CESTA DO NOVÉHO VĚKU
Potom, co jsem napsala vyhodnocení z letošního Slunovratu se mezi komentujícími objevila řada zajímavých diskuzí a názorů a tak cítím, že bych vám k těm úžasným zprávám měla také napsat něco o tom, co to pro nás obecně může znamenat. Cesta do Nového věku totiž nebude vůbec snadná.
V rámci daného je totiž důležité si uvědomit, že jdeme do typu existence, kde běžně přebývají svatí jako je Ježíš, Budha nebo Máří Magdaléna. To znamená, že my bychom se měli stát svatými. Znamená to, že projdeme podobnými zkouškami, zasvěceními a obdržíme určitý podobný typ moudrosti. A z toho, co víme z historie, zkoušky kterými procházeli tito lidé, vůbec nebyly snadné.
Pro ty z nás, kteří přecházíme do 5D, může platit, že zažijeme mnohé utrpení. Tak v prvopočátku je důležité si uvědomit jistý zákon o hromadění hmoty, který platí v 5D vesmíru. Ten zákon zní: Přílišné zaujetí hmotou znamená pro duši závazky, které má vůči nízkovibračním bytostem. Z tohoto důvodu jedinci z řady vysoce rozvinutých civilizací žijí vlastně velmi prostě.
Např. Já když jsem byla Sächmet, byla jsem uznávanou léčitelkou, seděla jsem v radě starších = byla jsem jedna z vrchních senátorů celé planety. A přitom jsem žila v kruhovém domku o velikosti 1+1, nepamatuji si, že bych byla ověšená zlatem, diamanty a měla obrovskou vilu se 4 auťáky.
Možná proto jedna ze zkoušek, kterými v civilizaci projdeme, bude již začínající ekonomická krize. Opět každý člověk je v jiných vibracích, takže někdo krizi pocítí velmi silně a někdo zase vůbec, budou i lidé, kterým se dokonce bude dařit o něco lépe. Ve většinovém procentu však lidé projdou krizí, která je donutí přijmout systém přídělu peněz. To však otevře nové dveře nového finančnictví, které je již připravované bílými klobouky prez. Trumpa. A ve výsledku přerozdělování za několik let přinese mnoha lidem více hojnosti, než měli dříve. A bude spravedlivější.
V 5.dimenzi lidé žijí v hojnosti, protože obecně žijí skromněji a tudíž na všechny zbývá dostatek. A to se budeme muset naučit i my.
Dále bude mnoho lidí, kteří zažijí tvrdé zkoušky ve vztazích. Bude mnoho bolesti, někteří z vás přijdou o část rodiny, která se bude muset odstěhovat na jinou planetu. Někteří uvidí umírat lidi cizí i blízké a to buď v přírodních katastrofách nebo následky očkování. Toto se už děje.
Podle mě rozvinutá forma DNA, kterou nám teď shora posílají je odpověď na naše volání o ochraně dětí, kteří jsou plně závislí na svých rodičích a nemůžou se bránit vůči jejich špatným rozhodnutím. V rámci trhání rodin se však může stát, že zde stoupne množství sirotků, o které se bude třeba postarat.
A zde je další zkouška lidské solidarity a otevřeného srdce, lidské štědrosti a bezpodmínečné lásce. Toto je podle mě jedna z nejdůležitějších zkoušek vůbec. A znovu se natvrdo ukáže, kdo je kdo. A mnoho lidí může být zklamáno, že ti o kterých si mysleli, že jsou na duchovní Výši, najednou v té zkouška neobstojí a ti, jenž se zdáli někde dole, v té zkoušce obstojí a pomůžou v potřebnou chvíli. Je to proto, že nejdůležitější vlastností člověka, nejsou parapsychologické schopnosti, jak si mnozí ezoterici myslí, ale čistota a otevřenost lidského srdce.
V rámci vývoje buďte připravení na to, že vás můžou potkat velmi těžké situace, tak těžké, že si budete přát být mrtví... a přesto neumřete. A přesto onu lekci máte pochopit a obdržet moudrost... tu Pravou Moudrost Duchovních Mistrů.
A ta se nedá získat placením seminářů, ani opakováním manter a otčenášů... ta se dá jenom zažít.
A z tohoto důvodu nežehrejte nad těmi, kteří odchází. To je ta snazší cesta.
Ta třetina lidstva, která se zavazuje, že přejde do 5D si bude muset v rámci příštích 40 let zvyknout na to, že bude neustále Překonávat Sama Sebe. Neustále bude stavěna před složitější a složitější problémy, na které najde řešení.
Nebude to snadná cesta. Já jsem donucena takto žít prakticky celý život, takže vím, že to není snadná cesta.
Ale zažijeme divy, které nezažije nikdo jiný. Naučíme se levitovat, myšlenkou pohneme horami, ovládneme tajemství vesmírných cest, tajemství teleportace, budeme tvořit nová zvířata, nové rostliny. Staneme se žijícími Bohy.
Ale ti Bohové musí nejdříve prokázat, že jsou moudří, že již nezneužijí svou sílu k tvorbě zla a ničení. Že už nedojde k porušování duchovních zákonů.
A to je to, co se od nás v příštích 40 letech očekává. Nic méně.
Zažijete stavy, kdy budete velice unavení. Zažijete stavy naprostého zklamání. Zažijete stavy euforie tak obrovské, že si budete připadat, že jste vstoupili do nebe.
To všechno jsou jen stavy, není to konečné, je to pouze dočasné jako součást naší duchovní lekce.
Každý, kdo vám tvrdí, že vám Nová Země spadne na hlavu a všechno najednou bude zářivě růžové, se poněkud mýlí.
Ještě mnoho krát budeme muset překonat sami sebe, než dojdeme do stavu Moudrých Bohů, jež budou spravovat tento svět. Ne Ho Vlastnit, nýbrž Spravovat.
Pokud jste ochotni touto cestou projít, vítejte v Novém Zlatém Věku Lidstva.
Přeji všem mnoho síly a krásný rok 2022!
Silva
Komentáře
Přehled komentářů
Anael myslel jsem spíše náboženství než víru obecně a to máš pravdu je to dogma.. Zaznívají tady věci typu vše je jak má být jsme v božích rukou a to je ta slepá víra kdy člověk nemá důvod nic dělat pracovat na sobě a vyvíjet se ,jen se usmívá jak měsíček na hnoji a svůj rozum dávno pohřbil , katolíci jsou taková skvadra a pár takových znám.. Ohledně jejich vývoje a poznání zdroje jsem ,ale pesimista není už čas.. Tak jak kamoška katolička ted se naočkovala chce žít normální život ,pomodlí se a hotovo Bůh ji zachrání.. K té auře ,nejúčinější je na její obnovu dechová cvičení na načerpávání světelné energie nebo prany jak tomu chce kdo říkat. Blahoslaveni jemného dechu jejich je království nebeské to je prý správný překlad z Aramejštiny místo blahoslaveni chudí duchem.. to mi k Ježiši nikdy nesedělo, myslel tedy šamanské dechové cvičení pro načerpávání prány a tím jeho slova dostávají úplně jiný význam.. Já ho považuji za mistra učitele a jsem jeho velkým obdivovatelem a snad i žákem..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Informace
(Anael, 6. 1. 2022 17:24)Tomas x- Aramejský otčenáš mám a když ho říkám tak jedině v aramejštině , protože pak je to pravé. Mistra naprosto z duše miluji. On má naštěstí tak svatou trpělivost že ty pokrytce snáší . Je tak moc milující, snažím se od něho učit . A technika dechu , kryja jóga je tou nejrychlejší cestou očisty. Také ji cvičím. Děkuji že si ji zde zmínil. Dnes už vám to nenapíšu ale někdy ano a to jěště jinou techniku meditace plejádskou aktivaci DNA. To je také fajn.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Informace
(Petr, 6. 1. 2022 18:26)
Najdi si Tomáši "Dopisy od Krista". Je to i na youtube namluvené česky. To by tě mohlo zaujmout.
A dej pak vědět jak to na tebe zapůsobilo. Podle mě je to docela věrohodný channeling, jak jsem to tak naciťoval.
Jestli ti Kristus tak sedí, tak se dej jeho cestou. Někteří jsou na jeho energie přímo nastavení od narození. Například Kryštof Koucký - ten to má dokonce ve jménu :)
Re: Re: Re: Re: Re: Informace
(Petr, 6. 1. 2022 11:31)
Aleno, já bych řekl že geniálně to vystihla za většinu lidí Marcela níže v diskuzi:
"Nemám nejmenší ambice být svatá nebo Bůh. Chci být Člověk. Moudrý člověk, mít vztah, děti, mít prostor a čas být tvůrčí ve hmotě, Nepotřebuji vilu a několik aut. Toto už nejspíš v tomto skafandru nezrealizuji, ale chtěla bych se narodit na planetu, kde budu mít klid na moudření a ne neustálý skrytý souboj o život s nenasytnými a neukojitelnými psychopaty, negativními duchovními entitami, mimozemšťany, archonty apod. "
Tohle bych klidně nechal vytesat do kamene. Abych pravdu řekl taky už mám pokrk té stupidní hry na dobro a zlo. Jestli to nějaké ufony ještě baví, tak ať si to hrají, ale mě ať z toho vynechají.
Není to moje hra, je to hra nějakých podivných pišišvorů či snad toho podivného přihlouplého boha, který nás tu má jako pokusné myši. A my té jeho hry máme plné zuby. To je ten rozdíl mezi vědcem kterému připadá úžasně zábavné dělat pokusy na myších. Ale těm myším to ani zdaleka zábavné a úžasné nepřipadá.
Toliko k bohu a jeho podivným zálibám.
Re: Informace
(jana, 6. 1. 2022 19:44)velký souhlas s vaším textem, jen nemohu souhlasit že Bůh nejen tvoří ale i ničí- dle mě nikdy neníčí, Bůh je Láska a ničí se samy negativní stavy, které o tu zeď bezpodmínečné Lásky naráží... Jinak děkuji a souzním :-) j
Re: Re: Informace
(Petr, 7. 1. 2022 17:46)
Takhle to bůh nastavil. To jsou zkrátka cykly. A sem patří i cykly tvoření a zániku. Rozkvětu a kalijugy.
Platí to pro živé bytosti, lidi, ale i planety a galaxie. Známe i umírající galaxie kde už skončila tvorba hvězd a jen pomalu pohasínají.
To vše je součástí stvoření.
Re: Re: Informace
(Tomas x , 7. 1. 2022 20:45)Pro lidi je to těžké pochopit i já s tím mám problém, všechno i temní jsou z Boha ze Zdroje , bez temnoty není světlo.. Je to příležitost se rozvíjet i pro zdroj ,když se pak do něj vše navrátí. Pak ,ale narážíme na problém že absolutno zdroj není absolutní pokud se vyvíjí není dokonalé pokud se Bůh Zdroj vyvíjí není neomylný z chyb se učí.. Pokud je něco dokonalé absolutní pak už se nevyvíjí a z mého pohledu jeho existence ztrácí smysl a je určena k zániku..
Re: Re: Re: Informace
(Tomas x , 7. 1. 2022 20:54)Věčná otázka nejde o cíl ,ale o cestu která k němu vede ta přináší poznání.. cesta se stává cílem a cíl přestává být důležitý dokonce se může po cestě změnit jak se mění bytost..
Re: Re: Re: Re: Informace
(Anael, 8. 1. 2022 14:33)
Tomasi x - hluboká pravda. Vše se vyvíjí ,tak jak s vyvíjí stvoření, vyvíjí se i stvořitel. Stvořitel se učí skrze své stvoření a naopak proto je ta cesta tak důležitá, důležitý je vývoj ,poznání . Bůh je vývoj .Ten opačný je stagnace. Bůh stvořil vše ale ne vše je boží. Jeho cykly tvorby jsou opravdu stvoření (vznik něčeho nového), udržování i zánik (aby zase mohlo vzniknout něco nového). Lidem se může zdát že tomu tak není ale jde o to ,pojmout tyto cykly, z hlediska času pro člověka zcela neuchopitelné. Pro někoho z tak krátkým životem.
Vždycky žasnu nad tím vším stvořením a vždy se ho ptám, jak to všechno může zvládnout. Vše je tak obrovské a když si člověk uvědomí jak malilinkatá je např. celá naše sluneční soustava ,že je menší než tečka za touto větou, tak jen s pokorou užasnu nad tím vším stvořením. To teprve potom si uvědomíte jak naivní a pošetilí jsou někteří ,když si myslí, že by oni sami mohli něco nebo někoho jiného ovládat bez toho, kdyby on to nechtěl připustit. Ale ani bůh sám neporušuje zákon svobodné vůle. Proto nemůže tam ,kde mu to nedovolíte . V tom je to odevzdání .. prostě mu dovolíte aby vám pomohl. Je to tak prosté. Jenže ,každý k tomu musí dojít sám o tomto totiž nelze nikoho přesvědčit, znám to z vlastní zkušenosti. Říkám že bůh(stvořitel) je pro všechny, proto je dostupný všem tím nejjednodušším způsobem a zcela zdarma. Všem je k dispozici a není jeho chyba že ho někdo neslyší, nevnímá.
Je nedílnou částí každého člověka. Čím více lásky v sobě cítíte ,tím více si ho uvědomujete.
Re: Re: Re: Re: Re: Informace
(Tomas x , 8. 1. 2022 20:04)To mě těší Anael ,že to vidíš stejně.. Ten cíl na naší cestě je stvořitel ,ale smyslem je poznání ta cesta. Ti temní také nepřežijí bez energie božského zdroje ,ale té se jim dostává jen velice málo ,zlo není stvořitelem podporováno a tak kradou božskou energii, v ritualech je jim nabízena krev. Krásně je to v našich pohádkách jak čert chce smlouvou získat duši a nabízí za ni všechno bohatství světa, I Ježíš a Budha byli takto pokoušeni když se blížili k osvícení.. Jak píšeš Vesmír je obrovský a my jen nicotní a tak se až nechce věřit že na nás stvořitel myslí a že ho zajímáme.. z vlastní zkušenosti vím že na nás myslí a múže nám pomoci, ale né tak že za nás něco udělá, ale vyjeví jak se věci mají a rozhodnutí je na nás vždy nám nechá svobodnou vůli narozdíl od temných a tak se dají i snadno rozpoznat..
Večerní příhoda
(Ivana, 7. 1. 2022 9:19)Dobré ráno všem, předevčírem večer když jsem usínala tak jsem najednou ucítila na jedné ruce v prstech silnou energii jakoby se vás buď něco dotklo nebo jste prsty strčily do něčeho se silnou energii. Cítila jsem vlny energie jak mi přebíhají po konečcích prstů. Mám v rukou léčivou energii, ale tohle bylo úplně něco jiného o hodně silnějšího. Najednou jsem měla úplně vygumováno, žádné myšlenky, žádné vzpomínky pomalu jako bych ani nevěděla kdo jsem. To trvalo asi 3 minuty. Vnímala jsem jen tu energii v prstech jinak nic. Pak mi začali normálně proudit myšlenky jako co se to děje apod. ale ty prsty jsem cítila možná ještě 15 minut pak to zmizelo. Už asi 3 týdny jsem taková jakoby vyhořelá nic mě nezajímá nechce se přijímat nové informace. Myslíte, že jsem se dostala do bodu nula nebo se mě dotkla nějaká vysokovibrační bytost. Pocit jsem z toho neměla vůbec žádný jako by mě někdo vypnul jen ty prsty jsem cítila. Děkuji za odpovědi a názory.
Re: Večerní příhoda
(Petr, 7. 1. 2022 11:26)
"Jet na volnoběh" jak já tomu říkám, není špatná věc. Být "vyprázdněný" může být pozitivní záležitost. Nebo je to stav přerodu do něčeho jiného. Řazení auta taky vždycky probíhá přes neutrál :)
Pokud součástí toho není deprese, tak je to pohoda a není třeba si dělat starosti.
A jestli tam deprese je, tak to tak nemusí být úplné špatná věc. Třeba Eduard Tomáš se stal mystikem taky až po období depresí, kdy se zcela vnitřně vyprázdnil a pak teprve mohla převzít kontrolu jeho duše. Někdy to bývá takový posun od žití v egu na žití duše. Nebo takto může začít nová fáze života.
Re: Re: Večerní příhoda
(Ivana, 7. 1. 2022 14:07)Deprese já nemívám jsem v klidu. Asi jsem se převibrovávala, ale bylo to zvláštní ještě teď jsem v takovém útlumu.
Re: Večerní příhoda
(Bára P. , 7. 1. 2022 17:17)
Ahoj...podelím sa so svojím zážitkom, ktorý bol veľmi podobný a tiež sa stal dva dni dozadu večer...Mám momentálne rozčítanú knihu Kľúč synchronicity od Davida Wilcocka a je pre mňa veľmi pútavá a pomáha mi lepšie sa zorientovať aj v momentálnej situácii a keďže som o tomto autorovi doteraz veľa nevedela mala som takú potrebu si o ňom zistiť niečo viac, príp. poznať nejaký jeho pohľad na túto momentálnu situáciu, keďže kniha bola napísaná niekedy v rokoch 2013-2014. Tak som si našla na youtube načítaný preklad z tohto obdobia a pustila si to. Na vedomej úrovni si z toho videa absolútne nič nepamätám, vôbec neviem čo sa tam riešilo, taktiež ma nejak vyplo. Ako som tak ležala v posteli, mala na hrudi priložený amazonit (nejak intuitívne som cítila, že ho potrebujem), ruky položené na bruchu, snažila som sa trochu zohriať, keďže v našom byte je večer celkom problém vykúriť niektoré miestnosti a bola mi celkom zima, zrazu som pocítila obrovské teplo v rukách, príval silnej energie. To bolo jediné čo som dokázala vnímať. Trvalo to počas celej doby toho videa, asi tak 15 min.
Momentálne som v situácii, že neriešim nejaké problémy, som nad vecou, cítim sa dobre. Intuitívne si myslím, že to mohla byť reakcia na to, čo momentálne prežíva môj manžel. Máme pomerne hlučných susedov, ktorí majú hneď za stenou našej spálne obývačku a pomerne časté večerné návštevy, naozaj mnohé rozhovory počuť akokeby sme tam boli s nimi. Snažili sme sa to s nimi aj riešiť, upozorniť ich na to, na chvíľu to ustalo, no teraz sa to zase nejak začalo opakovať. Ja to dokážem eliminovať, nijak ma to neovplyvňuje, dokonca viem pri tom aj meditovať a nerozhodí ma to. Manžel, ten to má trochu inak, je z toho často podráždený, nevie si nájsť svoj kľud. Len aby ste boli v obraze, bývame v prenájme v byte mojej krstnej mamy. Vyhovuje nám to z toho dôvodu, lebo nemusíme riešiť hypotéku a krstná býva so starou mamou v dome. Máme rodinnú dohodu, že keď raz krstná zostane sama my môžme ísť do toho domu a ona príde do bytu, preto tu zotrvávame. Odkedy tieto problémy začali ja som na sebe začala pracovať ešte viac a snažím sa to tu čistiť ako sa len dá, nakúpila som kopu kryštálov, intuitívne ich rozmiestňujem po byte, čistím priestor šalviou alebo palo santom, meditujem každý večer, robím ochrany sebe aj manželovi. Manžel sa najlepšie čistí v prírode, trávi tam veľa času - rád športuje a ja sa zase snažím vytvárať pohodu doma.
Už sa blížim k záveru. Po tomto mojom večernom vypnutí na ďalší deň prišiel úplne kľudný so záverom, že on sa s tým predsa naučí žiť a bude to dobré. Verím, že to bola pomoc zhora, ktorá nám touto cestou ukázala, že sa môžme v danej situácii niekam posunúť.
Nezávislé civilizácie
(Anna, 3. 1. 2022 4:03)
Silvinka prosím, počuli ste, viete, o civilizácií NEGUMAK? Vraj sú vo hviezdnom systéme Scorpius, sú veľmi vysoko vyvinutí, sebavedomí, nie sú súčasťou žiadneho galaktického zoskupenia a sú to najobávanejší bojovníci za slobodu v galaxiách.
Domnievate sa, že sú aj iné takétolo civilizácie, slobodných, sebavedomých bojovníkov za slobodu v galaxiách a sú mimo súčasť galaktických zoskupení?
Ďakujem za prípadnú odpoveď.
Tiež je v merku môjho záujmu vysvetlenie na moju dilemu: ak bolo povedané že som v 5D, /veľmi jednoducho sa pýtam, aby som správne pochopila/, ako to ovplyvňuje moju existenciu, život tu a teraz na Matičné Zemi a či to niečo znamená pre mňa ako človeka najmä v TEJTO, SÚČASNEJ dobe?
Alebo je to pre mňa dôležité a má význam a súvislosť až s nasledujúcou existenciou už inde.
Re: Nezávislé civilizácie
(Petr, 3. 1. 2022 10:47)
To znamená že jsou tu snadno dostupné PRO KAŽDÉHO energie a možnosti které tu tisíce let nebyly. A v tomto jediném životě je možné udělat velký skok ve vývoji, což by normálně trvalo řadu inkarnací.
Ale je tu svobodná vůle, takže kdo nebude chtít, může se dál plácat v tom starém.
I zde na IZ je spousta lidí kterým se to daří, tento vzestup. A tenhle rok má byt mimořádně příznivý pro další vzestup. Zvlášť leden-únor, respektive až do června.
Zároveň s tím tu pojede i to temné a hromada výzev, aby se probudilo co nejvíc "spáčů" aby neprospali šanci na vzestup.
Takto nějak je to i popisované v posledních Poselství stvořitele.
Podle mě je důležité taky dostat se do souladu s plánem duše. Pak jde všechno líp.
Re: Re: Nezávislé civilizácie
(Alena, 3. 1. 2022 20:19)Petře, je určitě fajn dostat se do souladu s plánem duše, je to ale docela fuška. Teď, když jsme se odchýlili v roce 2O12 od nejhoršího katastrofického plánu - už jsme mohli byt zase v jeskyni, pokud vůbec, mění se všechno čím dál rychleji. Vnější pravidla, která byla platná pro 3D jsou ... no poněkud mimo. Napadá mně jen jedna možnost. Vrátit se do stavu nula, kdy probíhalo plánování toho, co potřebujeme na zemi zažít, a začít odtamtud. V tom okamžiku jsme na to nebyli sami. Měli jsme možnost se poradit se světelnými bytostmi. Zřejmě se máme naučit větší samostatnosti a snažit se najít a zažít svou nejhlubší pravdu. Silva nás pečlivě sleduje a občas zasáhne, podle toho, na co jsme už přišli. Vést nás za ručičku a říkat něco, co bychom sami nechápali je kontraproduktivní. To ona dělat nebude. Marian Coufal je moc fajn, pracuje trochu jinak než Silva, je trošku obecnější. Opravdu konkrétní radu lze dát jen jednomu člověku, nebo velmi malému množství lidí. Samostatnost v myšlení a láska v konání nás prostě nemine. Před námi je opravdu příznivá doba pro realizaci změny. Snad jen se vrátit k Silvině poznámce, že máme být dobrými správci, nikoli bezohlednými majiteli. Léta jsem pracovala s podobnou myšlenkou - zbavit se postoje "já chci" a změnit ho na "je třeba". Teď mně napadl citát ze Shakespeara, který nás učili na angličtině, tak prosím omluv překlad. Život je hra a lidé jsou jen herci na jejím jevišti. Hrajme ji dobře. Krásný nový rok:-) A.D.
Re: Re: Re: Nezávislé civilizácie
(Petr, 3. 1. 2022 20:46)
Proto dávám jen velmi obecné rady. Čím konkrétnější, tím víc mohou být mylné, protože neznáme životní plán dotyčného.
Jak Silvie tak i Coufal mluví mírně v jinotajích a řadu věcí je tam potřeba číst mezi řádky. Zásadní věci mi došly až jsem to četl/slyšel podruhé.
Na základě toho se domnívám že jak se bude starý svět hroutit, tak čím dál míň budou fungovat strategie, plány a zkušenosti co nám fungovaly doposud. A bude nás to nutit přejít do úplně nového fungování. A to je fungování intuitivní a synchronicitní.
Bude se nám dařit úměrně tomu, nakolik dokážeme být v souladu s plánem duše a s božstvím.
Tohle je věc, kterou jsem si jistý a ktera je v podstatě jedinou zárukou a jistotou, ve světě kde nebude jisté a stabilní vůbec nic. Protože jsme ve fázi nestabilního přechodu z věku Ryb do věku Vodnáře. A od toho se to odvíjí.
Můžeme být rádi že se nám na tomto území vyhnou kataklyzmata, války, totalita. Už to je velký dar.
I tobě přeju co nejlepší rok 2022. Myslím že takový může být pro každého, pokud půjde správným směrem.
Re: Re: Re: Re: Nezávislé civilizácie
(Alena, 4. 1. 2022 20:39)Mluvíš mi z duše Petře, čtu i poslouchám věci, které mne oslovily vícekrát. Často je to úplně jiná kniha a že jsem ji četla, zjistím až podle nějaké epizody na konci. Vnímám teď velké výkyvy v energiích. po částečném zlepšení přijde zase propad, ale mám mnohem víc prostoru nebo nevím, jak bych to řekla. Nejsem tak pod tlakem toho, co se děje a můžu se i usmát nad pokusy o manipulaci a obrátit ji v žert. Že bude ještě husto, s tím musíme počítat. Říká se, že největší tma je před úsvitem. Ale víš, v devadesátých létech jsem se bála. Vnímala jsem, že je Země těžká a má problémy. Bála jsem se i v roce 2012. Už ne tak moc, ale bála. Teď jsem sice netrpělivá jako řada dalších tady, ale jsem v klidu. Před pár lety, když jsem se měla podívat smrti opravdu zblízka do očí a byla dva dny mimo tělo, jsem měsíc dopředu řešila s pomocí nějaké duchovní bytosti, co je pro mně na smrti nejhorší představa. Řekla jsem tenkrát, aby mně našli kdoví po kolika dnech mrtvou. Odpověď byla: To se nestane. Teď jsem opravdu v klidu. To, co mi přichází teď je: Buď připravená okamžitě a s láskou reagovat vstřícně na změnu. Nehledej proč to nejde, hledej jak to udělat, aby to šlo. Každý máme svou roli, každý umíme něco jiného, dohromady je to víc než jen součet. Když si teď vyměňujeme informace a zkušenosti, neskutečně to pomáhá, Díky:-) A.D.
Re: Re: Re: Re: Re: Nezávislé civilizácie
(Petr, 5. 1. 2022 12:47)
Myslím že jsi uhodila hřebíček na hlavičku: "Buď připravená okamžitě a s láskou reagovat vstřícně na změnu. Nehledej proč to nejde, hledej jak to udělat, aby to šlo."
Takhle to intuitivně chodí víc lidem. A mě to docela děsí. Žít jak hadr na holi se kterým život mává sem a tam. Ono to vyžaduje vysokou míru intuice a ještě k tomu vysokou míru lásky, aby to pro člověka nebyl sled katastrof.
Chlap má spíš tendenci si pořídit hrad s padacím mostem, a když to na něj jednou za čas přijde, tak vytáhnout most, neprodyšně se uzavřít před světem a v křesle u krbu nikým nerušen hloubat o filozofických tématech a podstatě vesmíru či čemkoliv jiném.
K tomu co jsi napsala jsou potřeba hodně ženské vlastnosti a nebo hodně neklidnou povahu. Protože "hrad" ženy se pak spíš podobá průchodu pod hlavním nádražím, kde se neustále motají kvanta lidí se kterýma lze komunikovat a je tam neustále živo a rozruch. Hlavně žádný klid a strnulost :-D
Ale mám pocit že jsi to vystihla přesně, a že je to v podstatě jediný způsob jak úspěsně a bez úrazu projít tou nastávající dobou změn a turbulencí.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Informace
(Tomas x , 6. 1. 2022 17:02)