CESTA DO NOVÉHO VĚKU
Potom, co jsem napsala vyhodnocení z letošního Slunovratu se mezi komentujícími objevila řada zajímavých diskuzí a názorů a tak cítím, že bych vám k těm úžasným zprávám měla také napsat něco o tom, co to pro nás obecně může znamenat. Cesta do Nového věku totiž nebude vůbec snadná.
V rámci daného je totiž důležité si uvědomit, že jdeme do typu existence, kde běžně přebývají svatí jako je Ježíš, Budha nebo Máří Magdaléna. To znamená, že my bychom se měli stát svatými. Znamená to, že projdeme podobnými zkouškami, zasvěceními a obdržíme určitý podobný typ moudrosti. A z toho, co víme z historie, zkoušky kterými procházeli tito lidé, vůbec nebyly snadné.
Pro ty z nás, kteří přecházíme do 5D, může platit, že zažijeme mnohé utrpení. Tak v prvopočátku je důležité si uvědomit jistý zákon o hromadění hmoty, který platí v 5D vesmíru. Ten zákon zní: Přílišné zaujetí hmotou znamená pro duši závazky, které má vůči nízkovibračním bytostem. Z tohoto důvodu jedinci z řady vysoce rozvinutých civilizací žijí vlastně velmi prostě.
Např. Já když jsem byla Sächmet, byla jsem uznávanou léčitelkou, seděla jsem v radě starších = byla jsem jedna z vrchních senátorů celé planety. A přitom jsem žila v kruhovém domku o velikosti 1+1, nepamatuji si, že bych byla ověšená zlatem, diamanty a měla obrovskou vilu se 4 auťáky.
Možná proto jedna ze zkoušek, kterými v civilizaci projdeme, bude již začínající ekonomická krize. Opět každý člověk je v jiných vibracích, takže někdo krizi pocítí velmi silně a někdo zase vůbec, budou i lidé, kterým se dokonce bude dařit o něco lépe. Ve většinovém procentu však lidé projdou krizí, která je donutí přijmout systém přídělu peněz. To však otevře nové dveře nového finančnictví, které je již připravované bílými klobouky prez. Trumpa. A ve výsledku přerozdělování za několik let přinese mnoha lidem více hojnosti, než měli dříve. A bude spravedlivější.
V 5.dimenzi lidé žijí v hojnosti, protože obecně žijí skromněji a tudíž na všechny zbývá dostatek. A to se budeme muset naučit i my.
Dále bude mnoho lidí, kteří zažijí tvrdé zkoušky ve vztazích. Bude mnoho bolesti, někteří z vás přijdou o část rodiny, která se bude muset odstěhovat na jinou planetu. Někteří uvidí umírat lidi cizí i blízké a to buď v přírodních katastrofách nebo následky očkování. Toto se už děje.
Podle mě rozvinutá forma DNA, kterou nám teď shora posílají je odpověď na naše volání o ochraně dětí, kteří jsou plně závislí na svých rodičích a nemůžou se bránit vůči jejich špatným rozhodnutím. V rámci trhání rodin se však může stát, že zde stoupne množství sirotků, o které se bude třeba postarat.
A zde je další zkouška lidské solidarity a otevřeného srdce, lidské štědrosti a bezpodmínečné lásce. Toto je podle mě jedna z nejdůležitějších zkoušek vůbec. A znovu se natvrdo ukáže, kdo je kdo. A mnoho lidí může být zklamáno, že ti o kterých si mysleli, že jsou na duchovní Výši, najednou v té zkouška neobstojí a ti, jenž se zdáli někde dole, v té zkoušce obstojí a pomůžou v potřebnou chvíli. Je to proto, že nejdůležitější vlastností člověka, nejsou parapsychologické schopnosti, jak si mnozí ezoterici myslí, ale čistota a otevřenost lidského srdce.
V rámci vývoje buďte připravení na to, že vás můžou potkat velmi těžké situace, tak těžké, že si budete přát být mrtví... a přesto neumřete. A přesto onu lekci máte pochopit a obdržet moudrost... tu Pravou Moudrost Duchovních Mistrů.
A ta se nedá získat placením seminářů, ani opakováním manter a otčenášů... ta se dá jenom zažít.
A z tohoto důvodu nežehrejte nad těmi, kteří odchází. To je ta snazší cesta.
Ta třetina lidstva, která se zavazuje, že přejde do 5D si bude muset v rámci příštích 40 let zvyknout na to, že bude neustále Překonávat Sama Sebe. Neustále bude stavěna před složitější a složitější problémy, na které najde řešení.
Nebude to snadná cesta. Já jsem donucena takto žít prakticky celý život, takže vím, že to není snadná cesta.
Ale zažijeme divy, které nezažije nikdo jiný. Naučíme se levitovat, myšlenkou pohneme horami, ovládneme tajemství vesmírných cest, tajemství teleportace, budeme tvořit nová zvířata, nové rostliny. Staneme se žijícími Bohy.
Ale ti Bohové musí nejdříve prokázat, že jsou moudří, že již nezneužijí svou sílu k tvorbě zla a ničení. Že už nedojde k porušování duchovních zákonů.
A to je to, co se od nás v příštích 40 letech očekává. Nic méně.
Zažijete stavy, kdy budete velice unavení. Zažijete stavy naprostého zklamání. Zažijete stavy euforie tak obrovské, že si budete připadat, že jste vstoupili do nebe.
To všechno jsou jen stavy, není to konečné, je to pouze dočasné jako součást naší duchovní lekce.
Každý, kdo vám tvrdí, že vám Nová Země spadne na hlavu a všechno najednou bude zářivě růžové, se poněkud mýlí.
Ještě mnoho krát budeme muset překonat sami sebe, než dojdeme do stavu Moudrých Bohů, jež budou spravovat tento svět. Ne Ho Vlastnit, nýbrž Spravovat.
Pokud jste ochotni touto cestou projít, vítejte v Novém Zlatém Věku Lidstva.
Přeji všem mnoho síly a krásný rok 2022!
Silva
Komentáře
Přehled komentářů
Ďakujem veľmi pekne za Vašu radu.
Re: Re: Re: Re: Informace pro Madaleine
(Anael , 5. 1. 2022 22:22)Jěště jsem zapoměla na ty další otázky ohledně ,,přisedlíků,. To je jiný druh energie většinou jde o někoho kdo chce od vás něco osobně vyřešit ,nebo nepochopil že je opravdu jeho tělo mrtvé a hledá pomoc. Většinou ale nemají s dotyčným něco energeticky srovnáno. Může jít i o vážnější věc a to pokud nevěří v posmrtný život tak prakticky duše zůstane ulpívat na Zemi a u sebevrahů je to obzvláště těžké. V podstatě je to individuální záležitost každého, podle jeho problému, tohle nelze zobecnit. Nemusí jít ale pouze o lidi. U člověka může být i jeho učitel . Tak tomu říkám, je to forma bytosti ,která se projevuje negativně ale pouze do té doby dokud nepochopíte účel pro který je u vás. Většinou vás vede k tomu aby člověk změnil své vzorce negativního chování. Pokud člověk prokáže že se změnil a posunul se vpřed ,tato bytost odejde. Dokud to člověk nepochopí a někomu se ho podaří odehnat tak on stejně přijde znovu, aby splnil svůj závazek vůči vám. Pokud je člověk mladá duše má u sebe nějakého ochránce. Když však převezmete plnou odpovědnost za své činy ,když nabydete vědomí ,ochrana je na vás. Prostě víte že spojení se stvořitelem je trvalého charakteru a oni vás vedou. Víte, úplně každý dělá chyby a každý se může mýlit. Pojetí pravdy je pro každého jedince individuální. Nejlepší co můžete udělat je, když máte toto vnitřní spojení s božstvím tak on přesně ví jak vám co říci, protože vás zná a dokáže se nacítit tak, aby vám sdělil tou nejlepší formou to ,co je pro vás důležité.
Re: Re: Re: Re: Re: Informace pro Madaleine
(Tomas x , 5. 1. 2022 23:40)Přisedlíky straší hlavně Zelenka, ale pokud máte dostatečně silný el. magnetický obal - auru nic na vás nemůže. Tak hlavně načerpávat světelnou energii at svítíte. Je jasný že když je někdo nemocný a má třeba auru silnou 5cm tak se na něj lepí kde co a měl by něco dělat..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Informace pro Madaleine
(Petr, 6. 1. 2022 10:59)
Řekl bys toto Silvii do očí ? :-D
Když jsi zlu potenciálně hodně nebezpečný tak na tebe útočí nehmotní, černí mágové, kdekdo. A nemusí pomoct ani hodně silná ochrana.
A když jsi relativně bezvýznamný, tak ti stačí slabá ochrana proti nějakým běžným pišišvorům. Na černého mága by to nestačilo.
Stačí vylézt na veřejnost a pracovat pro dobro ve velkém a hned máš na problémy zaděláno. Kromě toho na tebe útočí často lidi "posedlí" temnými entitami, často i tvoje rodina nebo kamarádi od kterých bys tu kudlu do zad fakt nečekal.
Další věc je, když máš rozbité energetické pole (ani to nemusí být zjevná fyzická nemoc). To je jako otevřené rány kudy můžou zaútočit.
Tady pak pomůže jen láska a žadost o ochranu k vyšším bytostem, tvým osobním strážcům.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Informace pro Madaleine
(Anael, 6. 1. 2022 11:47)Petře ,s těmi útoky máš naprostou pravdu! Včera jsem ku příkladu jela autem a měla jsem co dělat abych se vyhýbala několika autům. Než jsem si uvědomila že jsem si zapomněla udělat ochranu tak do mně najela paní a rozbila mi zpětné zrcátko u řidiče. Celou dobu co jsem viděla jak na mně jede ,tak jsem si říkala proč proboha neuhne a já už byla za krajnicí. Pak to samé se dělo ještě chvíli ,lepili se na mně jak magnet. Než mi to došlo. Ještě k té auře , ta je silná podle toho jak jsi dlouho praktikující vědomá bytost ,jaké máš spojení a jestli si ve střehu. Nejsem si jistá ale mám za to že běžná velikost aury je minimálně 20 cm kolem fyzického těla. Pokud má člověk zdravotní problém jsou tam trhliny na které se nalepují různé entity a ty se touto energií přiživují. Lidé se pak cítí unavení nebo podráždění, záleží kde je trhlina. Mám pro vás radu ,vím že funguje alespoň u mne. Pokud jsem fakt hodně vyčerpaná piju nápoj který obsahuje žen-šen . Četla jsem jistou studii ,která hovoří o výzkumu této rostliny a podle údajů jistého pana doktora z Japonska dokáže Žen-Šen do půl hodiny po požití navýšit lidskou auru až o 20 cm. Musím tu knihu znovu najít protože si nepamatuji tu gramáž ale vím, že šlo o korejský žen-šen. Vím že to každému nemusí chutnat ale mně nevadí, naopak ,zvláště když to přisladíte medem. Silná aura ,zacelená je velice nezbytná. Když si dáte sprchu tak tělu také hodně pomůžete. Koupel ve vaně se solí dokáže sundat a pročistit nejeden nános negativní energie. To jsou ty běžné metody a potom ještě vykuřovadla na očistu obydlí, kamenů které nelze umýt pod vodou já je kupuji na webovkách u pana Rymera. Má je krásně popsané jaký druh na co funguje. Jestli na léčení nebo očistu. Už je od něj kupuji léta. Fungují.
Vykuřovadla
(Romča- pro Anael, 6. 1. 2022 14:51)Anael, moc děkuji za tvé příspěvky,které velice ráda čtu. Cítím z nich obrovskou moudrost,sílu ducha a hlavně otevřené srdce plné lásky ke všem pozitivním tvorům. Jen chci potvrdit ,že vykuřovadla od pana Rymera opravdu fungují. Já je používám také již pár let. Spíše dříve vonné tyčinky na čakry a miluji šalvěj. Mám kamaráda, který celý život tušil, že je jen návštěvníkem ve své pozemské rodině,spíše nevěděl,proč je úplně jiný. Nakonec podle matriky zjistil, že jeho prababička byla indiánka a pradědeček pruský voják. A já mu k jeho narozeninám koupila poukaz na přednášku indiánky z kmene Cree.Bylo krásné,že ona ho okamžitě poznala,jak vstoupila do dveří a časem ho i papírově adoptovala. Poté v jedné z "potních chýší" poznal svou nynější ženu,která je vyznáním indiánka a jsou spolu šťastni. Žijí od té doby střídavě v Praze a Kanadě. A on mi jednou přivezl z Kanady bílou šalvěj. Byla to síla. Když ji zapálíš ve vykuřovací misce, tak jde krásně "čistit "tam,kde má člověk problém. Ještě jsem měla pocit,jako kdybych kouřila marihuanu,což jsem nikdy nezkusila,ale moje děti ano a tak se starší syn smál,že to má podobné účinky,neboť mi bylo nádherně ,měla jsem stále potřebu se smát. Což myslím,že bylo i společností jmenovaného indiána,neboť je to velmi pozitivní a přímý člověk a to mám ráda.Byla to opravdu šalvěj,neboť já ho podezřívala z legrace,že mi přivezl koku. Ale od té doby jsem něco v podobné kvalitě u nás nesehnala. Až jsem objevila na internetu e-shop od Rymera a ten se tomu "trochu" přiblížil. Na pentagramový oltář při synchronizacích jsem u něj zakoupila tyčinky z Kopálu a ty jsou výborné. Jsou na očistu,u rituálu před napadením negativní energií apod. Určitě jsi je také objevila. Měla jsem v prosinci covid,chytla jsem ho v práci ,kde jsou všichni očkovaní. Ale stvořitel chtěl,abych si něco dořešila a pochopila,kde mám Achilovu patu. Přece jen nám nebyl dán jen tak pro nic za nic. Jinak co se týče aury,chodila jsem již před 20 lety ohledně problémů mých dětí na kineziologii a potkala se ,jak jinak,s mnoha lidmi praktikujících magii. Díky tomu znám pár svých minulých životů,kde byly bloky a které jsme řešili. Bylo mi řečeno,že můj starší syn je pozemský anděl. Má velmi náročný život ,protože zde uvázl v karmě a i jeho minulý život nebyl údajně zrovna dobrý. Ale jak se to vezme. I ti lidé,kteří z našeho pohledu nekonají dobro,tak tím učí druhé něco pochopit.A hlavně v minulém životě si prý nevážil lidského života a nyní pomáhá lidem na ulici. Ale udivilo mě,že mi ta paní a ne jen jedna řekla,že má kolem sebe několik metrů obrovské světlo,i přesto jak žije . Těžko říct. Dokonce mi řekla,že právě musí chodit do temných míst- diagnostický ústav, poté i nápravné zařízení,aby to tam rozsvítil. Je pravda,že kdo ho zná,tak ho má rád pro jeho srdečnost a laskavé srdce. Má životní číslo sedm a to je duchovní růst prostřednictvím pouze vlastních zkušeností. Což mi taky vždy sám řekl,ať ho nechám,že si to musí sám vyzkoušet. Taky se v nápravném zařízení setkal s černým mágem,který ji konal vědomě a syn měl co dělat,aby tu energii vůbec ustál. Mě v té době místy připadal naprosto odevzdaný.A paní ,co má taky schopnosti vidět věci z nadhledu mi řekla,že měl v té době obrovskou ochranu od andělů. Bylo mi tenkrát řečeno,že ten dotyčný ho vyhledává úmyslně. Řídil se prý tím- "přítele si drž blíž,nepřítele ještě blíž".
Re: Vykuřovadla
(Anael, 6. 1. 2022 17:06)Romčo já jsem také bývala indiánka a můj tatínek byl dokonce Sedící býk ,žila jsem v kmeni Siuxů . Když jsem byla malá v tomto životě tatínek nám postavil totem, dřevěného koně a my s bráchou jsme měli luky a uměli střílet ze vzduchovky, Stavěly jsme si týpí a já jsem pokud to šlo udržovala ohenˇ. Tohle ta duše prostě ví. Také jsem byla docela zdatná ve sportu hlavně v gymnastice ,běhání a branných hrách v přírodě. Soužití se zvířaty je pro mně samozřejmé a vždy je mi lépe v kolektivu než o samotě. Když ale medituji potřebuji mít klid. Co jsem ale prodělala v 24 letech klinickou smrt tak přišla nějaká moje vysoká část a od té doby nastala velká změna nejen že jsem začala vidět věci které před tím byly skryté ale i fyzicky vypadám spíše jako plejáďanka než jako indiánka. Moc se mi tvůj příspěvek líbí zavzpomínala jsem si na dětství. Děkuji ti.
Re: Re: Re: Vykuřovadla pro Romču
(Anael, 7. 1. 2022 20:54)Romčo, přečetla jsem od tebe vše a moc se mi líbí tvůj postoj k životu i když se s tebou nemazlil. Také jsem velice ráda když jsou ve zdravotnictví lidé jako ty. Také jich takových pár znám a chodili se mnou do škol i když tím riskovali že jim vezmou diplom. Tudy totiž vede cesta. My jsme v práci také byli výjimečně skvělí právě proto, že jsme kromě klasického vzdělání používali hlavně duchovní potenciál a mimosmyslové vnímání. Tím že jsme pracovali na soukromé klinice a ne ve státním zařízení tak to šlo. Omlouvám se že nereaguji úplně na vše ale i já mám dost práce a musím se věnovat rodině , dětem a zvířatům . Doufám že se někdy potkáme, protože bych řekla, že máme dost společných zájmů. Já jsem si dávno odvykla věci plánovat a v podstatě vážně žiji přítomným okamžikem, takže události prakticky řeším když nastanou a věřím že je to vždy v ten nejvhodnější čas. Zatím přeji krásný víkend.
Re: Re: Vykuřovadla
(Romča- odpověď Anael, 6. 1. 2022 18:13)Děkuji ti Anael,že jsem tě potěšila a ty jsi si zavzpomínala na dětství. Jinak moje odpověď byla moc dlouhá,tak je na třech místech mezi ostatními příspěvky. Nevím,zda jsi je četla,nebo by jsi chtěla je číst. Nebo jsi je úmyslně nechala bez komentáře. Když tak jukni. K té klinické smrti. Jako mladá holka po škole jsem pracovala na JIP kardio,byla to krásná práce a taky jsem zažila hodně lidí ,co měli zástavu buď na sále,či na JIP a já ,jelikož jsem odmala měla noční můry,že mě zavřeli v rakvi živou a já škrábala na víko,aby mě otevřeli,že se tam udusím,až jsem měla dokrvava ruce rozškrábané,tak jsem měla strašný strach ze smrti a i o své milované,hlavně maminku, až mi zemře,kam všichni půjdou. Nechtěla jsem věřit,že půjdeme do hlíny atd.,Zajímavé bylo,že pak u kineziologie jsem čistila život,kde se mi toto opravdu stalo a to jsem byla porodní bába a zachraňovala jsem "neduživé novorozence" před hozením ze skály a za to mě zazdili. Již v 17 letech jsem četla Moodyho knihu Život po životě,ještě nebyla svázána do knihy. Díky tomu jsem se o nočních ptala pacientů,co zažili klinickou smrt ,co zažili a všichni to popisovali stejně. Nikomu se nechtělo nazpět,světlo,tunel atd. Já jsem sice neměla klinickou smrt,ale za to jsem vážně onemocněla v 21 letech akutní leukémií . V té době jsem u těchto nemocných pracovala a velmi těžce jsem snášela jejich úmrtí. Byli to vesměs mladí lidé. Byl rok 1986 a s transplantací kostní dřeně se začínalo. Tak jsem se sama odevzdala do rukou ing. biochemie a ta mě uzdravila 6 týdenním pitím zeleninových šťáv a bylin. Jinak nikdy mi nebylo lépe po těle i duši. Slyšela jsem i trávu růst a cítila např.vůni chleba na 20 metrů. To byl pro mě zlom. Od té doby jsem ve zdravotnictví pomáhala lidem pochopit význam TČM a jak musí naslouchat svému tělu atd. Celý život piji byliny, byla jsem i keltka- kněžka a velmi jsem bylinkám rozuměla. Celý život je miluji,jejich vůni,jejich účinky a i si je míchám sama. Nejsem stavěná na chemii,ale na přírodní léčbu. A jsem ráda,že jsem ve zdravotnictví mohla takto mnoha lidem otevřít oči a ukázat jim jinou cestu,než je jen chemie.
Re: Re: Re: Re: Vykuřovadla pro Romču
(Romča - pro Anael, 8. 1. 2022 10:10)Milá Anael,vůbec se nemusíš omlouvat,já to vše chápu. Měla jsem svého času 4 děti, a práci na směny. Byla bych moc ráda a bylo by mi velkou ctí tě poznat osobně. Jinak já jsem ze zdravotnictví ,hlavně spíše z Fakultní nemocnice odešla před rokem a půl ,kde jsem pro "robotismus" mnohých zdravotníků pochopila,že budou jako první tlačit zdravotníky k povinnému očkování a to já se svým nastavením těla na "přírodní" věci nedopustím. Už jako mladá jsem nesnesla ve svém těle nic umělého. Šla jsem do školství,které je bohužel ,jak všichni zde víme v katastrofálním stavu. Je to velmi znát. Dělám asistentku jedněm dvojčatům s Aspergerovým syndromem. Je to práce zajímavá,ale náročná psychicky. Ani ne s těmi kluky, ale učiteli a rodiči. Všude je znát,jak se ten systém hroutí. Mám 8 let do důchodu,tak uvidíme,zda se stihnu ještě vrátit ke své profesi,kterou miluji a stýská se mi po ní. Ale zdraví je u mě již od doby, kdy jsem v mládí unikla z lopaty smrti , na prvním místě. Anael přeji ti i nám všem ,ať jsme schopni co nejlépe a co nejvíce z nás, tvořit to ,v čem bychom chtěli žít podle svých srdcí, kde lidé budou naplněni láskou a budou hodnoty jako je úcta,respekt , spolupráce a naslouchání jeden druhému. Už nyní se moc těším na tvé nové příspěvky,které mi vždy nalejou sílu a optimismus do žil.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Informace pro Madaleine
(Petr, 6. 1. 2022 18:44)
Tomu se Anael moc nedivím, že se tě pokoušel sejmout nějaký (naočkovaný) kamikadze-zombík za volantem. Myslím že temným tu hodně překážíš. A zombifikovaného vyčerpaného člověka snadno ovládne nějaký démon. Třeba na zlomek sekundy, ale i to stačí.
Já jsem právě na vážkách jestli si pořídit auto, právě z tohoto důvodu.
On to říkal i S.Lazarev, že i zrychlená karma se bude projevovat nejen nemocemi, rakovinami, ale i autonehodami a jinými úmrtími. Takže nemusí to být jen zombík ovládnutý temnou bytostí, ale někdo komu se plní jeho karma.
Co se týče čištění, tak mě bohužel funguje jen 2-3hod procházka v lese. Ostatní metody jsou u mě buhvíproč málo účinné ikdyž je občas použiju.
Jen bych se tě chtěl zeptat zda je možné mít auru 5 metrů kolem těla. Mě bylo řečeno (docela spolehlivým šamanem), že takhle by měla vypadat moje přirozená aura. Ale většinou ji mám rozbitou a není mi ani příjemné sedět vedle někoho v autobuse.
Asi se na mě lepí ten energetický temný sliz co lidi generují.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Informace pro Madaleine
(Anael, 7. 1. 2022 20:28)Petře aura kolem těla může být i daleko větší ,je to pravda. U běžného člověka je to ale zřídka. Jenže tady u nás v Čechách nejsme až tak standartní lidé jako jinde po světě. :)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Informace pro Madaleine
(Tomas x , 6. 1. 2022 17:15)Petře já bych to Silvě do očí klidně řekl ,ale těžko říci co by mě řekla je dost temperamentní.. :-) Opravdu nejlepší ochranou proti všemu je načerpávání energie božské energie do solaru při využití meditačních dechových technik. Tam je akorát problém v něčem jiném božská energie se nachází ve všech dimenzích ve všech vesmírech ,ale čím výše se postupuje v rámci dimenzí blíže ke zdroji tím je tato energie kvalitnější a mocnější a řada lidí není schopna postoupit v rámci dimenzí ke zdroji jejich duše nejsou vybračně na tak vysoké úrovni a tak se to dělá tak že se volají bytosti světla z vysokých dimenzí aby otevřeli bránu a umožnili tok této energie ,to samozdřejmě dokáží silní šamani a pak nepotřebují žádné ochranné pentagramové oltáře a další berličky protože mají energii zdroje. Takto můžeme pracovat i my a spřátelit se z bytostmi světla..
Reakce Petra
(František, 6. 1. 2022 22:53)
Ahoj všem, skoro vůbec tady nereaguji na některé názory a diskuze, ale tohle jsi pojmenoval úplne přesně. Nereaguji proto, že se nestačím divit, na cl se zde lidi dívají. Ledvinka, pan Chobot, inspirace divnými lidmi na YouTube, pochybné webové stránky. Vím že každý má nejaký stupeň poznání, svou cestu, ale někdy tady žasnu, co si přečtu. Lidi stačí jenom nacítit věci a když vám to nejde, zkuste se nechat vést svou intuicí. Já se letos zbavil všech překážek, které mi bránili v duchovní cestě, ukončil jsem dokonce i partnerský vztah, protože sem cítil, že můj partner musí jít stejnou cestou jako já, jinak to nemá po duchovní stránce žádný smysl. Jedno vím, že naprosto důveřuji Silvě a pár úžasným lidem tady a proto dávám veřejně svůj email tady pro výměnu informací, diskuze, přátelství a třeba i osobního seznámení s vámi. PS: Jsem čech žijící na západním Slovensku a díky svému zaměstnání se můžu pohybovat neobmedzene po celé ČR a SR. :-)
S úctou František.
frantisek.stockinger@gmail.com
Re: Informace
(Petr, 5. 1. 2022 6:33)
To mi moc nesedí. Bůh totiž nikdy netrestá. Trestá se člověk sám vlastní blbostí. A to jen za účelem toho, aby něco pochopil a přestal ty blbosti dělat.
Zlí lidi se nakonec požerou navzájem. To je jediná forma boží spravedlnosti. To jediné je kompatibilní se zákonem svobodné vůle. A pak jde o to, aby se člověk z vlastní neznalosti nepřimíchal do toho, když se ti zli budou rvát mezi sebou a neodnesl to taky. Což se momentálně děje v americké mocenské elitě.
Re: Re: Informace
(Blanka, 5. 1. 2022 9:13)Petře, dovol mi napsat, co vidím. Anael vždycky napíše něco úžasného, posune poznání novým hlubokým směrem s velkou láskou a laskavostí a ty to uchopis rozumem, který to začne analyzovat a vymýšlet možnou budoucnost. Tim se ta energie ztrácí. Také jsem žila v rozumu, vím, že to nevede k rovnováze. Stačí věřit, že Bůh je spravedlivý, milosrdný a ví, co dělá. Zná nás lépe, než my sami a nenechá nás trpět ani o vteřinu víc, než je nutné. Jsme v dobrých rukou... Miliardy bytostí se na našem procesu podílí a naším úkolem je třeba víra. Jinak zajímavé jsou stránky www.celostnivzdelavani.cz , třeba konec Tartarie, cte se to jako detektivka, bylo to 1815 a úplně to zmizelo z dějepisu
Re: Re: Re: Informace
(Petr, 5. 1. 2022 10:00)
Já vychazím z toho co už 2 roky opakuje M.Coufal v Poselstvích stvořitele. A kombinuju to s tím co prezentuje Silvie. V Poselství je často opakována naše svobodná vůle. A to že si život sami ničíme právě svobodným konáním.
Stejně tak utrpení způsobuje naše konání. Čili o tom jak dlouho budeme trpět rozhodujeme zase jen my.
Současné změny se taky dějí v souladu s přáním duší které té bezradnosti a temnoty za desítky tisíc let mají plné zuby. Chybělo málo a z této planety by se stal koncentrák na věky věků. Respektive až do úplného zdegenerování a vyhynutí lidstva.
Víra je nesmírně důležitá, o tom žádná. Nicméně ne víra slepá, naivní, kterou má většina lidí, a je to cesta do pekel (dlážděná dobrými úmysly). Mě třeba víra nikdy nefungovala. Vždy mě zklamalo to v co jsem věřil.
Vlastně ani pořádně nevím proč.
Nehledě na to že mi intuitivní nedůvěra často doslova zachránila krk. I tak jsem se mockrát musel hrabat z problémů, když jsem uvěřil špatnému ale rafinovanému člověku nebo dezinformaci.
Indigové děti už ani věřit nemusí, ony prostě už ví. Zatímco dříve narozeným to moc nejde a nebo věří lžím a podvodníkům (covid, vakcíny, doktoři, politici, falešní bohové,...)
Pro ženy je taky o dost lehčí věřit, co jsem si všiml.
Re: Re: Re: Re: Informace
(Alena, 5. 1. 2022 19:28)
Zdravím Petře, Ty vždycky nakousneš něco, co mně dostane. Léta jsem zpívala v kostele, kromě jiných aktivit, a s lidmi, kteří přemýšleli o tom, co dělají, věřícími i nevěřícími, jsem diskutovala o tom, co to víra vůbec je. Nejvíc mně dostala jedna paní, která v Boha nevěřila, ale víru v něco pozitivního pokládala za nezbytnou. Nemohla bys ani přejít silnici, kdybys nevěřila, víru v nějaká pravidla, řízení osudu, mít musíme. Pro mně byla víc věřící než hejno ortodoxních katolíků navštěvujících každou neděli kostel, protože se to po nich chce. Víra je věcí osobní volby a to, jestli věříme, nebo nevěříme se dá tím pádem změnit.
Církev měla velkou snahu zajistit kontrolu nad tím, co dělám a dělali pro to opravdu všechno. Nějakou dobu jsem chodila na něco jako školení o tom, co je to Bible, co v ní je a byla velká snaha zrušit moje samostatné myšlení a vnímání. Říkali mi, že jsem heretik a plivali to na mně jako nadávku. Heretik znamená v řečtině člověka schopného samostatně přemýšlet, takže pro mne to byla pochvala. Jednou, když mi jeptiška, která mně školila vysvětlovala, co je to osvobozené tělo, já jsem se jí zeptala, jestli je to v Bibli a ona to ocitovala, docela naštvala poznámkou, že se svatým textem souhlasím, ale ona neví, co říká. Reagovala otázkou: " Věříš ty vůbec v Boha?" No, věříš, jak mám odpovědět? Věříš v Slunce? Odpovíš: Přece ho vidím, vím, že je. Tak takhle to mám já s Bohem, vím, že je. Nějakým způsobem si na něj můžu sáhnout a nemůžu se rozhodnout, že v něj už věřit nebudu. Pokud ti řeknu, že věřím, není to úplná odpověď. A byl klid. K tomuhle se teď potřebujeme dostat. Pomůže to opravdu zásadním způsobem projít zkouškami, které nás čekají. Bůh je úžasná milující jsoucnost. Trestající Bůh je židovský koncept. Indové nazývají třeba jeden z aspektů Šivy - ničitel, ale to: "Jsem, který jsem" je opravdu a jen Láska. A.D.
Re: Re: Re: Re: Re: Informace
(Tomas x , 6. 1. 2022 0:11)Celkově víra ohlupuje lidi a je pro ně pohodlné přenést odpovědnost za svůj život na Boha.. Rozum je jeden z nejcenějších darů co jsme dostali ,jsme schopni pochopit vše stvořené a sami tvořit a někteří tento dar takto zahazují , je jasné že to nejdůležitější je láska ta všemu dává smysl. Zdroj si chce s námi pokecat jako rovný s rovným ,nechce nás vodit na provázku jako loutky a tak máme svobodnou vůli a nestojí o uctívače to chápe jako své selhání jako nemoc.. také mi bylo něco ukázáno..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Informace
(Anael, 6. 1. 2022 11:00)Tomasi, vím co cítíš ,jenže pojem slova víra je jiný než dogma. Tobě vadí dogmata, mě také. Víra je potřeba ,uvedu příklad . Věříš v lásku i když ji nevidíš. Můžeš se setkat s jejími projevy nebo jsou jí obohacovány různé druhy vztahů. Můžeš věřit někomu napřed něž si to sám zažiješ na vlastní kůži. Potom se tvá víra projeví jako pravdivá. Můžeš věřit sobě že něco dokážeš. To je také víra. Mnoho lidí zaměňuje význam slov a to je ten problém. Slovo Dogma je to pravé. Dogmata jsou spojena s náboženstvím. Myslím že náboženství je určitá cesta pro lidi na nějakou dobu pokud sami nejsou natolik silní a dokud jim uniká pravdivost božství . Jakmile vnitřně dospějí a pochopí oni sami, ze své hloubi duše podstatu boha ,přirozeně náboženství opustí . Chápu to jako vývojový stupeň v duchovním vývoji člověka. Když duše dospěje a začne se projevovat hluboká moudrost která vychází ze srdce ve kterém je přirozeně spojení s bohem, přijde i uvědomění a odhalí se mu pravda. Nejsou již dogmata zapotřebí ale co ti zůstane je láska, moudrost (vědění) a víra. Přeji ti abys toto pochopil a věřím že to bude brzy.
Re: Re: Re: Re: Re: Informace pro Madaleine
(Milan , 6. 1. 2022 23:26)