. Říkala, že je ta kniha požehnaná a jedna paní, která ji měla doma v kuchyni na poličce na ni nedala dopustit. Jak byly tehdy ty záplavy, tak prý se voda hrnula k jejich domu, ale ta kniha způsobila, že se voda jejich domu vyhla a tekla obloukem pryč. Tak jsem si knihu koupila a napsala mi tam krásné věnování. S přáním pravého poznání pro čtenáře této moudré knihy. Míla Tomášová Ale proč píšu o paní Míle? Protože její duchovní kvalita a to, že jsem vedle ní stála, když začali hrát šamani z Altaje. Ta šamanská hudba byla taková syrová až hrubá. Začali písničku a já jsem viděla, jak se vytvářelo takové malé tornádo a útočilo na moji srdeční čakru. Úplně se mi tam zavrtávalo. Ta hudba byla úchvatná. Živočisná a jednoduchá. Ale účinná na čistění čakry. Najednou jsem viděla očima člověka, který vnímá jednotu. Viděla jsem očima mistra, paní Tomášové. Nikdy jsem si nedovedla představit, že jsme v jednotě, že všechno je jednota. Bylo to jako v mlze. Maminka s dítětem v kočárku tam byli, stromy, pódium, všichni lidé, kteří seděli na židlích před pódiem. A ti, kteří přicházeli směrem ke mě, také téměř všichni. Kdo nebyl v pohodě, tak jakoby z té jednoty vystupoval. Byl to jeden pár, kdy žena byla v jednotě, ale ten partner ne. Jejich pejsek byl v jednotě. V jednotě byla i velká zeď, která nás oddělovala od zbytku města. A do toho stále hráli ti šamani svoji písničku. V úžasu jsem si užívala jednotu všeho a vstřebala do sebe, abych tomu už po zbytek života mohla věřit, že tomu tak je. Když se řekne, že jsme jednota, tak tomu nikdo moc nevěří. Protože si to neprožil a tak je to pro většinu lidí vzdálená představa. Skončila písnička a tím i moje zkušenost s jednotou. Možná tu písničku znáte, kdysi dávno ji propagoval a hrál Vlastimil Marek. Hledala jsem ji na internetu a nenašla, chtěla jsem tady na ni dát odkaz.
,
PRO INFO - OBRANA 12.1. 2022
(ŠV, 12. 1. 2022 16:33)https://www.youtube.com/watch?v=SspYKyqt-U4
2022
(Jirka, 11. 1. 2022 19:58)Proč se tu ještě pořád řeší problémy minulého roku ?? J(e)deme dál. Nebo ne ?
Vícerozměrná budoucnost Země a apokalyptický scénář
(Petr, 10. 1. 2022 16:08)
Zajímavé video na téma více variant budoucích scénářů pro každou duši.
"Vícerozměrná budoucnost Země a apokalyptický scénář"
https://www.youtube.com/watch?v=qva3ZjkB1Fk
Ne že bych tam se vším souhlasil, ale přijde mi to inspirativní. Obzvlášť zajímavá je pasáž kde tvrdí že se všechny procesy tak urychlují, že nutí člověka aby se ponořil do proudu událostí aby se nezasekl v bažině letargie a bezmocnosti, což by bylo škodlivé a zabrzdilo by to transformaci.
Vlastně moje teorie je mnohem divočejší. Dle mého existuje mnohem víc "Zemí" a mnohem víc scénářů. A my na základě svých rozhodnutí a svých myšlenek neustále přeskakujeme mezi nimi.
Jednu dobu jsem měl pocit, že jsem se vážně propadl na jakousi temnou Zemi, i Silvie a další lidi okolo PT mi najednou připadali jaksi temnější, jakoby méně optimistické a méně světlé varianty jich samých, co jsem sledoval dva roky nazpět.
Pozvánka
(SaHorRa, 10. 1. 2022 12:14)
Dobrý den všem, rád bych vás informoval o svém plánovaném rituálu na jaro. Jedná se o šamanský rituál zakopání válečné sekery, vlastnoručně jsem ji vykoval a na jaře ji pohřbím u totemového stromu. Je na čase očistit naši zemi od válečných a lid rozdělujících móresů. Ať mír zavládne nad naší zemí. Pokud by jste se chtěli také připojit tak budu rád. Hudební nástroje vítány :) . Provedeme rituální pohřbení, pak si zapálíme oheň a opečeme buřta (vegani mrkvičku ha ha) ,pokecáme, zazpíváme, no jak se nám bude chtít.
Místo konání Žďár nad Sázavou u sochy Mamlas
Termín konání upřesním dle aktuální situace a počasí aspoň týden předem.
Nechť vás Světlo Všehomíra provází.
Petr Janů SaHorRa
Re: Re: Re: Med-bed ?
(Petr, 8. 1. 2022 12:32)
Tak tak. Já se radši naučím jak si sám mentálně opravit svoje tělo, než být závislý na nějakém stroji který si můžou dát Gatesové a Rotschildi pod zámek, a obyčejný člověk pak utře nos, přesně jak v tom filmu Elysium.
Je potřeba se zamyslet proč, nám iluminátský hollywood toto dal přímo do toho filmu Elysium.
Odpověď je jednoduchá. Abychom se nespoléhali na svoji vnitřní sílu a svoje dovednosti, ale čekali až to někdo "zařídí za nás".
A abychom zůstali zase závislými otroky.
A to stejné je i s rádoby očkováním. Pěstovat dál tu mentalitu otroka, který čeká na to až mu páníček milostivě daruje kousíček zdraví v injekci. Ikdyž se mohu uzdravit sám pomocí bylinek a mentální práce s karmou a škodlivými přesvědčeními.
Ono se nedá vyloučit, že tu v budoucnu budou injekce které budou umět odemykat fragmenty DNA s neobvyklými schopnostmi. Což bylo ztvárněno v některých scifi filmech, ale nejlépe ve hře BIOSHOCK:
https://www.youtube.com/watch?v=AkVAEJkouk0
Kde v této dystopii najdeme schopnosti jako telekineze, pyrokineze, elektrokineze, schopnost manipulovat druhým, jakož i svéráznosti jako insekto-kineze. Jsou tam i "oživovací komory" ne nepodobné med-bedům a injekce schopné regenerovat jakkoliv poraněné tělo.
To vše na pozadí společnosti, která odhodila veškeré morální zábrany a propadla naprostému šílenství. Kde jedinou snahou je získat další genetické vylepšení a nadpřirozené schopnosti. Což se pak stalo i nutnou podmínkou k přežití v takovéto společnosti.
Takže pokud celá ta mRNA injekční šaráda není jen pokus o genocidu (což je nejpravděpodobnější) , a takovéto injekční odemykače DNA budou k dispozici, tak stejně tyto technologie budou mít pod zámkem Rotschildi a poskytnou je milostivě jen svým nejvěrnějším sluhům.
Chceme jít touto cestou ?
Re: Re: Re: Re: Med-bed ? Pro Petra
(Anael, 9. 1. 2022 20:28)
Chtěla jsem něco důležitého k odemykání DNA, je to prosté . DNA se odemyká pomocí vibrace, většinou zvukové . Naše spící DNA pochází od stvořitelů (mistrů genetiků)v našem případě humanoidních bytostí, od skupiny která osazuje život na planetách a uzpůsobuje jejich DNA daným životním podmínkám planety. Skládá se z mnoha částí které pocházejí od jiných druhů humanoidních bytostí které obývají planety na kterých život existuje již dlouhou dobu. Každá tato spící část bude jednou probuzena. Příkladem k aktivaci Plejádské části vaší DNA je zvuková vibrace 528 Hz. Je k tomu i meditace, představa světelné meditace a aktivování probuzení od základní kořenové čakry. Různá požehnání dokáží také aktivovat spící části DNA ale vše je vždy pod vedením božství a každému se dostane právě to, co je pro jednotlivce vhodné a snesitelné. Já mám například aktivovánu i Lyranskou část DNA která má složitější zvukovou stopu. Každý zvuk má svou světelnou vibraci a tato vibrace je určena k odemknutí
určité části vašeho DNA. Chci tím říci že nevím o žádné injekční formě které by toto dokázala. Řekla bych že je to spíše naopak, pokud někdo působí násilím ,uzamkne se. Něco co není v lásce stvořeno nemívá dlouhého trvání. Násilnými technickými manipulacemi se dají tvořit kyborgové, nebo klony ,ty ale postrádají duši a tudíž jejich cesta do božských světů není určena pro ně. Jejich určení způsobu života i když dlouhého je předem určeno k jejich postupnému zániku ,jejich vývoj je velice omezen na rozdíl od bytostí s duší.
Odpověď Petrovi
(Alena, 9. 1. 2022 20:19)Poslala jsem zprávu na téma duše a ego v rozporu a počítač se tváří jako že jsem neposlala nic. S láskou tedy odpovídám ještě jednou: Důvěřuj tomu nejlepšímu, co v Tobě je. Lidé se potřebují spojit v míru a lásce, pochybnosti moc nepomůžou.
Pokračování
(Romča- odpoěď Petrovi, 8. 1. 2022 19:09)Napadlo mě,při tvém vyprávění o Bohu a tvých neúspěšných životech, že jsi mohl projít jako duše něčím podobným. Myslím a vím to i z rodinných konstelací,že vše se ti v životech opakuje tak dlouho,dokud tu lekci nepochopíš. Třeba máš pochopit, že vše je o víře. Ne o náboženství ,ale víře. Víra v sebe, v život, v lásku ,ve štěstí apod. Rozumíš mi ? A třeba nic neočekávat,jen konat dobro. To mi v jednom čištění na RUŠ sdělil Bůh,když jsem si po smrti v tom životě sypala hlavu popelem a prosila ho o odpuštění, Bůh sdělil. " Jdi a konej dobro !" Byla jsem vysoký církevní hodnostář. Ještě k tomu dětství,jak jsi psal,že si věci z ranného dětství nepamatujeme. Když jsou ti lidé při té terapii v alfa hladině,což znáš z meditací a já je dovedla do dětství ,vidíš a cítíš vše, co v té době, neboť to podvědomí to vyplaví do vědomí. A tam je potřeba čistit,v tu chvíli ego spí. Tam je hlavně potřeba najít tu emoci a dovolit si ji konečně procítit,pak teprve může být uzdravena a přjata,jako naše zkušenost. Čistila jsem takto paní a dostali jsem se až do jejího embryonálního stadia.,kdy maminka byla ve 3 měsíci těhotenství. Ta duše si vše pamatuje. Asi bych být tebou zkusila zkušeného psychoterapeuta. Jinak budeš stále jak bludný Holanďan na této planetě. Stvořitel přesně ví,co dělá. Dává ti stále šance to pochopit. Jedno ti povím. Zkus vystoupit z té role oběti a přestat se litovat. Znám lidi bez nohou,kteří se radují ze života,z maličkostí,že jsou vůbec na světě,když třeba konkrétně jednomu vlak ujel nohy a on je šťastný, že to přežil a je opravdu šťastný. Tomu člověku to čiší z tváře,jeho pohybů apod. Myslím,že život je dar a když si ho nevážíš, tak pohrdáš vůlí stvořitele. Jednou se té strážkyně můj starší syn zeptal ! "Není lepší vládnout v pekle, než sloužit v nebi ?" A ona mu krásně odpověděla. "Není ,neboť Lucifer v pekle nevládne,jeho jen Bůh poslal sloužit v jinde a přesto je stále podřízen Bohu,což ve svém nabubřelém egu nechápe". Když jsem jí řekla " Tak má velký problém s egem, že ? " Tak odpověděla " Pochopitelně,jinak by tuto otázku vůbec nepoložil". Jinak nemysli si,i já jsem mnohokrát přemýšlela o tom,jak z tohoto světa utéct. Ale ta představa,že by se mi toto stejně opakovalo stále dokola, mě zase hodilo pěkně do reality.Jinak mám jiný pohled na soulad mysli a srdce. Já si myslím, že ego představuje hmotu a srdce duchovní svět. My máme přece přinést ten duchovní svět do hmoty. To je účel našich inkarnací. Co je platné,že mniši v Tibetu se modlí celé dny a jsou "osvícení",když kdyby šli do fabriky dělat 12 hodin denně, jak by tam to své modlení uplatnili ? Tím nechci ponižovat sílu modliteb, naopak. Je to podle mého názoru žít spokojeně v realitě, skromně,podle nějakých pravidel,ale s čistým dobrým srdcem a v lásce. Na co ti bude když budeš "lítat" po vesmíru v noci a budeš všemu rozumět,když nebudeš mít otevřené srdce a vnímat potřeby nejen svoje,ale i druhých. A proto se učíme otevírat srdeční čakru, neboť jedině člověk,který má opravdu upřímně rád sám sebe, je schopný milovat druhé. Jinak je zatím láska u lidí jen o potřebě, závislosti a výměnném obchodu, a to máme změnit.
Re: Pokračování
(Petr, 8. 1. 2022 21:19)
Díky za odpověď, Romčo. Z toho co jsi tu napsala, mi vyplývá, že mám pravdu když tvrdím že jsme jen otroci a pokusné myši toho šíleného boha. A že svobodná volba je spíš iluze než cokoli jiného. Proto ta "absolutní bezmoc".
(a to teď pomíjím skutečnost že do tohohle pozemského pekla bych já neposlal ani svého nejhoršího nepřítele)
Jen si to vem: když neposlechneš Boha, tak bude tvůj život plný nezdarů a utrpení. A když ho poslechneš, tak bude plný těžkých zkoušek až nadoraz, tedy opět plný utrpení a jakoby nezdarů.
Z toho mi vyplývá, že nás Bůh "miluje" asi jako vědec "miluje" svoje pokusné myši které kuchá zaživa.
Jak pak necítit bezmoc, když zažíváš těžkosti a mizérii ať se rozhodneš jakkoliv?
Z tohoto pohledu je Bůh jen obří vesmírné super-ego, které nad sebou nemá nikoho, kdo by ho vytahal za uši, dal mu pár facek a řekl: podívej se vole, co to tu s těma bytostma vyvádíš!
Třeba rodič který týrá svoje dítě, je většinou taky hluboce přesvědčený, že dělá správnou věc. A že by mu za tuhle "přísnou výchovu" mělo být ještě vděčné. A když se dítě rozbrečí, tak ho za to zmlátí, protože mu neprojevuje dostatečný vděk.
To mi právě vadí nejvíc. Že tu není svoboda. Můžeš se jen "svobodně" rozhodnout být božím otrokem, a nebo se "svobodně" rozhodnout pro cestu ega. Obě možnosti stojí za ho...
Je to podobná "svobodná volba" jako když tě v průchodu zastaví parta gaunerů a dají ti "svobodně vybrat" jestli jim dobrovolně dáš svoji peněženku, drahý mobil a koženou bundu a nebo tě zmlátí do bezvědomí. Takovýhle výběr nám nabízí ten úžasný Bůh.
I proto mi připadá logické, že bůh je sice absolutní dobro, ale zároveň i absolutní zlo. Záleží přitom jen na úhlu pohledu.
A tyhlety moje tvrzení mi připadají obzvláště "vtipné" (lehce černý humor) když vezmu v potaz ten z minulých životů, kdy jsem byl tím středověkým učencem. Protože velká část mého učení se věnovala právě následování Boha a podstatou bylo, že jedině v něm je naše spása a bez něj nemáme šanci na lepší svět.
A teď to vidím skoro opačně. Tím pádem mám pochopení třeba pro ty, kteří se dali cestou "zla" proto, že boží spravedlnost jim přišla absolutně nespravedlivá a chtěli se pokusit o vlastní formu spravedlnosti. A pak zděšeně zírali, že se to nějak zvrtlo. Myslím že teď se dokážu vcítit do jejich kůže.
Aspoň nějaké pozitivum.
Jestli mi Romčo chceš odpovědět, tak můžeš, jestli nechceš, tak nemusíš. Je to jen na tobě. Pro mě tahle debata je zajímavá a inspirativní, ale nevím jak pro tebe.
ps: je tu ještě jedna nesmírně zajímavá věc, podle mě nepochopená a někdy i podceňovaná, a to sice "sebeláska" (to by bylo na samostatnou debatu)
Re: Re: Pokračování
(Romča- Petrovi , 8. 1. 2022 23:57)Proč myslíš,že by mě ta debata unavovala ? Je to tvůj úhel pohledu na život a já se ti jen snažím ukázat,že realitu nezměníš,ale můžeš změnit tvůj pohled na ni. Mnohokrát jsem se modlila k Bohu,ať mi dá sílu přijmout věci,které nemohu změnit. Obzvláště po smrti mého mladšího syna,kdy starší syn spadl opět do své závislosti a já musela "přijmout" fakt,že může zemřít i on a já s tím nemohu vůbec nic dělat. Ale ve chvíli,kdy jsem s tím přestala bojovat a "přijala " tu bezmoc,že nejsem ta,která o tom může rozhodnout,že mohu jen vysílat lásku a milovat i to "neposlušné" dítě,které stejně matka miluje a vždy sevře v náruči , i kdyby provedl Bůh ví co. To mi nyní připomínáš svým postojem k Bohu. Ty se totiž na něj strašně zlobíš,jako kdysi já. Cítíš nespravedlnost,protože ty máš pocit,že již mnoho životů konáš dobro a jeho "odměna" nikde. Ale on tě miluje za každé situace,musel by jsi zažít to přijetí,co já. Bylo to něco tak nádherného,že se to nedá popsat. Teď si vem,že Bůh je jen energie a ta energie jsi ty. Ty jsi vlastně Bůh .Protože on tě zhmotnil ,aby skrz tebe mohl poznávat sebe. Takže vše ,co k němu vysíláš,vysíláš vlastně k sobě. Ty se vlastně zlobíš sám na sebe . Zkus odpustit sám sobě. Nejsi dokonalý,jako nikdo na světě. Proto jsme na Zemi,protože jsme ve škole. Sice za každý život- třídu dostaneme známku,ale stále máš možnost si ji v dalším ročníku opravit a hlavně se stále učit novým věcem a stále se zlepšovat. Jednou jsem šla na akupukturu,to bylo asi dva roky po smrti syna a já nemohla plakat. Nešlo to. bdivujA ta paní mi říká,to je dráha jater,dejte si do pořádku emoce. Já na ni koukala ,nechápala jsem. Pak mi najednou povídá. "Přijměte své temné stránky,nebojujte s nimi ,všichni je máme." Já totiž tak cítila synovu radost z toho,že ho již nic nebolí,netrápí, že jsem jako pozemská matka neprošla truchlením. On se totiž té svobody nemohl vůbec nabažit, myslím po smrti, poslední léta strávil zavřený v nemocnici a jednoho dne na vycházce se rozhodl to ukončit. Zemřel 13 a to je paradoxně mé šťastné číslo. Vždy ,když se s kluky něco dělo a bylo to velmi často,vždy jsem to cítila. Ve chvíli kdy umíral, jsem cítila naprostý klid v duši,jen neskutečnou lásku a veškeré myšlenky šli v tu chvíli jen k němu. Měl za pár dní přijet. Bylo mi to divné,proč nepřišlo varování duše.No nebylo potřeba,šel prostě domů. Bůh mu dal šanci odejít ,už v tom nemocném těle nemohl dokončit,co měl. . Už je znovu dole a myslím,že pokračuje v tom,co začal. Učí nás. Byl se mnou dole 2 a půl roku,než se přišel ve snu rozloučit a pár měsíců předtím se mi zjevil ráno na posteli a telepaticky povídá " Musíš začít truchlit,jsi jen člověk,jinak onemocníš". A zmizel. Dokonce jsem šla po ulici a najednou šel pár metrů přede mnou a vedl za ruku asi 2 letou holčičku,kterou si přál. Myslela jsem ,že jsem se zbláznila,ale než jsem protřela oči ,oba zmizeli. Myslím,že mi bylo umožněno,i tou strážkyní potvrzeno,že mi Bůh dovolil vidět paralelní život,kde byl šťastný a vedl jiný život. Zkrátka učinil jiné rozhodnutí a to je ta svobodná vůle. Vždy máme na výběr,při každé volbě se štěpí naše já a vzniká paralelní život.
Informace
(Anael, 4. 1. 2022 11:22)
Ahoj lidi, podle informací které mám k dispozici musím potvrdit zprávu která zde již byla přednesena Silvy a Barbory a toho co je mou kompetencí . Jedná se tudíž o rozhodnutí usnesení k anulování určitých typů bytostí (forem temných energií) které byly stvořeny pouze za účelem negativního působení. Upozorňuji že nesmí dojít k porušení rovnováhy. Dále pokud se někteří jedinci dopouštěli odebírání lidských duší z jejich lidských těl a nahrazovali je z vlastní vůle bytostmi ,které nebyly stvořeny v souladu s bohem budou tito jedinci neprodleně zajištěni , souzeni a vydáni do nápravných zařízení, které jsou mimo prostor této planety a mimo naši sluneční soustavu. V tomto případě se však nejedná o planety ale o uměle vytvořené nápravné zařízení které je takto speciálně upravené a zajištěné na mnoha úrovních ve vesmíru. Tyto bytosti budou tudíž po zajištění dopraveni na místo v doprovodu k tomu určeném. Dále běží lhůta pro bytosti které mají za úkol napravit a uvést do souladu energie na planetě Zemi, které poškozovali svými temnými rituály. Pokud tuto nápravu zjednají bude s nimi naloženo dle ujednání . Pokud se této nápravě budou záměrně vyhýbat přejdou do kompetence jiné, k trestní odpovědnosti jiného řádu, daleko přísnějšího. Tato zpráva měla býti zveřejněna písemnou formou ,proto tak činím. Myslet si o tom můžete co chcete ,je to vaše právo. Jediný kdo může cokoliv změnit a ve skutečnosti o tom rozhoduje je stejně bůh, stvořitel ,zdroj všeho a jehož zákony platí ve vesmírech na rozdíl od těch vymyšlených lidmi a vydávajících se za zákony spravedlnosti. Bůh je totiž úžasný v tom že jak se říká, bez něj ani za nehet, ví co dělá a proč to dělá. Tvoří, udržuje i ničí. A protože zákon o zachování energie nám praví zničit nelze nic úplně ale lze to jen přetvořit v něco jiného pomocí transformace ....máme tu transformaci. Snad je to vysvětleno dostatečně. Transformace je víceúrovňová a dlouhodobá z lidského hlediska. Budete -li s ní v souladu je vše v pořádku. Vždy když dojde k navýšení energie vynořují se v lidech nezpracované staré vzorce jednání, chování, emoce, staré rány z minulých vtělení, které čekají na to až budou plně pochopeny, přijaty ,odpuštěny ,odstraněny ,napraveny a přepsány. Teprve potom dojde k posunu. Je to jako s vrstvami cibule.
Jedině s moudrostí vaší duše a láskou lze poznat cestu jak a kudy jít. Jde o dlouhodobou práci každého jedince na sobě. Přeji všem atˇse vám daří.
Re: Informace
(Tomas x , 4. 1. 2022 12:23)Jo Boží mlýny melou pomalu ,ale jistě.. Teda to pomalu bych zdůraznil, chemtreils na nás sypou pořád, očkovací centra jedou na plné obrátky a než se ti nahoře rozhoupou jestli bude ještě co zachranovat..
Re: Re: Informace-souhlas s TomasemX
(JanA, 4. 1. 2022 14:06)
Tomasi pripojuji se k „rase nedockavych a netrpelivych“ :-) fakt melou pomalu….
Slunce sem nevidela od 22.12. (!!!) zato slysim hojne ruzne typy leteckych veci za mraky, takze sypou a sypou co se do nas vejde :-( Vydrzat pianier budu se drzet info, ze v dubnu koncej, snad do toho zas nekdo nehodi vidle!
Re: Re: Re: Informace-souhlas s TomasemX
(Petr, 5. 1. 2022 6:40)
Já teda moc netrpělivý nejsem. Naopak mi připadá že to jde do kopru značnou rychlostí. Rychleji než člověk zvládá řešit vlastní karmu která se masivně valí ven. Mě se stále vyplavují z nevědomí další staré rány a podobně, zatím to nevypadá na nějaký konec.
Třeba období Štíra je rok od roku drsnější a já pokaždé jedu čím dál víc na doraz.
Takže pozor, aby nás nezlikvidovala vlastní karma.
Dobře že to nejede ještě rychleji. Takový nějaký rychlo-záblesk by nepřežilo 90% lidí.
Podle mě jde o to, aby transformací prošla co největší část lidstva. Ne aby prošla hrstka "vyvolených" a zbytek přitom pochcípal.
Takže se to může táhnout klidně desítky let. I tak umírají jinak slušní lidé co by umřít nemuseli.
Ostatně kdo chce, může využít současné silné transformační energie co už tu jsou a urychlit vlastní posun. Tyhle dva roky by pro to měly být extra příznivé.
Jen je potřeba nasednout na tu vlnu a surfovat.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Brahman-Átman k Barče
(Alena, 11. 1. 2022 20:45)